Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με το Διεθνές Πανεπιστήμιο που είχε μόνο μεταπτυχιακά και καθόλου προπτυχιακά πως θα γίνει αντιστοίχηση;

Επεξ/σία από The_Judas
  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ.

Πολλά τα ερωτήματα, θα βγει και άλλη κυβέρνηση μπορεί και να ναυαγήσει το project!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, mylo είπε

Στις σχολές διοίκησης και οικονομίας το πρόγραμμα σπουδών δεν είναι διαφορετικό. Στις στεφ δε ξέρω τι γίνεται. Πχ ένας που τελείωσε διοίκηση επιχ ΤΕΙ στη Πάτρα τι λιγότερο κάνει από τον αει διοίκηση επιχ στη Χίο; 

και ένας που τελείωσε τει εχει ίδιο πρόγραμμα με έναν στο πολυτεχνειο; 
παραδειγμα αυτο. προφανως υπαρχουν διαφορες απο σχολες με σχολές, αλλά δεν γίνεται με ένα νομο να γίνουν έτσι απλά ίσα όλα. προφανως χρειαζεται κατι ακομη.

Επεξ/σία από Rumpelstiltskin
Δημοσ.

Οπότε καταλήγουμε πάλι στα συνδικαλιστικά των μηχανικών και του ΤΕΕ που φοβούνται τον ανταγωνισμό στην αγορά (που θα μειώσει τις τιμές για τον απλό πολίτη).

Οπως έγραψα και πιο πάνω, υπάρχουν απόφοιτοι ευρωπαικών ιδρυμάτων με 3 ή 4 έτη. Αυτοί είναι κατώτεροι;

Εδώ μιλάμε για ισοτιμία πτυχίων, όχι για το πιο πανεπιστήμιο είναι καλύτερο.

  • Thanks 2
Δημοσ.

κανενας δε φοβάται τον ανταγωνισμό, ήδη γίνεται χαμός στην αγορά. Το θέμα είναι πως αν θες εργασιακα δικαιώματα παραπάνω απο αυτά που έχεις, και τα οποία ήξερες όταν μπήκες σε μια σχολή πως θα έχεις, έχεις και παραπάνω ευθύνες. καπως πρέπει να πιστοποιηθεί πως μπορεί κάποιος να αναλάβει παραπάνω ευθυνες. 
αλλιώς μετα παμε πχ  και στα ιατρικα επαγγελματα κτλ και θα χαθεί η μπάλα.

και ναι, ισοτιμία πτυχίων, πως είναι δυο πτυχια ισότιμα αν εχουν αλλο πρόγραμμα σπουδών; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στα ιατρικά επαγγέλματα δεν υπάρχει καμία αντιστοίχηση με κανένα τμήμα. 

Οπότε το μοναδικό πρόβλημα είναι με τις 5ετείς πολυτεχνικές σχολές , στις υπόλοιπες δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα.

 

Επεξ/σία από The_Judas
  • Like 2
Δημοσ.

η Μπολόνια πρέπει να εφαρμοστεί κ στην Ελλάδα. Είμαστε η μόνη χώρα που υποβαθμίζει τα ιδρύματα της για μικροπολιτικα συμφέροντα. 

Δεν γίνεται bachelor 4ετες να χει άλλη ισχύ αν είναι απο ΤΕΙ κ άλλη απο πανεπιστήμιο ενώ κ τα δύο αντιστοιχούν σε 250 ects.

Αργά η γρήγορα θα γινόταν όλο αυτό. Δεν έχουν λόγο ύπαρξης τα ΤΕΙ πλέον. 

 

  • Like 5
Δημοσ.

και πάλι δεν βλέπω που είναι το κακό με τις εξετασεις όμως. 

Συμφωνω πως δεν εχουν λόγο υπαρξης, συγχωνευσεις και αναβαθμιση είναι το καλύτερο που μπορει να γίνει, αλλά για να γίνει αυτο δεν αρκεί ενας νόμος και ξαφνικά όλα έγιναν σωστα. 

Αρα τροποποίηση προγράμματος σπουδών, και για ήδη αποφοίτους εξετασεις σε βασικα και απαραίτητα κατα τη κρίση των ειδικών μαθήματα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Rumpelstiltskin είπε

και πάλι δεν βλέπω που είναι το κακό με τις εξετασεις όμως. 

Συμφωνω πως δεν εχουν λόγο υπαρξης, συγχωνευσεις και αναβαθμιση είναι το καλύτερο που μπορει να γίνει, αλλά για να γίνει αυτο δεν αρκεί ενας νόμος και ξαφνικά όλα έγιναν σωστα. 

Αρα τροποποίηση προγράμματος σπουδών, και για ήδη αποφοίτους εξετασεις σε βασικα και απαραίτητα κατα τη κρίση των ειδικών μαθήματα. 

Και εγώ δεν βλέπω που είναι το καλό με τις εξετάσεις αυτές.

Όταν βγαίνεις έξω και το πτυχίο T.E.I αναγνωρίζεται κανονικά ως Bachelor (άρα και Α.Ε.Ι) γιατί χρειάζεται να δώσεις και εξετάσεις; Δεν σου προκαλεί δεύτερες σκέψεις το γεγονός ότι μόνο στην Ελλάδα υπάρχει αυτός ο διαχωρισμός;  Ποιος ο λόγος;

Όταν έρχεται ο απόφοιτος αγγλικής 3ετής ή 4ετής σχολής και αναγνωρίζεται το πτυχίο του ως μηχανολόγου, αυτός δίνει εξετάσεις;

Επεξ/σία από DestinyGR
  • Like 1
Δημοσ.

δλδ θα κάνεις εξετάσεις για να κάνεις το πτυχίο σου απο bachelor με 240 ects σε bachelor 240 ects. Απλά κοροϊδία για να μην σκουζουν οι κομπλεξικοι.

 

  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.

το ποσες πιστωτικες μοναδες εχει ένα πτυχίο είναι ασχετο, γιατι πολύ απλά δεν είναι το ίδιο πρόγραμμα σπουδών. Αφου θες να πιστοποιήσεις την ισοτιμία, πρέπει καπως να γίνει αυτο. 

Στο κάτω κατω, αφου είναι τόσο ίδια όπως λετε, ποιο το πρόβλημα στις εξετασεις, θα ειναι σαν μια βόλτα στο πάρκο, ή μήπως το προβλημα είναι ο φόβος ότι δε θα τις περάσουν αυτοί που θα τις δώσουν και σκούζουν μπας και τα πάρουν ετσι;

Ο διαχωρισμός αυτος υπήρχε, πριν μπει καποιος σε μια σχολή τον ήξερε, και συνειδητα επελεξε ο καθενας τη σχολή του. Συμφωνω πως χρειαζεται αναβάθμιση το σύστημα, 100% συμφωνω, απλά με σχέδιο και όχι να μοιραζουμε χαρτια απο εδω και απο κει για κανα "ψηφαλακι". Χρειαζεται σχεδιο και οργανωση 

  • Like 1
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Οπότε καταλήγουμε πάλι στα συνδικαλιστικά των μηχανικών και του ΤΕΕ που φοβούνται τον ανταγωνισμό στην αγορά (που θα μειώσει τις τιμές για τον απλό πολίτη).

Οπως έγραψα και πιο πάνω, υπάρχουν απόφοιτοι ευρωπαικών ιδρυμάτων με 3 ή 4 έτη. Αυτοί είναι κατώτεροι;

Εδώ μιλάμε για ισοτιμία πτυχίων, όχι για το πιο πανεπιστήμιο είναι καλύτερο.

Πρωτού έλθει ισοτιμία πτυχίων  πρέπει το ΤΕΕ να επαναφέρει τις εξετάσεις για άδεια ασκήσεως, και μάλιστα να είναι βαρβάτες εξετάσεις, αδιάβλητες που να υπάρχει ποσοστό αποτυχίας όπως στο εξωτερικό και όχι το σημερινό ανέκδοτο που πας πινεις ενα καφεδάκι με χαλαρή κουβέντα και πήρες την άδεια. Εκεί πρέπει να μπεί η δικλίδα ασφαλείας προκειμένου στο μέλλον να στρώσει το επάγγελμα του μηχανικού. Τελειώνεις ΑΤΕΙ -bachelor -> βαρβάτες εξετάσεις για τα δικαιώματα του τ. μηχανικού. Θες να έχεις δικαιώματα πανεπιστημίου, τότε +1 χρόνος και βαρβάτες εξετάσεις μαζί με τους απόφοιτους ΑΕΙ, το ίδιο φυσικά και για όσους τελειώνουν έξω που εκεί είναι και το μεγάλο θέμα σήμερα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Rumpelstiltskin είπε

το ποσες πιστωτικες μοναδες εχει ένα πτυχίο είναι ασχετο, γιατι πολύ απλά δεν είναι το ίδιο πρόγραμμα σπουδών. Αφου θες να πιστοποιήσεις την ισοτιμία, πρέπει καπως να γίνει αυτο. 

Στο κάτω κατω, αφου είναι τόσο ίδια όπως λετε, ποιο το πρόβλημα στις εξετασεις, θα ειναι σαν μια βόλτα στο πάρκο, ή μήπως το προβλημα είναι ο φόβος ότι δε θα τις περάσουν αυτοί που θα τις δώσουν και σκούζουν μπας και τα πάρουν ετσι;

Ο διαχωρισμός αυτος υπήρχε, πριν μπει καποιος σε μια σχολή τον ήξερε, και συνειδητα επελεξε ο καθενας τη σχολή του. Συμφωνω πως χρειαζεται αναβάθμιση το σύστημα, 100% συμφωνω, απλά με σχέδιο και όχι να μοιραζουμε χαρτια απο εδω και απο κει για κανα "ψηφαλακι". Χρειαζεται σχεδιο και οργανωση 

καταλαβαίνεις οτι με προσφυγή σε ευρωπαϊκό δικαστήριο η Ελλάδα θα πληρώνει πάλι πρόστιμα οπως κάνει ήδη για την μη εφαρμογή της Μπολόνια.

Θα σου δώσω ενα παράδειγμα. Εγω πολ. μηχανικός απο τει με 240 ects ειχα πιο βαρβατο προγράμμα απο συνάδελφο απο βρετανικό πανεπιστήμιο (ο ιδιος το παραδέχτηκε). Οποτε έχουμε δυο άτομα με ίδιο πτυχίο (240 ects) αλλά διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών. 

Για το βρετανικό ΤΕΕ αυτο δεν είναι πρόβλημα καθώς κ οι δύο έχουμε bachelor 4ετες με 240 ects. 

Στην Ελλάδα με την λογική σου κ οι δύο θα πρέπει να δώσουμε εξετάσεις για να δουλέψουμε. Μάντεψε όμως ποιος θα δώσει κ ποιος όχι. 

Επίσης πως γίνεται να υπάρχει μόνο πρόβλημα στη  Ελλάδα κ σε καμία άλλη χώρα? 

Επεξ/σία από bilya
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, bilya είπε

καταλαβαίνεις οτι με προσφυγή σε ευρωπαϊκό δικαστήριο η Ελλάδα θα πληρώνει πάλι πρόστιμα οπως κάνει ήδη για την μη εφαρμογή της Μπολόνια.

Θα σου δώσω ενα παράδειγμα. Εγω πολ. μηχανικός απο τει με 240 ects ειχα πιο βαρβατο προγράμμα απο συνάδελφο απο βρετανικό πανεπιστήμιο (ο ιδιος το παραδέχτηκε). Οποτε έχουμε δυο άτομα με ίδιο πτυχίο (240 ects) αλλά διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών. 

Για το βρετανικό ΤΕΕ αυτο δεν είναι πρόβλημα καθώς κ οι δύο έχουμε bachelor 4ετες με 240 ects. 

Στην Ελλάδα με την λογική σου κ οι δύο θα πρέπει να δώσουμε εξετάσεις για να δουλέψουμε. Μάντεψε όμως ποιος θα δώσει κ ποιος όχι. 

Επίσης πως γίνεται να υπάρχει μόνο πρόβλημα στη  Ελλάδα κ σε καμία άλλη χώρα? 

εσυ όμως σε σχέση με ενα πολ μηχ απο πχ ΑΠΘ ή ΕΜΠ έχεις ίδιο πρόγραμμα σπουδών; (οι οποίοι εχουν 300 ECTS αν δε κανω λαθος). 

Και ναι, και οι δύο θα πρέπει κανονικά. Να μειωθούν πχ και οι γιατροί-φαρμακοποιοί  απο βουλγαρία κτλ και να γίνουμε πιο σοβαροί.  
Με λίγα λογια, εσυ ποιου τα εργασιακα δικαιώματα θες; Για να μπορέσοουμε να μιλήσουμε σοβαρα. Απλά να αναβαθιστούν σε σχέση με αυτα που εχεις τώρα ή αυτα που έχει ενας μηχανικός απο μια πολυτεχνική σχολή; 

Η σοβαρη απαντηση ειναι ανα περίπτωση, δεν ειναι ολα τα αντικείμενα ίδια, αλλά αυτο θελει οργάνωση, δε γίνεται απλα με ενα νομο όλα να είναι ισα. 

Επεξ/σία από Rumpelstiltskin
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...