Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ερώτηση... Όλοι εσείς που γράφετε για μείωση λαδιού κλπ είστε μηχανικοί; είστε χημικοί; Η απλα τα λετε μέσα από τις εμπειρίες σας.

Εγώ θέλω να μάθω βασικά ποιο είναι το ιδανικό λάδι για τον κορολα 98....αυτο μόνο.

  • Απαντ. 191
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, vairass είπε

Ερώτηση... Όλοι εσείς που γράφετε για μείωση λαδιού κλπ είστε μηχανικοί; είστε χημικοί; Η απλα τα λετε μέσα από τις εμπειρίες σας.

Εγώ θέλω να μάθω βασικά ποιο είναι το ιδανικό λάδι για τον κορολα 98....αυτο μόνο.

Ένα είναι το καλό και φτηνό λάδι για πολλά πολλά και ευχάριστα χιλιόμετρα.:P 

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, vairass είπε

Ερώτηση... Όλοι εσείς που γράφετε για μείωση λαδιού κλπ είστε μηχανικοί; είστε χημικοί; Η απλα τα λετε μέσα από τις εμπειρίες σας.

Εγώ θέλω να μάθω βασικά ποιο είναι το ιδανικό λάδι για τον κορολα 98....αυτο μόνο.

Αυτοί που κατασκεύασαν το αμάξι ξέρουν καλύτερα,όπως σωστά ειπώθηκε ότι λέει το manual.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, vasilllis είπε

ναι,εφοσον οσο παλιωνει και μειωνεται το ιξωδες του.Φαινεται αλλωστε και στο οργανο πιεσης λαδιου.

ψαχτω καλυτερα δεν ειναι ετσι για τις κρυες εκκινησεις.. Ενας βασικος λογος που λενε αλλαγη στο χρονο ειναι για να μην φαει το λαδι  2ο χειμωνα και για να εχει καλυτερη προστασια στις εκκινησεις!  Γι αυτο και σε ενα λαδι οσο πιο χαμηλο w εχει τοσο πιο ακριβο ειναι! Εκτος αν εχει μεγαλη διαφορα στα νουμερα μεταφραζεται διαφορετικα οπως πχ το 10w60!

 

15 ώρες πριν, vairass είπε

Ερώτηση... Όλοι εσείς που γράφετε για μείωση λαδιού κλπ είστε μηχανικοί; είστε χημικοί; Η απλα τα λετε μέσα από τις εμπειρίες σας.

Εγώ θέλω να μάθω βασικά ποιο είναι το ιδανικό λάδι για τον κορολα 98....αυτο μόνο.

Απο την στιγμη που δεν σου καιει σταγονα οπως λες ποιο ειναι το προβλημα σου?

Συμβουλη μου επειδη εχεις πολλα χλμ και με το συγκεκριμενο λαδι εισαι οκ να συνεχιζεις να βαζεις το ιδιο λαδι(ιξωδης-μαρκα)

Σημαντικος παραγοντας ειναι και πως του συμπεριφερεσαι μεχρι να ζεσταθει.. οπως και να μην ανεβαζεις θερμοκρασιες στο λαδι πηγαινοντας το με πολλες στροφες!

Αν και το συγκεκριμενο μοτερ δειχνει τη δυναμη του απο τις 3500-5000στρ!

Επεξ/σία από gia_nnis
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, gia_nnis είπε

ψαχτω καλυτερα δεν ειναι ετσι για τις κρυες εκκινησεις.. Ενας βασικος λογος που λενε αλλαγη στο χρονο ειναι για να μην φαει το λαδι  2ο χειμωνα και για να εχει καλυτερη προστασια στις εκκινησεις!  Γι αυτο και σε ενα λαδι οσο πιο χαμηλο w εχει τοσο πιο ακριβο ειναι! Εκτος αν εχει μεγαλη διαφορα στα νουμερα μεταφραζεται διαφορετικα οπως πχ το 10w60!

Απο την στιγμη που δεν σου καιει σταγονα οπως λες ποιο ειναι το προβλημα σου?

Συμβουλη μου επειδη εχεις πολλα χλμ και με το συγκεκριμενο λαδι εισαι οκ να συνεχιζεις να βαζεις το ιδιο λαδι(ιξωδης-μαρκα)

Σημαντικος παραγοντας ειναι και πως του συμπεριφερεσαι μεχρι να ζεσταθει.. οπως και να μην ανεβαζεις θερμοκρασιες στο λαδι πηγαινοντας το με πολλες στροφες!

Αν και το συγκεκριμενο μοτερ δειχνει τη δυναμη του απο τις 3500-5000στρ!

Τα ίδια βάζω και λογικά τα ίδια έβαζε και ο προηγούμενος.

200 χιλιάδες χιλιόμετρα για κορολα δεν είναι πολλά... Ειδικά για την κουκουβάγια, δεν τα λες και λίγα αλλά πολλά σε καμία περίπτωση.

Εγώ απλά σκέφτηκα μήπως τον χειμώνα μόνο του έβαζα 5-40...αλλα αφού δεν είναι σωστό το ξεχνάω.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, vairass είπε

Τα ίδια βάζω και λογικά τα ίδια έβαζε και ο προηγούμενος.

200 χιλιάδες χιλιόμετρα για κορολα δεν είναι πολλά... Ειδικά για την κουκουβάγια, δεν τα λες και λίγα αλλά πολλά σε καμία περίπτωση.

Εγώ απλά σκέφτηκα μήπως τον χειμώνα μόνο του έβαζα 5-40...αλλα αφού δεν είναι σωστό το ξεχνάω.

Απο δω και περα ξεκιναει η καθοδος στις φθορες του κινητηρα..

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Απο δω και περα ξεκιναει η καθοδος στις φθορες του κινητηρα..

Καλά εννοείται αυτό αλλά πρόσεξε.... Αν ήταν γερμανικό ούτε καν θα υπήρχε κινητήρας στις 200 χιλιάδες.

Δημοσ.

Aπλως πληροφοριακα, το λαδι αργει πολυ περισσοτερο να ζεσταθει σε σχεση με το ψυκτικο.Ειδικα το χειμωνα.Ετσι για να μην νομιζουν καποιοι, οτι επειδη "επιασε" θερμοκρασια το ψυκτικο ειναι ετοιμοι για στροφαρισμα και σκισιμο.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, toyo73 είπε

Aπλως πληροφοριακα, το λαδι αργει πολυ περισσοτερο να ζεσταθει σε σχεση με το ψυκτικο.Ειδικα το χειμωνα.Ετσι για να μην νομιζουν καποιοι, οτι επειδη "επιασε" θερμοκρασια το ψυκτικο ειναι ετοιμοι για στροφαρισμα και σκισιμο.

Πολλα γραφουμε για το τιποτα.. Τα λαδια εχουν τρελες ανοχες! Ξερω περιπτωσεις που κανουν με ημι 10000-12000χλ! Οπως και αλλοι που δεν κανουν πολλα χλμ τα κρατανε πανω απο 2 χρονια! Τα αμαξια δουλευουν κανονικα! Εδω το εχουμε κανει ολοκληρη επιστημη..! Δεν λεω αυτοι πως ειναι παραδειγμα προς μιμηση αλλα και μεις το εχουμε κανει κυπριακο!

Ενας σοβαρος παραγοντας ειναι και αυτος ο τροπος οδηγησης μεχρι να ζεσταθει!

Χοντρικα θεωρω ενα ημι ειναι οκ μεχρι 7000χλμ ενω ενα φουλ αναλογα τις συνθηκες μπορεις και 12000χλμ!

Το χρονικο διαστημα αν δεν κανετε χλμ μπορειτε να τα κρατατε και πανω απο χρονο.. και τα αλλαζετε λιγο πριν μπουν τα κρυα..!

 

 

8 ώρες πριν, vairass είπε

Καλά εννοείται αυτό αλλά πρόσεξε.... Αν ήταν γερμανικό ούτε καν θα υπήρχε κινητήρας στις 200 χιλιάδες.

Και τα γερμανικα δεν παθαινουν κατι απλα αυξανουν την καταναλωση λαδιου.. και αυτο ειναι σχετικο αναλογα τον κινητηρα..

Ξερεις ποσα vvti ξεπερασαν και τον γερμανο!!!

Εσυ εχεις ενα γνησιο toyota! αλλα και τι θα κανεις? Ειναι παλιο αυτοκινητο.. δεν αξιζει να πετας χρηματα γιατι μελλοντικα μπορει να το δωσεις και σιγουρα δεν θα παρεις πισω τα χρηματα σου!  Ακομα και να συμβιβαστεις με το παλιο.. ποιος σου λεει αν δεν βγει μια αποφαση μελλοντικα και πουν τα αυτοκινητα απο την ταδε χρονολογια και κατω ΤΕΛΟΣ!!! Τοτε βγαζεις πινακιδες και το εχεις για μουσειο!!!

Η λογικη λεει φτιαχνεις οτι ειναι για την ασφαλεια σου και προσεχεις μην το χτυπησεις πουθενα γιατι δεν αξιζει να δωσεις λεφτα για την επισκευη του..

Δεν ειναι τυχαιο που ολα αυτα τα παλια toyota-nissan ειναι ταλαιπωρημενα και δεν επισκευαζουν τιποτα.. Εκμεταλλευονται μεχρι να σαραβαλιασουν τελειως και μετα ανακυκλωση!!!

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Πολλα γραφουμε για το τιποτα.. Τα λαδια εχουν τρελες ανοχες! Ξερω περιπτωσεις που κανουν με ημι 10000-12000χλ! Οπως και αλλοι που δεν κανουν πολλα χλμ τα κρατανε πανω απο 2 χρονια! Τα αμαξια δουλευουν κανονικα! Εδω το εχουμε κανει ολοκληρη επιστημη..! Δεν λεω αυτοι πως ειναι παραδειγμα προς μιμηση αλλα και μεις το εχουμε κανει κυπριακο!

Ενας σοβαρος παραγοντας ειναι και αυτος ο τροπος οδηγησης μεχρι να ζεσταθει!

Χοντρικα θεωρω ενα ημι ειναι οκ μεχρι 7000χλμ ενω ενα φουλ αναλογα τις συνθηκες μπορεις και 12000χλμ!

Το χρονικο διαστημα αν δεν κανετε χλμ μπορειτε να τα κρατατε και πανω απο χρονο.. και τα αλλαζετε λιγο πριν μπουν τα κρυα..!

Και τα γερμανικα δεν παθαινουν κατι απλα αυξανουν την καταναλωση λαδιου.. και αυτο ειναι σχετικο αναλογα τον κινητηρα..

Ξερεις ποσα vvti ξεπερασαν και τον γερμανο!!!

Εσυ εχεις ενα γνησιο toyota! αλλα και τι θα κανεις? Ειναι παλιο αυτοκινητο.. δεν αξιζει να πετας χρηματα γιατι μελλοντικα μπορει να το δωσεις και σιγουρα δεν θα παρεις πισω τα χρηματα σου!  Ακομα και να συμβιβαστεις με το παλιο.. ποιος σου λεει αν δεν βγει μια αποφαση μελλοντικα και πουν τα αυτοκινητα απο την ταδε χρονολογια και κατω ΤΕΛΟΣ!!! Τοτε βγαζεις πινακιδες και το εχεις για μουσειο!!!

Η λογικη λεει φτιαχνεις οτι ειναι για την ασφαλεια σου και προσεχεις μην το χτυπησεις πουθενα γιατι δεν αξιζει να δωσεις λεφτα για την επισκευη του..

Δεν ειναι τυχαιο που ολα αυτα τα παλια toyota-nissan ειναι ταλαιπωρημενα και δεν επισκευαζουν τιποτα.. Εκμεταλλευονται μεχρι να σαραβαλιασουν τελειως και μετα ανακυκλωση!!!

Μόνο που είναι γνήσιο αρκεί...μετά πρώτα ο Θεός θ πάρω ένα γαλλικό τουρκικό corolla και τέλος... Αλλά θα ξέρω την ημερομηνία λήξης του...

Αν είχα λεφτά πάντως θα είχα παραγγείλει ήδη από Ιαπωνία corolla του 98 η  2001 με λίγα χιλιόμετρα οπότε θα έβγαζε χαλαρά 300 χιλιάδες χιλιόμετρα.

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, vairass είπε

Μόνο που είναι γνήσιο αρκεί...μετά πρώτα ο Θεός θ πάρω ένα γαλλικό τουρκικό corolla και τέλος... Αλλά θα ξέρω την ημερομηνία λήξης του...

Αν είχα λεφτά πάντως θα είχα παραγγείλει ήδη από Ιαπωνία corolla του 98 η  2001 με λίγα χιλιόμετρα οπότε θα έβγαζε χαλαρά 300 χιλιάδες χιλιόμετρα.

Μην βαζεις παρωπιδες.. Οπως παει η εποχη.. κοιτας σε hyundai-kia και η ζωη προχωραει αρκει να προχωρανε και τα εσοδα..!!!

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Μην βαζεις παρωπιδες.. Οπως παει η εποχη.. κοιτας σε hyundai-kia και η ζωη προχωραει αρκει να προχωρανε και τα εσοδα..!!!

Νταξει απλά δεν παίζουν κ λεφτά για παραπάνω. Ο Γερμανός είναι καλός μετά τα 30 χιλιάρικα...

Δημοσ.

 

Στις 20/7/2019 στις 3:43 ΜΜ, vairass είπε

Τα ίδια βάζω και λογικά τα ίδια έβαζε και ο προηγούμενος.

200 χιλιάδες χιλιόμετρα για κορολα δεν είναι πολλά... Ειδικά για την κουκουβάγια, δεν τα λες και λίγα αλλά πολλά σε καμία περίπτωση.

Εγώ απλά σκέφτηκα μήπως τον χειμώνα μόνο του έβαζα 5-40...αλλα αφού δεν είναι σωστό το ξεχνάω.

Μην το λες.Όταν κάνεις καλή λίπανση και όχι μία στις τόσες που λέει ο κατασκευαστής οι μηχανές αντέχουν για πολύ . opel vectra το δικό μου 283.000 χιλιόμετρα λάδι ζήτημα να καίει 200 -300 ml από αλλαγή σε αλλαγή.Δεν χρειάζεται μέχρι τώρα συμπλήρωμα γιατί δεν πέφτει ποτέ στη κάτω γραμμή.Αλλαγή κάθε 7.000 χιλιόμετρα περίπου μαζί με φίλτρο.

Επίσης κάτι άλλο.Ζούμε στην Ελλάδα Μεσογειακή χώρα που στην Αθήνα ζήτημα να πέσει μία φορά στα 3 χρόνια ο υδράργυρος κάτω από 0 για αυτό δεν είναι ανάγκη να πηγαίνουμε σε πιο λεπτά λάδια από αυτά που λέει ο κατασκευαστής.Αυτά είναι για χώρες Βόρεις (Γερμανία - Δανία - Πολωνία - Σουηδία - Νορβηγία κ.λ.π.) που ο υδράργυρος κάθε χειμώνα φτάνει για μεγάλες περιόδους πολύ κάτω από το 0 και τα λάδια αργούν να έρθουν στην επιθυμητή για το μοτέρ θερμοκρασία.

Άντε να ζεις στο Νευροκόπι στην Καστοριά στη Δράμα να βάλεις.Πιο Νότια δεν υπάρχει λόγος.

 

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Μην το λες.Όταν κάνεις καλή λίπανση και όχι μία στις τόσες που λέει ο κατασκευαστής οι μηχανές αντέχουν για πολύ . opel vectra το δικό μου 283.000 χιλιόμετρα λάδι ζήτημα να καίει 200 -300 ml από αλλαγή σε αλλαγή.Δεν χρειάζεται μέχρι τώρα συμπλήρωμα γιατί δεν πέφτει ποτέ στη κάτω γραμμή.Αλλαγή κάθε 7.000 χιλιόμετρα περίπου μαζί με φίλτρο.

Επίσης κάτι άλλο.Ζούμε στην Ελλάδα Μεσογειακή χώρα που στην Αθήνα ζήτημα να πέσει μία φορά στα 3 χρόνια ο υδράργυρος κάτω από 0 για αυτό δεν είναι ανάγκη να πηγαίνουμε σε πιο λεπτά λάδια από αυτά που λέει ο κατασκευαστής.Αυτά είναι για χώρες Βόρεις (Γερμανία - Δανία - Πολωνία - Σουηδία - Νορβηγία κ.λ.π.) που ο υδράργυρος κάθε χειμώνα φτάνει για μεγάλες περιόδους πολύ κάτω από το 0 και τα λάδια αργούν να έρθουν στην επιθυμητή για το μοτέρ θερμοκρασία.

Άντε να ζεις στο Νευροκόπι στην Καστοριά στη Δράμα να βάλεις.Πιο Νότια δεν υπάρχει λόγος.

 

Πέρυσι φάγαμε το κρύο της αρκούδας άστο.

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Παντως το starletακι μου (12v inj) ep82 δουλευε πολυ καλα με 10-40w της eneos και το high mileage της castrol. Βεβαια το high mileage πηγε για πεταμα μετα απο 400χλμ γιατι εκαψα τη 2η και ευτυχως τελευταία φλατζα λογω κολλημενου θερμοστατη. Τωρα δουλευω με eneos 10-40 με μοτερ και κορμο σφαγμενο δις(ειναι στο οριο ο κινητηρας) δουλευει αθορυβα,δεν τσιμπαει και αντεχουν χλμ. Για καταναλωση δεν μπορω να εκφερω γνωμη γιατι εχω πρεσσαρει τον ρυθμιστή πιεσης και εχω βαλει κ χταπόδι,περπαταει πολυ καλυτερα απο τερμα μαμα αλλα οσο βαρυτερο το ποδι τοσο πιο πεινασμενο το μοτερ χεχεχεχε..

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...