Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα. Αν και εχω φυγει απο την Vodafone απο τα μεσα Νοεμβρίου 2018, αυτοι συνέχιζαν και μου εστελναν λογαριασμους μεχρι τον Μάιο 2019. Παρα τα συνέχη τηλέφωνηματα μου οτι έχουν κανει λαθος και ανήκω πλεον σε άλλη εταιρεία (τους εστειλα μεσω μειλ και τους λογαριασμούς του οτε που δείχνουν οτι ιδιες ημερομηνίες πλήρωνω τον οτε) δεν λενε να καταλαβουν και επιπλέον μου έστειλαν επιστολή ότι θα κινηθούν νομικα εναντίον μου. Τι κανω?

Επισκέπτης
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, nikosp90 είπε

Αν και εχω φυγει απο την Vodafone απο τα μεσα Νοεμβρίου 2018

πως έφυγες? είχες συμβόλαιο και έληξε?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκανα αιτηση φορητοτητας ύστερα απο διαβεβαίωση της υπαλλήλου οτι επειδη εχω πολλες καρτελες ανοιχτες τεχνικων προβληματων και αφού το προβλημα δεν λυνεται μπορω να φυγω χωρις πέναλντι. Επιπλέον απο την στιγμή που κανω αιτηση φορητοτητας και την δέχονται, δέχονται και οτι φευγω. Το θεμα ειναι γτ να συνεχιζουν να με χρεωνουν για μηνες που πληρώνω αλλον παροχο

Επεξ/σία από nikosp90
Δημοσ.
Μόλις τώρα, nikosp90 είπε

Εκανα αιτηση φορητοτητας ύστερα απο διαβεβαίωση της υπαλλήλου οτι επειδη εχω πολλες καρτελες ανοιχτες τεχνικων προβληματων και αφού το προβλημα δεν λυνεται μπορω να φυγω χωρις πέναλντι

Tην πατησες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Tην πατησες

Γιατι να την πάτησα??? Δέχομαι να πληρώσω το πελαντι και φευγω.... Αλλα αυτοι γιατι συνεχίζουν να με χρεωνουν για μηνες που εγω ανηκω(και με την έγκριση τους αφου δέχτηκαν την φορητότητα) σε αλλον παροχο?

Επεξ/σία από nikosp90
Επισκέπτης
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, nikosp90 είπε

απο την στιγμή που κανω αιτηση φορητοτητας και την δέχονται,

πως την δέχτηκαν? αποδεικνύεται με κάποιο έγγραφο? αφού είχες τεχνικά προβλήματα δεν μπορούσες να κάνεις μια καταγγελία της σύμβασης αφού δεν εκπληρωνόντουσαν οι υποχρεώσεις από μέρους τους?

Δημοσ.

Οταν κανείς αιτηση φορητοτητας να πας με τομ ιδιο αριθμό σε αλλη εταιρεία..η αρχική εταιρεία που ανήκεις εγκρίνει την αίτηση και κανονικα σε διαγραφει απο αυτην και σου κανει την σχετικη εκκαθάριση

2 λεπτά πριν, Xacti είπε

πως την δέχτηκαν? αποδεικνύεται με κάποιο έγγραφο? αφού είχες τεχνικά προβλήματα δεν μπορούσες να κάνεις μια καταγγελία της σύμβασης αφού δεν εκπληρωνόντουσαν οι υποχρεώσεις από μέρους τους?

Δεν με νοιάζει να πληρώσω το πεναλντι. Ηθελα και έφυγα γνωριζοντας οτι θα πληρώσω τελος διακοπής. Η ένσταση μου ειναι γιατι να με χρεωνουν για τους ίδιους μήνες δυο εταιρείες. Αφου μεταξύ τους "συνεννόηθηκαν" να κανουν την φορητοτητα αριθμου.

Δημοσ.

Προφανως και κατι δεν καταλαβες καλα, μαλλον μιλησες με καποια στο support και της ειπες οτι θελεις να αλλαξεις παροχο και εκεινη μαλλον σου ειπε οτι γινεται με πεναλτι και εσυ θεωρησες πως εκεινη θα εκανε την διαδικασια η κατι αναλογο κατι που και δεν εγινε εντελει.

Δημοσ.

Δεν με νοιάζει το πέναλντι. Το οποίο θα πληρώσω. Με ενοχλεί αυτο που ειπα και πριν οτι απο Νοεμβρίο 2018 εως Μάιο  2019 πληρώνω κανονικα τον ΟΤΕ και με χρεώνει παράλληλα και η Vodafone. Και ενω η διακοπή απο την Vodafone έπρεπε να γίνει Νοεμβρίο αυτοι με χρεώνουν κανονικότατα και σε ερώτηση μου ποτε φαίνεται οτι εχω φύγει απο αυτούς μου λενε Ιανουαρίο 2019... Αυτο και αν ειναι παραλογο. Εστω εφυγα Ιανουαρίο 2019 όπως λενε αυτοι( αν και ειναι λαθος) γιατι μου στέλνουνε και για Φλεβαρη και για Μάρτη και για Απριλη λογαριασμους??? Και τι κανω τωρα?

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, divo είπε

Οταν γινεται αιτηση φοριτοτητας δεν εχουν δικαίωμα να μη τη δεχτουν. Επιπλεον οταν αλλος παροχος τους παει χαρτια, μεσα σε αυτα ειναι και πληρεξουσια για να μπορει να παρει το νουμερο

Ναι κι εγώ όταν έφυγα από OΤΕ για CYTA, δεν έκανα κάποια ενέργεια, πήγα στον ΟΤΕ και ρώτησα και μου είπαν ότι όλα γίνονται αυτόματα. Βέβαια εγώ δεν είχα συμβόλαιο να με δεσμεύει γιατί το έκανα μόλις έληξε.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, divo είπε

Οταν γινεται αιτηση φοριτοτητας δεν εχουν δικαίωμα να μη τη δεχτουν. Επιπλεον οταν αλλος παροχος τους παει χαρτια, μεσα σε αυτα ειναι και πληρεξουσια για να μπορει να παρει το νουμερο. Αυτο που εχουν δικαίωμα ειναι αν δεν εχει λήξει το συμβολαιο να χρεωσουν πεναλτυ. 

@nikosp90 Τι θα σου ελεγα. Κανε καταγγελεια στην ΕΕΤΤ και ζητα να σου αποχρεωσουν ολους τους λογαριασμους. Επισης βαζεις μεσα τις συνομιλιες και αυτο που σου ειπαν για αποχωρηση χωρις πεναλτυ λογο συχνων διακοπων. Φυσικά με ωρες και ημερομηνιες της επικοινωνιας. και φοτογραφιες απο το λογαρισμο που ηδη πληρωνεις στο νεο παροχ

Απο οτι διαβασα στο σάιτ του εεετ δεν επιλαμβάνεται σε θεματα οικονομικης φυσεως αλλα μονο ο συνήγορος του καταναλωτη. Επιπλέον δεν θυμάμαι ημερομηνίες που μιλησα αλλα αυτα δεν καταγράφονται?

5 λεπτά πριν, Xacti είπε

Ναι κι εγώ όταν έφυγα από OΤΕ για CYTA, δεν έκανα κάποια ενέργεια, πήγα στον ΟΤΕ και ρώτησα και μου είπαν ότι όλα γίνονται αυτόματα. Βέβαια εγώ δεν είχα συμβόλαιο να με δεσμεύει γιατί το έκανα μόλις έληξε.

Αυτο εκανα και εγω αλλα με δεσμευε συμβούλαιο. Δεν με απασχολεί το πέναλτι ομως αρχικα γιατί ειναι το πιο δυσκολο να αποδειχθεί απο οτι καταλαβαίνω. Οι λογαριασμοί ειναι το σημαντικότερο για μενα

Δημοσ.

Αν έκανες αίτημα φορητότητας (άσχετα με το τυχόν πέναλτι) κανονικά θα σταματούσε αυτόματα η σύνδεση (και η χρέωση) με την Vodafone την ημέρα που θα ενεργοποιούσουν στον ΟΤΕ. Αν ισχύει αυτό κάπου στο λογιστήριο της Vodafone έχει γίνει λάθος και θα βρεθεί άκρη. Κάνεις σχετικό αίτημα εγγράφως στην Vodafone, αναλύοντας το ιστορικό.

Το ερώτημα είναι αν έκανες φορητότητα ή απλά νέα σύνδεση στον ΟΤΕ, κάτι που δεν είναι ξεκάθαρο τι ισχύει.Στην περίτπωση αυτή είναι δυνατόν να συνεχίζουν να έρχονται οι λογαριασμοί από την Vodafone. Ο τηλεφωνικός αριθμός που έχεις είναι ο ίδιος ή άλλαξε;

 

  • Like 1
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Αν έκανες αίτημα φορητότητας (άσχετα με το τυχόν πέναλτι) κανονικά θα σταματούσε αυτόματα η σύνδεση (και η χρέωση) με την Vodafone την ημέρα που θα ενεργοποιούσουν στον ΟΤΕ. Αν ισχύει αυτό κάπου στο λογιστήριο της Vodafone έχει γίνει λάθος και θα βρεθεί άκρη. Κάνεις σχετικό αίτημα εγγράφως στην Vodafone, αναλύοντας το ιστορικό.

Το ερώτημα είναι αν έκανες φορητότητα ή απλά νέα σύνδεση στον ΟΤΕ, κάτι που δεν είναι ξεκάθαρο τι ισχύει.Στην περίτπωση αυτή είναι δυνατόν να συνεχίζουν να έρχονται οι λογαριασμοί από την Vodafone. Ο τηλεφωνικός αριθμός που έχεις είναι ο ίδιος ή άλλαξε;

Τελικα με πηρανε σήμερα απο την Vodafone και ειχανε κανει λαθος απο οτι μου είπανε και δεν εγινε μόνο σε μενα αυτο αλλα σε αρκετους. Οποτε τα επιπλεον παγια αφαιρεθηκαν. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...