Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, vairass είπε

Το γράφει στο βιβλίο 5-30 για κορολα;

Εγώ βάζω πάντα 10-40 όπως είπα.

Ναι γραφει για 30αρι!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πιο κουλό ήταν ένας που έλεγε ότι βάζει 5-30 και τα αφήνει λέει καιρό και γίνονται 10-40! 😂 

Στο κορολα για όλη τη χρονιά τα λάδια είναι 10-40 όπως σχεδόν όλα τα κλασικά ατμοσφαιρικά της εποχής αυτής. Τα πιο καινούργια παίρνουν 5 30 και δεν είναι καλό να τα αλλάζεις καθόλου. 

Αντίστροφα σε κορολα το να βάλεις χειμώνα 5 30 ή αν δε το χρησιμοποιείς πολύ καλοκαίρι (λόγο μοτο ας πούμε κτλ) γίνεται αν και δε θα είναι κ πάλι το καλύτερο κ θα τσιμπάει αν τσιμπάει και ευκολότερα! 

Έχω φίλο πάντως που σε golf 4 επειδή κάνει πολλά χλμ το χρόνο κάνει 2 αλλαγές κ έχει 5-30 κ καλοκαίρι 10-40.

Αλλωστε το 5-30 χειμώνα θα είναι οκ σίγουρα, το καλοκαίρι θα είναι το θέμα. 

Επεξ/σία από Muscarius36
  • Like 2
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Muscarius36 είπε

Το πιο κουλό ήταν ένας που έλεγε ότι βάζει 5-30 και τα αφήνει λέει καιρό και γίνονται 10-40! 😂 

Στο κορολα για όλη τη χρονιά τα λάδια είναι 10-40 όπως σχεδόν όλα τα κλασικά ατμοσφαιρικά της εποχής αυτής. Τα πιο καινούργια παίρνουν 5 30 και δεν είναι καλό να τα αλλάζεις καθόλου. 

Αντίστροφα σε κορολα το να βάλεις χειμώνα 5 30 ή αν δε το χρησιμοποιείς πολύ καλοκαίρι (λόγο μοτο ας πούμε κτλ) γίνεται αν και δε θα είναι κ πάλι το καλύτερο κ θα τσιμπάει αν τσιμπάει και ευκολότερα! 

Έχω φίλο πάντως που σε golf 4 επειδή κάνει πολλά χλμ το χρόνο κάνει 2 αλλαγές κ έχει 5-30 κ καλοκαίρι 10-40.

Αλλωστε το 5-30 χειμώνα θα είναι οκ σίγουρα, το καλοκαίρι θα είναι το θέμα. 

Για χειμωνα καλύτερα 5-40 εγώ λέω για κορολα...

Δημοσ.
Στις 5/7/2019 στις 11:22 ΜΜ, gia_nnis είπε

Μονο που χανει γρηγορα τις ιδιοτητες του! Γι αυτο βαζεις 5w γιατι με την χρηση θα παει σε 10w!

Σε χ αμαξι που λενε σε αυτο βαζεις μονο 10/40 εγω βαζω 5/30 και εχω κανει πανω απο 50000χλμ! Η λειτουργια του μοτερ ειναι πολυ καλη! Με καλη αποκριση γκαζιου.. χαμηλη καταναλωση.. και δεν τσιμπαει ουτε σταγονα! 

Μονο σε μια ακριβη-καλη μαρκα, μου τσιμπησε και αυτο μονο σε υψηλο στροφαρισμα!

Να ξερεις η καθε εταιρια εχει το δικο της ιξωδες και τα δικα της προσθετα..!

Προσωπικη μου αποψη το ιδανικο λαδι θα το βρεις εσυ..(Αφορα για παλια μοτερ)

 

1 ώρα πριν, Muscarius36 είπε

Το πιο κουλό ήταν ένας που έλεγε ότι βάζει 5-30 και τα αφήνει λέει καιρό και γίνονται 10-40! 😂 

Στο κορολα για όλη τη χρονιά τα λάδια είναι 10-40 όπως σχεδόν όλα τα κλασικά ατμοσφαιρικά της εποχής αυτής. Τα πιο καινούργια παίρνουν 5 30 και δεν είναι καλό να τα αλλάζεις καθόλου. 

Αντίστροφα σε κορολα το να βάλεις χειμώνα 5 30 ή αν δε το χρησιμοποιείς πολύ καλοκαίρι (λόγο μοτο ας πούμε κτλ) γίνεται αν και δε θα είναι κ πάλι το καλύτερο κ θα τσιμπάει αν τσιμπάει και ευκολότερα! 

Έχω φίλο πάντως που σε golf 4 επειδή κάνει πολλά χλμ το χρόνο κάνει 2 αλλαγές κ έχει 5-30 κ καλοκαίρι 10-40.

Αλλωστε το 5-30 χειμώνα θα είναι οκ σίγουρα, το καλοκαίρι θα είναι το θέμα. 

δες την παραπανω παραθεση.Βαζει 5w για να γινει 10.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Έχουν στειλει δειγματα σε εργαστήριο και λένε ότι το 5αρι μετά από καιρό γίνεται 10αρι... Από το μυαλό τους μάλλον τα βγάζουν 

Επίσης δεν είναι καλό να αλλάζουμε συνεχώς ιξωδη ακόμη και μάρκα/μοντέλο/τύπο. Οπότε αντί για  5-30 και 10-40 ας βάζει συνεχεια 5-40. Νομίζει ότι έτσι κάνει καλο στον κινητήρα αλλά επιτυγχάνει το αντίθετο.

Επεξ/σία από teddy71
Δημοσ.
6 ώρες πριν, vasilllis είπε

δες την παραπανω παραθεση.Βαζει 5w για να γινει 10.

Ναι ουσιαστικα αυτο γινεται.. Οσο φθειρεται τεινει στις ιδιοτητες του 10w

 

5 ώρες πριν, teddy71 είπε

 Έχουν στειλει δειγματα σε εργαστήριο και λένε ότι το 5αρι μετά από καιρό γίνεται 10αρι... Από το μυαλό τους μάλλον τα βγάζουν 

Επίσης δεν είναι καλό να αλλάζουμε συνεχώς ιξωδη ακόμη και μάρκα/μοντέλο/τύπο. Οπότε αντί για  5-30 και 10-40 ας βάζει συνεχεια 5-40. Νομίζει ότι έτσι κάνει καλο στον κινητήρα αλλά επιτυγχάνει το αντίθετο.

Το τι κανει καλο ή κακο αυτος που γνωριζει το καταλαβαινει.. 

πχ κανω την γκαφα και βαζω του κεφαλιου μου.. Βλεπω ομως οτι με το συγκεκριμενο λαδι στις κρυες εκκινησεις το μοτερ δεν ακουγεται.. το στροφαρω και δεν τα καιει.. εχω χαμηλη καταναλωση.. και καλη ευαισθησια γκαζιου..!  Αρα???

Σε αυτα που λες εισαι σωστος  συνεχώς ιξωδη ακόμη και μάρκα/μοντέλο/τύπο

Η αντιπροσωπεια του ειχε βαλει 0w40 100% συνθετικα και γω το συνεχισα με 100% συνθετικα 5/30 χωρις κανενα προβλημα!  Και μιλαμε σε μοτερ που σε οποιον μαστορα και να πας θα σου πει οχι ρε σε αυτο βαζουν 10/40! 

Τωρα ενα μοτερ με 200000χλμ που του βαζεις χρονια 10/40 και τσιμπαει και λαδακι δεν πρεπει να αλλαξεις ιξωδες..  Εγω προσωπικα θα εκανα μια δοκιμη με 5/40 φουλ συνθ. και αμα εβλεπα οτι δεν αλλαζε η καταναλωση λαδιου θα συνεχιζα με τετοιο!

 

Δημοσ.
Στις 14/7/2019 στις 4:32 ΠΜ, gia_nnis είπε

Ναι ουσιαστικα αυτο γινεται.. Οσο φθειρεται τεινει στις ιδιοτητες του 10w

Το τι κανει καλο ή κακο αυτος που γνωριζει το καταλαβαινει.. 

πχ κανω την γκαφα και βαζω του κεφαλιου μου.. Βλεπω ομως οτι με το συγκεκριμενο λαδι στις κρυες εκκινησεις το μοτερ δεν ακουγεται.. το στροφαρω και δεν τα καιει.. εχω χαμηλη καταναλωση.. και καλη ευαισθησια γκαζιου..!  Αρα???

Σε αυτα που λες εισαι σωστος  συνεχώς ιξωδη ακόμη και μάρκα/μοντέλο/τύπο

Η αντιπροσωπεια του ειχε βαλει 0w40 100% συνθετικα και γω το συνεχισα με 100% συνθετικα 5/30 χωρις κανενα προβλημα!  Και μιλαμε σε μοτερ που σε οποιον μαστορα και να πας θα σου πει οχι ρε σε αυτο βαζουν 10/40! 

Τωρα ενα μοτερ με 200000χλμ που του βαζεις χρονια 10/40 και τσιμπαει και λαδακι δεν πρεπει να αλλαξεις ιξωδες..  Εγω προσωπικα θα εκανα μια δοκιμη με 5/40 φουλ συνθ. και αμα εβλεπα οτι δεν αλλαζε η καταναλωση λαδιου θα συνεχιζα με τετοιο!

οποτε οσο παλιωνει ενα λαδι τοσο χαμηλωνει η θερμοκρασια ανοχης του στο ψυχος?Μαλιστα.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, vasilllis είπε

οποτε οσο παλιωνει ενα λαδι τοσο χαμηλωνει η θερμοκρασια ανοχης του στο ψυχος?Μαλιστα.

Τοσο πιο πολυ καθυστερει ν ανεβει.. στις κρυες εκκινησεις!!!

Δημοσ.
7 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Τοσο πιο πολυ καθυστερει ν ανεβει.. στις κρυες εκκινησεις!!!

Θα εχεις προσεξει προφανως ενα παλιο λαδι ποσο υγρο ειναι με μικρο ιξωδες σε σχεεση με το καινουργιο.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Τι σχέση έχουν τα πειράκια με το λάδι;Μηπως άκουγες τα ωστήρια;

Μπορεί και αυτό που λες να ήταν δε ξέρω.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Τι σχέση έχουν τα πειράκια με το λάδι;Μηπως άκουγες τα ωστήρια;

Και ομως.Εαν ενα μοτερ καιει λαδι, χτυπαει πυρακια.Γιατι γινονται μπουρδελο ολα μεσα απο καρβουνιλες και επικαθησεις και ολα αυτα ειναι "hot spot", αιτιες προαναφλεξης τις βενζινης.Εαν τα πιστονια επανω και οι βαλβιδες με τις εδρες  εχουν 1 εκατοστο επικαθησεις ειναι λογικο.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Και ομως.Εαν ενα μοτερ καιει λαδι, χτυπαει πυρακια.Γιατι γινονται μπουρδελο ολα μεσα απο καρβουνιλες και επικαθησεις και ολα αυτα ειναι "hot spot", αιτιες προαναφλεξης τις βενζινης.Εαν τα πιστονια επανω και οι βαλβιδες με τις εδρες  εχουν 1 εκατοστο επικαθησεις ειναι λογικο.

Εμένα στις 201 χιλιάδες δεν καίει σταγόνα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...