gdriver Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 23 λεπτά πριν, pontez2 είπε Έτσι όπως έχει εξελιχθεί το πολεοδομικό και το κυκλοφοριακό σύστημα στην Ελλάδα, είναι υπερβολικά δυσκολο να έχουμε μια πόλη φιλική προς τα άτομα με δυσκολίες στη κίνηση. Πχ θα έπρεπε όποιος έχει αυτοκίνητο να έχει και θέση πάρκινκ, ή, τα ΜΜΜ να μπορουν να σε πάνε παντού, χωρις κίνηση και καθυστερήσεις, οι δρόμοι στις γειτονιές να χωρουν μολις ένα αμάξι και τα πεζοδρόμια να ειναι μεγάλα. Καταλαβαίνουμε οτι κάτι τέτοιο ειναι αδυνατον να συμβει αυτή τη στιγμή. Λύσεις υπάρχουν, οπως το να γινουν τεράστια υπόγεια ΔΩΡΕΑΝ φυλασόμενα πάρκινκ από τους δημους αλλά κανεις δε θα μπει σε τέτοια έξοδα. αυτό είναι η μοναδική σοβαρή αναβάθμιση σε πόλεις, αλλά , όπως μας έχουν συνηθίσει οι τελευταίες κυβερνήσεις , όλα τα έργα πρέπει πλεόν να έχουν κερδοσκοπικό χαρακτήρα, επομένως τα δωρεάν αυτομάτως αποκλείονται και κυριότερα, τεράστια πλειοψηφία έχει πλέον κάνει βίωμα το να σταθμεύει ακριβώς έξω από το σπίτι του ή μαγαζί που τον βολεύει. Οτιδήποτε το οποίο θα ενεργοποιεί δραστηριότητα στα πόδια είναι πέρα για πέρα καταδικαστέο και «αντιανθρώπινο». 1 1
k_w_t Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 19 λεπτά πριν, Getta Robo είπε Το ιδιο γινεται και στη περιοχη μου. Υπαρχουν παρατημενα οχηματα εδω και σχεδον 30 χρονια! Μηχανες πανω στα πεζοδρομια που και εχουν καταστρεψει τα ιδια, αλλα και καπακια απο ΕΥΔΑΠ κτλ. Και ακριβως ετσι με τις καταγγελιες, καποτε στα παλια χρονια κολλουσαν αυτοκολλητο με ενδειξει πως ειναι εγκατελλημενο, και εμεναν ετσι μεχρι να ξεπλυθουν και αυτα. Περι κλασικων σπιτιων και διαμορφωσης. Καποιο αγορασε ενα κλασικο σπιτι, πρεπει να ειναι του 50. Παραλληλα εκανε και μια διαμορφωση οπου γκρεμισε μερος του τοιχου της αυλης και το εκανε παρκινγκ. Προφανως επειδη μπορουσε χωρις πολλα πολλα. Το εκπληκτικο ειναι πως η αστυνομια ειναι ελαχιστα μετρα πιο κατω.. Μεγαλο θεμα ειναι τα αναπαλαιωμενα σπιτια.... Κυριως σε περιοχες οπως Κουκάκι ,Πετραλωνα,Θησειο κτλ. Ο νομος τους υποχρεωνει να κρατησουν ιδια την προσοψη . Πλεον ολοι κανουν το ιδιο συστημα κρατανε την προσοψη με κοιλοδοκούς και καλουπωνουν κανονικα απο πισω και χτιζουν κανονικα.. Εαν η προσοψη ειχε τετοια σκαλια δεν μπορει να φυγουν .... ΥΓ το στενο που εγραφα ειναι 30μ απο το τμημα... ΥΓ2 Διατηρητεο κτηριο του 1850 που εχουν κρατησει την προσοψη και απο πισω εχει διαμορφοση για παρκινγκ . 2
tigergreg Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Χοντροειδεστατο καραγκιοζ μπερντες που δεν εχει σχεση με την πραγματικη αρχικη ιδεα. Το βλεπω στην βασιλισσης σοφιας και στα εξαρχεια συνεχεια..... 2
pontez2 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Για αυτο η Αθήνα ειναι μια άσχημη πόλη. Επιτρέπουν τέτοιες @@ριες και ο καθένας κάνει τα δικά του!!! Απορώ κιόλας πως στο διάολο έχουν ανέβει τα rbnb στο κέντρο. Κυκλοφορείς και ζέχνει αυτή η πόλη. Περπατάς και κάτω έχει απο κατρούλες μέχρι ροχάλες. Δε βλέπεις τιποτε ομορφο. Αυτοκίνητα παντού, δε χωράς να περάσεις, δε σταματάει κανεις. Απορώ πως γινεται να πληρωνει για να έρθει κανεις να μεινει σε αυτη τη πόλη. Για το απο πάνω. Τακτική Ελληνάρα πονηρού μηχανικού-αρχιτεκτονα που βρηκε το παραθυράκι και ικανοποίησε το αφεντικό. Επεξ/σία 18 Ιουνίου 2019 από pontez2 6
tigergreg Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Λαμογιοκομπιναδορικη εξυπναδιστικη καρακιτς τακτικη..... 2
tigergreg Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Jophiel είπε Στο πεζοδρόμιο της φωτογραφίας ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΤΟ 1821 ήταν νόμιμο να χτίζεις στο πεζοδρόμιο. Τώρα έχουμε 2019 και πρέπει να πάμε σε αυτή την ημερομηνία σε επίπεδο εξέλιξης. Προφανώς και πρέπει να γκρεμιστούν αυτές οι κατασκευές. Κακώς υπάρχει και η έννοι της νομιμοποίησης αυθαιρέτων. Ουσιαστικά το κράτος, έναντι αμοιβής, γίνεται συμμέτοχος στην παρανομία και την υποστηρίζει... Δεν ειναι παρανομα/νομιμοποιημενα.. Ουτε πληρωνουν η πληρωσαν κατι. Το κρατος τους υποχρεωσε σε αυτες τις κατασκευες. Για να γινουν μετατροπες για εσωτερικη σκαλα δεν ασχολειται κανενας μηχανικος γιατι πρεπει να "κοπει" μερος της πλακας πραγμα εντελως παρανομο. Επισης ανοιγμα για ιδιωτικο παρκιν γινεται κατοπιν μηχανολογικης μελετης 100% νομιμα. Στοιχιζει τρομερα ομως. 15,000 εως 18,000 η μετατροπη ισογειου μαγαζιου η αποθηκης και πανω απο 25,000 το "ανοιγμα" αν υπαρχει δυνατοτητα. Εν τω μεταξυ οι θεσεις παρκιν πωλουνται απο 14,000 εως 25,000!!! Στο κολωνακι φτανουν και 50,000 ευρω!!!! Επεξ/σία 18 Ιουνίου 2019 από tigergreg
pontez2 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 3 λεπτά πριν, tigergreg είπε Εν τω μεταξυ οι θεσεις παρκιν πωλουνται απο 14,000 εως 25,000!!! Στο κολωνακι φτανουν και 50,000 ευρω!!!! Ολα συντεχνία ειναι. Γιατι να μπουν οι Δημοι στη διαδικασία να χρησιμοποιησουν τα δημοτικά τέλη για να φτιάχνουν πάρκινκ και να κάνουν πιο ανθρωπινη και προσβάσιμη τη πόλη όταν μπορουν να κονομάνε.
tigergreg Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 1 λεπτό πριν, pontez2 είπε Ολα συντεχνία ειναι. Γιατι να μπουν οι Δημοι στη διαδικασία να χρησιμοποιησουν τα δημοτικά τέλη για να φτιάχνουν πάρκινκ και να κάνουν πιο ανθρωπινη και προσβάσιμη τη πόλη όταν μπορουν να κονομάνε. Κι αυτο ειναι τεραστιο προβλημα. Που να βρει ο δημος ελευθερα οικοπεδα ωστε να τα φτιαξει? Σε τρια σημεια της αθηνας που μπορουσε εγιναν αμεσως καταληψεις απο τοπικες "συλλογικοτητες" και επεσε πολυ ξυλο.... Θυμιζω την περιπτωση κυπρου και πατησιων οπου ο τοτε δημαρχος κακλαμανης ονομαστηκε "ομερ πριονης" γιατι επιχειρησε να κοψει δεντρα 80-100 χρονων. 1
pontez2 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Ναι διοτι ηθελε να φτιάξει εμπορικο κέντρο...Αυτο ηταν το προβλημα εκει. Ας έλεγε οτι ηθελε να φτιάξει δωρεαν υπογειο πάρκινκ να σου πω εγω για ποτε οι υπόλοιποι θα εξαφάνιζαν τους 10-15 που μαζεύτηκαν εκει :P:P Θα δεις για πότε θα έφευγαν τα δέντρα των 100 ετων 2
Jophiel Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, tigergreg είπε Δεν ειναι παρανομα/νομιμοποιημενα.. Ουτε πληρωνουν η πληρωσαν κατι. Το κρατος τους υποχρεωσε σε αυτες τις κατασκευες. Για να γινουν μετατροπες για εσωτερικη σκαλα δεν ασχολειται κανενας μηχανικος γιατι πρεπει να "κοπει" μερος της πλακας πραγμα εντελως παρανομο. Επισης ανοιγμα για ιδιωτικο παρκιν γινεται κατοπιν μηχανολογικης μελετης 100% νομιμα. Στοιχιζει τρομερα ομως. 15,000 εως 18,000 η μετατροπη ισογειου μαγαζιου η αποθηκης και πανω απο 25,000 το "ανοιγμα" αν υπαρχει δυνατοτητα. Εν τω μεταξυ οι θεσεις παρκιν πωλουνται απο 14,000 εως 25,000!!! Στο κολωνακι φτανουν και 50,000 ευρω!!!! και πιο απ' όλα αυτά δικαιολογεί το να είμαστε απάνθρωποι; Να μη μας νοιάζει τίποτα και να κοιτάμε μόνο την πάρτη μας; Αδιέξοδα δεν υπάρχουν όταν θέλεις πραγματικά να λύσεις ένα πρόβλημα. Μόνο δικαιολογίες. Όταν λαδώνουν και νομιμοποιούν παρανομίες, τότε όλα είναι καλά; Πρέπει να ξακαθαρίσουμε λίγο στο μυαλό μας τί είναι νόμιμο και τί ηθικό. Η ανθρωπιά δεν έχει σχέση με τη νομιμότητα. Τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες, που έχω ακούσει άπειρες φορές σε δημόσιες υπηρεσίες και μόλις πέφτουν τα "σωστά" τηλέφωνα, όλα αυτά παραμερίζονται και γίνονται στη στιγμή... Ακόμα και τα Τίρανα εξελίσσονται καλύτερα από την Αθήνα. Ο δήμαρχος γκρεμίζει τις αυθαιρεσίες και φτιάχνει μια καλύτερη πόλη... Για να δούμε σε λίγα χρόνια ποιος θα κοροϊδεύει ποιον... Επεξ/σία 18 Ιουνίου 2019 από Jophiel 1
Getta Robo Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Οπως ειπαμε, χρειαζομαστε καθε χιλιοστο σωστα σχεδιασμενου χωρου πρασινου που μπορουμε να εχουμε. Το παραπανω παραδειγμα, ειναι μια απο τις αποτυχιες που εχουν στο δυναμικο της οι κυβερνησεις. Θα μπορουσε να γινει υπογειο παρκινγκ και υπερυφωμενο φυτοδωμα, οπως ακριβως εγινε στο μεγαρο μουσικης και χιλιαδες αλλα παραδειγματα στο εξωτερικο πριν απο αυτο. Αλλα οχι. Ηθελαν ενα ακομα εμπορικο κεντρο ιδιωτικων συμφεροντων, παντα με τις ευλογιες του κρατους. Ευτυχως δεν εγινε ακομα μια τετραγωνη μαζα απο σκυροδεμα, και υπαρχει εστω ενας μικρος χωρος πρασινου, με τα οσα προβληματα και να εχει αυτος. 4
lary7 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, 1nsom-n1k είπε Διαπλάτυνση πεζοδρομίου, μάλιστα, δηλαδή να καταργήσουμε το δρόμο;;; Τριτοκοσμικά είναι τα παιδάκια στην Αφρική που δεν έχουν φαΐ και νερό!!! Όχι, το ότι δεν περνάει το καροτσάκι του καθενός ευθεία και θα "αναγκαστεί" να κάνει 5 βήματα παραπάνω! Και ξαναλέω είχαν καροτσάκια οι γιαγιάδες και οι μανάδες σας;! Για χαλαρώστε λίγο μερικοί και κοιτάξτε τα πραγματικά προβλήματα του τόπου. Περαστικοί είστε σ΄αυτόν τον κόσμο, κοιτάξτε πως θα σώσετε τις ψυχές και όχι πως να βγάλετε το μάτι του διπλανού σας. Το να υπάρχουν πεζοδρόμια ικανού πλάτους για να περνάει ένα καροτσάκι παιδικό ή ΑΜΕΑ είναι δείγμα πολιτισμού, του είδους που πλέον συναντάμε σε όλες τις Βαλκανικές πρωτεύουσες, ακόμα και στα Τίρανα, πλήν Αθηνάς, για εμένα αυτό είναι κομμάτι της ποιότητα ζωής και σε κάνει να λές οτι ζείς σε πόλη του πρώτου κόσμου. Είναι τραγικό κάποιοι να έχετε την λογική "Μογκαντίσου παραλάβαμε, Μογκαντίσου θα παραδώσουμε" για την πόλη που ζείτε. Αν εσύ το βλέπεις λογικό να βγαίνει ενα βρέφος με ενα καροτσάκι στον δρόμο τότε λοιπάμαι αλλά είσαι άξιος της μοίρας σου. Αν δεν υπάρχει νομική οδός για να λυθεί το θέμα με τα σκαλάκια, τότε θα έπρεπε ο Δήμος να κάνει διαπλάτυνση σημειακά, να κοπούν 1-2 θέσεις στάθμευσης και να υπάρχει ΠΑΝΤΟΥ το απαραίτητου πλάτος πεζοδρόμιο. Γιατί όλα είναι μέχρι να συμβεί ένα κακό και μετά να τρέχουν οι πάντες. Στην πόλη μου σε τμήμα πεζόδρομου όλοι πάρκαραν τα αμάξια τους και έμενε και χώρος 2-3 μέτρα για να περπατήσεις. Μέχρι που κάποιος μ@λ#κ@ς το πάρκαρε πιο έξω και ενα βράδυ εν μπορούσε να περάσει ασθενοφόρο για έναν που έπαθε καρδιακό. Δεν ξέρω αν πέθανε τελικά αλλά οι συγγενείς του πήγανε εισαγγελέα και αυτός έδωσε εντολή για διαρκή αστυνόμευση στην Δ.Α με απειλή να στείλει τους αρμόδιους σε δίκη. Εδώ και 3 μήνες περνάει 2-3 φορές την μέρα η Δ.Α, δεν παρκάρει ούτε ποδήλατο και οι κάτοικοι ρίχνουν κατάρες που αναγκάζονται να παρκάρουν πιο μακρυά. Επεξ/σία 18 Ιουνίου 2019 από lary7 3 2
k_w_t Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 2 λεπτά πριν, lary7 είπε Το να υπάρχουν πεζοδρόμια ικανού πλάτους για να περνάει ένα καροτσάκι παιδικό ή ΑΜΕΑ είναι δείγμα πολιτισμού, του είδους που πλέον συναντάμε σε όλες τις Βαλκανικές πρωτεύουσες, ακόμα και στα Τίρανα, πλήν Αθηνάς, για εμένα αυτό είναι κομμάτι της ποιότητα ζωής και σε κάνει να λές οτι ζείς σε πόλη του πρώτου κόσμου. Είναι τραγικό κάποιοι να έχετε την λογική "Μογκαντίσου παραλάβαμε, Μογκαντίσου θα παραδώσουμε" για την πόλη που ζείτε. Αν εσύ το βλέπεις λογικό να βγαίνει ενα βρέφος με ενα καροτσάκι στον δρόμο τότε λοιπάμε αλλά είσαι άξιος της μοίρας σου. Αν δεν υπάρχει νομική οδός για να λυθεί το θέμα με τα σκαλάκια, τότε θα έπρεπε ο Δήμος να κάνει διαπλάτυνση σημειακά, να κοπούν 1-2 θέσεις στάθμευσης και να υπάρχει ΠΑΝΤΟΥ το απαραίτητου πλάτος πεζοδρόμιο. Γιατί όλα είναι μέχρι να συμβεί ένα κακό και μετά να τρέχουν οι πάντες. Στην πόλη μου σε τμήμα πεζόδρομου όλοι πάρκαραν τα αμάξια τους και έμενε και χώρος 2-3 μέτρα για να περπατήσεις. Μέχρι που κάποιος μ@λ#κ@ς το πάρκαρε πιο έξω και ενα βράδυ εν μπορούσε να περάσει ασθενοφόρο για έναν που έπαθε καρδιακό. Δεν ξέρω αν πέθανε τελικά αλλά οι συγγενείς του πήγανε εισαγγελέα και αυτός έδωσε εντολή για διαρκή αστυνόμευση στην Δ.Α με απειλή να στείλει τους αρμόδιους σε δίκη. Εδώ και 3 μήνες περνάει 2-3 φορές την μέρα η Δ.Α, δεν παρκάρει ούτε ποδήλατο και οι κάτοικοι ρίχνουν κατάρες που αναγκάζονται να παρκάρουν πιο μακρυά. Πρεπει να δεις στην Αθηνα .... Πεζοδρομος Γ.Ολυμπιου στο Κουκακι... Σαββατο απογευμα... Δεν μπορεις να περασεις με το καροτσακι του μωρου απο τα τραπεζοκαθισματα... Το εχουν παραξηλωσει..... Απο πεζοδρομος εχει γινει τραπεζοδρομος... Οι πιο κατω φωτογραφιες ειναι απο το net και ειναι χαλαρα απο κοσμο.... Βλεπεις να χωραει ασθενοφορο.... μαλλον βλεπεις να χωραει φορειο ???
Lied Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Εχω ενα φιλο που η μονοκατοικια του κατασκευασμενη το 30-40 εχει σκαλια στο πεζοδρόμιο, Και τα σκαλια ηταν εκει πριν υπαρξει πεζοδρόμιο ή καν δρομος. Πριν απο 1 χρονο περιπου ενα αμαξι που ετρεχε με υπερβολικη ταχυτητα και καβαλησε το πεζοδρομιο παραλίγο να τον σκοτωσει και αρχισε να ψαχνει για το πως μπορει να βαλει την πορτα ποιο μεσα. Απ οσο μου ειπε ηταν μια δουλεια (χτισιμο εσοχης,ισιωμα, χτισιμο 2 σκαλων και μεταφορα κασας και πορτας) που θα κόστιζε κατω απο 1000€. Μετα έμαθε οτι επρεπε 1.Να ζητησει απο το δημο και να περιμενει για να γκρεμισει τα σκαλια καθως απαγορευονται οι εργασιες επι πεζοδρομιου απο ιδιωτη (αυτοφορακι μπαμ μπαμ) 2.Να πληρώσει και να παρει αδεια για τις εργασιες 3.Να πληρωσει μηχανικο για καινουρια σχεδια 4.Ισως θα χρειαστει και συμβολαιογραφος Ακομα και που θα θυσίαζε ενα τμ απο το δικο του οικημα χωρις δικη του υπαιτιότητα, μετα απ ολα αυτα μαντέψτε τι εκανε... Επεξ/σία 18 Ιουνίου 2019 από Lied 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα