lary7 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 16 λεπτά πριν, AtiX είπε Λεπτομέριες θα μου πεις, αλλά και την δεύτερη φώτο που μας δείχνεις για σωστή, είναι μες την παρανομία... απλά αυτή και για το συγκεκριμένο θέμα την δικαιολογούμε μιας και σήμερα κράζουμε τα παράνομα σκαλιά στα πεζοδρόμια που φτιάχτηκαν την δεκαετία του 60... Το σε ενόχλησε; Η λάμπα;. Φυσικά στην πρώτη φωτο εκτός απο την σκάλα έβαλε και ζαρτινιέρες ωστε να χωράει τουλάχιστον μια γάτα να περάσει.... 2 1
tigergreg Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δεν εχετε λοιπον παρα να κανετε επωνυμη καταγγελια στον δημο για να δειτε τα αποτελεσματα.
Philippe Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 5 ώρες πριν, SeNNinhA είπε Δεν διάβασα τα προηγούμενα σχόλια άλλα η νομοθεσία ορίζει ξεκάθαρα: ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ εξέχει της οικοδομικής γραμμής αποτελεί παράβαση η οποία και δεν νομιμοποιείται ούτε τακτοποιείται με κανένα νόμο έως και σήμερα (και δεν προβλέπεται να αλλάξει αυτό). Δεν υπάρχει κάτι άλλο να πω και το λέω ως γνωστής περί τα σχετικά θέματα μηχανικός Και εγώ έτσι νόμιζα κάποτε, αλλά είναι δαιδαλώδης η πολεοδομική νομοθεσία και όλο και κάτι μας ξεφεύγει. Το ίδιο το άρθρο που ανέβασες επιτρέπει 15εκ βαθμίδας ΕΚΤΟΣ ρυμοτομικής γραμμής. Το άρθρο αυτό με τα σχήματά του και αντίστοιχα του προηγούμενου κανονισμού τα είχα ήδη γράψει σε χθεσινό μήνυμα εδώ. Είναι σαφές ότι ορισμένα σκαλάκια επιτρέπονταν, ακόμη και κατιούσες βαθμίδες. Με τον ΓΟΚ '73 επιβλήθηκε στους ιδιοκτήτες να καταργήσουν τις κατιούσες - και μόνο αυτές - επειδή είναι επικίνδυνο να πέσει κανείς μέσα. Τα υπόλοιπα είναι νόμιμα. Και το παρακάτω από εγκεκριμένα σχέδια άδειας, όπου τα σκαλιά είναι ολόκληρο ντουβάρι σαν την 2η φωτογραφία. Νόμιμο 100%. 2 1
AonDuine Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, lary7 είπε Μερικοί μιλάτε λες και ζούσατε πριν 50-60 χρόνια και ξέρετε ακριβώς το ιστορικό κατασκευής. Κατ'αρχας οι δρόμοι οταν ασφαλτοστρώνονται η γίνονται εργασίες μέσα στα χρόνια πέρνουν ύψος. Σιγά μην κάθεται ο δήμος να κατεβάζει τους δρόμους, έχεις ιδέα πόσα κυβικά αδρανή πρέπει να αφαιρεθούν για να κατέβει ένας δρόμος. Σχεδόν πάντα οι δρόμοι πέρνουν ύψος με αποτέλεσμα πολλά παλαιά σπίτια να είναι πιο χαμηλά. Παραθέτω ενα τυχαίο παράδειγμα σε έναν τυχαίο δρόμο της Αθήνας. Τα σπίτια απέχουν 50 μέτρα και είναι στον ίδιο δρόμο. Ο 1ος ιδιοκτήτης επέλεξε για τους δικούς του λόγους να υπερυψώσει το ισόγειο, πιθανον οταν χτίστηκε να μην υπήρχαν πεζοδρόμια, αυτό όμως δεν αναιρεί οτι η σκάλα είναι αυθαίρετη όπως ορίζει ο ΓΟΚ του 55 που παρέθεσε κάποιος. Ο δευτερός έχτισε στο επίπεδο του ισογείο και έβαλε την σκάλα εσωτερικα. Το ότι εδώ και 50 χρόνια κανένας δεν ενόχλησε τον πρώτο δεν σημαίνει οτι η σκάλα είναι νόμιμη ή οτι καλώς έπραξε γιατί το 60' δεν υπήρχαν πεζοδρόμια και αμάξια. Με τους νέους νόμους όλες οι αμαρτίες ήρθε η ώρα να πληρωθούν, ρώτα εναν συμβολαιογράφο τι κλάμα πέφτει με τις βεβαιώσεις μηχανικού. Ο τύπος στην πρώτη φωτό το απογείωσε . Εβαλε και ζαρντινιέρες ο μάγκας για να μην μπορούν να παρκάρουν μπροστά στο σπίτι του !!! Μάλλον νομίζει ότι είναι στο χωριό του και το πεζοδρόμιο είναι η αυλή του σπιτιού του . Απλα απίστευτος . Αν ένα παιδάκι που τρέχει , σκοντάψει στα σκαλιά κι πέσει και χτυπήσει στην ζαρντινιέρα , ποιος γονιος δεν θα του έκανε μήνυση και για τα σκαλιά και για τις ζαρντινιέρες ; 3
Βασίλης_29 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω οτι τα σκαλιά αυτά εκτός οικοδομικής γραμμής έγιναν νόμιμα το 50-60, κάποιο παραθυράκι θα έβρισκαν και θα τα έφτιαχναν έτσι. Εκείνες τις εποχές πρέπει να υπήρχε ακόμα ο λεγόμενος νομομηχανικός που υπέγραφε στις άδειες, αν εξαιρέσουμε την περίπτωση λαδώματος ή ψεύτικων σχεδίων του κτίσματος για να κάνει τα στραβά μάτια, δεν ήταν εύκολο να κάνεις μια τέτοια καραμπινάτη παρανομία που φαίνεται αμέσως και στα σχέδια και παντού. Θα μπορούσαμε να τσεκάρουμε τι ισχύει αν κάποιος έχει σχέδια και άδειες κτίσματος εκείνης της περιόδου με σκαλάκια απ' έξω. Εγώ νομίζω μόνο αν όλο το κτίριο κτίστηκε αυθαίρετα χωρίς άδεια θα υπάρχει πιθανότητα να έβαλαν και τα σκαλάκια εκεί.
tigergreg Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 5 ώρες πριν, Βασίλης_29 είπε Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω οτι τα σκαλιά αυτά εκτός οικοδομικής γραμμής έγιναν νόμιμα το 50-60, κάποιο παραθυράκι θα έβρισκαν και θα τα έφτιαχναν έτσι. Εκείνες τις εποχές πρέπει να υπήρχε ακόμα ο λεγόμενος νομομηχανικός που υπέγραφε στις άδειες, αν εξαιρέσουμε την περίπτωση λαδώματος ή ψεύτικων σχεδίων του κτίσματος για να κάνει τα στραβά μάτια, δεν ήταν εύκολο να κάνεις μια τέτοια καραμπινάτη παρανομία που φαίνεται αμέσως και στα σχέδια και παντού. Θα μπορούσαμε να τσεκάρουμε τι ισχύει αν κάποιος έχει σχέδια και άδειες κτίσματος εκείνης της περιόδου με σκαλάκια απ' έξω. Εγώ νομίζω μόνο αν όλο το κτίριο κτίστηκε αυθαίρετα χωρίς άδεια θα υπάρχει πιθανότητα να έβαλαν και τα σκαλάκια εκεί. Αν κανεις τον κοπο και διαβασεις 2 μηνυματα πιο πισω θα δεις οτι ο ανθρωπος αναρτησε σχεδιαγραμμα και νομους που δειχνουν την νομιμοτητα τους. 2
pontez2 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 10 ώρες πριν, lary7 είπε Μερικοί μιλάτε λες και ζούσατε πριν 50-60 χρόνια και ξέρετε ακριβώς το ιστορικό κατασκευής. Κατ'αρχας οι δρόμοι οταν ασφαλτοστρώνονται η γίνονται εργασίες μέσα στα χρόνια πέρνουν ύψος. Σιγά μην κάθεται ο δήμος να κατεβάζει τους δρόμους, έχεις ιδέα πόσα κυβικά αδρανή πρέπει να αφαιρεθούν για να κατέβει ένας δρόμος. Σχεδόν πάντα οι δρόμοι πέρνουν ύψος με αποτέλεσμα πολλά παλαιά σπίτια να είναι πιο χαμηλά. Παραθέτω ενα τυχαίο παράδειγμα σε έναν τυχαίο δρόμο της Αθήνας. Τα σπίτια απέχουν 50 μέτρα και είναι στον ίδιο δρόμο. Ο 1ος ιδιοκτήτης επέλεξε για τους δικούς του λόγους να υπερυψώσει το ισόγειο, πιθανον οταν χτίστηκε να μην υπήρχαν πεζοδρόμια, αυτό όμως δεν αναιρεί οτι η σκάλα είναι αυθαίρετη όπως ορίζει ο ΓΟΚ του 55 που παρέθεσε κάποιος. Ο δευτερός έχτισε στο επίπεδο του ισογείο και έβαλε την σκάλα εσωτερικα. Το ότι εδώ και 50 χρόνια κανένας δεν ενόχλησε τον πρώτο δεν σημαίνει οτι η σκάλα είναι νόμιμη ή οτι καλώς έπραξε γιατί το 60' δεν υπήρχαν πεζοδρόμια και αμάξια. Με τους νέους νόμους όλες οι αμαρτίες ήρθε η ώρα να πληρωθούν, ρώτα εναν συμβολαιογράφο τι κλάμα πέφτει με τις βεβαιώσεις μηχανικού. To σίγουρο ειναι οτι και στις 2 περιπτώσεις, άνθρωπος με αναπηρικο αμαξίδιο δεν περνάει.Και τα σκαλιά του πρωτου δεν ειναι τα μονα που φταίνε για τη κατάσταση
SeNNinhA Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 13 ώρες πριν, evkar είπε Μην κρίνετε με τα σημερινά δεδομένα και συνθήκες . Υπάρχουν αεροφωτογραφίες της περιοχής των φυλακών Αβέρωφ του 1930 και 40 , θα τρομάξτε από την φτώχια και ανέχεια. Μόνο οι φυλακές , τα προσφυγικά και το Νοσοκομείο Ελπίς ξεχώριζαν. Ούτε δρόμοι , ούτε σχέδιο πόλεως ,ούτε βέβαια και υψομετρικά , αυτά ήταν πολυτέλειες. Για να πάρετε μια εικόνα των δεκαετιών αυτών δέστε την ταινία "Συνοικία το όνειρο¨ του Αλεξανδράκη . Έχει γυριστεί στα Πετράλωνα , στην νοτιοδυτική πλευρά του λόφου του Φιλοπάππου , προς την σημερινή λεωφόρο Χαμοστέρνας , που δεν υπήρχε τότε ,γιατί περνούσε ο Ιλισός ποταμός ,που τον χειμώνα πλημμύριζε και το καλοκαίρι δεν μπορούσες να καθίσεις έξω από τα κουνούπια. Ή η περιοχή του Χίλτον , που από κάτω της είχε τον Ιλισό και δεξιά του (εκεί που είναι σήμερα η Εθνική Πινακοθήκη ) ήταν το στρατόπεδο Πυροβολικού Αθηνών. Αλλάξαν οι εποχές ,άλλαξαν και οι απαιτήσεις. Απο αυτα που αναφερεις τιποτε σχεδον δεν υπαρχει σημερα ομως οποτε δεν αποτελει θεμα συζητησης. 1
k_w_t Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Μην ξεχνατε οτι πριν 60-70 χρονια τα σπιτια πλυμμηριζαν με το παραμικρο γιατι δεν υπηρχαν αγωγοι ομβριων υδατων... Για αυτο το λογο ολοι εφτιαχναν υπερυψωμένα τα ισογεια..
tigergreg Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Αγωγοι ομβριων στην περιοχη μου μπηκαν το 83 και απο τοτε ειναι βουλωμενοι....
k_w_t Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 3 λεπτά πριν, tigergreg είπε Αγωγοι ομβριων στην περιοχη μου μπηκαν το 83 και απο τοτε ειναι βουλωμενοι.... Σκεψου ολα αυτα τα νερα σε μην ασφαλτοστρωμενο δρομο ... Η χαρα της λασπουριας....
pontez2 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 7 λεπτά πριν, tigergreg είπε Αγωγοι ομβριων στην περιοχη μου μπηκαν το 83 και απο τοτε ειναι βουλωμενοι.... Τα οποία όμβρια κανονικά χύνονται στον δρόμο διότι δεν υπάρχει πρόβλεψη. Σε περιοχές των Β.Π. στην Αττική αλλά και των Ν.Π. τα έριχναν στους υπονόμους, όμως λεει οτι αυτο ειναι παράνομα διοτι τα νερά τα χρησιμοποιούν για πότισμα
tigergreg Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Μόλις τώρα, k_w_t είπε Σκεψου ολα αυτα τα νερα σε μην ασφαλτοστρωμενο δρομο ... Η χαρα της λασπουριας.... Το 50-60 περναγε υδροφορο του δημου με πατεντα σωληνα πιτσιλιστηρι πισω και καταβρεχε τους δρομους τα καλοκαιρια γιατι γινοταν χαμος απο σκονη... Παρ ολη την διευθετηση στην περιοχη μου επειδη ουσιαστικα ειναι κοιτη αναμεσα σε λυκαβητο και τουρκοβουνια ο υδροφορος οριζοντας εχει ανεβει πολυ. Καποιος γεωφυσικος ειχε γραψει τον καιρο που εσκαβαν το μετρο οτι αυτο συμβαινει γιατι καταστραφηκαν χιλιαδες πηγαδια αρδευσης στο λεκανοπεδιο. Απο το 90 παρακολουθουσα τις εργασιες αποξηρανσης του τεραστιου λακου που ειχε γινει για τα θεμελια των δικαστηριων. Ακομα υπαρχουν αντλιες σε πολλες υπογειες οικοδομες εδω που αφαιρουν νερο απο τα τεχνητα φρεατια αποξηρανσης. Εκατονταδες κυβικα νερου λεμε.... 1
SeNNinhA Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 11 ώρες πριν, Philippe είπε Και εγώ έτσι νόμιζα κάποτε, αλλά είναι δαιδαλώδης η πολεοδομική νομοθεσία και όλο και κάτι μας ξεφεύγει. Το ίδιο το άρθρο που ανέβασες επιτρέπει 15εκ βαθμίδας ΕΚΤΟΣ ρυμοτομικής γραμμής. Το άρθρο αυτό με τα σχήματά του και αντίστοιχα του προηγούμενου κανονισμού τα είχα ήδη γράψει σε χθεσινό μήνυμα εδώ. Είναι σαφές ότι ορισμένα σκαλάκια επιτρέπονταν, ακόμη και κατιούσες βαθμίδες. Με τον ΓΟΚ '73 επιβλήθηκε στους ιδιοκτήτες να καταργήσουν τις κατιούσες - και μόνο αυτές - επειδή είναι επικίνδυνο να πέσει κανείς μέσα. Τα υπόλοιπα είναι νόμιμα. Και το παρακάτω από εγκεκριμένα σχέδια άδειας, όπου τα σκαλιά είναι ολόκληρο ντουβάρι σαν την 2η φωτογραφία. Νόμιμο 100%. Το οτι υπαρχουν εγκεκριμενες αδειες με πολεοδομικες αυθαιρεσιες μεσα σε αυτες ειναι γεγονος. Οι εγκρισεις γινοταν στο ποδι απο ελαχιστα εκπαιδευμενο προσωπικο. Σε περιοχες που δεν υπηρχε πολεοδομια ‘55-‘73 οι εγκρισεις γινοταν σε ενα απλο σκαριφιμα 2 σελιδας απο την αστυνομια (χωριά). Αυτο ομως δεν σημαινει αυτοματα και νομιμοτητα της κατασκευης. Εαν το παμε στην νομικη και τυπικη πλευρα του θεματος (οπως και πρεπει για να ειμαστε σωστοι) μηχανικος και ελεγκτης/εγκρινων εχουν την ευθυνη μεν αλλα η πολεοδομικη αδεια ανακαλειται αναγκαστικα. Δεν επικυρωνεται λογω λαθους. Υπαρχουν αυθαιρεσιες που κρινονται αμεσα κατεδαφισιμες και αυτες που απλα διατηρουνται με προστιμο. Στην συγκεκριμενη περιπτωση ο δημος κανονικα δεν επιτρεπεται να σου βγαλει καν αδεια για λειτουργια επιχειρησης (εαν πχ ηταν η εισοδος καταστηματος αυτη). Μην παμε στο τι γινεται ή οχι και εαν εκδιδονται σωστα ή μουφα πιστοποιητικα νομιμοτητας. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα