Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Και ομως.Εαν ενα μοτερ καιει λαδι, χτυπαει πυρακια.Γιατι γινονται μπουρδελο ολα μεσα απο καρβουνιλες και επικαθησεις και ολα αυτα ειναι "hot spot", αιτιες προαναφλεξης τις βενζινης.Εαν τα πιστονια επανω και οι βαλβιδες με τις εδρες  εχουν 1 εκατοστο επικαθησεις ειναι λογικο.

και βαζωντας το σουπερ-ντουπερ λαδι οι επικαθισεις εφυγαν ,σταματησε να χτυπαει πειρακια  και βεβαια σταματησε να καιει και λαδια.

  • Απαντ. 191
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
15 ώρες πριν, vasilllis είπε

Θα εχεις προσεξει προφανως ενα παλιο λαδι ποσο υγρο ειναι με μικρο ιξωδες σε σχεεση με το καινουργιο.

Ναι αλλα στις χαμηλες θερμοκρασιες χανει αυτη την ιδιοτητα.. Ενα λαδι 100% συνθετικο πχ 5/30-5/40 εχει καλυτερες ιδιοτητες απο ενα 10/40.

Ο λογος που τα περισσοτερα συνεργεια βαζουν 10/40 ειναι καθαρα για λογους οικονομικους..  Ειναι οικονομικα στην αγορα τους.. τους βγαινει καλυτερα το κερδος.. και του πελατη δεν του κακοφαινεται το κοστος..! Εδω στην Αθηνα αντε και δεν πειραζει.. αλλα στην β. Ελλαδα κακος που βαζουν 10w!

Ενας κινητηρας παλιος με 10w40 αφοβα μπορεις να του βαλεις 5/40!

 

4 ώρες πριν, vairass είπε

Εμένα στις 201 χιλιάδες δεν καίει σταγόνα

Προφανως τα περισσοτερα τα εχεις κανει σε ανοιχτους δρομους..!

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 13/7/2019 στις 10:10 ΜΜ, vasilllis είπε

δες την παραπανω παραθεση.Βαζει 5w για να γινει 10.

Ο τύπος είναι όλα τα λεφτά 💸 

Ότι έχει πει είναι απίστευτα γελοίο! 

Το λάδι αλλάζει ιξώδες από 5 σε 10 μόνο του... (παχαίνει!) 

Αυτό με τα 50.000 που λέει δε ξέρω τι ακριβός είναι αλλά τον έχω ικανό να τα άφησε τόσο χωρίς αλλαγή. 

Ότι η κάθε εταιρεία έχει δικό της ιξώδες! 🤣 

Οοοτι να ναι γράφει ο καθένας. 

  • Like 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, vasilllis είπε

και βαζωντας το σουπερ-ντουπερ λαδι οι επικαθισεις εφυγαν ,σταματησε να χτυπαει πειρακια  και βεβαια σταματησε να καιει και λαδια.

Δεν λεεω αυτο.Εαν ξεκινησει να καιει λαδι ενα μοτερ και μετα γεμισει επικαθησεις ειναι αρκετα πιθανον να χτυπαει πυρακια.Οι συχνες αλλαγες λαδιων σε γλυτωνει απο τετοια και κολλημενα ελλατηρια  πιστονιων.

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/7/2019 στις 11:00 ΜΜ, d_gkal είπε

Yaris 1.4 diesel 2011 

Τι λάδια να βάλω?

Ότι προτείνει ο κατασκευαστής.

 

Εγώ αλλάζω λάδια 1 φορά το χρόνο. Βάζω πάντα αυτό που προτείνει η BMW. Δεν έχω κανένα θέμα εδώ και 14 χρόνια. 

Αυτές οι μαγκιές που κάνετε με τις συνεχείς αλλαγές τύπου λαδιών δεν ξέρω που τις είδατε και τι νομίζετε ότι θα πετύχετε. Μάλλον πρέπει να σταματήσετε να κάνετε ότι παπαριά διαβάζετε στο ίντερνετ. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Xacti είπε

Ότι προτείνει ο κατασκευαστής.

Εγώ αλλάζω λάδια 1 φορά το χρόνο. Βάζω πάντα αυτό που προτείνει η BMW. Δεν έχω κανένα θέμα εδώ και 14 χρόνια. 

Αυτές οι μαγκιές που κάνετε με τις συνεχείς αλλαγές τύπου λαδιών δεν ξέρω που τις είδατε και τι νομίζετε ότι θα πετύχετε. Μάλλον πρέπει να σταματήσετε να κάνετε ότι παπαριά διαβάζετε στο ίντερνετ. 

Επειδη δουλευει το μοτερ παει να πει ολα καλα.Ξερεις ποσα μοτερ δουλευαν μεχρι να παθουν την ζημια.Και αρκετες φορες την βγαζει ξαφνικα.Ανοιξε το να δεις τι θα εχει μεσα. Οι συχνες αλλαγες μονο καλο κανουν.Η λογικη ειναι σαν καποιον που πινουν και καπνιζουν και λενε ολα καλα.Ειμαι καλα.Προφανως επειδη ζουνε και αναπνεουν.Μεσα ειναι ολα σαπια, η θα σαπισουν.Και εχω προσωπικο παραδειγμα, αλλα οχι φωτο, με ιδιο μοτερ με το δικο σε ηλικιωμενο που αλλαζαμε ιμαντα χρονισμου.Εγω αλλαγες καθε 10.000 και εκεινος καθε 5.000.Το δικο αρκετα, πολυ πιο βρωμικο κατω απο το ψευτοκαπακο και εκεινο γυαλοκοπουσε κα ιειχε και αρκετα χιλιομετρα παραπανω. Στο 13:50 σημαντικη συμβουλη.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Ναι αλλα στις χαμηλες θερμοκρασιες χανει αυτη την ιδιοτητα.. Ενα λαδι 100% συνθετικο πχ 5/30-5/40 εχει καλυτερες ιδιοτητες απο ενα 10/40.

Ο λογος που τα περισσοτερα συνεργεια βαζουν 10/40 ειναι καθαρα για λογους οικονομικους..  Ειναι οικονομικα στην αγορα τους.. τους βγαινει καλυτερα το κερδος.. και του πελατη δεν του κακοφαινεται το κοστος..! Εδω στην Αθηνα αντε και δεν πειραζει.. αλλα στην β. Ελλαδα κακος που βαζουν 10w!

Ενας κινητηρας παλιος με 10w40 αφοβα μπορεις να του βαλεις 5/40!

Προφανως τα περισσοτερα τα εχεις κανει σε ανοιχτους δρομους..!

Στις χαμηλες θερμοκρασιες οπως ολα τα υγρα εχουν την ταση να μεγαλωνει το ιξωδες τους.

Μια απλη δοκιμη ειναι να βαλεις ενα πιεσομετρο να μετρας τα την πιεση λαδιου.Οταν ειναι παγωμενο ,οταν ειναι ζεστο και αντιστοιχα καινουργιο (ιδιου τυπου ακριβως) και παλιο.Το πιο εχει "καλυτερες" ιδιοτητες εξαρταται καθαρα απο τον κατασκευαστη και την χρηση που το θελει,για αυτο αλλωστε προτεινει και τυπο λαδιου.

τι εχω κανει σε ανοιχτους δρομους??

 

5 ώρες πριν, toyo73 είπε

Δεν λεεω αυτο.Εαν ξεκινησει να καιει λαδι ενα μοτερ και μετα γεμισει επικαθησεις ειναι αρκετα πιθανον να χτυπαει πυρακια.Οι συχνες αλλαγες λαδιων σε γλυτωνει απο τετοια και κολλημενα ελλατηρια  πιστονιων.

59 λεπτά πριν, toyo73 είπε

 

 

Επειδη δουλευει το μοτερ παει να πει ολα καλα.Ξερεις ποσα μοτερ δουλευαν μεχρι να παθουν την ζημια.Και αρκετες φορες την βγαζει ξαφνικα.Ανοιξε το να δεις τι θα εχει μεσα. Οι συχνες αλλαγες μονο καλο κανουν.Η λογικη ειναι σαν καποιον που πινουν και καπνιζουν και λενε ολα καλα.Ειμαι καλα.Προφανως επειδη ζουνε και αναπνεουν.Μεσα ειναι ολα σαπια, η θα σαπισουν.Και εχω προσωπικο παραδειγμα, αλλα οχι φωτο, με ιδιο μοτερ με το δικο σε ηλικιωμενο που αλλαζαμε ιμαντα χρονισμου.Εγω αλλαγες καθε 10.000 και εκεινος καθε 5.000.Το δικο αρκετα, πολυ πιο βρωμικο κατω απο το ψευτοκαπακο και εκεινο γυαλοκοπουσε κα ιειχε και αρκετα χιλιομετρα παραπανω. Στο 13:50 σημαντικη συμβουλη.

Το τελευταιο που θα προκαλεσουν ειναι πειρακια οι επικαθισεις.

 

Λογικο να ειναι πιο βρωμικο.Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι σε χειροτερη κατασταση απο το καθαρο.Ο παππους μπορει να το βαζει μπροστα να το ζεσταινει μιση ωρα και στο δρομο να πηγαινει μεχρι 2500στρ.και εσυ να φευγεις πλακωμενος με παγωμενο κινητηρα και αλλαγες στα κοκκινα γιατι στην πεφτει σε καθε φαναρι και καποιος.Σκεψου λοιπον ποιος κινητηρας θα μαυριζει πιο πολυ(φανταζομαι ξερεις τι ειναι η μαυριλα.

Επεξ/σία από vasilllis
Δημοσ.
1 ώρα πριν, vasilllis είπε

Στις χαμηλες θερμοκρασιες οπως ολα τα υγρα εχουν την ταση να μεγαλωνει το ιξωδες τους.

Μια απλη δοκιμη ειναι να βαλεις ενα πιεσομετρο να μετρας τα την πιεση λαδιου.Οταν ειναι παγωμενο ,οταν ειναι ζεστο και αντιστοιχα καινουργιο (ιδιου τυπου ακριβως) και παλιο.Το πιο εχει "καλυτερες" ιδιοτητες εξαρταται καθαρα απο τον κατασκευαστη και την χρηση που το θελει,για αυτο αλλωστε προτεινει και τυπο λαδιου.

 

Ετσι ακριβως! Γι αυτο οταν κατεβαινεις πχ απο 10w σε 5w το λαδι ρεει πιο γρηγορα-καλυτερα στις χαμηλες θερμοκρασιες την ωρα της εκκινησης!

Και πανω σε αυτο  λεω οτι ενα φθαρμενο 5w τεινει στο 10w.

 

 

8 ώρες πριν, Muscarius36 είπε

Ο τύπος είναι όλα τα λεφτά 💸 

Ότι έχει πει είναι απίστευτα γελοίο! 

Το λάδι αλλάζει ιξώδες από 5 σε 10 μόνο του... (παχαίνει!

Αυτό με τα 50.000 που λέει δε ξέρω τι ακριβός είναι αλλά τον έχω ικανό να τα άφησε τόσο χωρίς αλλαγή. 

Ότι η κάθε εταιρεία έχει δικό της ιξώδες! 🤣 

Οοοτι να ναι γράφει ο καθένας. 

Δεν ανοιγεις κι αλλο λογαριασμο να περασει η ωρα σου!!!

Όντως αυτα που γραφεις ειναι πολυ γελοια!

Δημοσ.
4 ώρες πριν, toyo73 είπε

Επειδη δουλευει το μοτερ παει να πει ολα καλα.Ξερεις ποσα μοτερ δουλευαν μεχρι να παθουν την ζημια.Και αρκετες φορες την βγαζει ξαφνικα.Ανοιξε το να δεις τι θα εχει μεσα. Οι συχνες αλλαγες μονο καλο κανουν.Η λογικη ειναι σαν καποιον που πινουν και καπνιζουν και λενε ολα καλα.Ειμαι καλα.Προφανως επειδη ζουνε και αναπνεουν.Μεσα ειναι ολα σαπια, η θα σαπισουν.Και εχω προσωπικο παραδειγμα, αλλα οχι φωτο, με ιδιο μοτερ με το δικο σε ηλικιωμενο που αλλαζαμε ιμαντα χρονισμου.Εγω αλλαγες καθε 10.000 και εκεινος καθε 5.000.Το δικο αρκετα, πολυ πιο βρωμικο κατω απο το ψευτοκαπακο και εκεινο γυαλοκοπουσε κα ιειχε και αρκετα χιλιομετρα παραπανω. Στο 13:50 σημαντικη συμβουλη.

Πολλα vvti βγηκαν με κατασκευαστικο προβλημα.. Ο Γκολεμης λεει για συχνες αλλαγες.. αλλα ο Τατουρης δουλευε μεσα στην toyota και λεει για επισκευη!

Το οτι μπορει να βοηθουν οι συχνες αλλαγες δεν σημαινει οτι ειναι και η σωστη λυση αν το μοτερ εχει κατασκευαστικο προβλημα..!!!

 

Στο 5:30-8:50

 

 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Πολλα vvti βγηκαν με κατασκευαστικο προβλημα.. Ο Γκολεμης λεει για συχνες αλλαγες.. αλλα ο Τατουρης δουλευε μεσα στην toyota και λεει για επισκευη!

Το οτι μπορει να βοηθουν οι συχνες αλλαγες δεν σημαινει οτι ειναι και η σωστη λυση αν το μοτερ εχει κατασκευαστικο προβλημα..!!!

Στο 5:30-8:50

Οι αλλαγές βοηθάνε όπως και να έχει παιδιά.

εξάλλου μιλάμε για παλιά μοτέρ κουρασμενα.

 

  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Ετσι ακριβως! Γι αυτο οταν κατεβαινεις πχ απο 10w σε 5w το λαδι ρεει πιο γρηγορα-καλυτερα στις χαμηλες θερμοκρασιες την ωρα της εκκινησης!

Και πανω σε αυτο  λεω οτι ενα φθαρμενο 5w τεινει στο 10w.

Δεν ανοιγεις κι αλλο λογαριασμο να περασει η ωρα σου!!!

Όντως αυτα που γραφεις ειναι πολυ γελοια!

Μαλλον εχεις μπερδευτει .Οταν παλιωνει το λαδι και το ιξωδες μικραινει,ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ μπορει να λειτουργησει πιο ευκολα σε χαμηλες θερμοκρασιες.Οσο πιο μικρο το xxW τοσο μικροτερη η  θερμοκρασια που μπορει να δουλεψει το λαδι.Οποτε ενα λαδι 5w οσο παλιωνει και μικραινει το ιξωδες του τοσο το 5 θα γινεται μικροτερο ΟΧΙ μεγαλυτερο.Ξαναλεω ομως οτι ολα αυτα ανηκουν στην σφαιρα της φαντασιας,Εαν το λαδι ολοκληρωσει τον κυκλο ζωης του ,βαση των κατασκευαστων,ειναι για αντικατασταση.

Δημοσ.

Σίγουρα αυτό που συμβαίνει είναι ότι το viscosity index όσο παλαιώνει το λάδι μικραίνει. 

Με τον καιρό ένα 0W40 θα τείνει να γίνει 5W40, και πιθανώς* το 2ο μέρος να λεπτύνει δηλαδή να γίνει 5W30. Αλλά σίγουρα κρύο όσο πιο παλιό το λάδι τόσο λιγότερο ρέει.

*αυτό το λέω με επιφύλαξη, αν κάποιος ξέρει περισσότερα ας γράψει

  • Like 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, vasilllis είπε

Μαλλον εχεις μπερδευτει .Οταν παλιωνει το λαδι και το ιξωδες μικραινει,ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ μπορει να λειτουργησει πιο ευκολα σε χαμηλες θερμοκρασιες.Οσο πιο μικρο το xxW τοσο μικροτερη η  θερμοκρασια που μπορει να δουλεψει το λαδι.Οποτε ενα λαδι 5w οσο παλιωνει και μικραινει το ιξωδες του τοσο το 5 θα γινεται μικροτερο ΟΧΙ μεγαλυτερο.Ξαναλεω ομως οτι ολα αυτα ανηκουν στην σφαιρα της φαντασιας,Εαν το λαδι ολοκληρωσει τον κυκλο ζωης του ,βαση των κατασκευαστων,ειναι για αντικατασταση.

Δηλαδη θες να πεις ενα 5w μεταχειρισμενο πχ με10000χλμ ρεει καλυτερα στους -10β σε σχεση με οταν ηταν καινουργιο????  Προσεχε εγω μιλαω παντα οταν το λαδι ειναι κρυο! Κοινως στις κρυες εκκινησεις!!!

Δημοσ.
3 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Δηλαδη θες να πεις ενα 5w μεταχειρισμενο πχ με10000χλμ ρεει καλυτερα στους -10β σε σχεση με οταν ηταν καινουργιο????  Προσεχε εγω μιλαω παντα οταν το λαδι ειναι κρυο! Κοινως στις κρυες εκκινησεις!!!

ναι,εφοσον οσο παλιωνει και μειωνεται το ιξωδες του.Φαινεται αλλωστε και στο οργανο πιεσης λαδιου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...