gia_nnis Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 14 ώρες πριν, nickolas είπε Όχι. Στροφάρεις άφοβα όσο θες και ασχέτως εξωτερικής θερμοκρασίας. Αρκει το λαδι να είναι εντός προδιαγραφών (κοινή λογική) Αν το παμε τοτε ετσι πρεπει να αλλαζουμε 2 ιξωδες το χρονο! Αλλο για χειμωνα αλλο για καλοκαιρι!
nickolas Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, gia_nnis είπε Αν το παμε τοτε ετσι πρεπει να αλλαζουμε 2 ιξωδες το χρονο! Αλλο για χειμωνα αλλο για καλοκαιρι! O κατασκευαστής στα σύγχρονα μοτέρ έχει τουλάχιστον ένα ιξώδες/προδιαγραφή χωρίς περιορισμό σε θερμοκρασίες. Συνήθως (αν όχι πάντα) είναι και το συνιστώμενο ιξώδες/προδιαγραφή. Το χειμώνα/καλοκαίρι πρακτικά αφορά μοτέρ 20+ ετών πλέον. Προσωπικά στο Corsa ~16 χρόνια και ~170.000χλμ. με το Dexos 2 της Opel 5W30 δεν είχα πρόβλημα. ...και πίστα έχει μπει σε Ελληνικό Καλοκαίρι, και άφθονες κρύες εκκινήσεις στο Καρπενήσι έχει δει και έχει τιμήσει και τις στροφοδιαδρομές στα Σφακιά Καλοκαίρι. Με το Dexos 2 5W30 που στο εμπόριο το βρίσκει κανείς 25-30 ευρώ το 5λιτρο και αλλαγές που βάση oil service computer μου προκύπτουν στη 2ετία (συνήθως με 25.000χλμ)
vairass Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, gia_nnis είπε Αν το παμε τοτε ετσι πρεπει να αλλαζουμε 2 ιξωδες το χρονο! Αλλο για χειμωνα αλλο για καλοκαιρι! Κανονικά έτσι θέλει... Ρώτα μηχανικό.
nickolas Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, vairass είπε Κανονικά έτσι θέλει... Ρώτα μηχανικό. Η δουλειά του μηχανικού είναι να κάνει τις εργασίες που λέει ο κατασκευαστής. Το τί θέλει, το λέει το βιβλίο. Αλλά στην Ελλάδα η συντήρηση γίνεται με "μεράκι". Που σημαίνει α) αχρείαστα πράγματα και β) λάθος πράγματα. πχ. λάθος ιξώδες/προδιαγραφές λαδιού με αλλαγές έως και 10 φορές πιο συχνά από τις οδηγίες του κατασκευαστή (που αφορούν βέβαια κατάλληλο λάδι). Για να καταλάβετε ένα παράδειγμα όταν κατά το 2004 έγιναν μόδα τα ταξί Mercedes με αυτόματο κιβώτιο έπεσε επιδημία με σπασμένα κιβώτια... και βγήκε βέβαια η φήμη ότι τα Mercedes σπάνε. Η αλήθεια βέβαια τελικά ήταν ότι οι μηχανικοί εδώ άλλαζαν τα λάδια στα κιβώτια ...κυριολεκτικά και τα έρμα έσπαγαν μετά τη "συντήρηση" που επαναλαμβανόμενα τους γινόταν. 1
vairass Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 28 λεπτά πριν, nickolas είπε Η δουλειά του μηχανικού είναι να κάνει τις εργασίες που λέει ο κατασκευαστής. Το τί θέλει, το λέει το βιβλίο. Αλλά στην Ελλάδα η συντήρηση γίνεται με "μεράκι". Που σημαίνει α) αχρείαστα πράγματα και β) λάθος πράγματα. πχ. λάθος ιξώδες/προδιαγραφές λαδιού με αλλαγές έως και 10 φορές πιο συχνά από τις οδηγίες του κατασκευαστή (που αφορούν βέβαια κατάλληλο λάδι). Για να καταλάβετε ένα παράδειγμα όταν κατά το 2004 έγιναν μόδα τα ταξί Mercedes με αυτόματο κιβώτιο έπεσε επιδημία με σπασμένα κιβώτια... και βγήκε βέβαια η φήμη ότι τα Mercedes σπάνε. Η αλήθεια βέβαια τελικά ήταν ότι οι μηχανικοί εδώ άλλαζαν τα λάδια στα κιβώτια ...κυριολεκτικά και τα έρμα έσπαγαν μετά τη "συντήρηση" που επαναλαμβανόμενα τους γινόταν. Συμφωνώ εν μέρη μαζί σου γιατί... Μπορείς να βάλεις ψιλό λάδι τον χειμώνα και πιο χοντρό το καλοκαίρι για να κάνεις οικονομία καυσίμου. έτσι λένε οι μηχανικοί, είσαι μηχανικός; Αν ναι περιμένουμε να μας πεις. Εγώ στο corolla βάζω χειμώνα καλοκαίρι το ίδιο λάδι αλλά στο ibiza (2011) έβαζα 5w30-5w40 ανάλογα την εποχή.
