jay Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Στις 18/6/2019 στις 10:07 ΠΜ, dimitridegrecia είπε Πρώτον, οι μαντράδες κάνουν τους μεσάζοντες σε αγοραπωλησίες αδειών ταξί. Πας εσύ δλδ, έχεις 100χιλιάρικα στην άκρη, του λες θέλω ταξί, σου φέρνει την άδεια και αναλαμβάνει τη γραφειοκρατία και κρατάει το ποσοστό του. Επειδή το βλέπω από μέσα, τα τελευταία 4 χρόνια οι δουλειές έχουν τριπλασιαστεί στους μαντράδες σε σημείο που κάνουνε συμβόλαια Κυριακές, αργίες και μέχρι τις 10 το βράδυ. Δεύτερον, ελάχιστοι έφτυσαν αίμα και οι περισσότεροι έχουνε χτίσει σπιταρόνες με δηλωμένα εισοδήματα ελάχιστα. Κι έχω επισκεφτεί λόγω δουλειάς πολλά. Ακόμα κι αν δεν φαίνονται απέξω, μέσα κάποια ήτανε ντυμένα με μαόνι και πεντελικό μάρμαρο. Τρίτον, καλά κάνω και σκέφτομαι έτσι, γιατί όταν εγώ δουλεύω για 600 ευρώ και δεν ξέρω αν πάθω κάτι εγώ ή το παιδί μου αν θα υπάρχει κρεβάτι σε νοσοκομείο, και πληρώνω μέχρι και το τελευταίο ευρώ σε φορολογία, εισφορές κτλ, στα τέτοια μου οι συντεχνίες, τα συνδικαλόσκυλα και όλοι οι φοροφυγάδες που κανένας τους δεν πληρώνει τόσα χρόνια και με έφτασαν εδώ που είμαι. Αν ένας από ολους αυτούς τους πολιτικούς είχε τα κοχόνες θα τους έλεγε "ή βγάζετε το σκασμό και φέρνω ούμπερ ή σας φορολογώ για 200 χιλιάρικα και σας παίρνω ότι έχετε και δεν έχετε". Το ίδιο ισχύει για γιατρούς, δικηγόρους, ελεύθερους επαγγελματίες κτλ. Γιατί εμένα βγήκαν λεφτά από την τσέπη μου, το 24% αυτών έπρεπε να πάει στο κράτος για να έχω υγεία, παιδεία, ασφάλεια, σύνταξη και κατέληξε σε αυτούς να διακοπάρουν στη Μύκονο και να αγοράζουν σκάφη και βίλες. Τουλάχιστον αυτοί δεν είχαν όμως το θράσος να κατέβουνε στο δρόμο και να ζητάνε ακροάσεις με πρωθυπουργούς, βγάλανε το σκασμό και συνεχίσανε τη μπίζνα τους. Αυτή η υποκρισία και το τρίψιμο στη μούρη οτι κοίτα βλάκα πως γίνεται η δουλειά με κάνει να τους εύχομαι ΚΑΚΟ ΨΟΦΟ. Φίλε πας καλά ,δεν ντρέπεσαι τι ναι αυτα που λες κακο ψοφο.Ποσο μα...κας. Κατι τέτοια ζωα σαν εσένα μπαίνουν σε ταξι όπως εσυ με τετοια λογικη και κατα τα αλλα μας φταίνε οι ταρίφες.τα 600 που παίρνεις δεν φταίνε οι ταξιτζίδες ουτε βγάζουν καμια περουσία οι περισσότεροι(αμα είναι ετσι και μπορεις γιατι δεν γίνεσε και εσυ ταξιτζης να βγαζεις ενα 800αρι αφου περνεις 600), μεροκαματιαριδες είναι σε μια δυσκολη δουλεία,φοροφυγάδες δεν είναι οπως τα λες σε τετοιο βαθμο πληρωνουν εφκα εφορια τελος επιτιδευματος 100% προκαταβολη φορου ,πετρελαια ,ζημιες, μπορει και να μη κοψουν καμια αποδειξη οκ (ενω σε όλες τις αλλες δουλειες κοβοντε! η δεν φοροδιαφευγουν με αλλους τροπους). αλλωστε ειναι και το μοναδικο επαγγελμα αυτο και οι βενζιναδες που κόβετε η αποδειξη αυτόματα αν μπει το ταξιμετρο με το ποσο που είναι,σε ολα τα αλλα επαγγελματα στην κοβουν κατα το δοκουν και σπάνια.και οσοι εκαναν λεφτα επενδυσαν σε αυτο και εβαλαν πολλα λεφτα και δουλεψαν 12/14 ωρα και παραπανω για να τα κανουν δεν τους τα χάρισαν. οι αδειες ειναι προσφορα και ζητηση οπως και για το καφε που ειναι σε καλο σημειο και εχει δουλεια και πληρωνεις 50 χιλιαρικα αερα ετσι ειναι και οι άδειες πανε πανω κατω αναλογος δουλειας και ζητησης.λες για φοροδιαφιγη που η ουμπερ δεν πληρωσε ουτε ένα ευρο φορο στο κρατος τοσα χρονια ,ολες οι εταιριες το κερδος τους κοιτανε οπως και η beat ,οπως και το ότι γιγαντοθηκε η beat οφείλετε στους οδηγόυς ,αυτοι σας προσφαίρουν τις υπηρεσιες τα καθαρά αυτοκίνητα τα καλοσυντηρημένα και την ευγένια, δεν καθαρίζει η beat τα αυτοκίνητα οταν είναι βρόμικα ούτε πληρώνει τα σερβις των ταξι ούτε μιλαει σε σας ευγενικά με όλους τους παράξενους πελάτες που μπορεί να μπαίνουν,ουτε ειναι σε έναν μονιμο κύνδινο τρακαρισματος,η να περιμενουν τους πελατες πανω σε δρομους χωρις προσβαση κλεινοντας την κυκλοφορία και ακουγοντας απο πισω να κατεβαινουν ολα τα θεια επειδή καποια κοντεσα δεν ηταν έτοιμη ,οι οδηγοί το κάνουν.το beat βοηθησε αλλα κυριως ειναι οι ανθρωποι και οι οδηγοι που είναι νεοι που μπαινουν στο επαγγελμα λογο κρισης και σιγα σιγα φευγουν οι παλιοι οι κλασικοι ταριφες, πεσαν μαζι αυτα, και ανέβηκε το επίπεδο.και εντάξει ας αράξουμε λιγο γιατι πολοι νομιζουν οτι νοικιαζουν λιμουζινα με σοφερ για 3,5/5 ευρο, ταξι παιρνεις οκ,αν θες λιμουζινα μερσεντες και νομιζεις οτι ο αλλος ειναι σοφερ και δουλικο σου και εσυ εισαι ο μαχαραγιας πηγαινε νοικιασε λιμουζινα, ούτε θα παντρευτουμε τους ταξιτζιδες,για ενα δεκαλεπτο εικοσαλεπτο να κανουμε την δουλεια μας, δεν εχετε με τιποτα αλλο να ασχοληθείτε δηλαδη.Αυτα φιλε μου και με τετοια συμπεριφορα και τροπους που εχεις και με αυτα που λες ψοφο και τετοια΄΄ και τα 600 ευρο που παιρνεις πολλα ειναι.Ατομα σαν εσενα με τετοια κακια μεσα τους ειναι το πραγματικο προβλημα της κοινωνιας και οχι ενας κλαδος εργασιας.... 1
dimitridegrecia Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 12 ώρες πριν, jay είπε Φίλε πας καλά ,δεν ντρέπεσαι τι ναι αυτα που λες κακο ψοφο.Ποσο μα...κας. Κατι τέτοια ζωα σαν εσένα μπαίνουν σε ταξι όπως εσυ με τετοια λογικη και κατα τα αλλα μας φταίνε οι ταρίφες.τα 600 που παίρνεις δεν φταίνε οι ταξιτζίδες ουτε βγάζουν καμια περουσία οι περισσότεροι(αμα είναι ετσι και μπορεις γιατι δεν γίνεσε και εσυ ταξιτζης να βγαζεις ενα 800αρι αφου περνεις 600), μεροκαματιαριδες είναι σε μια δυσκολη δουλεία,φοροφυγάδες δεν είναι οπως τα λες σε τετοιο βαθμο πληρωνουν εφκα εφορια τελος επιτιδευματος 100% προκαταβολη φορου ,πετρελαια ,ζημιες, μπορει και να μη κοψουν καμια αποδειξη οκ (ενω σε όλες τις αλλες δουλειες κοβοντε! η δεν φοροδιαφευγουν με αλλους τροπους). αλλωστε ειναι και το μοναδικο επαγγελμα αυτο και οι βενζιναδες που κόβετε η αποδειξη αυτόματα αν μπει το ταξιμετρο με το ποσο που είναι,σε ολα τα αλλα επαγγελματα στην κοβουν κατα το δοκουν και σπάνια.και οσοι εκαναν λεφτα επενδυσαν σε αυτο και εβαλαν πολλα λεφτα και δουλεψαν 12/14 ωρα και παραπανω για να τα κανουν δεν τους τα χάρισαν. οι αδειες ειναι προσφορα και ζητηση οπως και για το καφε που ειναι σε καλο σημειο και εχει δουλεια και πληρωνεις 50 χιλιαρικα αερα ετσι ειναι και οι άδειες πανε πανω κατω αναλογος δουλειας και ζητησης.λες για φοροδιαφιγη που η ουμπερ δεν πληρωσε ουτε ένα ευρο φορο στο κρατος τοσα χρονια ,ολες οι εταιριες το κερδος τους κοιτανε οπως και η beat ,οπως και το ότι γιγαντοθηκε η beat οφείλετε στους οδηγόυς ,αυτοι σας προσφαίρουν τις υπηρεσιες τα καθαρά αυτοκίνητα τα καλοσυντηρημένα και την ευγένια, δεν καθαρίζει η beat τα αυτοκίνητα οταν είναι βρόμικα ούτε πληρώνει τα σερβις των ταξι ούτε μιλαει σε σας ευγενικά με όλους τους παράξενους πελάτες που μπορεί να μπαίνουν,ουτε ειναι σε έναν μονιμο κύνδινο τρακαρισματος,η να περιμενουν τους πελατες πανω σε δρομους χωρις προσβαση κλεινοντας την κυκλοφορία και ακουγοντας απο πισω να κατεβαινουν ολα τα θεια επειδή καποια κοντεσα δεν ηταν έτοιμη ,οι οδηγοί το κάνουν.το beat βοηθησε αλλα κυριως ειναι οι ανθρωποι και οι οδηγοι που είναι νεοι που μπαινουν στο επαγγελμα λογο κρισης και σιγα σιγα φευγουν οι παλιοι οι κλασικοι ταριφες, πεσαν μαζι αυτα, και ανέβηκε το επίπεδο.και εντάξει ας αράξουμε λιγο γιατι πολοι νομιζουν οτι νοικιαζουν λιμουζινα με σοφερ για 3,5/5 ευρο, ταξι παιρνεις οκ,αν θες λιμουζινα μερσεντες και νομιζεις οτι ο αλλος ειναι σοφερ και δουλικο σου και εσυ εισαι ο μαχαραγιας πηγαινε νοικιασε λιμουζινα, ούτε θα παντρευτουμε τους ταξιτζιδες,για ενα δεκαλεπτο εικοσαλεπτο να κανουμε την δουλεια μας, δεν εχετε με τιποτα αλλο να ασχοληθείτε δηλαδη.Αυτα φιλε μου και με τετοια συμπεριφορα και τροπους που εχεις και με αυτα που λες ψοφο και τετοια΄΄ και τα 600 ευρο που παιρνεις πολλα ειναι.Ατομα σαν εσενα με τετοια κακια μεσα τους ειναι το πραγματικο προβλημα της κοινωνιας και οχι ενας κλαδος εργασιας.... Αρχικά δεν ξέρω γιατί βάζεις λόγια στο στόμα μου, ούτε είπα κάτι για νέους επαγγελματίες ή για υπηρεσίες τύπου beat (τις οποίες στηρίζω γιατί έχει τουλάχιστον ανέβει το επίπεδο των υπηρεσιών), ούτε για αέρα στις άδειες. Είσαι λάθος σε αυτό ειδικά με την άδεια. Δεν μίλησα για πάνω κάτω των τιμών, είπα απλά ότι οι άδειες φορολογούνται για 2100 ευρώ, τη στιγμή που κάποιοι είχανε αδήλωτα εισοδήματα έως και 200 χιλιάρικα και αγόρασαν την άδεια εξαρχής. Αυτό είναι ξέπλυμα μαύρου χρήματος με την επίσημη άδεια του κράτους. Δεν μίλησα ούτε για οδηγούς των ταξί (που συνήθως δεν είναι οι ιδιοκτήτες τους) ούτε για 800 ευρώ μισθό (με τόσα βίλα 350 τ.μ. με πισίνα δεν χτίζεται στον Αγ. Στέφανο). Οι οδηγοί τρώνε την κίνηση, την γκρίνια, το καυσαέριο, τους πελάτες-βλάκες κτλ. Οι ιδιοκτήτες αράζουν φέτα και παίρνουνε φράγκα από το πουθενά τα οποία πλέον είναι νόμιμα ενώ εξαρχής τα είχαν βγάλει παράνομα. Μερικοί μάλιστα έχουν 30-40 άδειες ταξί στο όνομά τους και τα νοικιάζουν σε οδηγούς για 700-800 ευρώ το 12ωρο. Αν εσύ με αυτά τα παράσιτα της κοινωνίας (γιατί περί παρασίτων πρόκειται όταν ζουν σε βάρος των υπολοίπων όπως εγώ κι εσύ που πάντα πληρώνουμε τα σπασμένα) είσαι κομπλέ, τότε πάσο. Θα πάρω πίσω την έκφραση που είπα γιατί συμφωνώ οτι είναι λάθος και έχει κακία, αλλά όχι το πως νιώθω για αυτούς. Όσον αφορά τις τιμές, 3,5-5 ευρώ που λες για λιμουζίνες και σοφέρ, να σου θυμίσω οτι δεν όρισα εγώ αυτή την τιμή, αλλά ο ίδιος ο κλάδος τους, πράγμα που σημαίνει οτι ναι φίλε, με 3,5 ευρώ θα μπω μέσα και θα ναι καθαρό, θα μυρίζει λεβάντα, δεν θα καπνίζει ο οδηγός (είμαι καπνιστής σκέψου) ούτε θα μιλάει ή θα βρίζει σαν γιδοβοσκός. Έχω μπει σε ταξί προ-beat εποχής με τέτοιους μέσα, από τότε που βγήκε το beat δεν ξαναμπήκα χάρη στις αξιολογήσεις (τις οποίες τώρα καταργεί η εταιρεία μετά από πιέσεις και εκβιασμούς του Λυμπερόπουλου). ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να χρεώνει το ίδιο ο σωστός επαγγελματίας με το ολοκαίνουριο ταξί που είναι ευγενικός και φοράει το πουκάμισό του μέσα στην κωλόζεστη και το ίδιο ο βοσκός με το καρίνα 20ετίας που κοντεύει να διαλυθεί. Στον σωστό επαγγελματία θα αφήσω ακόμα και φιλοδώρημα και θα φροντίσω να κάνω αξιολόγηση επειδή προσπάθησε. Έτσι λειτουργεί η αγορά όταν δεν υπάρχουν συντεχνίες. Η beat εξανάγκασε τους οδηγούς να είναι σωστοί για να πληρούν τα κριτήρια για να μπουν στο σύστημα, όχι το ανάποδο. Κι όσο για το οτι οι εταιρείες βγάζουν φράγκα, προφανώς και βγάζουν, δεν το κάνουν για τη ψυχή της μάνας τους. Αλλά και οι οδηγοί βγάζουν παραπάνω λόγω beat, γιατί π.χ. εμένα σαν πελάτη, ταξί από το δρόμο χύμα δεν με παίρνει, μόνο beat εδώ και χρόνια, οπότε όποιος δεν είναι στο σύστημα με έχασε ως πελάτη, όπως και χιλιάδες άλλους (νέους γκατζετάκηδες, βαρεμένους που βαριούνται να βγουν μεσογείων να πάρουν ταξί και περιμένουν με ειδοποίηση να κατέβουν από το σπίτι, κοπέλες που νιώθουν περισσότερη ασφάλεια, πατεράδες που θέλουνε να ξέρουνε που βάλανε τα παιδιά τους, ιδιοκτήτες κατοικιδίων, τουρίστες κτλ.). Εσύ γιατί λες να τρέχουνε όλοι να μπούνε στην πλατφόρμα; Γουστάρουν να δίνουν ποσοστά στη beat; Το κουράσαμε λίγο, ο καθένας έχει την άποψή του. Και για να αντιστρέψω την προσωπική επίθεση που έκανες σε μένα, άτομα σαν κι εσένα είναι ο λόγος που έφτασε η κοινωνία μας εδώ, με τον ωχαδελφισμό, το δε βαριέσαι, το βλέπω το δέντρο και χάνω το δάσος, το δίνω τα λεφτά μου να πάω από το Α στο Β και δεν πα να με πάει βοθρατζίδικο. Τα 600 μου ευρώ για να τα πάρει κάποιος θα είναι σωστός, ο λάθος θα πάρει τα @@ μου. Αν όλοι ήμασταν έτσι, ούτε φοροφυγάδες θα υπήρχανε, ούτε ηλίθιοι οδηγοί, ούτε τέτοιοι πολιτικοί. ΟΠΩΣ ΣΤΡΩΣΑΤΕ ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΤΕ. 4
jay Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 27 λεπτά πριν, dimitridegrecia είπε Αρχικά δεν ξέρω γιατί βάζεις λόγια στο στόμα μου, ούτε είπα κάτι για νέους επαγγελματίες ή για υπηρεσίες τύπου beat (τις οποίες στηρίζω γιατί έχει τουλάχιστον ανέβει το επίπεδο των υπηρεσιών), ούτε για αέρα στις άδειες. Είσαι λάθος σε αυτό ειδικά με την άδεια. Δεν μίλησα για πάνω κάτω των τιμών, είπα απλά ότι οι άδειες φορολογούνται για 2100 ευρώ, τη στιγμή που κάποιοι είχανε αδήλωτα εισοδήματα έως και 200 χιλιάρικα και αγόρασαν την άδεια εξαρχής. Αυτό είναι ξέπλυμα μαύρου χρήματος με την επίσημη άδεια του κράτους. Δεν μίλησα ούτε για οδηγούς των ταξί (που συνήθως δεν είναι οι ιδιοκτήτες τους) ούτε για 800 ευρώ μισθό (με τόσα βίλα 350 τ.μ. με πισίνα δεν χτίζεται στον Αγ. Στέφανο). Οι οδηγοί τρώνε την κίνηση, την γκρίνια, το καυσαέριο, τους πελάτες-βλάκες κτλ. Οι ιδιοκτήτες αράζουν φέτα και παίρνουνε φράγκα από το πουθενά τα οποία πλέον είναι νόμιμα ενώ εξαρχής τα είχαν βγάλει παράνομα. Μερικοί μάλιστα έχουν 30-40 άδειες ταξί στο όνομά τους και τα νοικιάζουν σε οδηγούς για 700-800 ευρώ το 12ωρο. Αν εσύ με αυτά τα παράσιτα της κοινωνίας (γιατί περί παρασίτων πρόκειται όταν ζουν σε βάρος των υπολοίπων όπως εγώ κι εσύ που πάντα πληρώνουμε τα σπασμένα) είσαι κομπλέ, τότε πάσο. Θα πάρω πίσω την έκφραση που είπα γιατί συμφωνώ οτι είναι λάθος και έχει κακία, αλλά όχι το πως νιώθω για αυτούς. Όσον αφορά τις τιμές, 3,5-5 ευρώ που λες για λιμουζίνες και σοφέρ, να σου θυμίσω οτι δεν όρισα εγώ αυτή την τιμή, αλλά ο ίδιος ο κλάδος τους, πράγμα που σημαίνει οτι ναι φίλε, με 3,5 ευρώ θα μπω μέσα και θα ναι καθαρό, θα μυρίζει λεβάντα, δεν θα καπνίζει ο οδηγός (είμαι καπνιστής σκέψου) ούτε θα μιλάει ή θα βρίζει σαν γιδοβοσκός. Έχω μπει σε ταξί προ-beat εποχής με τέτοιους μέσα, από τότε που βγήκε το beat δεν ξαναμπήκα χάρη στις αξιολογήσεις (τις οποίες τώρα καταργεί η εταιρεία μετά από πιέσεις και εκβιασμούς του Λυμπερόπουλου). ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να χρεώνει το ίδιο ο σωστός επαγγελματίας με το ολοκαίνουριο ταξί που είναι ευγενικός και φοράει το πουκάμισό του μέσα στην κωλόζεστη και το ίδιο ο βοσκός με το καρίνα 20ετίας που κοντεύει να διαλυθεί. Στον σωστό επαγγελματία θα αφήσω ακόμα και φιλοδώρημα και θα φροντίσω να κάνω αξιολόγηση επειδή προσπάθησε. Έτσι λειτουργεί η αγορά όταν δεν υπάρχουν συντεχνίες. Η beat εξανάγκασε τους οδηγούς να είναι σωστοί για να πληρούν τα κριτήρια για να μπουν στο σύστημα, όχι το ανάποδο. Κι όσο για το οτι οι εταιρείες βγάζουν φράγκα, προφανώς και βγάζουν, δεν το κάνουν για τη ψυχή της μάνας τους. Αλλά και οι οδηγοί βγάζουν παραπάνω λόγω beat, γιατί π.χ. εμένα σαν πελάτη, ταξί από το δρόμο χύμα δεν με παίρνει, μόνο beat εδώ και χρόνια, οπότε όποιος δεν είναι στο σύστημα με έχασε ως πελάτη, όπως και χιλιάδες άλλους (νέους γκατζετάκηδες, βαρεμένους που βαριούνται να βγουν μεσογείων να πάρουν ταξί και περιμένουν με ειδοποίηση να κατέβουν από το σπίτι, κοπέλες που νιώθουν περισσότερη ασφάλεια, πατεράδες που θέλουνε να ξέρουνε που βάλανε τα παιδιά τους, ιδιοκτήτες κατοικιδίων, τουρίστες κτλ.). Εσύ γιατί λες να τρέχουνε όλοι να μπούνε στην πλατφόρμα; Γουστάρουν να δίνουν ποσοστά στη beat; Το κουράσαμε λίγο, ο καθένας έχει την άποψή του. Και για να αντιστρέψω την προσωπική επίθεση που έκανες σε μένα, άτομα σαν κι εσένα είναι ο λόγος που έφτασε η κοινωνία μας εδώ, με τον ωχαδελφισμό, το δε βαριέσαι, το βλέπω το δέντρο και χάνω το δάσος, το δίνω τα λεφτά μου να πάω από το Α στο Β και δεν πα να με πάει βοθρατζίδικο. Τα 600 μου ευρώ για να τα πάρει κάποιος θα είναι σωστός, ο λάθος θα πάρει τα @@ μου. Αν όλοι ήμασταν έτσι, ούτε φοροφυγάδες θα υπήρχανε, ούτε ηλίθιοι οδηγοί, ούτε τέτοιοι πολιτικοί. ΟΠΩΣ ΣΤΡΩΣΑΤΕ ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΤΕ. δεν καταργουντε οι αξιολογισεις θα υπαρχουν και η επιλογη του αλγοριθμου θα βασιζετε και σε αυτες με αναλογικη σειρα αποστασης και βαθμολογιας ,για παραδειγμα αν ειναι δυο στην ιδια αποσταση θα παιρνει την κληση αυτος με την καλυτερη βαθμολογια, ετσι νομιζω ειπαν. οπως και οι ταξιτζιδες δεν πρεπει να επιλεγουν πελατες γιατι και οι πελατες να επιλεγουν ρατσιστικα με τι φατσα του οδηγου η αν ειναι ξενος ο αλλος η αν εχει μερσεντες,ο αλλος δηλαδη που εχει ενα καλοσυντυρημενο αμαξι και καθαρο σκοντα 10ετιας ασ πουμε να τον φαει η μαρμαγκα η ο αλλος που ειναι μεγαλυτερος να μην τον επιλεγη κανεις.Οσο για τις αδειες πολοι ιδιοκτητες ειναι και οδηγοι δεν τα νοικιαζουν ολοι και πολοι απο αυτους που τα νοικιαζουν ειναι παλι οι οδηγοι επειδη κουραστικαν η θελουν να κανουν κατι αλλο.τα μεγαλα καιφαλαια που αγοραζουν αδειες πολλες παντα θα υπαρχουν οπως σε ολους τους κλαδους ακινητα επιχειρησεις και αλλα , μην ανγχωνεσε ξερει η εφορια αν εσυ εχεις 20 αδειες και δηλωνεις χαμηλο ποθεν εσχες,φαινοντε στην εφορια οι αδειες δεν ειναι χυμα,και εσυ αν ειχες λεφτα η πουλαγες κατι θα πηγαινες να παρεις αδεια σημαίνει οτι εκανες ξεπλυμα ,και για εκμεταλευση να την εχεις πληρωνεις εφκα και δηλωνεις εσοδα εξοδα καννονικα.Οι γνωμες ειναι σεβαστες ολες η προσωπική επιθεση εγινε λογο της φρασης σου και τις κακιας που διχνεις γ αυτο μπηκα στην διαδικασια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα