Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Rumpelstiltskin είπε

εσυ όμως σε σχέση με ενα πολ μηχ απο πχ ΑΠΘ ή ΕΜΠ έχεις ίδιο πρόγραμμα σπουδών; (οι οποίοι εχουν 300 ECTS αν δε κανω λαθος). 

Και ναι, και οι δύο θα πρέπει κανονικά. Να μειωθούν πχ και οι γιατροί-φαρμακοποιοί  απο βουλγαρία κτλ και να γίνουμε πιο σοβαροί.  
Με λίγα λογια, εσυ ποιου τα εργασιακα δικαιώματα θες; Για να μπορέσοουμε να μιλήσουμε σοβαρα. Απλά να αναβαθιστούν σε σχέση με αυτα που εχεις τώρα ή αυτα που έχει ενας μηχανικός απο μια πολυτεχνική σχολή; 

Η σοβαρη απαντηση ειναι ανα περίπτωση, δεν ειναι ολα τα αντικείμενα ίδια, αλλά αυτο θελει οργάνωση, δε γίνεται απλα με ενα νομο όλα να είναι ισα. 

τα άτομα απο το εμπ κ καθε Πανεπιστήμιο 5ετους σχολής έχουν master. Καμία σχέση όμως.

Οσο για τα επαγγελματικά δικαιώματα, μέσω εμπειρίας κ εξετάσεων. Το πτυχίο ειδικά στον κλάδο μας έρχεται σε δεύτερη μοίρα οταν μιλαμε για εμπειρία

 

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παιδιά, ας ξεκινήσουμε από τα απλά. 

Ίσχυε ότι ΑΕΙ = Πανεπιστήμια·+ ΤΕΙ

Πλέον δεν υπάρχουν ΤΕΙ, μόνο πανεπιστήμια (σύμφωνα με την wiki).

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, μια σωστή λύση θα ήταν (αφού τα πτυχία έχουν εξισωθεί), για να λάβεις την άδεια (μιλάμε για μηχανικούς κατά κύριο λόγο) θα πρέπει να προέρχεσαι από αντίστοιχη σχολή, να δίνεις εξετάσεις σωστές, σε στυλ πανελλαδικών που είναι κρυφά τα στοιχεία του εξεταζόμενου, και να απαιτείται προϋπηρεσία (1-2 χρόνια).

Σίγουρα θα υπάρξουν και αυτοί που θα έχουν τα μέσα για τις εξετάσεις και τον μπαμπά για τα ένσημα, αλλά αυτοί είναι ελάχιστοι. 

Μην ξεχνάτε ότι σε γενικές γραμμές, η αγορά κρίνει. Απλά αυτή την στιγμή, το ΤΕΕ καταπατά γνώσεις στο δικαιώματα χιλιάδων ικανών αποφοίτων, λόγω κακών νοοτροπιών του παρελθόντος (και άλλων ευνόητων λόγων). 

Η Ευρώπη αναγνώριζε τα ΤΕΙ ως ανώτατη εκπαίδευση, όταν είχαν πολύ μικρότερα προγράμματα σπουδών και ήταν ανώτερη. 

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, bilya είπε

τα άτομα απο το εμπ κ καθε Πανεπιστήμιο 5ετους σχολής έχουν master. Καμία σχέση όμως.

Οσο για τα επαγγελματικά δικαιώματα, μέσω εμπειρίας κ εξετάσεων. Το πτυχίο ειδικά στον κλάδο μας έρχεται σε δεύτερη μοίρα οταν μιλαμε για εμπειρία

το πτυχίο παιζει τεραστιο ρόλο ως προς το τι μπορεις να υπογράψεις. ειδικα εσυ ως πολ μηχ το ξερεις αυτο

οπότε ξαναρωτάω, ποιου τα εργασιακα δικαιώματα θες εσυ; 

Επεξ/σία από Rumpelstiltskin
Δημοσ.

Η ξαδερφη μου απο νοσηλευτικη μπορει να γινει ακτινολογος η δερματολογος?...νομιζω δυσκολο αλλα ειπα να ρωτησω και εδω, με ζαλισε απο χτες.

Δημοσ.

το αντίστοιχο τμήμα της νοσηλευτικής τει είναι η νοσηλευτική του πανεπιστημίου και εκεί θα αντιστοιχιστούν οι νοσηλευτές. Τμήματα ακτινολογίας και δερματολογίας δεν υπάρχουν.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Rumpelstiltskin είπε

το πτυχίο παιζει τεραστιο ρόλο ως προς το τι μπορεις να υπογράψεις. ειδικα εσυ ως πολ μηχ το ξερεις αυτο

κανονικα δεν θα πρεπε. Η εμπειρία (έμπρακτη, ελεγχόμενη κτλπ) έπρεπε να σου δίνει επ. δικαιώματα κ οχι ο τίτλος σπουδών. πχ στο επάγγελμα μου αν θα είσαι καθαρά δομοστατικος ή θα ασχολείσαι με δρόμους θα πρέπει να καθορίζεται απο την εμπειρία. 

Φυσικά δεν εννοώ να γίνεις απο πολ. μηχανικός μηχανολόγος κτλπ.

 

Δημοσ.

Και τα ιδια ects να εχει ο τειτζης και το ίδιο προγραμμα σπουδων στο ετος του μπηκαν ολοι με βαθμο στις πανελληνιες 13 (λεω ενα τυχαιο παραδειγμα). Οι καθηγητες λοιπον ξέρουν ότι απευθυνονται σε φοιτητες β' διαλογης τοσο στις διαλεξεις όσο και στις εξετάσεις. Αρα πως απαιτείς να παρεις ισοδυναμο πτυχιο με το ΑΕΙ χωρις εξετάσεις?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, The_Judas είπε

Στα ιατρικά επαγγέλματα δεν υπάρχει καμία αντιστοίχηση με κανένα τμήμα. 

Οπότε το μοναδικό πρόβλημα είναι με τις 5ετείς πολυτεχνικές σχολές , στις υπόλοιπες δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα.

Υπάρχει ήδη κορεσμός. Δε χρειάζονται επιπλέον Πολυτεχνικα τμήματα. 

Το να γίνει αναλογιστική μελέτη και μετα να γίνουν οι οποίες συγχωνεύσεις/αναβαθμίσεις το σκέφτηκε κάνεις;

Ή κάποιοι πιστεύουν  ότι το Τει Ηλεκτρολογίας Καβάλας, θα φτάσει εν μια νυκτί το επίπεδο σπουδών, της αντίστοιχης Πολυτεχνικής Ξάνθης;

6 λεπτά πριν, Ablaoublas_542 είπε

Και τα ιδια ects να εχει ο τειτζης και το ίδιο προγραμμα σπουδων στο ετος του μπηκαν ολοι με βαθμο στις πανελληνιες 13 (λεω ενα τυχαιο παραδειγμα). Οι καθηγητες λοιπον ξέρουν ότι απευθυνονται σε φοιτητες β' διαλογης τοσο στις διαλεξεις όσο και στις εξετάσεις. Αρα πως απαιτείς να παρεις ισοδυναμο πτυχιο με το ΑΕΙ χωρις εξετάσεις?

Δε μιλάμε για άτομα β διαλογής. Η γνώση είναι θέμα συνεχούς κόπου και προσπάθειας. 

Οι όποιες αλλαγές θα έχουν επίπτωση στο συνολικό γνωσιακο επίπεδο, των μελλοντικών αποφοίτων, συμπαρασύροντας και την μέχρι τώρα καλή εικόνα των πολυτεχνικών σχολών(αναφέρομαι σε προγράμματα σπουδών 5ετους διάρκειας).

Το πρόβλημα πάντως είναι δομικό και εδράζεται στο σύστημα εξετάσεων.

Επεξ/σία από christakos07
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, bilya είπε

κανονικα δεν θα πρεπε. Η εμπειρία (έμπρακτη, ελεγχόμενη κτλπ) έπρεπε να σου δίνει επ. δικαιώματα κ οχι ο τίτλος σπουδών. πχ στο επάγγελμα μου αν θα είσαι καθαρά δομοστατικος ή θα ασχολείσαι με δρόμους θα πρέπει να καθορίζεται απο την εμπειρία. 

Φυσικά δεν εννοώ να γίνεις απο πολ. μηχανικός μηχανολόγος κτλπ.

Η εμπειρία ειναι χρήσιμη αλλα ως ενα σημείο. Προφανως και πρεπει ο τιτλος σπουδων να διαχωρίζει τα δικαιώματα. 
Επίσης η εμπειρια δεν ειναι μοναδα μετρησης που μπορεις να μετρησεις με ακρίβεια.

Αλλά αν κάποιος θέλει παραπάνω δικαιώματα είχε την ευκαιρια, δινει κατατακτήριες και μπαίνει εκει που θέλει. Δύσκολο αλλά είναι ενας τρόπος.  

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ablaoublas_542 είπε

Και τα ιδια ects να εχει ο τειτζης και το ίδιο προγραμμα σπουδων στο ετος του μπηκαν ολοι με βαθμο στις πανελληνιες 13 (λεω ενα τυχαιο παραδειγμα). Οι καθηγητες λοιπον ξέρουν ότι απευθυνονται σε φοιτητες β' διαλογης τοσο στις διαλεξεις όσο και στις εξετάσεις. Αρα πως απαιτείς να παρεις ισοδυναμο πτυχιο με το ΑΕΙ χωρις εξετάσεις?

Να αλλαξει ο τροπος εισαγωγης, και να μη μπαινεις στο μαθηματικο πχ αν εχεις γραψει 13 στα μαθηματικα.

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Rumpelstiltskin είπε

Η εμπειρία ειναι χρήσιμη αλλα ως ενα σημείο. Προφανως και πρεπει ο τιτλος σπουδων να διαχωρίζει τα δικαιώματα. 
Επίσης η εμπειρια δεν ειναι μοναδα μετρησης που μπορεις να μετρησεις με ακρίβεια.

Αλλά αν κάποιος θέλει παραπάνω δικαιώματα είχε την ευκαιρια, δινει κατατακτήριες και μπαίνει εκει που θέλει. Δύσκολο αλλά είναι ενας τρόπος.  

χμμ στο uk διαφωνούν κ θεωρούν οτι ειδικά για τους μηχανικούς η εμπειρία ειναι η μόνη μοναδα μέτρησης για να γίνεις πιστοποιημένος μηχανικός.

Σε βαθμό όπου αν πάψεις να ασχολείσαι σου παίρνουν πίσω τον τίτλο.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Rumpelstiltskin είπε

εντελως υπερβολικος θα ελεγα. 

Νομιζα μιλαμε σοβαρα τωρα. 


 

αν εννοείς το σχόλιό μου ετσι γίνεται στο ΗΒ. Σου παιρνουν πισω τον τιτλο του chartered engineer οχι τον τιτλο σπουδών. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

για καλό της συζήτησης ας το δεχτώ, και πάλι ομως ειναι ασχετο με τα εργασιακα δικαιώματα στην Ελλάδα και τις ισοτιμίες των πτυχίων. 
 

και βασική ερωτηση, πως μετράς την εμπειρια; 
επισης αν καποιος κανει ερευνα πάνω σε ένα αντικείμενο, και ο αλλος δουλευει πανω στο ιδιο αντικείμενο, ποιος εχει μεγαλύτερη εμπειρια;
αν και οι δυο δουλευουν πανω στο ιδιο αντικειμενο, αλλα ο ενας σε μια μικρη εταιρεία και ο αλλος σε ενα κολοσσό ποιος εχει μεγαλυτερη εμπειρια. 
αν ο ενας κανει μονο ενα συγκεκριμενο αντικείμενο, ενώ ο αλλος παίρνει και δουλειες που διαφοροποιουνται και θελουν παραπανω μελετη, ποιος εχει μεγαλυτερη εμπειρια; 

Γενικα πως τη μετρας την εμπειρια; και αρκεί η εμπειρια; πως θα αντιδράσει σε μια δυσκολη κατασταση κάποιος με μεγαλύτερη εμπειρια και πως καποιος με μεγαλύτερη γνώση;  

Επεξ/σία από Rumpelstiltskin
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, Rumpelstiltskin είπε

για καλό της συζήτησης ας το δεχτώ, και πάλι ομως ειναι ασχετο με τα εργασιακα δικαιώματα στην Ελλάδα και τις ισοτιμίες των πτυχίων. 
 

και βασική ερωτηση, πως μετράς την εμπειρια; 

έχουν σχέση γιατί όταν βασίζεις επαγ. δικαιώματα βάση πτυχίου φτάνεις στο σημείο να χεις πολ. μηχανικούς να χουν δικαιώματα απο τοπογραφικά μέχρι οτι μπορείς να φανταστείς με αποτέλεσμα να χει ατομα τα πάντα ολα όπου ειναι μέτριοι στην καλυτερη στα παντα.

Ενω αν το πας βαση εμπειρίας προωθείς την εξειδίκευση μεσω εργασίας κ ο καθενας κανει ένα πραγμα αλλά το κάνει καλά. Φυσικά θα χεις προαπαιτούμενα το τιτλο σπουδων. Δεν θα μπορεί ενας πολ. μηχανικός να γινει ετσι ξαφνικά ηλεκτρολόγος μηχανικός κτλπ. 

Η εμπειρία μπορεί να μετρηθεί με case studies. Προσωπικό παράδειγμα. Έδαφος έχει πρόβλημα ευστάθειας, εκανα  ερεύνα τι φταίει, ανέπτυξα 2 λύσεις όπου ειχαν οικονικα-χρονικα κ κατασκευαστικα  αντικρίσματα κ τα πρότεινα στον πελάτη τι θελει, ο πελάτης διάλεξε , έκανα την αναλυτική μελέτη για την επιλογή του κ το προώθησα για αποπεράτωση.

Στο report μου για το παραπάνω έργο έχω αποδείξεις για τα πάντα (στατικούς υπολογισμούς, σχέδια, την οικονομική μελέτη κτλπ). Αυτά θα τα υπογράψουν 2 άτομα (πιστοποιημενα ηδη). 

Οταν θα παω να δωσω συνέντευξη-παρουσίαση οι εξεταστές διαλέγονται βάση εμπειρίας κ αντικείμενο. Οπότε ειναι πολύ εύκολο να ξεχωρίσουν αν οντως λεω αλήθεια κ εχω το απαραίτητο υπόβαθρο γνωσεων.

Σε άλλα επαγγέλματα ίσως είναι διαφορετικά άλλα στο δικό μας εργασιακή εμπειρία >>>>>>>τίτλοι σπουδών. 

Επεξ/σία από bilya

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...