ilpapacha Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 48 λεπτά πριν, siopilos_1 είπε Καλησπέρα , Πριν λίγες ημέρες απέκτησα το fritzbox 7590 καθώς και το fritzfon c6 . Το ρούτερ σεταρίστηκε επιτυχώς σε γραμμή Cosmote vdsl 50 . Σε ότι αφορά το Fritzbox C6 τελώ σε σύγχυση! Το αγορασα για να αντικαταστήσει την μοναδική τηλεφωνική ασυρματη συσκευή ( Gigaset ) που είχα και μου χάλασε. Θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει πως το συνδέω για να δεχομαι αλλά και για να πραγματοποιώ τηλεφωνήματα; Tα ερωτηματά μου είναι συγκεριμένα. 1) Μου είναι αρκετό το ένα καλώδιο που έχω συνδέσει το router (επιτυχώς) με την μπριζα στο τοίχο ή χρειάζομαι και δεύτερο καλώδιο ( με spliter) που να συνδεθεί στο ρούτερ ( π.χ. στην θύρα FON1 ) για να δουλέψει επιτυχώς το fritz phone c6 ;; 2) Oι ρυθμίσεις στο router ποιές ακριβώς είναι για να μπορέσει να δουλέψει το τηλέφωνο;; 3) Για να δουλέψω με το VO ip στο τηλέφωνο ( να δεχομαι και να πραγματοποιώ κλήσεις ) πρέπει να επικοινωνήσω με τον πάροχο (Cosmote ) για να το χρησιμοποιήσω ;; To πρώτο βημα για να κάνω registration το fritz phone στο fritz box το έχω κάνει επιτυχώς(πάτησα το πλήκτρο dect στο ρούτερ). Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας. Από την στιγμή που έχεις VoiP, θα έπρεπε να είχε πάρει τις ρυθμίσεις αυτόματα, εφόσον είχες επιλέξει το προφίλ της Cosmote. Από την στιγμή που δεν τις πήρε αυτόματα, μπορείς να επικοινωνήσεις με την εξυπηρέτηση και να το κάνουν απομακρυσμένα. Υπάρχει και η περίπτωση, αν το επιθυμείς ή δεν λειτουργήσει ούτε η απομακρυσμένη βοήθεια, να σου στείλουν τις ρυθμίσεις και να τις περάσεις χειροκίνητα.
poulinos Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 6 minutes ago, siopilos_1 said: Mε δεδομένο ότι η Cosmote μπορεί να μου παρέχει την voip μπορώ με το ένα καλώδιο , εναλλακτικά εάν δεν μου παρέχει (voip) θα δουλέψω με το Y cable; Kατάλαβα καλά; Σε ποια θύρα του ρουτερ θα μπεί για το fritz phone που κατέχω (για την περίπτωση της tdm );; Στο voip (εφόσον μου το παρέχει -είμαι επαρχία - ) χρειάζεται επιπλέον σετάρισμα πάνω στο router πέρα απο αυτά που δείχνει ο οδηγός που κατέγραψες; Πρέπει να επικοινωνήσω μ τους τεχνικούς της Cosmote για αυτό; Το σεταρισμα της τηλεφωνίας θα το κάνω (ή θα ελέγξω εάν ήρθε αυτόματα) Μια αφελή απορία ....συμφέρει οικονομικά την Cosmote να παρεχει δυνατότητα voip ?? ΞΑΝΑ ευχαριστώ προκαταβολικά για την προσοχή σας!! a.ναι συμφερει την cosmote το voip. αν εισαι tdm τοτε y cable. αν voip τοτε ενα καλωδιο απλα ζητα απο cosmote αν δεν εχει γινει να σεταρει voip(θα φαινεται στο interface).το fritz fon θα παιξει με το dect ο οδηγος ειναι τελειως generic.
poulinos Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2021 On 23/12/2021 at 20:23, siopilos_1 said: Ευχαριστώ πολύ !! (ξανά !!) οτι αλλο χρειαστεις εδω ειμαστε.
leroy Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 Καλησπέρα μετά από αρκετό καιρό απροβλημάτιστης χρήσης. Σήμερα ολοκληρώθηκε η αναβάθμιση από VDS 50 σε Fiber 100. Από την ώρα που έγινε η αναβάθμιση, δεν λειτουργεί το τηλέφωνο. Πρέπει να κάνω κάποια αλλαγή στο fritz? Ευχαριστώ
poulinos Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 4 minutes ago, leroy said: Καλησπέρα μετά από αρκετό καιρό απροβλημάτιστης χρήσης. Σήμερα ολοκληρώθηκε η αναβάθμιση από VDS 50 σε Fiber 100. Από την ώρα που έγινε η αναβάθμιση, δεν λειτουργεί το τηλέφωνο. Πρέπει να κάνω κάποια αλλαγή στο fritz? Ευχαριστώ κανονικα οχι.θα πρεπε να παιξεις ακαριαια.κανε ενα reboot αλλιως καλεσε support .
leroy Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. έχω κάνει 2 ήδη.... το led είναι κοκκινο....
poulinos Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 ριξε ενα τηλεφωνο στο support .θασου λεγα και κανα Hard reset αλλα αστο.καλεσε τους πρωτα.κανονικα η αναβαθμιση το μονο που κανει ειναι να αλλαζει το Profile στο ηδη υπαρχον port του dslam που εισαι. 2 minutes ago, leroy said: ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. έχω κάνει 2 ήδη.... το led είναι κοκκινο....
leroy Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 σίγουρα είμαι στο ίδιο dslam? στο DSL information η απόσταση από το DSL Central Exchange άλλαξε από 710 μετρα σε 138. Ή δεν παίζει ρολο αυτό?
poulinos Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 Just now, leroy said: σίγουρα είμαι στο ίδιο dslam? στο DSL information η απόσταση από το DSL Central Exchange άλλαξε από 710 μετρα σε 138. Ή δεν παίζει ρολο αυτό? στα kv υπαρχει ενα dslam συνηθως και το καλωδιο σου παει εκει.οποτε ναι παιρνεις απο το ιδιο μηχανημα.στην ουσια αυτο που κανουν ειναι να αλλαζουν το config στην πορτα και απο50/5 το αλλαζουν σε 100/10. 710 μετρα να ησουν απο το καφαο ειναι λιγο δυσκολο. τυπικα και off topic δες οτι εχεις και το τελευταιο firmware update στο fritz box.
leroy Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 είμαι ΟΚ από άποψη firmware, θα τους πάρω ένα τηλ. Βλέπω τώρα ότι δεν έχει ενημερωθεί η αλλαγη προγράμματος στο myCosmote και ότι δεν δείχνει την ταχύτητα σύνδεσης, οπότε ίσως είναι ακόμα σε μεταβατικό στάδιο. Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις 1 telephone number enabled, none of them registered. Αυτό γραφει στη σελίδα του
poulinos Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 1 minute ago, leroy said: είμαι ΟΚ από άποψη firmware, θα τους πάρω ένα τηλ. Βλέπω τώρα ότι δεν έχει ενημερωθεί η αλλαγη προγράμματος στο myCosmote και ότι δεν δείχνει την ταχύτητα σύνδεσης, οπότε ίσως είναι ακόμα σε μεταβατικό στάδιο. Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις Καποια στιγμη θα ολοκληρωθει και συστεμικα η αλλαγη οποτε θα φανει και στο Mycosmote.
leroy Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Χρειάστηκε να το ρυθμίσουν από το support. Ευχαριστώ και πάλι. Καλή χρονιά να έχουμε
poulinos Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 1 hour ago, leroy said: Χρειάστηκε να το ρυθμίσουν από το support. Ευχαριστώ και πάλι. Καλή χρονιά να έχουμε τελος καλα ολα καλα.καλη χρονια
arsito777799 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2022 Καλησπέρα. Αγόρασα πρόσφατα το Fritz7530. Ταυτόχρονα αναβάθμισα την γραμμή μου σε NOVA Fiber 100. Ενώ σύνδεσα κανονικά ίντερνετ κλπ δεν μπόρεσα να συνδέσω το ασύρματο τηλέφωνο, η δε εξυπηρέτηση πελατών της NOVA αναφέρει ότι η VOIP τηλεφωνική υπηρεσία τους, λειτουργεί μόνο μέσω του δικού τους μόντεμ (το οποίο δεν θέλω να χρησιμοποιήσω) και πιθανώς δεν θέλει ή δεν μπορεί να με βοηθήσει. Ψάχνοντας το site δεν βρήκα επαρκείς πληροφορίες σχετικά με τις απαιτούμενες ρυθμίσεις στα πεδία των συννημένων. Οποιαδήποτε βοήθεια καλοδεχούμενη. Ευχαριστώ προκαταβολικά για τον χρόνο σας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Ξεκίνησε από poulinos,
2 ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
Μετάβαση στην ανάρτηση
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα