Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
28 minutes ago, cthulhucarbide said:

Χώρια που τα περισσότερα δέντρα δεν προσφέρουν τίποτα εξαρχής γιατί είναι φυλλοβόλα ενώ συχνά λερώνουν και το σύμπαν με τους σάπιους καρπούς τους. Γελοιότητες

Υπαρχουν μυριαδες λογοι που ειναι απαραιτητα τα δεντρα και γενικοτερα η παρουσια φυτων σε ενα αστικο περιβαλλον. Απο το οξυγονο και τον ευρυτερο καθαρισμο της ατμοσφαιρας, μεχρι και για την ιδια μας την ψυχολογια.

https://www.theguardian.com/cities/2016/oct/12/importance-urban-forests-money-grow-trees

Τα φυλλοβολα σε αντιθεση με αυτο που πιστευουν πολλοι, ριχνουν μια φορα το χρονο το φυλλωμα τους. Πολλα αειθαλη ομως, αντικαθιστουν το φυλλωμα τους πολλες φορες το χρονο. Περι καρπων κτλ ειναι πολυ συζητησιμο τι πρεπει και μπορουμε να εχουμε, δεδομενο ομως ειναι πως δεν υφισταται πλανο για τις φυτευσεις.

  • Απαντ. 213
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Κατά 99% και είναι λάθος του πολεοδομικού σχεδιασμού και όχι του ιδιοκτήτη.

Αυτοί οι άνθρωποι δεν έχτισαν πάνω στο πεζοδρόμιο. Το πεζοδρόμιο χτίστηκε πάνω στα σπίτια τους! Πιθανόν να ήταν μια μονοκατοικία πριν από 60 χρόνια και τώρα έγινε ένας πυκνός οικισμός.

Ειδικά η πρώτη φωτογραφία είναι για γέλια. Πήγε ο δήμος σε πεζοδρόμιο 50εκ και έβαλε και δέντρο :rolleyes:

Η δομηση της Αθηνας δεν ειναι τοσο παλαια και τετοιες περιπτωσεις αφορουν ελαχιστα κτιρια. Οπως ειναι εμφανες επισης μιλαμε ξεκαθαρα για συντεταγμενη δομηση με βαση το συνεχες οικοδομικο συστημα οποτε και οι δρομοι και τα πεζοδρομια ηταν εκει και δεν εγιναν εκ των υστερων στις περιπτωσεις που εξεταζουμε. Απλα το πλατος των πεζοδρομιων και των δρομων της εποχης ηταν δυστυχως αυτο. Η αυθαιρεσια ομως υφισταται.

1 ώρα πριν, AtiX είπε

Θα σε πληροφορήσω ότι υπάρχουν εξαιρέσεις, όπως πχ στην περίπτωση του ts, που λόγο των προϋπάρχοντων κτιρίων και την δημιουργία μετά του δρόμου, τα πεζοδρόμια δεν έχουν καν τις σωστές διαστάσεις... Δεν είναι η μοναδική γειτονιά που έχει αυτό το πρόβλημα ούτε η Αθήνα η μοναδική πόλη στην γη με τέτοια πεζοδρόμια...

 

Ισχυει οτι ειπα παραπανω. Ειναι εμφανες οτι μιλαμε για κτιρια που κτισθηκαν με βαση το συνεχες πολεοδομικο συστημα σε ενα αστικο ιστο ο οποιος ειχε ηδη σχεδιασθει με τις οικοδομικες γραμμες σε ισχυ κατα την κατασκευη τους.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Jophiel είπε

Το δημόσιο συμφέρον προηγείται του ιδιωτικού σε κάθε περίπτωση. 

Αν η εικόνα αυτή σας αντιπροσωπεύει και σας δείχνει την εικόνα μιας προοδευτικής χώρας, τότε δεν είναι περίεργο που κάποιοι μας ονομάζουν και Ελλαδιστάν.

Προσωπικά έχω αρκετά ακίνητα και κανένα δεν έχει τη παραμικρή παρανομία. Δεν έχασα κάτι και δεν ξεβολεύτηκα. Σε 1 περίπτωση μπήκα μέσα 1 ,5 μέτρο για να αφήσω χώρο στο δρόμο και αμέσως ο απέναντι γείτονας βγήκε 1,5 μέτρο για να καλύψει το κενό...

Όταν πρόκειται για άτομα με ειδικές ανάγκες δεν ακούω τίποτα. Είμαστε από τις χώρες που δε τους σκέφτεται σε τίποτα. Όλοι λένε «κρίμα οι άνθρωποι» (λές και χρειάζονται κανενός τον οίκτο...), αλλά όταν έρχεται η ώρα να αποδείξουμε έμπρακτα την ανθρωπιά μας, τότε βγάζουμε μόνο το ζωώδη χαρακτήρα μας...

Στο πεζοδρόμιο της φωτογραφίας ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΤΟ 1821 ήταν νόμιμο να χτίζεις στο πεζοδρόμιο. Τώρα έχουμε 2019 και πρέπει να πάμε σε αυτή την ημερομηνία σε επίπεδο εξέλιξης. Προφανώς και πρέπει να γκρεμιστούν αυτές οι κατασκευές. Κακώς υπάρχει και η έννοι της νομιμοποίησης αυθαιρέτων. Ουσιαστικά το κράτος, έναντι αμοιβής, γίνεται συμμέτοχος στην παρανομία και την υποστηρίζει...

Είναι ντροπή να βλέπω σχόλια που υποστηρίζουν τέτοιες πρακτικές. Σας εύχομαι να μη βρεθείτε ποτέ στη θέση αναπήρων που δε μπορούν να κυκλοφορήσουν πουθενά...

Λίγη ανθρωπιά... Λίγη ανθρωπιά ρε παιδιά!... Ας σκεφτούμε ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ όλοι ότι σε αυτή την κοινωνία είμαστε μέλη και όχι το κέντρο του σύμπαντος. Υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι γύρω μας, με το ίδιο δικαίωμα στη ζωή. Ας χρησιμοποιήσουμε δύο από αυτά τα πλεονεκτήματα που έχουμε από τα ζώα: την ανθρωπιά και τη λογική. 

Κατακρίνεις τους άλλους για τα σχόλια που διαβάζεις, μιλάς για υποστήριξη της παρανομίας, ενώ στην πραγματικότητα φαίνεται και εσύ να είσαι ημιμαθής. Αυτό που είπανε οι περισσότεροι ήταν οτι δεν υπήρχανε τότε τα πεζοδρόμια εκεί, δεν κάθισε ο άλλος να χτίσει στο πεζοδρόμιο, ο δήμος και το κράτος έφτιαξαν τα πεζοδρόμια έτσι ώστε να μην χωράει να περάσει ο ΑΜΕΑ. 

  • Like 3
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Μιας και εγω διαβαζω την νομοθεσια, να παραθέσω λοιπον και την σχετικη παραγραφο του ΓΟΚ ‘55 (σαφεστατα και τα κτηρια δεν ειναι παλαιοτερα του 1955 εκτος απο ελαχιστα):

«Εξωτερικαί βαθμίδες επί κοινοχρήστων χώρων.
Άρθρον 35.
1. Αι ανιουσαι βαθμίδες των εισόδων των οικοδομών δεν ρέπι να προεξέχουν επί του χώρου του πεζοδρομίου πλέον των 0,15 μέτρου από της κυρίας επιφανείας της προσόψεως (ΣΧ. 80).
Εντός του αυτού ορίου επιβάλλεται να τοποθετούνται και τα τυχόν επί του πεζοδρομίου εξαρτήματα καθαρισμού των υποδημάτων.Εις οικοδομάς τοποθετουμένας οικειοθελώς εσώτερον της ρυμοτομικής γραμμής επιτρέπεται η επέκτασις των βαθμίδων μέχρι της ρυμοτομικής γραμμής , αλλά μόνον εφ όσον κατά την κρίσιν της Αρχής δεν δημιουργείται εκ τούτου κίνδυνος δια το κοινόν εκ της τυχόν ελευθέρας χρησιμοποιήσεως του μεταξύ της οικοδομικής και της ρυμοτομικής γραμμής χώρου ως κοινοχρήστου.
Εις ειδικά κτίρια ελευθέρως ανεγειρόμενα επί τμημάτων ευρέων κοινοχρήστων χώρων δύνανται να επιτρέπονται παρά της αρμοδίας Αρχής και μεγαλύτεραι προεξοχαί ανιουσών βαθμίδων.
2. Εγκαταστάσεις κατιουσών βαθμίδων των οικοδομών επί κοινοχρήστου χώρου απαγορεύονται. Η πρώτη ή το πολύ ή δευτέρα κατιούσα βαθμίς εφ όσον η έναρξις της κατιούσης κλίμακος γίνεται εις απόστασιν μικροτέραν των 0,30 μέτρου εσώτερον της ρυμοτομικής γραμμής, πρέπει να διαμορφουται εις πλατύσκαλον με πλάτος τουλάχιστον 0,60 (Σχ.81).
Εις περίπτωσιν τοποθετήσεως της οικοδομής εσώτερον της ρυμοτομικής γραμμής και εφ όσον ο μεταξύ της ρυμοτομικής γραμμής και της οικοδομής χώρος παραμένει απερίφρακτος η εγκατάστασις επί του χώρου τούτου βαθμίδων δύναται να γίνη μόνον κατόπιν εγκρίσεως της Αρχής, προκρινούσης την ασφαλεστέραν δια το κυκλοφορούν κοινόν διάταξιν αυτών,και υπό τον όρον της τοποθετήσεως καταλλήλου προστατευτικού κιγκλιδώματος περί αυτάς. Εις πάσαν περίπτωσιν εγκαταστάσεως κατιουσών βαθμίδων επί κοινοχρήστων χώρων (π.χ. κάθοδοι υπογείων σιδηροδρόμων, υπόγεια μεμονωμένων κτιρίων επί ευρέων κοινοχρήστων χώρων ή επί αυλών συγκεντρώσεως και κυκλοφορίας του κοινού κ.λπ.) πρέπει αύται να διατάσσονται κατά τον ασφαλέστερον δια την κυκλοφορίαν του κοινού τρόπον, και να περιβάλλονται καταλλήλως διαπροστατευτικου στηθαίου ή κιγκλιδώματος.
3. Απαγορεύονται οιαιδήποτε οπαί, προεξοχαί ή ανωμαλίαι ως και εγκατάστασις οιονδήποτε τυχόν εξαρτημάτων επί των πεζοδρομίων ή των όψεων των οικοδομών ή των περιφραγμάτων.»

Νομιζω οτι ειναι σαφεστατο οτι δεν επιτρεποταν ποτε μπαλκονια και σκαλοπατια στα πεζοδρομια.

Μιας και εγω διαβαζω την νομοθεσια, να παραθέσω λοιπον και την σχετικη παραγραφο του ΓΟΚ ‘55 (σαφεστατα και τα κτηρια δεν ειναι παλαιοτερα του 1955 εκτος απο ελαχιστα):

«Εξωτερικαί βαθμίδες επί κοινοχρήστων χώρων.
Άρθρον 35.
1. Αι ανιουσαι βαθμίδες των εισόδων των οικοδομών δεν ρέπι να προεξέχουν επί του χώρου του πεζοδρομίου πλέον των 0,15 μέτρου από της κυρίας επιφανείας της προσόψεως (ΣΧ. 80).
Εντός του αυτού ορίου επιβάλλεται να τοποθετούνται και τα τυχόν επί του πεζοδρομίου εξαρτήματα καθαρισμού των υποδημάτων.Εις οικοδομάς τοποθετουμένας οικειοθελώς εσώτερον της ρυμοτομικής γραμμής επιτρέπεται η επέκτασις των βαθμίδων μέχρι της ρυμοτομικής γραμμής , αλλά μόνον εφ όσον κατά την κρίσιν της Αρχής δεν δημιουργείται εκ τούτου κίνδυνος δια το κοινόν εκ της τυχόν ελευθέρας χρησιμοποιήσεως του μεταξύ της οικοδομικής και της ρυμοτομικής γραμμής χώρου ως κοινοχρήστου.
Εις ειδικά κτίρια ελευθέρως ανεγειρόμενα επί τμημάτων ευρέων κοινοχρήστων χώρων δύνανται να επιτρέπονται παρά της αρμοδίας Αρχής και μεγαλύτεραι προεξοχαί ανιουσών βαθμίδων.
2. Εγκαταστάσεις κατιουσών βαθμίδων των οικοδομών επί κοινοχρήστου χώρου απαγορεύονται. Η πρώτη ή το πολύ ή δευτέρα κατιούσα βαθμίς εφ όσον η έναρξις της κατιούσης κλίμακος γίνεται εις απόστασιν μικροτέραν των 0,30 μέτρου εσώτερον της ρυμοτομικής γραμμής, πρέπει να διαμορφουται εις πλατύσκαλον με πλάτος τουλάχιστον 0,60 (Σχ.81).
Εις περίπτωσιν τοποθετήσεως της οικοδομής εσώτερον της ρυμοτομικής γραμμής και εφ όσον ο μεταξύ της ρυμοτομικής γραμμής και της οικοδομής χώρος παραμένει απερίφρακτος η εγκατάστασις επί του χώρου τούτου βαθμίδων δύναται να γίνη μόνον κατόπιν εγκρίσεως της Αρχής, προκρινούσης την ασφαλεστέραν δια το κυκλοφορούν κοινόν διάταξιν αυτών,και υπό τον όρον της τοποθετήσεως καταλλήλου προστατευτικού κιγκλιδώματος περί αυτάς. Εις πάσαν περίπτωσιν εγκαταστάσεως κατιουσών βαθμίδων επί κοινοχρήστων χώρων (π.χ. κάθοδοι υπογείων σιδηροδρόμων, υπόγεια μεμονωμένων κτιρίων επί ευρέων κοινοχρήστων χώρων ή επί αυλών συγκεντρώσεως και κυκλοφορίας του κοινού κ.λπ.) πρέπει αύται να διατάσσονται κατά τον ασφαλέστερον δια την κυκλοφορίαν του κοινού τρόπον, και να περιβάλλονται καταλλήλως διαπροστατευτικου στηθαίου ή κιγκλιδώματος.
3. Απαγορεύονται οιαιδήποτε οπαί, προεξοχαί ή ανωμαλίαι ως και εγκατάστασις οιονδήποτε τυχόν εξαρτημάτων επί των πεζοδρομίων ή των όψεων των οικοδομών ή των περιφραγμάτων.»

Νομιζω οτι ειναι σαφεστατο οτι δεν επιτρεποταν ποτε μπαλκονια και σκαλοπατια στα πεζοδρομια.

Μιας και εγω διαβαζω την νομοθεσια, να παραθέσω λοιπον και την σχετικη παραγραφο του ΓΟΚ ‘55 (σαφεστατα και τα κτηρια δεν ειναι παλαιοτερα του 1955 εκτος απο ελαχιστα):

«Εξωτερικαί βαθμίδες επί κοινοχρήστων χώρων.
Άρθρον 35.
1. Αι ανιουσαι βαθμίδες των εισόδων των οικοδομών δεν ρέπι να προεξέχουν επί του χώρου του πεζοδρομίου πλέον των 0,15 μέτρου από της κυρίας επιφανείας της προσόψεως (ΣΧ. 80).
Εντός του αυτού ορίου επιβάλλεται να τοποθετούνται και τα τυχόν επί του πεζοδρομίου εξαρτήματα καθαρισμού των υποδημάτων.Εις οικοδομάς τοποθετουμένας οικειοθελώς εσώτερον της ρυμοτομικής γραμμής επιτρέπεται η επέκτασις των βαθμίδων μέχρι της ρυμοτομικής γραμμής , αλλά μόνον εφ όσον κατά την κρίσιν της Αρχής δεν δημιουργείται εκ τούτου κίνδυνος δια το κοινόν εκ της τυχόν ελευθέρας χρησιμοποιήσεως του μεταξύ της οικοδομικής και της ρυμοτομικής γραμμής χώρου ως κοινοχρήστου.
Εις ειδικά κτίρια ελευθέρως ανεγειρόμενα επί τμημάτων ευρέων κοινοχρήστων χώρων δύνανται να επιτρέπονται παρά της αρμοδίας Αρχής και μεγαλύτεραι προεξοχαί ανιουσών βαθμίδων.
2. Εγκαταστάσεις κατιουσών βαθμίδων των οικοδομών επί κοινοχρήστου χώρου απαγορεύονται. Η πρώτη ή το πολύ ή δευτέρα κατιούσα βαθμίς εφ όσον η έναρξις της κατιούσης κλίμακος γίνεται εις απόστασιν μικροτέραν των 0,30 μέτρου εσώτερον της ρυμοτομικής γραμμής, πρέπει να διαμορφουται εις πλατύσκαλον με πλάτος τουλάχιστον 0,60 (Σχ.81).
Εις περίπτωσιν τοποθετήσεως της οικοδομής εσώτερον της ρυμοτομικής γραμμής και εφ όσον ο μεταξύ της ρυμοτομικής γραμμής και της οικοδομής χώρος παραμένει απερίφρακτος η εγκατάστασις επί του χώρου τούτου βαθμίδων δύναται να γίνη μόνον κατόπιν εγκρίσεως της Αρχής, προκρινούσης την ασφαλεστέραν δια το κυκλοφορούν κοινόν διάταξιν αυτών,και υπό τον όρον της τοποθετήσεως καταλλήλου προστατευτικού κιγκλιδώματος περί αυτάς. Εις πάσαν περίπτωσιν εγκαταστάσεως κατιουσών βαθμίδων επί κοινοχρήστων χώρων (π.χ. κάθοδοι υπογείων σιδηροδρόμων, υπόγεια μεμονωμένων κτιρίων επί ευρέων κοινοχρήστων χώρων ή επί αυλών συγκεντρώσεως και κυκλοφορίας του κοινού κ.λπ.) πρέπει αύται να διατάσσονται κατά τον ασφαλέστερον δια την κυκλοφορίαν του κοινού τρόπον, και να περιβάλλονται καταλλήλως διαπροστατευτικου στηθαίου ή κιγκλιδώματος.
3. Απαγορεύονται οιαιδήποτε οπαί, προεξοχαί ή ανωμαλίαι ως και εγκατάστασις οιονδήποτε τυχόν εξαρτημάτων επί των πεζοδρομίων ή των όψεων των οικοδομών ή των περιφραγμάτων.»

Νομιζω οτι ειναι σαφεστατο οτι δεν επιτρεποταν ποτε μπαλκονια και σκαλοπατια στα πεζοδρομια.

Δεν  διαφωνω...

Απλα   εχει   δημιουργηθει   προβλημα   οπως   εγραψα   πολυ  πιο   πισω   απο  την  υψομετρικη   διαφορα   των   οδοστρωματων   οταν   διαμορφωθηκαν.

Ασχοληθηκα   αρκετο  καιρο   με   το  θεμα   εφοσον  διαβασα   ενα   βιβλιο   για   την   εξελιξη   των   αμπελοκηπων  του   ΝΙΚΟΛΑΟΥ  ΠΑΡΑΔΕΙΣΗ.

spacer.png

Καταλαβα   λοιπον   αρκετα   πραγματα   απ  αυτο   σχετικα   με  τα   μονοπατα   και  διπατα   σπιτια   της   περιοχης  και  την  ραγδαια   αυξηση   τους   με   τον  ερχομο   των   μικρασιατων

προσφυγων   το  20-22   στην   περιοχη   αλλα   και   το  γεγονος   υπαρξης   των  φυλακων   αβερωφ   που   επηρεασε   τρομακτικα   τις   οικοδομες   της   γυρω  περιοχης.

