Mene Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 11 λεπτά πριν, moure είπε Το άλλο που δηλώνεις τον προορισμό για να δει ο ταρίφας αν τον βολεύει η διαδρομή για να σε πάρει,είναι απλά η διαδικτυακή έκδοση της κλασικής φάσης που σηκώνεις χέρι,σταματάει το ταξί δίπλα σου και ανοίγει παράθυρο με τον ταρίφα να ρωτάει “που πατε" και αν του αρέσει αυτό που θα του πεις σε παίρνει. Από ότι κατάλαβα, ούτε ο οδηγός θα έχει δικαίωμα επιλογής. Αν η βάρδια του δεν τελειώνει, θα λαμβάνει αίτημα από την εφαρμογή και θα πρέπει να έρθει να σε πάρει.
george1807 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 2 ώρες πριν, azuli είπε η beat εχει βαλει κριτηρια για να βαλει εναν ταξιτζη στο συστημα τους,τους τσεκαρουν και την κατασταση του ταξι και αν ειναι χρεπι δεν τους κανουν μελη. Αν δεν φαινονται πια οι αξιολογησεις υποθετω οτι θα χρησιμοποιουνται για εσωτερικη αξιολογηση ωστε αν καποιος ειναι γιδι να τον σουταρουν.Φανταζομαι. Μην είσαι σίγουρος για αυτά πλέον. Οι ταξιτζήδες διατάζουν και αυτοί εκτελούν. 2 ώρες πριν, pral13 είπε Έχεις χρησιμοποιήσει πρόσφατα την εφαρμογή; περιμένεις με τις ώρες να βρεθεί ταξί γτ πολύ απλά ισχύει αυτό που λέει η εταιρία. Οι ταξιτζίδες παρακαλάνε να μπουν στη beat, σιγά μην υποκύψει κι όλας η εταιρία στο κράξιμο. Εγώ πάντως όσες φορές χρησιμοποίησα beat τα ταξί ήταν άψογα. Απ'όσο ξέρω ένα ταξί πρέπει να πληρεί συγκεκριμένες προδιαγραφές καθαριότητας κλπ για να μπει στη beat. Μη μου συγκρίνετε τα ραδιοταξί με τη beat τώρα γιατί γελάει ο κόσμος. Πήρα τηλέφωνο σε πασιγνωστη εταιρία ραδιοταξί να καταγγείλω πλαστό δεκάρικο και η απάντηση ήταν "Είναι ένας καινούργιος Αλβανός που πήραμε." Ναι έχω. Προφανώς και είναι πρόφαση ότι υπάρχουν πολλές ειδοποιήσεις. Θα μπορούσε απλά να εμφανίζει τη λίστα όλων των διαθέσιμων χωρίς κούρσα κοντά του, να επιλέγει ο πελάτης ποιον θέλει, να στέλνεται αίτημα στον ταξιτζή που επέλεξε αν θα πάρει την κούρσα. Πολύ απλά και χωρίς να στέλνονται ειδοποιήσεις μαζικά και να "ενοχλούν". Και άμα μου πεις ότι έτσι θα πάρει παραπάνω ώρα να βρεις ταξί, μπορούν να το κάνουν προαιρετικό. Όποιος βιάζεται του βρίσκουν τον πρώτο διαθέσιμο. Άμα σκέφτηκα εγώ αυτό με το που διάβασα την είδηση, φαντάσου τι θα μπορούσε να σκεφτεί μια μεγαλύτερη ομάδα σε διάστημα πολύ μεγαλύτερο. Λύσεις σίγουρα υπάρχουν και δεν είναι αυτή που πρότειναν.
ProponitisTouKanape Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 Σε λίγο θα μας πουν ότι για το καλό μας δε μας αφήνει να διαλέγουμε οδηγούς, για να μην έχουμε το άγχος, όπως έλεγε η Ryanair ότι για καλό μας απαγόρευσε τις χειραποσκευές, για να μην εχει κίνηση το αεροπλάνο. Αν φάνε μερικές αξιολογήσεις 1* σε App Store και Google Play να δεις πως θα βρουν τρόπο ο οδηγός να μαθαίνει μονο για την κούρσα που όντως τον εχει καλέσει ο πελάτης. 1
kastorakos84 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 Κάναμε την εφαρμογή από user-friendly, tarifas-friendly!! Τί δεν καταλαβαίνεις? 2
dimitridegrecia Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 3 ώρες πριν, azuli είπε η beat εχει βαλει κριτηρια για να βαλει εναν ταξιτζη στο συστημα τους,τους τσεκαρουν και την κατασταση του ταξι και αν ειναι χρεπι δεν τους κανουν μελη. Αν δεν φαινονται πια οι αξιολογησεις υποθετω οτι θα χρησιμοποιουνται για εσωτερικη αξιολογηση ωστε αν καποιος ειναι γιδι να τον σουταρουν.Φανταζομαι. δεν καταλαβες τι εννοει.Δε λεει οτι θα βαλει 2ο πελατη,αλλα οτι αν ειναι κοντα το ταξι θα παει στο καπακι στον επομενο πελατη. Ελευθερο δεν θα γινει ποτε γιατι οσοι εχουν ταξι εχουν δωσει 200K-100K για να παρουν την αδεια και ουτε με τανκς δεν θα τους σταματησουν απο το να κλεισουν το κεντρο για παντα αν παει καποιος να το κανει ελευθερο.Σκεψου οσες χιλιαδες ταξι υπαρχουν να ειναι ακινητοποιημενα στους δρομους επ αοριστον.Πεφτουν κυβερνησεις ετσι. Κανεις δεν θα παρει τετοια πολιτικη ευθυνη γιατι πολυ απλα αυτο που θα κερδισει (δηλαδη ψηφους απο μερικους whatever ψηφοφορους που απλα θελουν να δοκιμασουν μηπως το κανουν δουλεια,χωρις να εχουν βαλει κεφαλαιο=κινητρο) vs αυτο που θα χασει,δηλαδη τις ψηφους ολων των ταξιτζηδων και των οικογενειων τους απο ολη την ελλαδα,δεν ειναι καθολου ισο στη ζυγαρια των ψηφων. (γιατι αλλο motivation εχει καποιος που δεν εχει να χασει φραγκο και αλλο καποιος που εχει να χασει τις οικονομιες μιας ζωης και την ηδη υπαρχουσα δουλεια του) Και ειναι δικαιο ναι,αν ειχες σκασει και συ τοσα λεφτα για τη δουλεια σου (και οπως εγραψα μιλαμε για χοντρα λεφτα) και ξαφνικα σου ελεγε καποιος οτι τσαμπα δουλευες τοσα χρονια για να το ξεπληρωσεις το δανειο,θα εχανες τα λογικα σου απλα,και θα ησουν ικανος για το οτιδηποτε. Ναι μόνο που το περίεργο στο Ελλαδιστάν είναι ότι οι άδειες αυτές στην εφορία είναι δηλωμένες για 2100 ευρώ. Τα υπόλοιπα λεφτά της άδειας δίνονται σε χαρτοφύλακες μαύρα. Στους μαντράδες μάλιστα όπου κάνουν τα συμβόλαια έχουνε δωμάτια χωρίς τζάμια με κάμερες και μηχανήματα καταμέτρησης μετρητών. Για όποιον έχει φράγκα μαύρα είναι η καλύτερη επένδυση, ουσιαστικά νομιμοποιείς 100 χιλιάρικα και κάνεις και επένδυση (σε λιγα χρόνια κάνεις απόσβεση και βγάζεις και παραπάνω). Και έχουν το θράσος να ζητάνε συναντήσεις με πρωθυπουργούς γιατί υποτιμούνται οι άδειες τους των 2100 ευρώ! ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ 7 2
NaGR Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 απο τη στιγμή που σου δίνει 1 λύση για ένα συγκεκριμένο προορισμό πλέον πουλάει υπηρεσία μεταφοράς και δεν κάνει απλά ταίριασμα ενδιαφερόμενων. δεν ξέρω τι λένε οι εταιρικοί δικηγόροι αλλά μου φαίνεται δραματική αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου, που οι οδηγοί μετατρέπονται σε εργαζομένους με σχέση εξαρτημένης εργασίας. (οτι δηλαδή προσπαθούσε να αποφύγει μέχρι τώρα) πολύ παράξενη αλλαγή. 2
jimex Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, azuli είπε Κανεις δεν θα παρει τετοια πολιτικη ευθυνη γιατι πολυ απλα αυτο που θα κερδισει (δηλαδη ψηφους απο μερικους whatever ψηφοφορους που απλα θελουν να δοκιμασουν μηπως το κανουν δουλεια,χωρις να εχουν βαλει κεφαλαιο=κινητρο) vs αυτο που θα χασει,δηλαδη τις ψηφους ολων των ταξιτζηδων και των οικογενειων τους απο ολη την ελλαδα,δεν ειναι καθολου ισο στη ζυγαρια των ψηφων. (γιατι αλλο motivation εχει καποιος που δεν εχει να χασει φραγκο και αλλο καποιος που εχει να χασει τις οικονομιες μιας ζωης και την ηδη υπαρχουσα δουλεια του) Και ειναι δικαιο ναι,αν ειχες σκασει και συ τοσα λεφτα για τη δουλεια σου (και οπως εγραψα μιλαμε για χοντρα λεφτα) και ξαφνικα σου ελεγε καποιος οτι τσαμπα δουλευες τοσα χρονια για να το ξεπληρωσεις το δανειο,θα εχανες τα λογικα σου απλα,και θα ησουν ικανος για το οτιδηποτε. 100-200k μπορεί να δώσανε, αλλά μαύρα. Καμία άδεια δε φαίνεται στην εφορία με τέτοιο ποσό και ούτε καμιά από αυτές τις συναλλαγές έγινε μέσω τραπέζης και δηλώθηκε στην εφορία ώστε να φορολογηθεί. Οπότε, το ότι κάποιος έδωσε όσα έδωσε μαύρα, δε θα πρέπει να νοιάζει κανέναν, πέρα από τον ίδιο, ο οποίος πιάστηκε κορόϊδο. Στην πράξη, πρέπει να πειστεί όλος ο υπόλοιπος κόσμος πέραν των ταξιτζήδων, πως η αλλαγή αυτή είναι προς όφελος όλων. Θα κατέβουν εννοείται σε απεργία και για 2-4 εβδομάδες δε θα κυκλοφορεί ταξί στην Ελλάδα ούτε για δείγμα. Αυτό είναι το κόστος που πρέπει να πληρώσεις όταν πας να σπάσεις αυγά. Κανένας κλάδος δεν κέρδισε κάτι όταν δεν είχε τους υπόλοιπους για συμμάχους... Επεξ/σία 14 Ιουνίου 2019 από jimex 4
Fotek75 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 Εντάξει το κράξιμο είναι το αγαπημένο σπορ εδώ μέσα και όπως πολλοί άλλοι και εγώ μπαίνω παίρνω ποπ κορν και περιμένω για απίστευτες ατάκες. Παρόλα αυτά στο συγκεκριμένο θέμα θα ήθελα να προσθέσω κάτι και ας με φάτε μετά. Στο εξωτερικό υπάρχουν εφαρμογές που δουλεύουν με ακριβώς αυτό το τρόπο. (bolt πρώην taxify, hoopin taxi κ. α.) Καλύτερα να πω μόνο στο beat διάλεγες εσύ ποιο ταξί θα σε πάει. Επίσης φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι παίρνεται ταξί για 10-20 λεπτά, ούτε σχέση θα κάνετε ούτε θα το αγοράσετε οπότε δεν θεωρώ τόσο τραγικό να μην τον επιλέγεις από πριν. Φαντάζομαι ότι η αξιολόγηση μετά το τέλος της κούρσας παραμένει οπότε αν έρχεται και έχει κακά reviews απλά πατήστε cancel και σε πέντε λεπτά ξανά πατάς. Ευχαριστώ και να θυμάστε πως κανένας ταριφας δεν μπορεί να σας χαλάσει την ημέρα αν δεν το θέλετε. 3
radeon9700 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Κακός κράζετε εδώ μπείτε στα stores του android και ιos και κάντε τους εκεί μια αρνητική κριτική εκεί θα τους νοιάξει και έτσι ίσως νιώσουν και να το διορθώσουν. Επεξ/σία 14 Ιουνίου 2019 από radeon9700
ikar6 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2019 Για όσους "κράζουν" γιατί δε θα μπορούν να επιλέξουν με βάση τις αξιολογήσεις: το αν η αξιολόγηση θα είναι 4.8 ή 4.9 θα σου κάνει διαφορά; Πρακτικά όχι. Επειδή έχω μιλήσει με ταξιτζήδες που χρησιμοποιούν την εφαρμογή, αν λάβουν κάτω από 4 αξιολόγηση τους πετάνε έξω από την εφαρμογή. Επομένως, ακόμα και έτσι, γνωρίζεις ότι όλοι οι οδηγοί της beat θα είναι ευγενικοί και προσεκτικοί με τον πελάτη. Δεν τους παίρνει διαφορετικά...
christopher0016 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2019 11 ώρες πριν, ziaba είπε δηλ δεν θα μπορούμε να δούμε πλέον αν δέχονται κατοικίδια μέσα στο ταξί τους? εμένα αυτό μ ενδιαφέρει πιο πολύ... αυτό θα είναι το κύριο πρόβλημα για όσους έχουν κατοικίδιο , λόγικα θα κάνουν παράπονα οι χρήστες με κατοικίδιο και θα βάλουν επιλογή στην αυτόματη αναζήτηση να μπορείς να βρεις οδηγούς που δέχονται κατοικίδια. Γενικά beat όσο πάει και χαλάει γίνεται χειρότερο από τότε που εξαγοράστηκε από την mytaxi . Είναι καθαρά εμπορικό στόχος είναι το κέρδος και μόνο. Αδικεί τους καλούς οδηγους.. Δεν έχει καμία σχέση με το παλιό taxi beat. Δηλαδή ο 4.9 θα παίρνει της ίδιες διαδρομές με τον 4.4 αυτό και εάν είναι άδικο... Σαν συνεργαζόμενος οδηγός το έχω σιχαθεί από τότε που έγινε beat οι αλλαγές πουγίνονται συνέχεια με κάνουν να είμαι απαθής απέναντι στην εφαρμογη. Τυποποιημένες απαντήσεις από την ομάδα του Beat μας γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια δεν τους νοιάζει να γίνουν ποιοτικοί αλλά μόνο εμπορικοί.. Κάποτε βλέπαμε το λεγόμενο "κάρμα" του πελάτη πόσο % αξιόπιστος είναι κοινώς η βαθμολογία του πελάτη Τώρα μπαίνει ο κάθε παπάρας που επί εποχή taxi beat θα ήταν μπλόκ από της πολλές αρνητικές. Όσο έχει χαλάσει για τους πελάτες άλλο τόσο έχει χαλάσει και η εφαρμογή του οδηγού. Ψοφαει ο κύριος Δρανδάκης να το κάνει υπερδύναμη..
ardi21 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Δεν διαλεγεις εσυ ταξι και δεν βλεπεις κριτικες. Σε λιγο καιρο θα μπαινεις στην εφαρμογη και θα σου λεει "σηκωσε το χερι σου στον δρομο και κατι θα βρεις". Αυτα που λεει η εταιρεια ειναι φθηνες δικαιολογιες για μενα. Επεξ/σία 15 Ιουνίου 2019 από ardi21
ProponitisTouKanape Δημοσ. 15 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2019 Μπορεί για αυτο τελευταία να εχει ησυχάσει ο κύριος με το κομοδινι μαλλί...
parlapipas25 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2019 Το beat πιστεύω εχει βοηθήσει σημαντικά στην βελτίωση του ταξί στην Ελλάδα.Εχει ανεβάσει τον ανταγωνισμό και μερικά ραδιοταξί ειναι αρκετά καλά. Το θέμα είναι ότι ειχε κακομαθει ο κόσμος τα προηγούμενα χρόνια που δεν υπήρχε τόσο κίνηση στους δρόμους με το τα ταξί να έρχεται κατευθείαν.Σημερα αυτο έχει αλλάξει με τον χαμό που γίνεται απο την κίνηση.Ειδικα στο κέντρο υπάρχει μεγάλο πρόβλημα και αν τύχει κι όλας καμία απεργία καταλαβαίνετε το τι γίνεται.Οσοι κυκλοφορούν ξέρουν για τι πράγμα μιλάω.Οποτε ειναι φυσιολογικό να υπάρχουν καθυστερήσεις στην αφιξητ του ταξί.Για αυτό δεν νομίζω να μπορεί να γίνει κάτι παρα μόνο αν το κράτος σκεφτεί κάποια λύση για το θέμα κίνηση στους δρόμους που τον τελευταίο 1-1.5 χρόνο έχει γίνει ανυπόφορο.
ktiniatros Δημοσ. 15 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2019 20 ώρες πριν, DrLo είπε μια μέση λύση θα ήταν ο χρήστης θα θέτει στην κριτίρια, πράγματα που θα ήθελε το ταξί που θα πάρει να έχει και από εκεί και πέρα ο αλγόριθμος να του στέλνει αυτό που πληροί περισσότερο αυτά και είναι και κοντά με βάση κάποιο decision model. Αυτό ακριβώς. Αντί να κράζουμε εδώ χωρίς αποτέλεσμα, μπορούμε να δώσουμε το feedback στο app/play store (όσοι δεν το έχουμε κάνει ήδη).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα