Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημερα, οδήγησα το σκ ενα σκουτερ μιας φιλης 125 sym ετους (πρωτη φορα οδηγαω σκουτερ), εχω οδηγησει παπι, 125 και 600αρα ομως, και το σκουτερ ειχε μια καθυστέρηση στο γκαζι οταν ξεκινουσα απο ακινησια. 

Γυρνουσα το γκαζι δηλαδη και ειδικα σε ανηφόρες με επαιρνε πισω. Επρεπε να παταω και φρενο ταυτόχρονα με το γκαζι μέχρι να τσουλησει. Αυτη η καθυστέρηση 1-3 δευτερόλεπτα ειναι σε ολα τα σκουτερ λογο συμπλεξης του αυτοματου? Γιατί στο παπι και τις μηχανες μολις γυρναγα το γκαζι υπηρχε αμεση απόκριση. 

Ευχαριστώ! 

 

ΥΓ. Τρομερό το σκουτερ πάντως! Τρομερη ανεση και ευκολια! Το λάτρεψα. 

Δημοσ.

Στο Scooterclubhellas θα σου λυθουν οι αποριες. Προχειρη διαγνωση ειναι οτι εχει βαλει ελαφροτερες μπιλιες ή ραουλα στο βαριατορ. Και οχι ολα τα σκουτερ δεν ειναι ετσι.

Δημοσ.

Απίθανο να έχει κάνει κάτι τέτοιο η κοπελιά. Κάποιο πρόβλημα πρέπει να έχει, δεν είναι φυσιολογικό. Εκτός και δεν ανοίγεις αρκετά το γκάζι.

Δημοσ.

Το σκούτερ φίλε μου εχει αυτή την διαφορά χρόνου με τα μηχανάκια για αυτό το λόγω αν έχεις προσέξει πολύ από εμας( τους παλιούς) όταν ξεκινάμε σκούτερ κάνουνε κάτι σαν μαρσάρισμα το οποίο μετά από πολύ λίγο δεν θα καταλαβαίνεις την διαφορά... δεν έχει κανένα πρόβλημα το μηχανάκι έτσι δουλεύουν απλά εσυ δεν το έχεις συνηθισει

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ένα σκασμό scooter έχουν περάσει από τα χέρια μου, να μαρσάρω για να μην με πάρει ο κατήφορος δεν μου έχει τύχει ποτέ. Το μόνο που χρειαζόταν, ήταν ένα γενναίο χούφτωμα στο γκάζι, και μια χαρά ξεκινούσαν.

Δημοσ.

Συνήθως οι κοπέλες δεν τα πειράζουν τα μηχανάκια.Αν ισχύει τότε μάλλον έχει φθορές στο Vario. Φθαρμένος ιμάντας που γλιστρά,ίσως και φθαρμένος συμπλέκτης, αργεί να ανυψωθεί και να συμπλεξει.

Μετά ίσως να έπιασε πολύ μπιχλα,λαδια,μέσα στο Vario με αποτέλεσμα να γλιστρά ο ιμάντας,κάνε ένα έλεγχο.

Αν πειραχτηκαν τα βαράκια τότε βάλανε πολύ βαριά με αποτέλεσμα να αργεί να ανυψωθεί το Vario.

  • Like 1
Δημοσ.

αν βαλανε βαρια,ακριβως το αντιθετο θα συνεβαινε.θα ανεβαινε νωριτερα το βαριο και θα εμπλεκοταν απο χαμηλες στροφες.

Δημοσ.

Οχι παιδια το σκουτερ το πηρε καινουργιο περσι και δεν το εχει πειραξει. Γενικα δεν γνωριζει πολλά για μηχανικα πραγματα. Αμα οδηγήσω και κάποιο αλλο θα καταλαβω αμα εχει θεμα ή ειναι νορμαλ. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, dollyyy19 είπε

αν βαλανε βαρια,ακριβως το αντιθετο θα συνεβαινε.θα ανεβαινε νωριτερα το βαριο και θα εμπλεκοταν απο χαμηλες στροφες.

Με βαρύτερα βαράκια έχεις τέτοια συμπτώματα.Δεν μπορεί να ξεκινήσει εύκολα.Μπλοκαρει νωρίτερα χωρίς να έχει δύναμη να ξεκινήσει.Ισως το διατύπωσα λίγο λάθος.

Και στην κατηφόρα πας πίσω.

Με ελαφρύτερα θα είχε 40 χλμ. τελική,που λέει ο λόγος...

Συνήθως τα μικρά και φτηνά σκούτερ θέλουν λιγάκι πειράγματα με το βάριο μέχρι να βρεθεί η ιδανική ρύθμιση.

Πιο πολύ πιστεύω είναι θέμα ιμάντα που γλιστρά ή κάτι να χαλάρωσε μέσα π.χ. καμία βίδα ή και να έσπασε κάνα ελατήριο συμπλέκτη ή και της βάσης που στηρίζεται.Αν είναι όντως πρόβλημα.Αλλά και εγώ είχα 125αρι Κινέζο και δεν είχα τέτοια θέματα.

  • Like 1
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, Anastazio είπε

Καρμπυρατέρ η ψεκαστο?

... υπάρχει μοντέλο της sym που να μην είναι ψεκαστό (efi)?

...στα 125cc, του 2018?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...