nickolas Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Δεν είμαι μηχανικός. Διαβάζω το manual που έχουν γράψει μηχανικοί. Τώρα αν ο μάστορας έχει άλλη γνώμη από το manual, ξέρεις τι λένε... όλοι έχουν μια γνώμη. Η δουλειά του μάστορα είναι να εφαρμόζει το manual, όπως ο εργολάβος ακολουθεί το σχέδιο του μηχανικού.
vairass Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, NT1G είπε Πως ακριβώς το πιο χοντρό λάδι κάνει οικονομία; 🤔 Χάχα σκέψου
gia_nnis Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 4 ώρες πριν, vairass είπε Κανονικά έτσι θέλει... Ρώτα μηχανικό. Μα δεν ειπα εγω καπου οτι δεν ειναι ετσι..! αλλα λογω κοστους δεν το κανει κανενας! Γι αυτο και οι μηχανικοι για το κλιμα μας προτεινουν 40αρι για να μην γινει καμια στραβη στις θερμες μερες του καλοκαιριου..! Και για καποιους που δεν γνωριζουν ενα λαδι με πιο χαμηλο ιξωδες προσφερει καλυτερη καταναλωση! 1
vairass Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 2 λεπτά πριν, gia_nnis είπε Μα δεν ειπα εγω καπου οτι δεν ειναι ετσι..! αλλα λογω κοστους δεν το κανει κανενας! Γι αυτο και οι μηχανικοι για το κλιμα μας προτεινουν 40αρι για να μην γινει καμια στραβη στις θερμες μερες του καλοκαιριου..! Και για καποιους που δεν γνωριζουν ενα λαδι με πιο χαμηλο ιξωδες προσφερει καλυτερη καταναλωση! Στον από πάνω πες τα.... Ακόμα σκέφτεται 1
gia_nnis Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 1 λεπτό πριν, vairass είπε Στον από πάνω πες τα.... Ακόμα σκέφτεται Στο δικο σου αν στις αρχες(λιγοτερα χλμ) του εβαζες 5w30 δεν θα ειχε προβλημα.. Τωρα ομως αμα το κανεις θα στα καψει σιγουρα!
vairass Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 14 λεπτά πριν, gia_nnis είπε Στο δικο σου αν στις αρχες(λιγοτερα χλμ) του εβαζες 5w30 δεν θα ειχε προβλημα.. Τωρα ομως αμα το κανεις θα στα καψει σιγουρα! 10-40 βάζω και αν θέλω χειμώνα θα βάλω 15-40
gia_nnis Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 2 λεπτά πριν, vairass είπε 10-40 βάζω και αν θέλω χειμώνα θα βάλω 15-40 Το 15 τι θα σου προσφερει??? Το 10 εχει καλυτερη ροη οταν το λαδι ειναι κρυο! Για μενα αν θες να δοκιμασεις κατι αλλο μπορεις να πας σε 0/40, 5/40
vairass Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 21 λεπτά πριν, gia_nnis είπε Το 15 τι θα σου προσφερει??? Το 10 εχει καλυτερη ροη οταν το λαδι ειναι κρυο! Για μενα αν θες να δοκιμασεις κατι αλλο μπορεις να πας σε 0/40, 5/40 Το 15 το καλοκαίρι ζεσταίνει πιο αργά... Το 10 τον χειμώνα ζεσταίνει πιο γρήγορα.
toyo73 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2019 M@λακες γελαω με τις προτασεις για ιξωδες που κανετε. Και ρωταω τωρα εγω τους μηχανικους.Ειναι καταμεσημερο στα Τρικαλα με 38c.Φευγει καποιος να παει στο εξωχικο στο περτουλι.Την αραζει και το πρωι κατα τις 7 πρεπει να φυγει για δουλεια.Το πρωι εχει 12c στο περτουλι.Τι λαδια θα βαλει χειμωνιατικα,ανοιξιατικα, φθινοπωρινα.Θα κανει αλλαγες λαδιων 2 φορες την ημερα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα