Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, vairass είπε

Το 15 το καλοκαίρι ζεσταίνει πιο αργά... Το 10 τον χειμώνα ζεσταίνει πιο γρήγορα.

Για προστασια στις υψηλες θερμοκρασιες ειναι το 40αρι!

Το πρωτο νουμερο σου προσφερει καλυτερη προστασια στα κρυα! Δηλαδη οταν θα βαλεις μπρος ποσο γρηγορα θα ανεβει το λαδι πανω για να λιπανει..!!!

Ουσιαστικα γι αυτο βαζεις ενα καλο λαδι! Εκει καθε φορα φθειρεται το μοτερ.. στις κρυες εκκινησεις!!!

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, vairass είπε

10-40 βάζω και αν θέλω χειμώνα θα βάλω 15-40

 

51 λεπτά πριν, vairass είπε

Το 15 το καλοκαίρι ζεσταίνει πιο αργά... Το 10 τον χειμώνα ζεσταίνει πιο γρήγορα.

Το νουμερο πριν το W πχ.10w-40 μας αναφερει την θερμοκρασια οπου το λαδι σε χαμηλες θερμοκρασιες εχει ικανοποιητικο ιξωδες.Αν εσυ ανεβαζεις το 10 σε15  απο -25° πας σε -20° (αδιαφορο ,για το μεγαλυτερο μερος της Ελλαδας) οποτε τσαμπα δινεις τα λεφτα σου.

Οι κολαιρινες θερμοκρασιες αναφερονται στο δευτερο νουμερο .

ZZZhttps://www.google.com/search?q=what+is+oil+sae&newwindow=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjxjsqHu57jAhUs06YKHYhgB0EQ_AUIECgB&cshid=1562353174776953&biw=1366&bih=625

 

 

29 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Για προστασια στις υψηλες θερμοκρασιες ειναι το 40αρι!

Το πρωτο νουμερο σου προσφερει καλυτερη προστασια στα κρυα! Δηλαδη οταν θα βαλεις μπρος ποσο γρηγορα θα ανεβει το λαδι πανω για να λιπανει..!!!

Ουσιαστικα γι αυτο βαζεις ενα καλο λαδι! Εκει καθε φορα φθειρεται το μοτερ.. στις κρυες εκκινησεις!!!

https://mechanicbase.com/engine-oil/sae-engine-oil/

καλο λαδι το ιδανικο λαδι.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, vasilllis είπε

Το νουμερο πριν το W πχ.10w-40 μας αναφερει την θερμοκρασια οπου το λαδι σε χαμηλες θερμοκρασιες εχει ικανοποιητικο ιξωδες.Αν εσυ ανεβαζεις το 10 σε15  απο -25° πας σε -20° (αδιαφορο ,για το μεγαλυτερο μερος της Ελλαδας) οποτε τσαμπα δινεις τα λεφτα σου.

Οι κολαιρινες θερμοκρασιες αναφερονται στο δευτερο νουμερο .

ZZZhttps://www.google.com/search?q=what+is+oil+sae&newwindow=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjxjsqHu57jAhUs06YKHYhgB0EQ_AUIECgB&cshid=1562353174776953&biw=1366&bih=625

https://mechanicbase.com/engine-oil/sae-engine-oil/

καλο λαδι το ιδανικο λαδι.

Μονο που χανει γρηγορα τις ιδιοτητες του! Γι αυτο βαζεις 5w γιατι με την χρηση θα παει σε 10w!

Σε χ αμαξι που λενε σε αυτο βαζεις μονο 10/40 εγω βαζω 5/30 και εχω κανει πανω απο 50000χλμ! Η λειτουργια του μοτερ ειναι πολυ καλη! Με καλη αποκριση γκαζιου.. χαμηλη καταναλωση.. και δεν τσιμπαει ουτε σταγονα! 

Μονο σε μια ακριβη-καλη μαρκα, μου τσιμπησε και αυτο μονο σε υψηλο στροφαρισμα!

Να ξερεις η καθε εταιρια εχει το δικο της ιξωδες και τα δικα της προσθετα..!

Προσωπικη μου αποψη το ιδανικο λαδι θα το βρεις εσυ..(Αφορα για παλια μοτερ)

 

 

 

Επεξ/σία από gia_nnis
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, NT1G είπε

Δεν τα πιάνω εύκολα, μπορείς να μου εξηγήσεις;

Τα εξήγησαν οι πιο πάνω... Βαριέμαι να τα λέω ξανά.

χρόνια τώρα εδώ μας κάνεις τα ίδια δεν θα πέσω στο τρυπάκι :)

Δημοσ.
11 ώρες πριν, vasilllis είπε

Το νουμερο πριν το W πχ.10w-40 μας αναφερει την θερμοκρασια οπου το λαδι σε χαμηλες θερμοκρασιες εχει ικανοποιητικο ιξωδες.Αν εσυ ανεβαζεις το 10 σε15  απο -25° πας σε -20° (αδιαφορο ,για το μεγαλυτερο μερος της Ελλαδας) οποτε τσαμπα δινεις τα λεφτα σου.

Οι κολαιρινες θερμοκρασιες αναφερονται στο δευτερο νουμερο .

 

Oil viscocity ειναι η αντισταση του λαδιου στην ροη.Η AMSOIL εχει ενα πολυ καλο παραδειγμα,  με νερο να ρεει σε ενα ποτηρι και διπλα μελι να ρεει.

Ειναι μεγαλο λαθος να πιστευεται οτι το δευτερο νουμερο των λαδιων αναφερεται σε καλοκαιρι.Αναφερεταιστην ροη του λαδιου στους 100c. Το δευτερο στην ροη στους 0

Ασχετος εαν εξω κανει -40, η ειμαστε στην Λιβυη με 50+, μας ενδιαφερει τι κανει το λαδι στου 100c και οχι τι θερμοκρασια κανει εξω.Ειναι θεμα διαχειρησης και κατασκευης κινητηρα το ποσο θα ανεβασει θερμοκρασια λαδιου, π.χ εαν εχει ψυγειο λαδιου(το δικο μου εχει).Δεν ειναι απολυτο οτι το καλοκαιρι θα ανεβασει πιο πολυ θερμοκρασια το λαδι σε σχεση με τον χειμωνα.Ειδικα σε καινουργια μοτερ.Γιαυτο οι κατασκευστες προτεινουν ΑΥΣΤΗΡΑ  0-20, το πολυ 5-30 σε συνχρονα μοτερ.Υστερα οπως εχω ξαναπει οι πιστοποιησεις δεν ειναι  κανονας, αλλα υπαρχουν αποκλεισεις π.χ ολα τα 30αρια δεν εχιυν την ιδια ροη στου 100c.Aλλα ειναι πιο χοντρα και αλλα πιο λεπτα.

Οι κατασκευστες(οι κορυφαιοι και αξιοπιστοι) αναφερουν στις ιστοσελιδες τους τεχνικα χαρακτηριστικα, οπως κατωτερη θερμοκρασια ροη π.χ -35, ροη στους 40c μετριεται σε CST, ροη στους 100c κ.α

Δημοσ.
Στις 6/7/2019 στις 10:30 ΠΜ, toyo73 είπε

Oil viscocity ειναι η αντισταση του λαδιου στην ροη.Η AMSOIL εχει ενα πολυ καλο παραδειγμα,  με νερο να ρεει σε ενα ποτηρι και διπλα μελι να ρεει.

Ειναι μεγαλο λαθος να πιστευεται οτι το δευτερο νουμερο των λαδιων αναφερεται σε καλοκαιρι.Αναφερεταιστην ροη του λαδιου στους 100c. Το δευτερο στην ροη στους 0

Ασχετος εαν εξω κανει -40, η ειμαστε στην Λιβυη με 50+, μας ενδιαφερει τι κανει το λαδι στου 100c και οχι τι θερμοκρασια κανει εξω.Ειναι θεμα διαχειρησης και κατασκευης κινητηρα το ποσο θα ανεβασει θερμοκρασια λαδιου, π.χ εαν εχει ψυγειο λαδιου(το δικο μου εχει).Δεν ειναι απολυτο οτι το καλοκαιρι θα ανεβασει πιο πολυ θερμοκρασια το λαδι σε σχεση με τον χειμωνα.Ειδικα σε καινουργια μοτερ.Γιαυτο οι κατασκευστες προτεινουν ΑΥΣΤΗΡΑ  0-20, το πολυ 5-30 σε συνχρονα μοτερ.Υστερα οπως εχω ξαναπει οι πιστοποιησεις δεν ειναι  κανονας, αλλα υπαρχουν αποκλεισεις π.χ ολα τα 30αρια δεν εχιυν την ιδια ροη στου 100c.Aλλα ειναι πιο χοντρα και αλλα πιο λεπτα.

Οι κατασκευστες(οι κορυφαιοι και αξιοπιστοι) αναφερουν στις ιστοσελιδες τους τεχνικα χαρακτηριστικα, οπως κατωτερη θερμοκρασια ροη π.χ -35, ροη στους 40c μετριεται σε CST, ροη στους 100c κ.α

Μαλλον δεν διατυπωσα σωστα (Οι κολαιρινες θερμοκρασιες αναφερονται στο δευτερο νουμερο .)

Δεν εννοουσα οτι αναφερει την θερμοκρασια τις ζεστες περιοδους.

.https://www.rymax-lubricants.com/blog/what-does-5w-30-actually-mean/

https://www.castrol.com/en_sg/singapore/car-engine-oil/engine-oil-viscosity.html

απο την πασιγνωστη castrol :

HIGH TEMPERATURES

The second number describes how thick the oil is at the engine’s normal operating temperature. The higher the second number, the thicker the oil. If it's too thin when hot, it may not protect effectively. If it's too thick, you lose efficiency. The correct viscosity grade will be displayed in your car handbook.

απο τη rymax:

Multigrade oils such as SAE 5W-30 and 10W-40 are widely used because, under all but extremely hot or cold conditions, they are thin enough to flow at low temperatures and thick enough to perform satisfactorily at high temperatures. In other words, the choice of viscosity would be different depending on whether you are living in Finland (0W/ 5W-30) or Nigeria (5W/10W/15W40 or even 20W50).

απο την ιδια την rymax εχει την εικονα παρακατω που εξηγει τα range θερμοκρασιας λειτουργιας καθε λαδιου.Θεωρεις λοιπον σωστη επιλογη να βαλεις 5w-30 rymax στην νιγηρια που εχει 6 μηνες το καλοκαιρι (υποθετικα) +40 βαθμους?

Δημοσ.
Στις 6/7/2019 στις 10:30 ΠΜ, toyo73 είπε

Oil viscocity ειναι η αντισταση του λαδιου στην ροη.Η AMSOIL εχει ενα πολυ καλο παραδειγμα,  με νερο να ρεει σε ενα ποτηρι και διπλα μελι να ρεει.

Ειναι μεγαλο λαθος να πιστευεται οτι το δευτερο νουμερο των λαδιων αναφερεται σε καλοκαιρι.Αναφερεταιστην ροη του λαδιου στους 100c. Το δευτερο στην ροη στους 0

Ασχετος εαν εξω κανει -40, η ειμαστε στην Λιβυη με 50+, μας ενδιαφερει τι κανει το λαδι στου 100c και οχι τι θερμοκρασια κανει εξω.Ειναι θεμα διαχειρησης και κατασκευης κινητηρα το ποσο θα ανεβασει θερμοκρασια λαδιου, π.χ εαν εχει ψυγειο λαδιου(το δικο μου εχει).Δεν ειναι απολυτο οτι το καλοκαιρι θα ανεβασει πιο πολυ θερμοκρασια το λαδι σε σχεση με τον χειμωνα.Ειδικα σε καινουργια μοτερ.Γιαυτο οι κατασκευστες προτεινουν ΑΥΣΤΗΡΑ  0-20, το πολυ 5-30 σε συνχρονα μοτερ.Υστερα οπως εχω ξαναπει οι πιστοποιησεις δεν ειναι  κανονας, αλλα υπαρχουν αποκλεισεις π.χ ολα τα 30αρια δεν εχιυν την ιδια ροη στου 100c.Aλλα ειναι πιο χοντρα και αλλα πιο λεπτα.

Οι κατασκευστες(οι κορυφαιοι και αξιοπιστοι) αναφερουν στις ιστοσελιδες τους τεχνικα χαρακτηριστικα, οπως κατωτερη θερμοκρασια ροη π.χ -35, ροη στους 40c μετριεται σε CST, ροη στους 100c κ.α

Τα λαδια ειναι πολυτυπα γι αυτο και εχουν 2 ιδιοτητες,το πως θα ανταποκριθουν στο κρυο και στη ζεστη.  Αυτο που χρειαζομαστε για την λιγοτερη φθορα του κινητηρα ειναι στις εκκινησεις οταν τα λαδια ειναι κρυα! Και βεβαια οι εξωτερικες θερμοκρασιες επηρεαζουν τις ιδιοτητες των λαδιων! Γι αυτο και μας προτεινουν για το κλιμα μας μονο 40αρι για να εχει ασφαλεια το μοτερ τις θερμες μερες..! Ασφαλεια εχει και με το 30αρι αλλα υπο καποιες συνθηκες μπορει και οχι!  Καποια μοτερ τελευταιας γενιας σου λενε ακομα και στο κλιμα μας μονο 30αρι!  Αλλα εγω δεν μιλαω για τετοια μοτερ γιατι πλεον ειναι ελαχιστοι αυτοι που εχουν καινουργιο αυτοκινητο..!

Δημοσ.

Έιναι πάρα πολλά τα μοτέρ που συστήνουν 5W30 ή 0W30 στην Ελλάδα, και μοτέρ 15+ ετών.

Σε κάθε περίπτωση ο κάθε ένας να ακολουθεί ό,τι λέει το manual για τα λάδια.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nickolas είπε

Έιναι πάρα πολλά τα μοτέρ που συστήνουν 5W30 ή 0W30 στην Ελλάδα, και μοτέρ 15+ ετών.

Σε κάθε περίπτωση ο κάθε ένας να ακολουθεί ό,τι λέει το manual για τα λάδια.

Παψε βρε συ.Που ξερει ο κατασκευστης καλυτερα απο τον Ελληνα μηχανικο.

Τα κλασικα στην Ελλαδα ειναι:

Αερα στα ελαστικα 30psi.Aπο susuki maruti  μεχρι bugatti veyron.

Λαδι 5-40.Παντου και παντα σε ολα.Για να εισαι μεσα σε ολα.Θελει 0-20 θελει 5-30.Βαλε αυτο. Κανει ζεστη, κανει κρυο, κανει δροσια.Δεν κοιτανε μανουαλι, ποσο αερα θελει, τι λαδι θελει, τι μπουζι(ψυχροτητα) κτλ.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, nickolas είπε

Έιναι πάρα πολλά τα μοτέρ που συστήνουν 5W30 ή 0W30 στην Ελλάδα, και μοτέρ 15+ ετών.

Σε κάθε περίπτωση ο κάθε ένας να ακολουθεί ό,τι λέει το manual για τα λάδια.

Και βεβαια και σε παλια μοτερ αλλα οχι για τις δικες μας θερμοκρασιες του καλοκαιριου..!  Και να βαλεις δεν θα παθει κατι.. απλα δεν θελει στροφαρισμα γιατι λογικα θα στα τσιμπησει!

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Muscarius36 είπε

Τι έχω διαβάσει εδώ ρε παιδιά 🤣

Τυπας εχει corolla του 98 και βαζει εδω και χρονια 5w30! Οπως και ενας με almera της ιδιας χρονολογιας!

Επισης κατοχος micra k12 βαζει 0w20!!! Οποτε μπορεις να κλαις οσο θες.. Τσαμπα ειναι δεν πληρωνεις!!!

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Τυπας εχει corolla του 98 και βαζει εδω και χρονια 5w30! Οπως και ενας με almera της ιδιας χρονολογιας!

Επισης κατοχος micra k12 βαζει 0w20!!! Οποτε μπορεις να κλαις οσο θες.. Τσαμπα ειναι δεν πληρωνεις!!!

Το γράφει στο βιβλίο 5-30 για κορολα;

Εγώ βάζω πάντα 10-40 όπως είπα.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...