Επισης   τον   βασικο   λογο   που   χτιστηκαν   τα   σπιτια   αυτα     στο   πολυγωνο   και  στου  γκυζη   απο   νησιωτες   των   κυκλαδων  που   ηταν  παμτωχοι   και  δουλευαν   οικοδομοι.

Αναλογη   ακριβως   περιπτωση   δηλαδη   μεταγενεστερη   φυσικα  των   αναφιωτων   μαστορων.

Θελω   να   πω   με  αυτο   οτι   τιποτα   δεν  ηταν  τυχαιο   και  ολα   εγιναν   με  τους   τοτε   νομους   και   τον  βουρδουλα   του   χωροφυλακα  απο  πανω   γιατι   η  πλειοψηφια  των

ανθρωπων   στην   περιοχη   μου   ηταν   συγγενεις   κομμουνιστων   και  ηρθαν   εδω   λογω   φυλακων    και   υποβαθμισμενων    τιμων   στα  οικοπεδα.

ΠΧ  το   73   που  ηρθα   εγω   υπηρχαν   μονο   7  πολυκατοικιες   ενω   τωρα   36.

Ο   συγχωρεμενος   οικοπεδουχος   μας   ειχε    γλυτωσει    απο   το   αουσβιτς!!!

Και   αλλα   πολλα   που  εχουν  αμεση   σχεση   με   την  ανθρωπογεωγραφια   της   περιοχης   αλλα   και  τους   λογους   που  εγιναν   ολα   αυτα.

  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, k_w_t είπε

Μεγαλο θεμα ειναι τα αναπαλαιωμενα σπιτια.... Κυριως σε περιοχες οπως Κουκάκι ,Πετραλωνα,Θησειο κτλ.

Ο νομος τους υποχρεωνει να κρατησουν ιδια την προσοψη .

Πλεον ολοι κανουν το ιδιο συστημα κρατανε την προσοψη με κοιλοδοκούς και καλουπωνουν κανονικα απο πισω και χτιζουν κανονικα..

Εαν η προσοψη ειχε τετοια σκαλια δεν μπορει να φυγουν ....

 ΥΓ το στενο που εγραφα ειναι 30μ απο το τμημα...

ΥΓ2 Διατηρητεο κτηριο του 1850 που εχουν κρατησει την  προσοψη και απο πισω εχει διαμορφοση για παρκινγκ .

14o.PNG

Μου κάνει εξαιρετικά τρομερή εντύπωση που κράτησαν μόνο την πρόσοψη και από πίσω έχτισαν οτι να ναι. Πιθανόν θα ήταν διατηρητέα μόνο η πρόσοψη του κτίσματος και οχι το σύνολο του κτιρίου. Το δικό μου σπίτι είναι στο σύνολό του, δεν μπορούμε να πειράξουμε ούτε κεραμίδι χωρίς άδεια.

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Ισχυει οτι ειπα παραπανω. Ειναι εμφανες οτι μιλαμε για κτιρια που κτισθηκαν με βαση το συνεχες πολεοδομικο συστημα σε ενα αστικο ιστο ο οποιος ειχε ηδη σχεδιασθει με τις οικοδομικες γραμμες σε ισχυ κατα την κατασκευη τους.

Αρα, λες ότι είναι παράνομα, και ότι ο ts μπορεί να κάνει καταγγελία για να γκρεμίσουν τις σκάλες από τις εισόδους των σπιτιών σε αρκετά δεκάδες σπίτια...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Μου κάνει εξαιρετικά τρομερή εντύπωση που κράτησαν μόνο την πρόσοψη και από πίσω έχτισαν οτι να ναι. Πιθανόν θα ήταν διατηρητέα μόνο η πρόσοψη του κτίσματος και οχι το σύνολο του κτιρίου. Το δικό μου σπίτι είναι στο σύνολό του, δεν μπορούμε να πειράξουμε ούτε κεραμίδι χωρίς άδεια.

Εαν εχει υποστει μεγαλες ζημιες κρατας μονο την προσοψη. Απλα εδω  ειναι τραγελαφικο...

Υπαρχει και ενα αλλο στο κουκακι που εχουν κρατησει ενα παλιο σπιτι και απο πισω ειναι πολυκατοικια....

Και τωρα πανω στο κεντρικο πεζοδρομο της δρακου εχουν κρατησει προσοψη κτηριου και απο πισω  το γκρεμισαν ολο... 

 

Επεξ/σία από k_w_t
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην κρίνετε με τα σημερινά δεδομένα και συνθήκες . Υπάρχουν αεροφωτογραφίες της περιοχής των φυλακών Αβέρωφ του 1930 και 40 , θα τρομάξτε από την φτώχια και ανέχεια. Μόνο οι φυλακές , τα προσφυγικά και το Νοσοκομείο Ελπίς ξεχώριζαν. Ούτε δρόμοι , ούτε σχέδιο πόλεως ,ούτε βέβαια και υψομετρικά , αυτά ήταν πολυτέλειες. 

Για να πάρετε μια εικόνα των δεκαετιών αυτών δέστε την ταινία "Συνοικία το όνειρο¨ του Αλεξανδράκη . Έχει γυριστεί στα Πετράλωνα , στην νοτιοδυτική πλευρά του λόφου του Φιλοπάππου , προς την σημερινή λεωφόρο Χαμοστέρνας , που δεν υπήρχε τότε ,γιατί περνούσε ο Ιλισός ποταμός ,που τον χειμώνα πλημμύριζε και το καλοκαίρι δεν μπορούσες να καθίσεις έξω από τα κουνούπια. 

Ή η περιοχή του Χίλτον , που από κάτω της είχε τον Ιλισό και δεξιά του (εκεί που είναι σήμερα η Εθνική Πινακοθήκη ) ήταν το στρατόπεδο Πυροβολικού Αθηνών. 

Αλλάξαν οι εποχές ,άλλαξαν και οι απαιτήσεις. 

 

Επεξ/σία από evkar
  • Like 4
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Μου κάνει εξαιρετικά τρομερή εντύπωση που κράτησαν μόνο την πρόσοψη και από πίσω έχτισαν οτι να ναι. Πιθανόν θα ήταν διατηρητέα μόνο η πρόσοψη του κτίσματος και οχι το σύνολο του κτιρίου. Το δικό μου σπίτι είναι στο σύνολό του, δεν μπορούμε να πειράξουμε ούτε κεραμίδι χωρίς άδεια.

Μεγαλο   θεμα   που  δημιουργηθηκε   ουσιαστικα   απο   τον   νομο   μεταφορας   συντελεστη.

2 λεπτά πριν, evkar είπε

Μην κρίνετε με τα σημερινά δεδομένα και συνθήκες . Υπάρχουν αεροφωτογραφίες της περιοχής των φυλακών Αβέρωφ του 1930 και 40 , θα τρομάξτε από την φτώχια και ανέχεια. Μόνο οι φυλακές , τα προσφυγικά και το Νοσοκομείο Ελπίς ξεχώριζαν. Ούτε δρόμοι , ούτε σχέδιο πόλεως ,ούτε βέβαια και υψομετρικά , αυτά ήταν πολυτέλειες. 

Για να πάρετε μια εικόνα των δεκαετιών αυτών δέστε την ταινία "Συνοικία το όνειρο¨ του Αλεξανδράκη . Έχει γυριστεί στα Πετράλωνα , στην νοτιοδυτική πλευρά του λόγου του Φιλοπάππου , προς την σημερινή λεωφόρο Χαμοστέρνας , που δεν υπήρχε τότε ,γιατί περνούσε ο Ιλισός ποταμός ,που τον χειμώνα πλημμύριζε και το καλοκαίρι δεν μπορούσες να καθίσεις έξω από τα κουνούπια. 

Ή η περιοχή του Χίλτον , που από κάτω της είχε τον Ιλισό και δεξιά του (εκεί που είναι σήμερα η Εθνική Πινακοθήκη ) ήταν το στρατόπεδο Πυροβολικού Αθηνών. 

Αλλάξαν οι εποχές ,άλλαξαν και οι απαιτήσεις. 

Α  γεια   σου....

Πολλες   ελληνικες   ταινιες   δειχνουν  καποια   πολυ   σπανια   στοιχεια.

Μονο   αν   τα   ψαξεις   πολυ  βρισκεις   τους   πραγματικους   λογους   και   αιτιες....

Διαφορετικα   ξιφουλκεις   τζαμπα   και  βερεσε   στα   φορουμ.

  • Like 1
Δημοσ.

Δυστυχώς οι ΑΜΕΑ δεν πρόκειται ποτέ να αντιμετωπίσουν τις συνθήκες που πρέπει ώστε να μπορούν να ζήσουν και να κυκλοφορήσουν κανονικά. Υπάρχουν αμέτρητα πεζοδρόμια στο κέντρο και οχι μόνο τα οποία είναι στενά και δεν χωράει να περάσει το καροτσάκι. Οτιδήποτε άλλο όπως σταθερά και κινητά εμπόδια, δέντρα, σκαλοπάτια, μηχανάκια, κάδοι κτλ, επιβαρύνουν ακόμα περισσότερο την κατάσταση, ακόμα και το παρκάρισμα αυτοκινήτων στις γωνίες εμποδίζει, αν κυκλοφορεί ο άλλος στο καροτσάκι δεν θα μπορεί να περάσει τον δρόμο για να συνεχίζει στο απέναντι πεζοδρόμιο.

Δημοσ.

Ακόμα και στο parking  με τις ειδικές θέσεις για αμεα δίπλα στην είσοδο βλέπω φουλαριστοί πάνε πάνω εκεί υπάρχει σοβαρό θέμα συμπεριφοράς ...

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, μπιπ μπιπ είπε

Καλά οι απαντήσεις μερικών εδώ είναι για γέλια και για κλάματα μαζί. 

Από τα πεζοδρόμια δε χωράνε λόγω των παρκαρισμένων τενεκέδων, των σκαλοπατιών και των όπου να'ναι τοποθετημένων δέντρων.

Για να μπορείτε να απλώνετε τις σκαλοπατάρες σας μέχρι τον δρόμο; Για να παρκάρετε τα μηχανάκια πάνω στο πεζοδρόμιο,μην τυχόν και δεν τα βλέπετε από το μπαλκόνι σας;

 

Θέλεις να κάνεις ένα κόπο να διαβάσεις τις απαντήσεις?

Όπως σωστά γράφουν, τα σκαλιά αυτά έχουν δημιουργηθεί δεκαετίες πριν ακόμα μείνεις στην περιοχή, δεν φύτρωσαν σε ένα βράδυ.

Αν ένα ωραίο πρωί συνειδητοποίησες ότι υπάρχουν αυτά τα σκαλιά δεν φταίει κανείς άλλος.

Όταν πριν από 50 χρόνια ασφαλτοστρώθηκαν οι δρόμοι και μπήκε το αποχετευτικό. Οι δρόμοι έχασαν ύψος. τι σημαίνει αυτό?

Είτε οι κάτοικοι θα πήδαγαν σαν τον Ταρζάν για να βγουν στον δρόμο ή θα βάζαν σκαλιά ή θα έπρεπε να γκρεμίσουν το κτίριο. Οποτε ,όπως έχεις εσύ δικαιώματα έχουν και οι κάτοικοι για τα σπίτια τους.

 

Φαντάζομαι ότι στην δική τους θέση θα ζήταγες από μονός σου να γκρεμιστεί το σπίτι σου ώστε να μην εμποδίζεις με τα σκαλιά 

τους συναθρωπους σου (μετά απο 60 - 70 χρόνια σωστά) ?

Αν όχι έχεις δυο λύσεις:

1. Υπάρχει και το ενδεχόμενο να γίνει πεζοδρομος αλλά τότε μην βγαίνεις στα φόρα και κράζεις τους δήμους ότι δεν έχουν παρκινγ.

2. Μπορείς να μετακομίσεις από το κεντρο και να πας σε ένα πιο ακριβό προάστιο όπου εκεί θα έχεις μεγαλυτέρα πεζοδρόμια. πχ Κιφισσια, Γλυφάδα, Αργυρούπολη κτλ

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
54 λεπτά πριν, fg9000 είπε

Θέλεις να κάνεις ένα κόπο να διαβάσεις τις απαντήσεις?

Όπως σωστά γράφουν, τα σκαλιά αυτά έχουν δημιουργηθεί δεκαετίες πριν ακόμα μείνεις στην περιοχή, δεν φύτρωσαν σε ένα βράδυ.

Αν ένα ωραίο πρωί συνειδητοποίησες ότι υπάρχουν αυτά τα σκαλιά δεν φταίει κανείς άλλος.

Όταν πριν από 50 χρόνια ασφαλτοστρώθηκαν οι δρόμοι και μπήκε το αποχετευτικό. Οι δρόμοι έχασαν ύψος. τι σημαίνει αυτό?

Είτε οι κάτοικοι θα πήδαγαν σαν τον Ταρζάν για να βγουν στον δρόμο ή θα βάζαν σκαλιά ή θα έπρεπε να γκρεμίσουν το κτίριο. Οποτε ,όπως έχεις εσύ δικαιώματα έχουν και οι κάτοικοι για τα σπίτια τους.

Φαντάζομαι ότι στην δική τους θέση θα ζήταγες από μονός σου να γκρεμιστεί το σπίτι σου ώστε να μην εμποδίζεις με τα σκαλιά 

τους συναθρωπους σου (μετά απο 60 - 70 χρόνια σωστά) ?

Αν όχι έχεις δυο λύσεις:

1. Υπάρχει και το ενδεχόμενο να γίνει πεζοδρομος αλλά τότε μην βγαίνεις στα φόρα και κράζεις τους δήμους ότι δεν έχουν παρκινγ.

2. Μπορείς να μετακομίσεις από το κεντρο και να πας σε ένα πιο ακριβό προάστιο όπου εκεί θα έχεις μεγαλυτέρα πεζοδρόμια. πχ Κιφισσια, Γλυφάδα, Αργυρούπολη κτλ

Μερικοί μιλάτε λες και ζούσατε πριν 50-60 χρόνια και ξέρετε ακριβώς το ιστορικό κατασκευής. Κατ'αρχας οι δρόμοι οταν ασφαλτοστρώνονται η γίνονται εργασίες μέσα στα χρόνια πέρνουν ύψος. Σιγά μην κάθεται ο δήμος να κατεβάζει τους δρόμους, έχεις ιδέα πόσα κυβικά αδρανή πρέπει να αφαιρεθούν για να κατέβει ένας δρόμος. Σχεδόν πάντα οι δρόμοι πέρνουν ύψος με αποτέλεσμα πολλά παλαιά σπίτια να είναι πιο χαμηλά.

Παραθέτω ενα τυχαίο παράδειγμα σε έναν τυχαίο δρόμο της Αθήνας. Τα σπίτια απέχουν 50 μέτρα και είναι στον ίδιο δρόμο. Ο 1ος ιδιοκτήτης επέλεξε για τους δικούς του λόγους να υπερυψώσει το ισόγειο, πιθανον οταν χτίστηκε να μην υπήρχαν πεζοδρόμια, αυτό όμως δεν αναιρεί οτι η σκάλα είναι αυθαίρετη όπως ορίζει ο ΓΟΚ του 55 που παρέθεσε κάποιος. Ο δευτερός έχτισε στο επίπεδο του ισογείο και έβαλε την σκάλα εσωτερικα. Το ότι εδώ και 50 χρόνια κανένας δεν ενόχλησε τον πρώτο δεν σημαίνει οτι η σκάλα είναι νόμιμη ή οτι καλώς έπραξε γιατί το 60' δεν υπήρχαν πεζοδρόμια και αμάξια. Με τους νέους νόμους όλες οι αμαρτίες ήρθε η ώρα να πληρωθούν, ρώτα εναν συμβολαιογράφο τι κλάμα πέφτει με τις βεβαιώσεις μηχανικού.

 

δρ2.jpg

δρ1.jpg

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Βασίλης_29 είπε

Δυστυχώς οι ΑΜΕΑ δεν πρόκειται ποτέ να αντιμετωπίσουν τις συνθήκες που πρέπει ώστε να μπορούν να ζήσουν και να κυκλοφορήσουν κανονικά. Υπάρχουν αμέτρητα πεζοδρόμια στο κέντρο και οχι μόνο τα οποία είναι στενά και δεν χωράει να περάσει το καροτσάκι. Οτιδήποτε άλλο όπως σταθερά και κινητά εμπόδια, δέντρα, σκαλοπάτια, μηχανάκια, κάδοι κτλ, επιβαρύνουν ακόμα περισσότερο την κατάσταση, ακόμα και το παρκάρισμα αυτοκινήτων στις γωνίες εμποδίζει, αν κυκλοφορεί ο άλλος στο καροτσάκι δεν θα μπορεί να περάσει τον δρόμο για να συνεχίζει στο απέναντι πεζοδρόμιο.

Αυτοι οι αμεα ειναι οι πιο αδικημενοι διοτι δεν εχουν εναλλακτικη λυση...πχ να παρουν το καροτσακι στην πλατη?....απελπιστικο το θεαμα μπλοκαρισμενου αμεα.

  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, lary7 είπε

Μερικοί μιλάτε λες και ζούσατε πριν 50-60 χρόνια και ξέρετε ακριβώς το ιστορικό κατασκευής. Κατ'αρχας οι δρόμοι οταν ασφαλτοστρώνονται η γίνονται εργασίες μέσα στα χρόνια πέρνουν ύψος. Σιγά μην κάθεται ο δήμος να κατεβάζει τους δρόμους, έχεις ιδέα πόσα κυβικά αδρανή πρέπει να αφαιρεθούν για να κατέβει ένας δρόμος. Σχεδόν πάντα οι δρόμοι πέρνουν ύψος με αποτέλεσμα πολλά παλαιά σπίτια να είναι πιο χαμηλά.

Παραθέτω ενα τυχαίο παράδειγμα σε έναν τυχαίο δρόμο της Αθήνας. Τα σπίτια απέχουν 50 μέτρα και είναι στον ίδιο δρόμο. Ο 1ος ιδιοκτήτης επέλεξε για τους δικούς του λόγους να υπερυψώσει το ισόγειο, πιθανον οταν χτίστηκε να μην υπήρχαν πεζοδρόμια, αυτό όμως δεν αναιρεί οτι η σκάλα είναι αυθαίρετη όπως ορίζει ο ΓΟΚ του 55 που παρέθεσε κάποιος. Ο δευτερός έχτισε στο επίπεδο του ισογείο και έβαλε την σκάλα εσωτερικα. Το ότι εδώ και 50 χρόνια κανένας δεν ενόχλησε τον πρώτο δεν σημαίνει οτι η σκάλα είναι νόμιμη ή οτι καλώς έπραξε γιατί το 60' δεν υπήρχαν πεζοδρόμια και αμάξια. Με τους νέους νόμους όλες οι αμαρτίες ήρθε η ώρα να πληρωθούν, ρώτα εναν συμβολαιογράφο τι κλάμα πέφτει με τις βεβαιώσεις μηχανικού.

δρ2.jpg

δρ1.jpg

Λεπτομέριες θα μου πεις, αλλά και την δεύτερη φώτο που μας δείχνεις για σωστή, είναι μες την παρανομία... απλά αυτή και για το συγκεκριμένο θέμα την δικαιολογούμε μιας και σήμερα κράζουμε τα παράνομα σκαλιά στα πεζοδρόμια που φτιάχτηκαν την δεκαετία του 60...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...