captaintzim Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Ανανέωσα το χρόνο ομιλίας δίνοντας 12 ευρώ μέσω χρέωσης της κάρτας μου ηλεκτρονικά από την εφαρμογή της Wind στο κινητό. Αντί για 12 ευρώ έμειναν 0,60 ευρώ! Το έχουν πάθει και άλλοι; Αν ναι, γράψτε τη δική σας περιπέτεια. Σκέφτομαι να κάνω καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στην Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών ΕΕΤΤ για τυχόν εκμετάλλευση της δεσπόζουσας θέσης της εταιρείας στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας. ΥΓ Εχω ήδη ζητήσει απάντηση από τη διοίκηση της Wind γιατί δεν είναι η πρώτη φορά που εγώ ή άλλοι πελάτες έχουμε χάσει λεφτά... τα οποία σε μένα επιστράφηκαν ΠΑΝΤΑ μετά τις καταγγελίες μου. Αλλιώς θα πήγαιναν άκλαφτα...
turbat0s Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 10 ώρες πριν, captaintzim είπε εκμετάλλευση της δεσπόζουσας θέσης της εταιρείας Ε όχι και δεσπόζουσα θέση η wind
Moderators Inuyasha Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Moderators Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 10 ώρες πριν, captaintzim είπε Ανανέωσα το χρόνο ομιλίας δίνοντας 12 ευρώ μέσω χρέωσης της κάρτας μου ηλεκτρονικά από την εφαρμογή της Wind στο κινητό. Αντί για 12 ευρώ έμειναν 0,60 ευρώ! Το έχουν πάθει και άλλοι; Αν ναι, γράψτε τη δική σας περιπέτεια. Σκέφτομαι να κάνω καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στην Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών ΕΕΤΤ για τυχόν εκμετάλλευση της δεσπόζουσας θέσης της εταιρείας στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας. ΥΓ Εχω ήδη ζητήσει απάντηση από τη διοίκηση της Wind γιατί δεν είναι η πρώτη φορά που εγώ ή άλλοι πελάτες έχουμε χάσει λεφτά... τα οποία σε μένα επιστράφηκαν ΠΑΝΤΑ μετά τις καταγγελίες μου. Αλλιώς θα πήγαιναν άκλαφτα... Που ακριβώς πήγαν? Μηοως έχεις αυτόματη ανανέωση σε κάποιο πακέτο? Μήπως έκανες καμιά επέκταση χρόνου? Μήπως σου ήρθαν μυνηματα από 5ψηφια με εξοφρενικες χρεώσεις? 1
prometheas Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, captaintzim είπε Ανανέωσα το χρόνο ομιλίας δίνοντας 12 ευρώ μέσω χρέωσης της κάρτας μου ηλεκτρονικά από την εφαρμογή της Wind στο κινητό. Αντί για 12 ευρώ έμειναν 0,60 ευρώ! Το έχουν πάθει και άλλοι; Αν ναι, γράψτε τη δική σας περιπέτεια. Σκέφτομαι να κάνω καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στην Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών ΕΕΤΤ για τυχόν εκμετάλλευση της δεσπόζουσας θέσης της εταιρείας στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας. .... .... Στα αστεία του μήνα... τα περί δεσπόζουσας θέσης.. Σοβαρά τώρα αν έχεις αποδεικτικό από την ανανέωση μέσω της κάρτας σου πάρε τους τηλέφωνο ή στείλε μνμ στο chat με οτι στοιχεία χρειάζονται για να σου πιστωθεί το ποσό αλλιώς ΓΓΚ Mου έχει τύχει και εμένα παλαιότερα σε Cosmote what's up... Aν πάντως στείλεις επιστολή στο management της Wind δώσε τα χαιρετίσματά μου στο Νάσο... και πες μας τι σου απάντησαν Επεξ/σία 19 Ιουνίου 2019 από prometheas
sakis92 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Εκανες online κανα survey ερευνα μηπως για να κερδισεις κανα δωρο iPhone απο τα Public κλπ 😂; Και εχεις καμια μηνιαια χρεωση ; (Συνδρομητική υπηρεσία)
manoskost Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 12 ώρες πριν, captaintzim είπε Ανανέωσα το χρόνο ομιλίας δίνοντας 12 ευρώ μέσω χρέωσης της κάρτας μου ηλεκτρονικά από την εφαρμογή της Wind στο κινητό. Αντί για 12 ευρώ έμειναν 0,60 ευρώ! Το έχουν πάθει και άλλοι; Αν ναι, γράψτε τη δική σας περιπέτεια. Σκέφτομαι να κάνω καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στην Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών ΕΕΤΤ για τυχόν εκμετάλλευση της δεσπόζουσας θέσης της εταιρείας στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας. ΥΓ Εχω ήδη ζητήσει απάντηση από τη διοίκηση της Wind γιατί δεν είναι η πρώτη φορά που εγώ ή άλλοι πελάτες έχουμε χάσει λεφτά... τα οποία σε μένα επιστράφηκαν ΠΑΝΤΑ μετά τις καταγγελίες μου. Αλλιώς θα πήγαιναν άκλαφτα... καθε 4μηνο σου κραταει το ποσον που θα βαλεις, ητοι 3 φορες χρονο παιρνεις μονο τον χρονο ομιλιας χωρις να μενουν μεσα τα λεφτα.
captaintzim Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, manoskost είπε καθε 4μηνο σου κραταει το ποσον που θα βαλεις, ητοι 3 φορες χρονο παιρνεις μονο τον χρονο ομιλιας χωρις να μενουν μεσα τα λεφτα. Αυτό συνέβη μετά από αλλεπάλληλες τροποποιήσεις που έκαναν ώστε η προσφορά βάζεις 10 ευρώ και να μένουν στην κάρτα τα 10 ευρώ και να παίρνεις 300 λεπτά ομιλίας, να μην ισχύει στην πράξη, με αποτέλεσμα να μην ισχύει αυτό που διαφήμιζαν το 2012 ότι αυτό θα γίνεται ...για πάντα. Η προσφορά έγινε "προσφορά".... ΥΓ Εννοείται δεν συμμετείχαν σε κανένα μούφα "διαγωνισμό" και εννοείται πως μου επέστρεψαν τα λεφτά πίσω γιατί εγώ ΔΕΝ συμφώνησα να μου παίρνουν χαράτσι 10 ευρώ κάθε τετράμηνο... Ως προς τα σχόλια περί δεσπόζουσας θέσης. Εννοείται πως πρόκειται για ολιγοπώλιο καθώς επί δεκαετίες τρεις εταιρείες "λυμαίνονται" τον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα. Ολιγοπώλιο λέγεται αυτό και θα πρέπει να παρέμβει η Επιτροπή Ανταγωνισμού, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και η ΕΕΤΤ για περιστατικά διαμόρφωσης παρόμοιων τιμολογίων των 3 εταιρειών και για άλλες πρακτικές πχ χρέωση 1 έως 2 ευρώ από την κάρτα όταν σου τελειώνουν τα mb... Επεξ/σία 20 Ιουνίου 2019 από captaintzim
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα