Επισκέπτης Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Επειδή τέθηκε το θέμα των πολυτεχνείων, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι για τα πανεπιστήμια με 5ετη φοίτηση δρομολογείται να δίνουν τίτλο σπουδών "μεταπτυχιακού επιπέδου". Οπότε προφανώς και δεν θα υπάρχει έυκολη αντιστοίχηση με ΑΤΕΙ. Εκτός και αν βάλουν για εξετάσεις μαθήματα δύο εξαμήνων. Που αν είναι να πάρει κάποιος μεταπτυχιακό τίτλο θα είναι ευχής έργο! Εάν τα μαθήματα διδαχθούν στις σχολές έχει καλώς, εάν όμως δίνουν μόνο την ύλη για τις τελικές εξετάσεις... Θα θησαυρίσουν πάλι τα παραφροντιστήρια.
csontheline Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 33 λεπτά πριν, Rumpelstiltskin είπε για καλό της συζήτησης ας το δεχτώ, και πάλι ομως ειναι ασχετο με τα εργασιακα δικαιώματα στην Ελλάδα και τις ισοτιμίες των πτυχίων. και βασική ερωτηση, πως μετράς την εμπειρια; επισης αν καποιος κανει ερευνα πάνω σε ένα αντικείμενο, και ο αλλος δουλευει πανω στο ιδιο αντικείμενο, ποιος εχει μεγαλύτερη εμπειρια; αν και οι δυο δουλευουν πανω στο ιδιο αντικειμενο, αλλα ο ενας σε μια μικρη εταιρεία και ο αλλος σε ενα κολοσσό ποιος εχει μεγαλυτερη εμπειρια. αν ο ενας κανει μονο ενα συγκεκριμενο αντικείμενο, ενώ ο αλλος παίρνει και δουλειες που διαφοροποιουνται και θελουν παραπανω μελετη, ποιος εχει μεγαλυτερη εμπειρια; Γενικα πως τη μετρας την εμπειρια; και αρκεί η εμπειρια; πως θα αντιδράσει σε μια δυσκολη κατασταση κάποιος με μεγαλύτερη εμπειρια και πως καποιος με μεγαλύτερη γνώση; Αν ο ένας έχει ένσημα σερβιτόρου και ο άλλος ένσημα μηχανικού ΧΥΖ. Μην προσπαθείς να οδηγήσεις μία λογική απάντηση σε παράλογα συμπεράσματα, γιατί είναι σα να λες ότι σχεδόν κανένας γιατρός δεν είναι άξιος του τίτλου του. Εμπειρία είναι αυτό που αποκτάς ΟΣΟ ασχολείσαι με το εκάστοτε αντικείμενο. 1
Rumpelstiltskin Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, csontheline είπε Αν ο ένας έχει ένσημα σερβιτόρου και ο άλλος ένσημα μηχανικού ΧΥΖ. Μην προσπαθείς να οδηγήσεις μία λογική απάντηση σε παράλογα συμπεράσματα, γιατί είναι σα να λες ότι σχεδόν κανένας γιατρός δεν είναι άξιος του τίτλου του. Εμπειρία είναι αυτό που αποκτάς ΟΣΟ ασχολείσαι με το εκάστοτε αντικείμενο. μιλησα για το ιδιο αντικειμενο. και εχει τεραστια διαφορα η εμπειρια που αποκτουν δυο ατομα στο ιδιο αντικειμενο, για το ιδιο χρονικο διαστημα αλλά που εχουν αντιμετωπισει διαφορετικες υποθεσεις. Ο χρονος ενασχολησης δεν αρκει, ουτε το πόσες φορες εκανες κατι για να πιστοποιήσει τις γνώσεις σου. Και πολύ λογικό να μην επαρκει. 13 λεπτά πριν, bilya είπε έχουν σχέση γιατί όταν βασίζεις επαγ. δικαιώματα βάση πτυχίου φτάνεις στο σημείο να χεις πολ. μηχανικούς να χουν δικαιώματα απο τοπογραφικά μέχρι οτι μπορείς να φανταστείς με αποτέλεσμα να χει ατομα τα πάντα ολα όπου ειναι μέτριοι στην καλυτερη στα παντα. Συμφωνώ σε αυτο, θα επρεπε να γίνει μια αναθεωρηση στα δικαιωματα. Αναφορά σε κείμενο Ενω αν το πας βαση εμπειρίας προωθείς την εξειδίκευση μεσω εργασίας κ ο καθενας κανει ένα πραγμα αλλά το κάνει καλά. Φυσικά θα χεις προαπαιτούμενα το τιτλο σπουδων. Δεν θα μπορεί ενας πολ. μηχανικός να γινει ετσι ξαφνικά ηλεκτρολόγος μηχανικός κτλπ. Απλά δε μπορεις να πιστοποιήσεις καπως την εμπειρια. Το οτι καποιος δουλευει 40 χρόνια σε δρόμους, δε τον κανει καλύτερο απο καποιον που δουλευει 5. Αυτος με τα 40 χρόνια μπορεί να μη ξερει που πανε τα 4 περα απο 2-3 βασικα πραγματα. Αυτο πρεπει να του δινει δικαιωμα υπογραφης παραπανω απο αυτον με τα 5; Αναφορά σε κείμενο Η εμπειρία μπορεί να μετρηθεί με case studies. Προσωπικό παράδειγμα. Έδαφος έχει πρόβλημα ευστάθειας, εκανα ερεύνα τι φταίει, ανέπτυξα 2 λύσεις όπου ειχαν οικονικα-χρονικα κ κατασκευαστικα αντικρίσματα κ τα πρότεινα στον πελάτη τι θελει, ο πελάτης διάλεξε , έκανα την αναλυτική μελέτη για την επιλογή του κ το προώθησα για αποπεράτωση. Στο report μου για το παραπάνω έργο έχω αποδείξεις για τα πάντα (στατικούς υπολογισμούς, σχέδια, την οικονομική μελέτη κτλπ). Αυτά θα τα υπογράψουν 2 άτομα (πιστοποιημενα ηδη). Οταν θα παω να δωσω συνέντευξη-παρουσίαση οι εξεταστές διαλέγονται βάση εμπειρίας κ αντικείμενο. Οπότε ειναι πολύ εύκολο να ξεχωρίσουν αν οντως λεω αλήθεια κ εχω το απαραίτητο υπόβαθρο γνωσεων. Σε άλλα επαγγέλματα ίσως είναι διαφορετικά άλλα στο δικό μας εργασιακή εμπειρία >>>>>>>τίτλοι σπουδών. Καταλαβαίνω πως ανα περιπτωση η εμπείρια θα κανει τη διαφορα, αλλά ανα περιπτωση, δε μπορεις να το ορισεις ως κανονα αυτο. Επεξ/σία 22 Ιουνίου 2019 από Rumpelstiltskin
valkon Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δηλαδή τον εμποδίζει κάποιον στην καριέρα του ότι λέει ΤΕΙ το πτυχίο; Μάλλον δεν είναι αυτός ο λόγος που δεν βρίσκει δουλειά.Αλλά καταλαβαίνω, το δημόσιο είναι γλυκό ακόμα. 1
basia1200 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 5 λεπτά πριν, valkon είπε Δηλαδή τον εμποδίζει κάποιον στην καριέρα του ότι λέει ΤΕΙ το πτυχίο; Μάλλον δεν είναι αυτός ο λόγος που δεν βρίσκει δουλειά.Αλλά καταλαβαίνω, το δημόσιο είναι γλυκό ακόμα. Βαρύ.....αλλα συμφωνώ Το παιχνιδι ειναι τα δικαιώματα, που θα δείτε..... οτι τελικά δεν θα παρουν διοτι δεν εχει σχεση αν ειναι καλύτερα ή χειρότερα αλλά το γεγγονως2 οτι η πίτα ειναι μικρή για να μπουν και αλλοι στο φαγητο με ίδια δικαιωματα6. Οπότε τι νατο κάνεις...αν εισαι super duper Marshall mechanic αλλά με λιγότερα Δικαιώματα
bilya Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 41 λεπτά πριν, Rumpelstiltskin είπε μιλησα για το ιδιο αντικειμενο. Συμφωνώ σε αυτο, θα επρεπε να γίνει μια αναθεωρηση στα δικαιωματα. Απλά δε μπορεις να πιστοποιήσεις καπως την εμπειρια. Το οτι καποιος δουλευει 40 χρόνια σε δρόμους, δε τον κανει καλύτερο απο καποιον που δουλευει 5. Αυτος με τα 40 χρόνια μπορεί να μη ξερει που πανε τα 4 περα απο 2-3 βασικα πραγματα. Αυτο πρεπει να του δινει δικαιωμα υπογραφης παραπανω απο αυτον με τα 5; Καταλαβαίνω πως ανα περιπτωση η εμπείρια θα κανει τη διαφορα, αλλά ανα περιπτωση, δε μπορεις να το ορισεις ως κανονα αυτο. πιστεύω οτι η δουλειά του κράτους ειναι να πιστοποιεί οτι ο χ,υ εχει το απαραίτητο γνωσιακό επίπεδο για μια δουλειά. Το αν ειναι καλός ή κακός στην δουλειά του το κρίνει ο εργοδότης με τα δικά του κριτήρια/ατζέντα. Αυτό που πιστεύω είναι οτι η επαγγελματική εξειδίκευση πρέπει να έρχεται απο την εργασιακή εμπειρία κ οχι τον τίτλο σπουδών σου.
Rumpelstiltskin Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 1 λεπτό πριν, bilya είπε πιστεύω οτι η δουλειά του κράτους ειναι να πιστοποιεί οτι ο χ,υ εχει το απαραίτητο γνωσιακό επίπεδο για μια δουλειά. Το αν ειναι καλός ή κακός στην δουλειά του το κρίνει ο εργοδότης με τα δικά του κριτήρια/ατζέντα. Αυτό που πιστεύω είναι οτι η επαγγελματική εξειδίκευση πρέπει να έρχεται απο την εργασιακή εμπειρία κ οχι τον τίτλο σπουδών σου. οκ φιλε μου, απλά διαφωνουμε, δε πειραζει, δε θα μαλωσουμε κιολας 😛 1
dkstopo Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) παλιο ρητό : με όποιον δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις. το πρόβλημα στα ΤΕΙ που γίνανε ΑΤΕΙ που γίνανε πανεπιστήμια δεν είναι το προγραμμα σπουδών δεν είναι οι χαμηλού επιπέδου μαθητές που θεωρητικά δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν σε προγραμμα ΑΕΙ ειναι το διδακτικό προσωπικό... αν αυτό είναι υψηλού επιπέδου τότε και οι νέοι επιστήμονες θα είναι τέτοιοι. αλλα μην ξεχνιώμαστε, αυτοί που νομοθετούν σήμερα είναι απόφοιτοι εποχών που η αντιγραφή ήταν δεδομένη. Μεταπολυτεχνιακοί πτυχιούχοι... ρωτήστε τι γινόταν στα πανεπιστήμια το 80... με τις παραστάσεις του τότε νομοθετούν. Επεξ/σία 22 Ιουνίου 2019 από dkstopo
Βασίλης_29 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, dkstopo είπε το πρόβλημα στα ΤΕΙ που γίνανε ΑΤΕΙ που γίνανε πανεπιστήμια δεν είναι το προγραμμα σπουδών δεν είναι οι χαμηλού επιπέδου μαθητές που θεωρητικά δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν σε προγραμμα ΑΕΙ ειναι το διδακτικό προσωπικό... αν αυτό είναι υψηλού επιπέδου τότε και οι νέοι επιστήμονες θα είναι τέτοιοι. Θα μιλήσω για τα τρία ΤΕΙ που υπήρχαν στην Αθήνα (τώρα συγχωνεύτηκαν και πάνε να γίνουν 5ετη με μόνη την ΑΣΠΑΙΤΕ). Το επίπεδο των διδασκόντων, ειδικά στις θεωρίες, είναι υψηλό. Όταν σπούδαζα εγώ είχαμε ορισμένους καθηγητές σε εργαστήρια χωρίς μεταπτυχιακούς ή διδακτορικούς τίτλους, που βέβαια είχανε αρκετή εμπειρία στο αντικείμενο που δίδασκαν, όμως δεν ενδιαφερόντουσαν και τόσο να μας διδάξουν πράγματα και υπήρχε τεμπελιό, χλευασμός και υποτίμηση προς τους φοιτητές και γενικά νοοτροπία μαστοράτζας. Όλοι αυτοί έχουν συνταξιοδοτηθεί πλέον. Επεξ/σία 22 Ιουνίου 2019 από Βασίλης_29
oliz Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 21 ώρες πριν, Rumpelstiltskin είπε και ένας που τελείωσε τει εχει ίδιο πρόγραμμα με έναν στο πολυτεχνειο; παραδειγμα αυτο. προφανως υπαρχουν διαφορες απο σχολες με σχολές, αλλά δεν γίνεται με ένα νομο να γίνουν έτσι απλά ίσα όλα. προφανως χρειαζεται κατι ακομη. Τι να χρειαζεται? Δηλαδη ενας που αγορασε πτυχιο απ την βουλγαρια κ ηρθε ελλαντα κ τον αναγνωριζεις ισαξιο με εναν που τελειωσε καποδιστριακο.. εκει γιατι δεν μιλαμε?... να συγκρινουμε τα προγραμματα σπουδων σε ολες τις χωρες κ οτι λειπει να το δινουν εξετασεις εδω Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2019 από oliz
Rumpelstiltskin Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, oliz είπε Τι να χρειαζεται? Δηλαδη ενας που αγορασε πτυχιο απ την βουλγαρια κ ηρθε ελλαντα κ τον αναγνωριζεις ισαξιο με εναν που τελειωσε καποδιστριακο.. εκει γιατι δεν μιλαμε?... να συγκρινουμε τα προγραμματα σπουδων σε ολες τις χωρες κ οτι λειπει να το δινουν εξετασεις εδω 21 ώρες πριν, Rumpelstiltskin είπε εσυ όμως σε σχέση με ενα πολ μηχ απο πχ ΑΠΘ ή ΕΜΠ έχεις ίδιο πρόγραμμα σπουδών; (οι οποίοι εχουν 300 ECTS αν δε κανω λαθος). Και ναι, και οι δύο θα πρέπει κανονικά. Να μειωθούν πχ και οι γιατροί-φαρμακοποιοί απο βουλγαρία κτλ και να γίνουμε πιο σοβαροί. Με λίγα λογια, εσυ ποιου τα εργασιακα δικαιώματα θες; Για να μπορέσοουμε να μιλήσουμε σοβαρα. Απλά να αναβαθιστούν σε σχέση με αυτα που εχεις τώρα ή αυτα που έχει ενας μηχανικός απο μια πολυτεχνική σχολή; Η σοβαρη απαντηση ειναι ανα περίπτωση, δεν ειναι ολα τα αντικείμενα ίδια, αλλά αυτο θελει οργάνωση, δε γίνεται απλα με ενα νομο όλα να είναι ισα. Και να πω πως δε το ειπα, το ειπα. 1
vasilllis Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Στις 22/6/2019 στις 3:01 ΜΜ, csontheline είπε Παιδιά, ας ξεκινήσουμε από τα απλά. Ίσχυε ότι ΑΕΙ = Πανεπιστήμια·+ ΤΕΙ Πλέον δεν υπάρχουν ΤΕΙ, μόνο πανεπιστήμια (σύμφωνα με την wiki). Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, μια σωστή λύση θα ήταν (αφού τα πτυχία έχουν εξισωθεί), για να λάβεις την άδεια (μιλάμε για μηχανικούς κατά κύριο λόγο) θα πρέπει να προέρχεσαι από αντίστοιχη σχολή, να δίνεις εξετάσεις σωστές, σε στυλ πανελλαδικών που είναι κρυφά τα στοιχεία του εξεταζόμενου, και να απαιτείται προϋπηρεσία (1-2 χρόνια). Σίγουρα θα υπάρξουν και αυτοί που θα έχουν τα μέσα για τις εξετάσεις και τον μπαμπά για τα ένσημα, αλλά αυτοί είναι ελάχιστοι. Μην ξεχνάτε ότι σε γενικές γραμμές, η αγορά κρίνει. Απλά αυτή την στιγμή, το ΤΕΕ καταπατά γνώσεις στο δικαιώματα χιλιάδων ικανών αποφοίτων, λόγω κακών νοοτροπιών του παρελθόντος (και άλλων ευνόητων λόγων). Η Ευρώπη αναγνώριζε τα ΤΕΙ ως ανώτατη εκπαίδευση, όταν είχαν πολύ μικρότερα προγράμματα σπουδών και ήταν ανώτερη. δηλαδη μετα απο 5 χρονια σπουδων να ξαναδιαβασεις να δωσεις εξετασεις να ελεγξουν αν αυτοι που εχεις διορισει να δινουν πτυχια ειναι ικανοι να δινουν? Στις 22/6/2019 στις 3:38 ΜΜ, bilya είπε κανονικα δεν θα πρεπε. Η εμπειρία (έμπρακτη, ελεγχόμενη κτλπ) έπρεπε να σου δίνει επ. δικαιώματα κ οχι ο τίτλος σπουδών. πχ στο επάγγελμα μου αν θα είσαι καθαρά δομοστατικος ή θα ασχολείσαι με δρόμους θα πρέπει να καθορίζεται απο την εμπειρία. Φυσικά δεν εννοώ να γίνεις απο πολ. μηχανικός μηχανολόγος κτλπ. Στα τει ισχυει αυτο(χωρις να μπορει κανεις να ελεγξει τιποτα) Στις 22/6/2019 στις 3:47 ΜΜ, Ablaoublas_542 είπε Και τα ιδια ects να εχει ο τειτζης και το ίδιο προγραμμα σπουδων στο ετος του μπηκαν ολοι με βαθμο στις πανελληνιες 13 (λεω ενα τυχαιο παραδειγμα). Οι καθηγητες λοιπον ξέρουν ότι απευθυνονται σε φοιτητες β' διαλογης τοσο στις διαλεξεις όσο και στις εξετάσεις. Αρα πως απαιτείς να παρεις ισοδυναμο πτυχιο με το ΑΕΙ χωρις εξετάσεις? εκει πιστευω ειναι το μυστικο.Εφοσον θελουν πανεπιστημια ταχυτητων ας διαχωρισουν αν ειναι 100-200-300 μοναδων.Πχ το πδα τμημα μηχανικων εγινε 5ετες 300 μον.Γιατι να ειναι αυτες οι 300 μοναδες διαφορετικες απο τις 300 αλλου πανεπιστημιου? Θεωρεις οτι ολα τα υπολοιπα ΑΕΙ εχουν διανοιες?Εχεις υποψη σουπολυτεχνικες σχολες με 12000 μορια ή και παρακατω . 22 ώρες πριν, Nikosmile είπε Επειδή τέθηκε το θέμα των πολυτεχνείων, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι για τα πανεπιστήμια με 5ετη φοίτηση δρομολογείται να δίνουν τίτλο σπουδών "μεταπτυχιακού επιπέδου". Οπότε προφανώς και δεν θα υπάρχει έυκολη αντιστοίχηση με ΑΤΕΙ. Εκτός και αν βάλουν για εξετάσεις μαθήματα δύο εξαμήνων. Που αν είναι να πάρει κάποιος μεταπτυχιακό τίτλο θα είναι ευχής έργο! Εάν τα μαθήματα διδαχθούν στις σχολές έχει καλώς, εάν όμως δίνουν μόνο την ύλη για τις τελικές εξετάσεις... Θα θησαυρίσουν πάλι τα παραφροντιστήρια. ενα επιπλεον μετριο μεταπτυχιακο ειναι οι ects μοναδες. 22 ώρες πριν, valkon είπε Δηλαδή τον εμποδίζει κάποιον στην καριέρα του ότι λέει ΤΕΙ το πτυχίο; Μάλλον δεν είναι αυτός ο λόγος που δεν βρίσκει δουλειά.Αλλά καταλαβαίνω, το δημόσιο είναι γλυκό ακόμα. Χωρις να διαφωνω.το κυριο προβλημα ειναι τα επαγελματικα δικαιωματα που θα σπουδαζει ο ηλεκτρολογος 5 χρονια και θα μπορει να υπογραφει για μικρα εργα ή ο πολ.μηχανικος για 2 οροφα κτιρια κλπ. 21 ώρες πριν, bilya είπε πιστεύω οτι η δουλειά του κράτους ειναι να πιστοποιεί οτι ο χ,υ εχει το απαραίτητο γνωσιακό επίπεδο για μια δουλειά. Το αν ειναι καλός ή κακός στην δουλειά του το κρίνει ο εργοδότης με τα δικά του κριτήρια/ατζέντα. Αυτό που πιστεύω είναι οτι η επαγγελματική εξειδίκευση πρέπει να έρχεται απο την εργασιακή εμπειρία κ οχι τον τίτλο σπουδών σου. Απο την στιγμη που το ιδιο το κρατος πιστοποιει οτι μπορεις να παρεις αδεια ,δεν νομιζω οτι πρεπει να δινεις εξετασεις καθε λιγο και λιγακι(χωρις να υπονοω οτι ολοι πρεπει να λογοδοτουν). 20 ώρες πριν, dkstopo είπε παλιο ρητό : με όποιον δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις. το πρόβλημα στα ΤΕΙ που γίνανε ΑΤΕΙ που γίνανε πανεπιστήμια δεν είναι το προγραμμα σπουδών δεν είναι οι χαμηλού επιπέδου μαθητές που θεωρητικά δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν σε προγραμμα ΑΕΙ ειναι το διδακτικό προσωπικό... αν αυτό είναι υψηλού επιπέδου τότε και οι νέοι επιστήμονες θα είναι τέτοιοι. αλλα μην ξεχνιώμαστε, αυτοί που νομοθετούν σήμερα είναι απόφοιτοι εποχών που η αντιγραφή ήταν δεδομένη. Μεταπολυτεχνιακοί πτυχιούχοι... ρωτήστε τι γινόταν στα πανεπιστήμια το 80... με τις παραστάσεις του τότε νομοθετούν. Βαλε τον μεγαλυτερο καθηγητη στον πλανητη να διδαξει ενα κοπαδι αρνια.Στην καλυτερη των περιπτωσεων να μαθουν να γαυβγιζουν. 18 ώρες πριν, Βασίλης_29 είπε Θα μιλήσω για τα τρία ΤΕΙ που υπήρχαν στην Αθήνα (τώρα συγχωνεύτηκαν και πάνε να γίνουν 5ετη με μόνη την ΑΣΠΑΙΤΕ). Το επίπεδο των διδασκόντων, ειδικά στις θεωρίες, είναι υψηλό. Όταν σπούδαζα εγώ είχαμε ορισμένους καθηγητές σε εργαστήρια χωρίς μεταπτυχιακούς ή διδακτορικούς τίτλους, που βέβαια είχανε αρκετή εμπειρία στο αντικείμενο που δίδασκαν, όμως δεν ενδιαφερόντουσαν και τόσο να μας διδάξουν πράγματα και υπήρχε τεμπελιό, χλευασμός και υποτίμηση προς τους φοιτητές και γενικά νοοτροπία μαστοράτζας. Όλοι αυτοί έχουν συνταξιοδοτηθεί πλέον. Καλα μην παιρνεις και ορκο.Εχουν μεινει 2-3 ακομη ... 6 ώρες πριν, oliz είπε Τι να χρειαζεται? Δηλαδη ενας που αγορασε πτυχιο απ την βουλγαρια κ ηρθε ελλαντα κ τον αναγνωριζεις ισαξιο με εναν που τελειωσε καποδιστριακο.. εκει γιατι δεν μιλαμε?... να συγκρινουμε τα προγραμματα σπουδων σε ολες τις χωρες κ οτι λειπει να το δινουν εξετασεις εδω Ενταξει δεν αναγνωριζεται και ευκολα.Αντιστοιχα με αυτον πουαγορασε απο βουλγαρια καποιος σπουδασε καπου αλλου και ερχεται ελλαδαμπαντ και του λεει οτι λειπουν 3 μαθηματα κλπ.
Backpacker Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά...τετραετείς σχολές με πτυχία των 240 ECTS να χρειάζονται έξτρα μαθήματα για να ισοτιμηθούν με τετραετείς σχολές των 240 ECTS. Επίσης μην ακούω την βλακεία για τις βάσεις των πανελληνιών. Δεν έχει σχέση η βαρύτητα πτυχίου με το πόσο είναι η βάση της σχολής. Με αυτό το σκεπτικό το Μαθηματικό Σάμου πχ δεν θα έπρεπε να έχει ίσα δικαιώματα και ίδιο πτυχίο με το Μαθηματικό Αθηνών ή Θεσσαλονίκης γιατί έχουν μερικά χιλιάδες μόρια διαφορά κάθε χρόνο. Ή ακόμα και η ίδια σχολή αλλάζει βάσεις με τα χρόνια. Τα παιδαγωγικά όταν έδινα εγώ είχαν 15-16χιλ μόρια βάση και μέχρι πριν λίγα χρόνια έμπαινες σε αυτά με 10-12 χιλ μόρια. Άρα οι ίδιες σχολές με αυτό το χαζό σκεπτικό μερικών δεν θα έπρεπε να έχουν ισότιμα πτυχία. Παλιά έγιναν σε μια νύχτα ισότιμα τα ΚΑΤΕΕ (πρόγονοι των ΤΕΙ) που ήταν τριετείς σχολές με τα ΤΕΙ που ήταν τετραετή. Ακόμα και σήμερα βλέπεις σε προκηρύξεις απόφοιτοι ΤΕΙ/ΚΑΤΕΕ σε μια ενιαία κατηγορία. Και τώρα δεν κάνουν αυτόματα ισότιμα τα πτυχία των αποφοίτων Πανεπιστημίων και ΤΕΙ που είναι και τα δύο ΑΕΙ με ίδια χρόνια σπουδών και ίδιες μονάδες (ECTS)? Γελοιότητες. 3
fastnq2 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Ποναει καποιους που θα ανοιξει η αγορα με την ισοτιμοποιηση(εαν γινει) των πτυχιων και δεν θα μπορουν να καρτελιαζουν την αγορα με τους συναδελφους τους.Εξαλλου τον καλο επαγγελματια δεν τον κανει το πτυχιο.Εχω δει αρμοστοκους αειτζηδες που μπηκαν με 12000 μορια σε καποιο ξερονησι και ατομα απο τει με σχολη αντιστοιχων μοριων να τους βαζουν τα γυαλια.Και ΦΥΣΙΚΑ το αντιθετο,δεν αντιλεγω.Δεν πειραζει Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2019 από fastnq2 1
Rumpelstiltskin Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 μονο στην ελλαδα προσπαθουμε να κανουμε ισα δυο διαφορετικα προγραμματα σπουδων και το θεωρουμε και αυτονόητο πως δε χρειαζεται κατι αλλο. Αν ήταν ίσα, θα χρειαζοτανε να κανουν τις τροποιήσεις που κανουν για να αναβαθμιστούν; τροφή για σκέψη. Η απαντηση είναι προφανής. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα