Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, billdanos said:

μουμπλε μουμπλε μουμπλε...

Αυτό σημαίνει σκέψη ή αναρώτηση, όχι μπλα-μπλα (τουλάχιστον στην εποχή μου), μην καταστρέψουμε και την Ελληνική γλώσσα, λίγο προσοχή παιδιά! 😂

Επεξ/σία από CheOnWeb
  • Like 2
  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Θέλω να δω κάποιοι χρήστες που θέλουν pet friendly ταξί πως θα το επιλέγουν αν δεν μπορείς να διαλέξεις οδηγό...Γιατί αρκετοί οδηγοί δεν το επιτρέπουν και δεν έχουν το pet friendly εικονίδιο.

  • Super Moderators
Δημοσ.
9 minutes ago, Hardline said:

Θέλω να δω κάποιοι χρήστες που θέλουν pet friendly ταξί πως θα το επιλέγουν αν δεν μπορείς να διαλέξεις οδηγό...Γιατί αρκετοί οδηγοί δεν το επιτρέπουν και δεν έχουν το pet friendly εικονίδιο.

Η απάντηση της beat σε αυτό το ερώτημα ήταν: "αν το ζωο ειναι σε κλουβί, ο οδηγός ειναι υποχρεωμένος να το δεχτεί και σε διαφορετική περίπτωση να καλέσετε την αστυνομία..." 

Κατάλαβες...

Δημοσ.
5 ώρες πριν, billdanos είπε

Η απάντηση της beat σε αυτό το ερώτημα ήταν: "αν το ζωο ειναι σε κλουβί, ο οδηγός ειναι υποχρεωμένος να το δεχτεί και σε διαφορετική περίπτωση να καλέσετε την αστυνομία..." 

Κατάλαβες...

δλδ όλοι οι οδηγοί της μπιτ είναι υποχρεωμένοι να περνούν κατοικίδια αρκεί να είναι σε κλουβί αλλιώς αστυνομία;
Υπάρχει κάπου αυτό επίσημα; 

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 minute ago, markos9 said:

δλδ όλοι οι οδηγοί της μπιτ είναι υποχρεωμένοι να περνούν κατοικίδια αρκεί να είναι σε κλουβί αλλιώς αστυνομία;
Υπάρχει κάπου αυτό επίσημα; 

Νομίζω το προβλέπει ο νόμος. 

Δημοσ.
Στις 15/6/2019 στις 3:04 ΜΜ, azuli είπε

 

Και μετα επρεπε να κανουν το ιδιο στους φαρμακοποιους,τους περιπτεραδες,ΟΛΟΥΣ τους ιδιοκτητες μπαρ,κλαμπ,εστιατοριων,μπιτς μπαρ κλπ κλπ κλπ που η αξια των αδειων τους/μαγαζιων τους βασιζεται και σ αυτους σε ΑΕΡΑ και οχι κεφαλαιο εγκαταστασεων κλπ

Μερικοι εδω μεσα δεν εχουν ιδεα πως λειτουργει η αγορα.

Φίλε μου εδώ έχεις μπερδέψει τα πράγματα. Μπλέκεις 3 κατηγορίες στην συζήτηση που είναι πολύ διαφορετικές.

Οι περιπτεράδες δεν θα έπρεπε καν να μπορούν να μεταβιβάσουν τις άδειες τους. Είναι άδειες που πήραν για λόγους αναπηρίας ή υγείας ή κοινωνικούς τέλος πάντων για την αξιοπρεπή επιβίωση τους. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να μπορούν να την πουλήσουν ή να την μεταβιβάσουν στα παιδιά τους.

Οι φαρμακοποιοί έχουν την ίδιαιτερότητα ότι σπούδαζαν 5 χρόνια τουλάχιστον Για να γίνουν φαρμακοποιοί. Συμφωνώ να ανοίξει το επάγγελμα τους αλλά όχι σα όλους. Να ανοίξει στους φαρμακοποιους. Γιατί αλλιώς η κάθε εταιρία θα αγοραζει ένα φαρμακείο και θα βάζει τον φαρμακοποιο ο οποίος είναι επιστήμονας για απλό υπάλληλο. 

Για την Τρίτη κατηγορία που λες ότι πουλάνε αέρα κάτι έχεις μπερδέψει μάλλον. Ανοιχτά επαγγέλματα είναι όλα αυτά. Οποίος θέλει ανοίγει μπαρ κλαμπ εστιατόριο μπιτς μπαρ δίπλα από ένα άλλο. Ο αέρας αφορά την επιτυχία της επιχείρησης (δλδ τον προσωπικό κόπο κάποιου να φτιάξει όνομα) και τίποτα άλλο. Δεν ε υπάρχει κάτι να ανοίξει εδώ. 

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, billdanos είπε

Από τους πρώτους κι εγώ με μερικές χιλιάδες διαδρομές στην "πλάτη μου"... Έζησα τις wow στιγμές όταν επιτέλους εμφανίστηκε παίκτης στην αγορά που άλλαξε την υπηρεσία του ταξί στην Ελλάδα (οκ... βασικά στην Αθήνα) και έβαλε τους οδηγούς στη λογική πως πρέπει επιτέλους να προσφέρουν σωστές υπηρεσίες. Στη συνέχεια άρχισαν σταδιακά οι "εκπτώσεις" στις υπηρεσίες που μας έκαναν να το αγαπάμε:

- σταμάτησε να εμφανίζει τους οδηγούς που κυκλοφορούσαν στην περιοχή μας (πριν καλέσουμε ταξί)

- άλλαξε τον τρόπο υπολογισμού του εκτιμώμενου χρόνου άφιξης του οχήματος

- αφαίρεσε το ιστορικό διαδρομών πατώντας πάνω στο όνομα του κάθε οδηγού (μπορούσες κάνοντας κλικ να δεις αν και πότε είχες ξανακάνει δρομολόγια με το συγκεκριμένο)

- αφαίρεσε την ένδειξη για το πόσα δρομολόγια έχεις κάνει συνολικά (όταν τους ρώτησα, μου απάντησαν πως μπορώ να τα μετρήσω από το ιστορικό μου... χιλιάδες δρομολόγια ...σε καρτέλες που φορτώνουν ανά 10...)

- άρχισαν να μειώνονται οι διαθέσιμοι οδηγοί σε κάθε αναζήτηση, ενώ από μπροστά μου περνούσαν ελέυθερα ταξί με μερικά να έχουν και το αυτοκόλλητο του Beat...

- άρχισε όλο και πιο συχνά να εμφανίζεται η ένδειξη πως λόγω μεγάλη ζήτησης θα στείλει αυτόματα το πλησιέστερο ταξί...

- οι οδηγοί τους άρχισαν σιγά σιγά να γνωρίζουν πως η βαθμολογία δεν παίζει και τόσο ρόλο οπότε θυμήθηκαν τον παλιό κακό τους εαυτό: fake ταξίμετρα σε free apps στα tablets, κάπνισμα, γκρίνιες όταν έβλεπαν πως είχα την πιστωτική κάρτα, κλπ κλπ...

Και το κερασάκι στην τούρτα οι τελευταίες αλλαγές που ήρθαν πρόσφατα! Προσωπικά δυστυχώς τα περίμενα όλα αυτά και τελικά επιβεβαιώθηκα. Πλεον το beat δεν προσφέρει κανένα πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού μιας και τα υπόλοιπα apps  που κυκλοφορούν, στέλνουν απλά αυτόματα τον πλησιέστερο οδηγό χωρίς καμία άλλη πληροφορία.

Όλα αυτά τα χρόνια φρόντιζα να επικοινωνώ μαζι τους γράφοντάς τους τους προβληματισμούς μου, τα προβλήματα, πράγματα που με ενοχλούσαν, κλπ κλπ αλλά πάντα οι απαντήσεις τους ήταν οι αυτοματοποιημένες: "ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις σας, φροντίζουμε να προσφέρουμε πάντα τις καλύτερες υπηρεσίες, οι αλλαγές που κάνουμε θα μας κάνουν καλύτερους, μουμπλε μουμπλε μουμπλε...

 Από μένα λοιπόν αντίο (για την ώρα), ευχαριστώντας τους για τις καλές εποχές και τις αλλαγές που έφεραν (έστω και παροδικά) στον κλάδο. 

Γεια στο στόμα σου! Τα ειπες όλα! Παρόμοια εμπειρία στην (μη) επικοινωνία μαζί τους, κι εγώ. Αδιαφορία, αγνόηση αιτημάτων και γενικά πρακτικές μικρομάγαζου.
Φαίνεται, η συμφωνία που προέκυψε για τους πρώτους (ιδρυτικούς μετόχους) με τους Γερμανούς, ήταν τόσο καλή (μιλάμε για αρκετές δεκάδες εκατομύρια), που στη συνέχεια αποσύρθηκαν και τα γείωσαν όλα. Μια τεράστια χαμένη ευκαιρία έστω να άλλαζε ΕΝΑΣ (1) επαγγελματικός κλάδος στην Ελλάδα. ΕΝΑΣ !! 

Ζήτω λοιπόν οι ταριφαρες με τα "σεα τους και τα "μέα τους". Ζητω ο ήχος τιρουριμ "Ετερος" Χολαργο. μισο λεπτο περιμενετε, ετερος ή αποβιβάζων,

με την ίδια αγενή, απεχθή, ενοχλητική φωνή της "κυρίας" (καλά, η ίδια είναι σε ολα τα ραδιοταξί??), "24" ασυνόδευτο, έτερος ! Μια κυρία Παγκράτι με αποσκευή, έτερος. μπιρουμπιπ!
Η χώρα που ΠΟΤΕ δεν (γουστάρει) αλλαγές. Σε τίποτα όμως. 

 

Θλιβερός κλάδος απλά. Που αδικεί και τους λίγους αλλά υπαρκτούς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ καλούς, με κορυφαία αυτοκίνητα, κορυφαία ευγένεια και εξυπηρέτηση, που το έχουν γυρίσει στα VIP (καλά έκαναν) στα ραντεβού και στα "ασυνόδευτα". Οι άλλοι, καθιστε πρόθυμα να σας διαφεντεύουν οι (ψευτο) μαγκες εξω απο τα εμπορικά και τα νυχτομάγαζα, που κυνηγάνε.. κούρσα.

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως η κατάργηση επιλογής έχει και τα θετικά της. Πέρα από τον χρόνο που γλυτώνει κάποιος για να "διαλέξει" τον οδηγό, είναι ένας τρόπος η υπηρεσία να στείλει αυτούς με τις χαμηλές αξιολογήσεις ή που δημιουργούν προβλήματα. Πριν όλοι έπαιρναν τον καλύτερο οδηγό, τώρα που θα είναι random, θα έχει ένας νέος οδηγός της ευκαιρία να αποδείξει κατά πόσο είναι σωστός ή όχι. 

Δημοσ.

Επειδή διαβάζω πολύ το ότι έγινε προς όφελος τον ταξιτζήδων αυτό είναι λάθος , οποίος έχει παρακολουθήσει την πορεία του taxibeat  θα του είναι εύκολο να καταλάβει ότι όλες οι αλλαγές έχουν γίνει προς οικονομικό όφελος του BEAT ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ.

Αυτούς που Λυπάμαι είναι το περιβόητο team του beat   που διαβάζουν καθημερινά   σχόλια δυσαρέσκειας..

 

Δημοσ.
Στις 14/6/2019 στις 3:54 ΜΜ, DrLo είπε

Μπορώ να καταλάβω τη λογική του "θορύβου" - πραγματικά είναι από τα χειρότερα πράγματα τα μπλιμπ μπλιμ και το χειρότερο όλων να ακούς συνέχεια το CB των ταρίφων

Αλλά και από την άλλη είναι κατάργηση σε κάτι που στην ουσία διαφοροποιούσε και πρόσθεται αξία

.

μια μέση λύση θα ήταν ο χρήστης θα θέτει στην κριτίρια, πράγματα που θα ήθελε το ταξί που θα πάρει να έχει και από εκεί και πέρα ο αλγόριθμος να του στέλνει αυτό που πληροί περισσότερο αυτά και είναι και κοντά με βάση κάποιο decision model.

το πιο σωστό

Δημοσ.

εξαιρετικα αβολη η υποχρεωτικη δηλωση προορισμου .. 

εγω κιολας καλω και πολλες φορες ταξι για αλλους και ειδικα πελατες μου εδω στο κρεοπωλειο ... οποτε δεν ειναι και ωραιο να ρωταω που θα παει ο καθενας..

 

  • Super Moderators
Δημοσ.
8 hours ago, overpower said:

Πάντως η κατάργηση επιλογής έχει και τα θετικά της. Πέρα από τον χρόνο που γλυτώνει κάποιος για να "διαλέξει" τον οδηγό, είναι ένας τρόπος η υπηρεσία να στείλει αυτούς με τις χαμηλές αξιολογήσεις ή που δημιουργούν προβλήματα. Πριν όλοι έπαιρναν τον καλύτερο οδηγό, τώρα που θα είναι random, θα έχει ένας νέος οδηγός της ευκαιρία να αποδείξει κατά πόσο είναι σωστός ή όχι. 

Αυτό όμως κάνει πλεον το beat ίδιο με το taxiplon, την uber, και όλα τα υπόλοιπα taxi app που κυκλοφορούν... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν δεν έχεις τον ταξιτζή να βαράει με νεύρα το κάθισμα του συνοδηγού, επειδή δεν είχες το ακριβές αντίτιμο του λογαριασμού , δεν μπορείς να νιώσεις την πραγματική εμπειρία του ταξί 

Επεξ/σία από Aztec
Δημοσ.
6 ώρες πριν, billdanos είπε

Αυτό όμως κάνει πλεον το beat ίδιο με το taxiplon, την uber, και όλα τα υπόλοιπα taxi app που κυκλοφορούν... 

Απλά λέω ότι ίσως είναι ένας καλό τρόπος να φύγουν οι σκάρτοι από όλες αυτές τις υπηρεσίες, ώστε όσοι είναι μέσα να ξέρουμε ότι είναι σωστοί. 

Δημοσ.
Στις 15/6/2019 στις 3:03 ΜΜ, azuli είπε

δηλαδη επειδη οντως μπορει καποιοι να το καναν αυτο (μαντραδες ειναι αυτοι και οχι οδηγοι,καποιος με τοσο μαυρο χρημα ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θα παει να γινει ταξιτζης) τοτε ολοι στον καιαδα?

Τι λογικη ειναι αυτη?Το 99% των ταξιτζηδων φτυσαν αιμα δεκαετιες για να ξεπληρωσουν την αδεια τους..

Κριμα που σκεφτεσαι με τοσο κακια για συνανθρωπους σου

Πρώτον, οι μαντράδες κάνουν τους μεσάζοντες σε αγοραπωλησίες αδειών ταξί. Πας εσύ δλδ, έχεις 100χιλιάρικα στην άκρη, του λες θέλω ταξί, σου φέρνει την άδεια και αναλαμβάνει τη γραφειοκρατία και κρατάει το ποσοστό του. Επειδή το βλέπω από μέσα, τα τελευταία 4 χρόνια οι δουλειές έχουν τριπλασιαστεί στους μαντράδες σε σημείο που κάνουνε συμβόλαια Κυριακές, αργίες και μέχρι τις 10 το βράδυ.

Δεύτερον, ελάχιστοι έφτυσαν αίμα και οι περισσότεροι έχουνε χτίσει σπιταρόνες με δηλωμένα εισοδήματα ελάχιστα. Κι έχω επισκεφτεί λόγω δουλειάς πολλά. Ακόμα κι αν δεν φαίνονται απέξω, μέσα κάποια ήτανε ντυμένα με μαόνι και πεντελικό μάρμαρο. 

Τρίτον, καλά κάνω και σκέφτομαι έτσι, γιατί όταν εγώ δουλεύω για 600 ευρώ και δεν ξέρω αν πάθω κάτι εγώ ή το παιδί μου αν θα υπάρχει κρεβάτι σε νοσοκομείο, και πληρώνω μέχρι και το τελευταίο ευρώ σε φορολογία, εισφορές κτλ, στα τέτοια μου οι συντεχνίες, τα συνδικαλόσκυλα και όλοι οι φοροφυγάδες που κανένας τους δεν πληρώνει τόσα χρόνια και με έφτασαν εδώ που είμαι. Αν ένας από ολους αυτούς τους πολιτικούς είχε τα κοχόνες θα τους έλεγε "ή βγάζετε το σκασμό και φέρνω ούμπερ ή σας φορολογώ για 200 χιλιάρικα και σας παίρνω ότι έχετε και δεν έχετε".

Το ίδιο ισχύει για γιατρούς, δικηγόρους, ελεύθερους επαγγελματίες κτλ. Γιατί εμένα βγήκαν λεφτά από την τσέπη μου, το 24% αυτών έπρεπε να πάει στο κράτος για να έχω υγεία, παιδεία, ασφάλεια, σύνταξη και κατέληξε σε αυτούς να διακοπάρουν στη Μύκονο και να αγοράζουν σκάφη και βίλες. Τουλάχιστον αυτοί δεν είχαν όμως το θράσος να κατέβουνε στο δρόμο και να ζητάνε ακροάσεις με πρωθυπουργούς, βγάλανε το σκασμό και συνεχίσανε τη μπίζνα τους. Αυτή η υποκρισία και το τρίψιμο στη μούρη οτι κοίτα βλάκα πως γίνεται η δουλειά με κάνει να τους εύχομαι ΚΑΚΟ ΨΟΦΟ. 

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...