gia_nnis Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 12 λεπτά πριν, vairass είπε Το γράφει στο βιβλίο 5-30 για κορολα; Εγώ βάζω πάντα 10-40 όπως είπα. Ναι γραφει για 30αρι!
Muscarius36 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Το πιο κουλό ήταν ένας που έλεγε ότι βάζει 5-30 και τα αφήνει λέει καιρό και γίνονται 10-40! 😂 Στο κορολα για όλη τη χρονιά τα λάδια είναι 10-40 όπως σχεδόν όλα τα κλασικά ατμοσφαιρικά της εποχής αυτής. Τα πιο καινούργια παίρνουν 5 30 και δεν είναι καλό να τα αλλάζεις καθόλου. Αντίστροφα σε κορολα το να βάλεις χειμώνα 5 30 ή αν δε το χρησιμοποιείς πολύ καλοκαίρι (λόγο μοτο ας πούμε κτλ) γίνεται αν και δε θα είναι κ πάλι το καλύτερο κ θα τσιμπάει αν τσιμπάει και ευκολότερα! Έχω φίλο πάντως που σε golf 4 επειδή κάνει πολλά χλμ το χρόνο κάνει 2 αλλαγές κ έχει 5-30 κ καλοκαίρι 10-40. Αλλωστε το 5-30 χειμώνα θα είναι οκ σίγουρα, το καλοκαίρι θα είναι το θέμα. Επεξ/σία 13 Ιουλίου 2019 από Muscarius36 2
vairass Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 40 λεπτά πριν, Muscarius36 είπε Το πιο κουλό ήταν ένας που έλεγε ότι βάζει 5-30 και τα αφήνει λέει καιρό και γίνονται 10-40! 😂 Στο κορολα για όλη τη χρονιά τα λάδια είναι 10-40 όπως σχεδόν όλα τα κλασικά ατμοσφαιρικά της εποχής αυτής. Τα πιο καινούργια παίρνουν 5 30 και δεν είναι καλό να τα αλλάζεις καθόλου. Αντίστροφα σε κορολα το να βάλεις χειμώνα 5 30 ή αν δε το χρησιμοποιείς πολύ καλοκαίρι (λόγο μοτο ας πούμε κτλ) γίνεται αν και δε θα είναι κ πάλι το καλύτερο κ θα τσιμπάει αν τσιμπάει και ευκολότερα! Έχω φίλο πάντως που σε golf 4 επειδή κάνει πολλά χλμ το χρόνο κάνει 2 αλλαγές κ έχει 5-30 κ καλοκαίρι 10-40. Αλλωστε το 5-30 χειμώνα θα είναι οκ σίγουρα, το καλοκαίρι θα είναι το θέμα. Για χειμωνα καλύτερα 5-40 εγώ λέω για κορολα...
vasilllis Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 Στις 5/7/2019 στις 11:22 ΜΜ, gia_nnis είπε Μονο που χανει γρηγορα τις ιδιοτητες του! Γι αυτο βαζεις 5w γιατι με την χρηση θα παει σε 10w! Σε χ αμαξι που λενε σε αυτο βαζεις μονο 10/40 εγω βαζω 5/30 και εχω κανει πανω απο 50000χλμ! Η λειτουργια του μοτερ ειναι πολυ καλη! Με καλη αποκριση γκαζιου.. χαμηλη καταναλωση.. και δεν τσιμπαει ουτε σταγονα! Μονο σε μια ακριβη-καλη μαρκα, μου τσιμπησε και αυτο μονο σε υψηλο στροφαρισμα! Να ξερεις η καθε εταιρια εχει το δικο της ιξωδες και τα δικα της προσθετα..! Προσωπικη μου αποψη το ιδανικο λαδι θα το βρεις εσυ..(Αφορα για παλια μοτερ) 1 ώρα πριν, Muscarius36 είπε Το πιο κουλό ήταν ένας που έλεγε ότι βάζει 5-30 και τα αφήνει λέει καιρό και γίνονται 10-40! 😂 Στο κορολα για όλη τη χρονιά τα λάδια είναι 10-40 όπως σχεδόν όλα τα κλασικά ατμοσφαιρικά της εποχής αυτής. Τα πιο καινούργια παίρνουν 5 30 και δεν είναι καλό να τα αλλάζεις καθόλου. Αντίστροφα σε κορολα το να βάλεις χειμώνα 5 30 ή αν δε το χρησιμοποιείς πολύ καλοκαίρι (λόγο μοτο ας πούμε κτλ) γίνεται αν και δε θα είναι κ πάλι το καλύτερο κ θα τσιμπάει αν τσιμπάει και ευκολότερα! Έχω φίλο πάντως που σε golf 4 επειδή κάνει πολλά χλμ το χρόνο κάνει 2 αλλαγές κ έχει 5-30 κ καλοκαίρι 10-40. Αλλωστε το 5-30 χειμώνα θα είναι οκ σίγουρα, το καλοκαίρι θα είναι το θέμα. δες την παραπανω παραθεση.Βαζει 5w για να γινει 10.
teddy71 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Έχουν στειλει δειγματα σε εργαστήριο και λένε ότι το 5αρι μετά από καιρό γίνεται 10αρι... Από το μυαλό τους μάλλον τα βγάζουν Επίσης δεν είναι καλό να αλλάζουμε συνεχώς ιξωδη ακόμη και μάρκα/μοντέλο/τύπο. Οπότε αντί για 5-30 και 10-40 ας βάζει συνεχεια 5-40. Νομίζει ότι έτσι κάνει καλο στον κινητήρα αλλά επιτυγχάνει το αντίθετο. Επεξ/σία 13 Ιουλίου 2019 από teddy71
vairass Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 40 λεπτά πριν, d_gkal είπε Yaris 1.4 diesel 2011 Τι λάδια να βάλω? Μέχρι τώρα τι έβαζες;
gia_nnis Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 6 ώρες πριν, vasilllis είπε δες την παραπανω παραθεση.Βαζει 5w για να γινει 10. Ναι ουσιαστικα αυτο γινεται.. Οσο φθειρεται τεινει στις ιδιοτητες του 10w 5 ώρες πριν, teddy71 είπε Έχουν στειλει δειγματα σε εργαστήριο και λένε ότι το 5αρι μετά από καιρό γίνεται 10αρι... Από το μυαλό τους μάλλον τα βγάζουν Επίσης δεν είναι καλό να αλλάζουμε συνεχώς ιξωδη ακόμη και μάρκα/μοντέλο/τύπο. Οπότε αντί για 5-30 και 10-40 ας βάζει συνεχεια 5-40. Νομίζει ότι έτσι κάνει καλο στον κινητήρα αλλά επιτυγχάνει το αντίθετο. Το τι κανει καλο ή κακο αυτος που γνωριζει το καταλαβαινει.. πχ κανω την γκαφα και βαζω του κεφαλιου μου.. Βλεπω ομως οτι με το συγκεκριμενο λαδι στις κρυες εκκινησεις το μοτερ δεν ακουγεται.. το στροφαρω και δεν τα καιει.. εχω χαμηλη καταναλωση.. και καλη ευαισθησια γκαζιου..! Αρα??? Σε αυτα που λες εισαι σωστος συνεχώς ιξωδη ακόμη και μάρκα/μοντέλο/τύπο Η αντιπροσωπεια του ειχε βαλει 0w40 100% συνθετικα και γω το συνεχισα με 100% συνθετικα 5/30 χωρις κανενα προβλημα! Και μιλαμε σε μοτερ που σε οποιον μαστορα και να πας θα σου πει οχι ρε σε αυτο βαζουν 10/40! Τωρα ενα μοτερ με 200000χλμ που του βαζεις χρονια 10/40 και τσιμπαει και λαδακι δεν πρεπει να αλλαξεις ιξωδες.. Εγω προσωπικα θα εκανα μια δοκιμη με 5/40 φουλ συνθ. και αμα εβλεπα οτι δεν αλλαζε η καταναλωση λαδιου θα συνεχιζα με τετοιο!
vasilllis Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Στις 14/7/2019 στις 4:32 ΠΜ, gia_nnis είπε Ναι ουσιαστικα αυτο γινεται.. Οσο φθειρεται τεινει στις ιδιοτητες του 10w Το τι κανει καλο ή κακο αυτος που γνωριζει το καταλαβαινει.. πχ κανω την γκαφα και βαζω του κεφαλιου μου.. Βλεπω ομως οτι με το συγκεκριμενο λαδι στις κρυες εκκινησεις το μοτερ δεν ακουγεται.. το στροφαρω και δεν τα καιει.. εχω χαμηλη καταναλωση.. και καλη ευαισθησια γκαζιου..! Αρα??? Σε αυτα που λες εισαι σωστος συνεχώς ιξωδη ακόμη και μάρκα/μοντέλο/τύπο Η αντιπροσωπεια του ειχε βαλει 0w40 100% συνθετικα και γω το συνεχισα με 100% συνθετικα 5/30 χωρις κανενα προβλημα! Και μιλαμε σε μοτερ που σε οποιον μαστορα και να πας θα σου πει οχι ρε σε αυτο βαζουν 10/40! Τωρα ενα μοτερ με 200000χλμ που του βαζεις χρονια 10/40 και τσιμπαει και λαδακι δεν πρεπει να αλλαξεις ιξωδες.. Εγω προσωπικα θα εκανα μια δοκιμη με 5/40 φουλ συνθ. και αμα εβλεπα οτι δεν αλλαζε η καταναλωση λαδιου θα συνεχιζα με τετοιο! οποτε οσο παλιωνει ενα λαδι τοσο χαμηλωνει η θερμοκρασια ανοχης του στο ψυχος?Μαλιστα.
d_gkal Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 On 13/07/2019 at 23:41, vairass said: Μέχρι τώρα τι έβαζες; 5 30 fuel economy της toyota
gia_nnis Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 14 ώρες πριν, vasilllis είπε οποτε οσο παλιωνει ενα λαδι τοσο χαμηλωνει η θερμοκρασια ανοχης του στο ψυχος?Μαλιστα. Τοσο πιο πολυ καθυστερει ν ανεβει.. στις κρυες εκκινησεις!!!
vasilllis Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 7 ώρες πριν, gia_nnis είπε Τοσο πιο πολυ καθυστερει ν ανεβει.. στις κρυες εκκινησεις!!! Θα εχεις προσεξει προφανως ενα παλιο λαδι ποσο υγρο ειναι με μικρο ιξωδες σε σχεεση με το καινουργιο.
vairass Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 15 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Τι σχέση έχουν τα πειράκια με το λάδι;Μηπως άκουγες τα ωστήρια; Μπορεί και αυτό που λες να ήταν δε ξέρω.
toyo73 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2019 10 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Τι σχέση έχουν τα πειράκια με το λάδι;Μηπως άκουγες τα ωστήρια; Και ομως.Εαν ενα μοτερ καιει λαδι, χτυπαει πυρακια.Γιατι γινονται μπουρδελο ολα μεσα απο καρβουνιλες και επικαθησεις και ολα αυτα ειναι "hot spot", αιτιες προαναφλεξης τις βενζινης.Εαν τα πιστονια επανω και οι βαλβιδες με τις εδρες εχουν 1 εκατοστο επικαθησεις ειναι λογικο.
vairass Δημοσ. 17 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουλίου 2019 8 λεπτά πριν, toyo73 είπε Και ομως.Εαν ενα μοτερ καιει λαδι, χτυπαει πυρακια.Γιατι γινονται μπουρδελο ολα μεσα απο καρβουνιλες και επικαθησεις και ολα αυτα ειναι "hot spot", αιτιες προαναφλεξης τις βενζινης.Εαν τα πιστονια επανω και οι βαλβιδες με τις εδρες εχουν 1 εκατοστο επικαθησεις ειναι λογικο. Εμένα στις 201 χιλιάδες δεν καίει σταγόνα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα