Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Rumpelstiltskin είπε

μονο στην ελλαδα προσπαθουμε να κανουμε ισα δυο διαφορετικα προγραμματα σπουδων και το θεωρουμε και αυτονόητο πως δε χρειαζεται κατι αλλο. 

Ποια διαφορετικα προγραμματα σπουδων?Με ιδιες διδακτικες μοναδες και ιδια διαρκεια φοιτησης?(εκτος πολυτεχνειων που θεωρουνται ανωτερα ολων λογω 5ετιας).Εκτος αν αναφερεσαι στο προγραμμα σπουδων αυτο καθεαυτο και θεωρεις οτι πχ το τει ακτινολογιας και καποιο παραιατρικο αει θα επρεπε να εχει τα ιδια μαθηματα.Ε προφανως και οχι.Για αυτο και στην αγγελια οι δυο ειδικοτητες αυτες θα αναφερονται και ξεχωριστα.Στις περισσοτερες σχολες ομως δες οικονομικες σχολες,τα μαθηματα ειναι στην συντριπτικη πλειοψηφια ιδια.

8 λεπτά πριν, Rumpelstiltskin είπε

Αν ήταν ίσα, θα χρειαζοτανε να κανουν τις τροποιήσεις που κανουν για να αναβαθμιστούν;

Τα ειπαμε,δεν γινεται ''ετσι ευκολα'' για να μην δυσαρεστηθουν πολλοι,εχουμε και εκλογες.

Επεξ/σία από fastnq2
  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το ότι κάτι είναι διαφορετικό δεν σημαίνει ότι δεν είναι ίσο. Εκτός αν εσύ νομίζεις ότι έχει μεγάλη διαφορά στο πρόγραμμα σπουδών η νοσηλευτική του ΕΚΠΑ με του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης. Και ΑΕΙ μεταξύ τους έχουν διαφορετικά προγράμματα αλλά τα πτυχία μεταξύ τους δεν έχουν διαφορές. Ειδικά πόσα χρόνια στις πληροφορικές πχ που είχαν 1002 διαφορετικά ονοματα και προγράμματα σπουδών μεταξυ τους. 
Σε ποια χώρα έχουν οι σχολές διαφορετικών πανεπιστημιων πανομοιότυπο πρόγραμμα πχ. Επίσης πως γίνεται να είναι ισότιμα τα πτυχία των ελληνικων πανεπιστημιων με της Κυπρου ή της Βρετανιας ή της Βουλγαρίας που έχουν σίγουρα αρκετά πιο διαφορετικά προγράμματα από αυτά των ελληνικών πανεπιστημίων εν συγκρίσει με των ΤΕΙ.

Εκτος αν εσύ πιστεύεις ότι η Πληροφορική του ΤΕΙ Θεσσαλονικης πχ ή του ΤΕΙ Σερρών είχαν τόσο διαφορετικό πρόγραμμα από την Πληροφορική του Διεθνούς πανεπιστημίου που παίρνει τη θέση τους δλδ.  Ή της Νοσηλευτικής του ΤΕΙ Κρήτης από την Νοσηλευτική του Μεσογειακού Πανεπιστημίου. 


 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, fastnq2 είπε

Ποια διαφορετικα προγραμματα σπουδων?Με ιδιες διδακτικες μοναδες και ιδια διαρκεια φοιτησης?(εκτος πολυτεχνειων που θεωρουνται ανωτερα ολων λογω 5ετιας).Εκτος αν αναφερεσαι στο προγραμμα σπουδων αυτο καθεαυτο και θεωρεις οτι πχ το τει ακτινολογιας και καποιο παραιατρικο αει θα επρεπε να εχει τα ιδια μαθηματα.Ε προφανως και οχι.Για αυτο και στην αγγελια οι δυο ειδικοτητες αυτες θα αναφερονται και ξεχωριστα.Στις περισσοτερες σχολες ομως δες οικονομικες σχολες,τα μαθηματα ειναι στην συντριπτικη πλειοψηφια ιδια.

Τα ειπαμε,δεν γινεται ''ετσι ευκολα'' για να μην δυσαρεστηθουν πολλοι,εχουμε και εκλογες.

 

6 λεπτά πριν, Backpacker είπε

Το ότι κάτι είναι διαφορετικό δεν σημαίνει ότι δεν είναι ίσο. Εκτός αν εσύ νομίζεις ότι έχει μεγάλη διαφορά στο πρόγραμμα σπουδών η νοσηλευτική του ΕΚΠΑ με του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης. Και ΑΕΙ μεταξύ τους έχουν διαφορετικά προγράμματα αλλά τα πτυχία μεταξύ τους δεν έχουν διαφορές. Ειδικά πόσα χρόνια στις πληροφορικές πχ που είχαν 1002 διαφορετικά ονοματα και προγράμματα σπουδών μεταξυ τους. 
Σε ποια χώρα έχουν οι σχολές διαφορετικών πανεπιστημιων πανομοιότυπο πρόγραμμα πχ. Επίσης πως γίνεται να είναι ισότιμα τα πτυχία των ελληνικων πανεπιστημιων με της Κυπρου ή της Βρετανιας ή της Βουλγαρίας που έχουν σίγουρα αρκετά πιο διαφορετικά προγράμματα από αυτά των ελληνικών πανεπιστημίων εν συγκρίσει με των ΤΕΙ.

Εκτος αν εσύ πιστεύεις ότι η Πληροφορική του ΤΕΙ Θεσσαλονικης πχ ή του ΤΕΙ Σερρών είχαν τόσο διαφορετικό πρόγραμμα από την Πληροφορική του Διεθνούς πανεπιστημίου που παίρνει τη θέση τους δλδ.  Ή της Νοσηλευτικής του ΤΕΙ Κρήτης από την Νοσηλευτική του Μεσογειακού Πανεπιστημίου. 


 

χρειαζεται ενας κοινος κορμος μαθηματων και μετα συμφωνω να υπαρχουν διαφοροποιήσεις, αλλά οι ίδιες σχολές ανα την ελλαδα χρειαζονται κοινο κορμο. 
Πχ το ΤΕΙ πληροφορικης με το ΑΕΙ πληροφορικές πρεπει να εχει καποια κοινά αν θέλει κάποιος να θεωρήσει ίσα τα πτυχια, ποιος θα αποφασίσει ποια είναι αυτα τα κοινά; Ας γίνει καποια ειδική επιτροπή, το θέμα ειναι πως είναι απαραίτητο (παραδειγμα η πληροφορικη, δεν εχω ψαξει το προγραμμα σπουδων τους)

Τα ΤΕΙ καλώς ή κακώς, δεν εχουν ολα τα απαραίτητα κοινά μαθήματα για να αναγνωριστεί η συνάφεια αυτούσια, και για αυτό χρειαζονται οι εξετασεις. Και αυτό δεν είναι απλα δική μου γνώμη, αλλά είναι η αποψη που κυκλοφορεί στην ακαδημαική κοινωνία. Η γνώμη των καθηγητων εδώ πρέπει να μετρήσει. 

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, Rumpelstiltskin είπε

χρειαζεται ενας κοινος κορμος μαθηματων και μετα συμφωνω να υπαρχουν διαφοροποιήσεις, αλλά οι ίδιες σχολές ανα την ελλαδα χρειαζονται κοινο κορμο. 
Πχ το ΤΕΙ πληροφορικης με το ΑΕΙ πληροφορικές πρεπει να εχει καποια κοινά αν θέλει κάποιος να θεωρήσει ίσα τα πτυχια, ποιος θα αποφασίσει ποια είναι αυτα τα κοινά; Ας γίνει καποια ειδική επιτροπή, το θέμα ειναι πως είναι απαραίτητο (παραδειγμα η πληροφορικη, δεν εχω ψαξει το προγραμμα σπουδων τους)

Τα ΤΕΙ καλώς ή κακώς, δεν εχουν ολα τα απαραίτητα κοινά μαθήματα για να αναγνωριστεί η συνάφεια αυτούσια, και για αυτό χρειαζονται οι εξετασεις. Και αυτό δεν είναι απλα δική μου γνώμη, αλλά είναι η αποψη που κυκλοφορεί στην ακαδημαική κοινωνία. Η γνώμη των καθηγητων εδώ πρέπει να μετρήσει. 

Αφού αναφέρθηκες στην Πληροφορική το σχόλιο σου δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Είτε Τ.Ε.Ι είτε Α.Ε.Ι (πληροφορικής πάντα) τελειώσεις τα προγράμματα σπουδών είναι παρόμοια. Ωραία αντί για Προγραμματισμός ΙΙ θα λέγεται το μάθημα αντικειμενοστραφής προγραμματισμός. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, DestinyGR είπε

Αφού αναφέρθηκες στην Πληροφορική το σχόλιο σου δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Είτε Τ.Ε.Ι είτε Α.Ε.Ι (πληροφορικής πάντα) τελειώσεις τα προγράμματα σπουδών είναι παρόμοια. Ωραία αντί για Προγραμματισμός ΙΙ θα λέγεται το μάθημα αντικειμενοστραφής προγραμματισμός. 

τυχαιο παραδειγμα, το ανεφερα εκ των προτέρων πως δεν εχω ασχοληθει. 
Αν είναι πραγματι αρκετά κοντα όπως λες ακόμη καλύτερα, λιγοτερα μαθηματα για εξετασεις. 

Επίσης το να λεγεται ενα μαθημα πχ "Αναλυση 1" σε δυο διαφορετικα ιδρύματα, δε σημαίνει πως ειναι και το ίδιο μαθημα. πρεπει να κοιταξουν την υλη του καθε μαθηματος κτλ. θελει δουλεια αυτο, δε γινεται σε ενα απογευμα. 

Επεξ/σία από Rumpelstiltskin
Δημοσ.

Ο λόγος ύπαρξης ξεχωριστών Πανεπιστημίων και ΤΕΙ στο ίδιο αντικείμενο ήταν η διαφορετική προσέγγιση στο αντικείμενο, στα ΤΕΙ δινόταν περισσότερη βάση στην πρακτική εκπαίδευση (θεωρητικά μιλώντας). Αν αυτή πάψει να υφίσταται και πλέον τα πτυχία είναι ισοδύναμα (άρα οι απόφοιτοι των δύο πλευρών κοιτάζουν τις ίδιες θέσεις), τότε πολλά τμήματα των παλιών ΤΕΙ πρεπει να κλείσουν. Όσο υπάρχει αυτη η ασυδοσία με τα άπειρα τμήματα ίδιου αντικειμένου, τόσο θα υπάρχουν κινήσεις απο τις διάφορες συντεχνίες για να προστατέψουν τους εαυτούς τους. Δεν το θεωρώ παράλογο, είναι η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων...

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 23/6/2019 στις 6:33 ΜΜ, fastnq2 είπε

Ποια διαφορετικα προγραμματα σπουδων?Με ιδιες διδακτικες μοναδες και ιδια διαρκεια φοιτησης?(εκτος πολυτεχνειων που θεωρουνται ανωτερα ολων λογω 5ετιας).Εκτος αν αναφερεσαι στο προγραμμα σπουδων αυτο καθεαυτο και θεωρεις οτι πχ το τει ακτινολογιας και καποιο παραιατρικο αει θα επρεπε να εχει τα ιδια μαθηματα.Ε προφανως και οχι.Για αυτο και στην αγγελια οι δυο ειδικοτητες αυτες θα αναφερονται και ξεχωριστα.Στις περισσοτερες σχολες ομως δες οικονομικες σχολες,τα μαθηματα ειναι στην συντριπτικη πλειοψηφια ιδια.

Τα ειπαμε,δεν γινεται ''ετσι ευκολα'' για να μην δυσαρεστηθουν πολλοι,εχουμε και εκλογες.

 

Στις 23/6/2019 στις 8:02 ΜΜ, Rumpelstiltskin είπε

Επίσης το να λεγεται ενα μαθημα πχ "Αναλυση 1" σε δυο διαφορετικα ιδρύματα, δε σημαίνει πως ειναι και το ίδιο μαθημα. πρεπει να κοιταξουν την υλη του καθε μαθηματος κτλ. θελει δουλεια αυτο, δε γινεται σε ενα απογευμα. 

Αυτό ακριβώς.

Το πρόβλημα όμως ξεκινάει από αλλού. Απ' το ότι γέμισαν τη χώρα με ΑΕΙ και ΤΕΙ για να μπαίνουν όλοι με βαθμό κάτω από τη βάση της βάσης. Να σου βγαίνει ο άλλος από το τάδε ΑΕΙ/ΤΕΙ Αλάσκας με βαθμό πτυχίου 8/10 που να μην αντιστοιχεί ούτε σε 5/10 του δικού σου και να έχει ίσα δικαιώματα(για να πέφτουν στα τάρταρα οι αμοιβές, τουλάχιστον στις πιο απλές εργασίες) και καλύτερες ευκαιρίες ακόμα και για το Δημόσιο σε διαγωνισμούς με μόρια. 

Μόνο στις ιατρικές σχολές δεν τόλμησαν να κάνουν κάτι ανάλογο(που υπάρχει έλλειψη κιόλας) γιατί θα 'βγαινε ο Χάρος παγανιά με τους γιατρούς των 11.000 μορίων.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Αυτό ακριβώς.

Το πρόβλημα όμως ξεκινάει από αλλού. Απ' το ότι γέμισαν τη χώρα με ΑΕΙ και ΤΕΙ για να μπαίνουν όλοι με βαθμό κάτω από τη βάση της βάσης. Να σου βγαίνει ο άλλος από το τάδε ΑΕΙ/ΤΕΙ Αλάσκας με βαθμό πτυχίου 8/10 που να μην αντιστοιχεί ούτε σε 5/10 του δικού σου και να έχει ίσα δικαιώματα(για να πέφτουν στα τάρταρα οι αμοιβές, τουλάχιστον στις πιο απλές εργασίες) και καλύτερες ευκαιρίες ακόμα και για το Δημόσιο σε διαγωνισμούς με μόρια. 

Μόνο στις ιατρικές σχολές δεν τόλμησαν να κάνουν κάτι ανάλογο(που υπάρχει έλλειψη κιόλας) γιατί θα 'βγαινε ο Χάρος παγανιά με τους γιατρούς των 11.000 μορίων.

Το επίπεδο της σχολής δε πρέπει να καθορίζεται απο τη βάση της. Για αυτό είναι και λάθος το σημερινό σύστημα γιατί οι βαθμοί μετράνε τουρλού τουρλού. Για μένα δε θα έπρεπε να μπορείς να περάσεις σε πολυτεχνικό τμήμα αν έχεις κάτω απο 15 φυσική για παράδειγμα. Κι ας έχεις 10 στην έκθεση, who cares. 

Ο καλός μηχανικός (γιατί για να αναφέρεσαι στα δικαιώματα μάλλον μηχανικός είσαι) κρίνεται απο την αγορά. Ο άξιος δε θα χαθεί λόγω υπερπροσφοράς. Έχω πάει σε 3 συνεντεύξεις την τελευταία εβδομάδα. Νομίζεις δεν σε κόβουν αν είσαι γκασμάς ή αν τους κάνεις; Νομίζεις μόνο επειδή βλέπουν το "ΕΜΠ" ή το "ΑΠΘ" στο βιογραφικό σου στρώνουν κόκκινο χαλί; 

Το να απαιτουμε δουλειές μόνο και μόνο λόγω των χαρτιών που έχουμε είναι λογική της δεκαετίας του 80. 

Επίσης οι γιατροί μια χαρά πολλοί είναι και θα μπορούσαν να περικοπούν οι θέσεις των εισακτεων (όπως και των μηχανικών). Ελλείψεις έχει το ΕΣΥ επειδή δεν προσλαμβάνει κόσμο. Όχι επειδη δεν υπάρχουν διαθέσιμοι πτυχιούχοι ιατρικής. 

Δημοσ.

Υπαρχουν ακομα ανθρωποι που πιστευουν οτι οι βασεις καθοριζονται απο το επιπεδο της σχολης και οχι απο την ζητηση.Τραγικο.

13 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Αυτό ακριβώς.

Το πρόβλημα όμως ξεκινάει από αλλού. Απ' το ότι γέμισαν τη χώρα με ΑΕΙ και ΤΕΙ για να μπαίνουν όλοι με βαθμό κάτω από τη βάση της βάσης. Να σου βγαίνει ο άλλος από το τάδε ΑΕΙ/ΤΕΙ Αλάσκας με βαθμό πτυχίου 8/10 που να μην αντιστοιχεί ούτε σε 5/10 του δικού σου και να έχει ίσα δικαιώματα(για να πέφτουν στα τάρταρα οι αμοιβές, τουλάχιστον στις πιο απλές εργασίες) και καλύτερες ευκαιρίες ακόμα και για το Δημόσιο σε διαγωνισμούς με μόρια. 

Μόνο στις ιατρικές σχολές δεν τόλμησαν να κάνουν κάτι ανάλογο(που υπάρχει έλλειψη κιόλας) γιατί θα 'βγαινε ο Χάρος παγανιά με τους γιατρούς των 11.000 μορίων.

 

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Το επίπεδο της σχολής δε πρέπει να καθορίζεται απο τη βάση της. Για αυτό είναι και λάθος το σημερινό σύστημα γιατί οι βαθμοί μετράνε τουρλού τουρλού. Για μένα δε θα έπρεπε να μπορείς να περάσεις σε πολυτεχνικό τμήμα αν έχεις κάτω απο 15 φυσική για παράδειγμα. Κι ας έχεις 10 στην έκθεση, who cares. 

Ο καλός μηχανικός (γιατί για να αναφέρεσαι στα δικαιώματα μάλλον μηχανικός είσαι) κρίνεται απο την αγορά. Ο άξιος δε θα χαθεί λόγω υπερπροσφοράς. Έχω πάει σε 3 συνεντεύξεις την τελευταία εβδομάδα. Νομίζεις δεν σε κόβουν αν είσαι γκασμάς ή αν τους κάνεις; Νομίζεις μόνο επειδή βλέπουν το "ΕΜΠ" ή το "ΑΠΘ" στο βιογραφικό σου στρώνουν κόκκινο χαλί; 

Το να απαιτουμε δουλειές μόνο και μόνο λόγω των χαρτιών που έχουμε είναι λογική της δεκαετίας του 80. 

Το επίπεδο της σχολής εξαρτάται από τη βάση της γιατί όσο υψηλότερη είναι τόσο καλύτερους φοιτητές έχει από άποψη μυαλού(ειδικά στις θετικές επιστήμες) όσο και συνέπειας στο διάβασμα. Αν δεν είναι καλό το επίπεδο θα μαζεύει μετεξεταστέους και στο τέλος θα πέσει αναγκαστικά η δυσκολία των θεμάτων. Ας έμπαινε ένας πήχης έστω και στα μαθήματα κατεύθυνσης όπως λες.

Δεν είμαι μηχανικός, το σχόλιό μου γενικό ήταν(ΟΠΑ έχω τελειώσει). Για τον ιδιωτικό τομέα ισχύει αυτό που λες σε όλες τις ειδικότητες. Αυτοί που έβγαλαν όμως κάποιο σχετικό ΤΕΙ δεν γνώριζαν εκ των προτέρων σε τι πάνε και με ποια δικαιώματα; Αν το παραβλέψουμε εντελώς αυτό υπό το πρίσμα της ευρωπαϊκής νομοθεσίας τότε τι πρόβλημα έχουν να δώσουν βαρβάτες εξετάσεις για επαγγελματικά δικαιώματα μαζί με αυτούς του ΕΜΠ π.χ. αν πραγματικά το αξίζουν(το ανέφερε και κάποιος πιο πριν);

1 λεπτό πριν, fastnq2 είπε

Υπαρχουν ακομα ανθρωποι που πιστευουν οτι οι βασεις καθοριζονται απο το επιπεδο της σχολης και οχι απο την ζητηση.Τραγικο.

Η ζήτηση από τι διαμορφώνεται δηλαδη;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, pirmen56 είπε

 

Η ζήτηση από τι διαμορφώνεται δηλαδη;

Κατα την συντριπτικη πλειοψηφια της απο την πολη που βρισκεται η σχολη.Γιατι ολοι θελουν το μαθηματικο του απθ που εχει 15000 βαση και οχι το μαθηματικο της σαμου που εχει 10000..

Δημοσ.
Μόλις τώρα, fastnq2 είπε

Κατα την συντριπτικη πλειοψηφια της απο την πολη που βρισκεται η σχολη.Γιατι ολοι θελουν το μαθηματικο του απθ που εχει 15000 βαση και οχι το μαθηματικο της σαμου που εχει 10000..

Indeed. Το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Ξάνθης έπεσε 1500 μόρια, μετά τη μετατροπή του παρεμφερούς τμήματος Βόλου σε ΗΜΜΥ.Η πόλη είναι καθοριστικότατος παράγοντας. 

Πάντως το επίπεδο σπουδών όσο κατεβαίνουν οι βάσεις, βαίνει μειούμενο.

 

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, fastnq2 είπε

Κατα την συντριπτικη πλειοψηφια της απο την πολη που βρισκεται η σχολη.Γιατι ολοι θελουν το μαθηματικο του απθ που εχει 15000 βαση και οχι το μαθηματικο της σαμου που εχει 10000..

Η ζήτηση εξαρτάται κυρίως από το επίπεδο της σχολής και τη δυνατότητα επαγγελματικής αποκατάστασης(το ίδιο το αντικείμενο). Γι'αυτό και οι πολιτικοί μηχανικοί του ΕΜΠ παρά τη διαλυμένη οικοδομική δραστηριότητα κρατάνε μια βάση άνω των 16000 μορίων.  Γι' αυτό βλέπεις την Ιατρική Ιωαννίνων(και Κρήτης) να έχει τόσο υψηλή βάση και κοντά στις βάσεις της ιατρικής άλλων μεγάλων πόλεων.

Το μαθηματικό ίσως να αποτελεί σχολή χαμηλής προτεραιότητας για εκείνους που δεν τα κατάφεραν να μπουν στο Πολυτεχνείο ή κάτι σχετικό, οπότε η απόσταση να παίζει κυρίαρχο ρόλο στην επιλογή τους. Πάντως αν έβλεπες μαθηματικό στα 8000 μόρια π.χ.(τυχαίο νούμερο) δεν θα σε προϊδέαζε θετικά για το επίπεδο των σπουδών γνωρίζοντας ότι αυτοί που το τελειώνουν είναι κάτω του μετρίου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Η ζήτηση εξαρτάται κυρίως από το επίπεδο της σχολής και τη δυνατότητα επαγγελματικής αποκατάστασης(το ίδιο το αντικείμενο). Γι'αυτό και οι πολιτικοί μηχανικοί του ΕΜΠ παρά τη διαλυμένη οικοδομική δραστηριότητα κρατάνε μια βάση άνω των 16000 μορίων.  Γι' αυτό βλέπεις την Ιατρική Ιωαννίνων(και Κρήτης) να έχει τόσο υψηλή βάση και κοντά στις βάσεις της ιατρικής άλλων μεγάλων πόλεων.

Το μαθηματικό ίσως να αποτελεί σχολή χαμηλής προτεραιότητας για εκείνους που δεν τα κατάφεραν να μπουν στο Πολυτεχνείο ή κάτι σχετικό, οπότε η απόσταση να παίζει κυρίαρχο ρόλο στην επιλογή τους. Πάντως αν έβλεπες μαθηματικό στα 8000 μόρια π.χ.(τυχαίο νούμερο) δεν θα σε προϊδέαζε θετικά για το επίπεδο των σπουδών γνωρίζοντας ότι αυτοί που το τελειώνουν είναι κάτω του μετρίου.

Βέβαια υπάρχουν εξαιρέσεις.

Το εξεταστικό σύστημα των πανελληνίων δείχνει το γνωσιακό υπόβαθρο σου, σε κάποια συγκεκριμένη περίοδο. Αυτό δε σημαίνει όμως πως δεν μπορείς να εξελιχθείς σαν άτομο. Είναι λίγοι αυτοί, αλλά υπάρχουν.

Άτομα που μπορεί να μπήκαν με 12500 σε τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης και τώρα είναι διδάκτορες. Αγωνίστηκαν, κουράστηκαν και βελτιώθηκαν στην πορεία τους,

 

Επεξ/σία από christakos07
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...