Προς το περιεχόμενο

Beat: Κατάργηση επιλογής οδηγού ταξί από λίστα και υποχρεωτική δήλωση προορισμού


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σημαντική αλλαγή στο μοντέλο λειτουργίας της πραγματοποίησε με την τελευταία αναβάθμιση η Beat, η δημοφιλής εφαρμογή μεταφορών στην πόλη με ταξί. 

Έτσι οι χρήστες της Beat δεν μπορούν πλέον να επιλέγουν αυτοί τον οδηγό ταξί που είναι πιο κοντά στο σημείο που βρίσκονται προκειμένου να τους εξυπηρετήσει, με την εφαρμογή να επιλέγει αυτόματα χωρίς να εμφανίζει λίστα των πλησιέστερων οδηγών. Η σχετική δυνατότητα αποτέλεσε και την κύρια διαφοροποίηση της εφαρμογής από την αρχή λειτουργίας της (ως Taxibeat) μέχρι σήμερα, με τον χρήστη να έχει τη δυνατότητα να δει τον αριθμό των αξιολογήσεων κάθε οδηγού ταξί, τη φωτογραφία του, το μοντέλο και την πινακίδα του αυτοκινήτου, αν υπάρχει κλιματισμός, δωρεάν WiFi, αν ο οδηγός μιλάει ξένες γλώσσες, κ.α.

Όπως ενημερωθήκαμε, η συγκεκριμένη αλλαγή αποτελεί αρχικά μια δοκιμή για την ελληνική αγορά, έχοντας ήδη προηγηθεί αντίστοιχη κίνηση σε άλλες αγορές που δραστηριοποιείται η Beat στη Λατινική Αμερική. Ο κυριότερος λόγος που κρίθηκε αναγκαία η αλλαγή στο μοντέλο λειτουργίας είναι η τεράστια αύξηση που έχει παρατηρηθεί τους τελευταίους μήνες στην αναζήτηση ταξί, με την εφαρμογή της Beat να σημειώνει περίπου 2.000 εγγραφές καθημερινά, κάτι που έχει δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία. Σύμφωνα και με το μακροσκελέστατο μήνυμα του συνιδρυτή της εταιρείας, Νίκο Δρανδάκη, « Το αίτημα κάθε επιβάτη για διαδρομή πήγαινε σε πάρα πολλούς οδηγούς, αλλά μόνο ένας έπαιρνε την κούρσα. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργείται μεγάλος "θόρυβος" στις συσκευές των οδηγών με κλήσεις οι οποίες δεν κατέληγαν σε διαδρομή. Όσο οι διαδρομές που έκανε το Beat κάθε μέρα ήταν στο επίπεδο των λίγων χιλιάδων, αυτό μπορεί να μην ήταν μεγάλο πρόβλημα. Όταν όμως έφτασε στις πολλές χιλιάδες τη μέρα, τότε αυτό γινόταν αφόρητο, ειδικά σε ώρες μεγάλης ζήτησης. Πολλές φορές οδηγοί έκλειναν την εφαρμογή μη μπορώντας να διαχειριστούν τις απανωτές κλήσεις που δεν προλάβαιναν καν να απαντήσουν.»

GR_Press_release_2.jpg.b89d6a3c4a8b405b3797e19fdad55d4f.jpg

Μία ακόμη σημαντική αλλαγή στην εφαρμογή του Beat αφορά την υποχρεωτική δήλωση του τελικού προορισμού του χρήστη από τον ίδιο, μια αλλαγή που σύμφωνα με την εταιρεία γίνεται προκειμένου η εφαρμογή σε συνδυασμό με την παραπάνω αλλαγή, να στείλει στο σημείο έναν οδηγό που βρίσκεται πολύ κοντά αλλά δεν έχει τελειώσει ακόμα την τελευταία του διαδρομή με άλλο πελάτη. Η αλλαγή αυτή ήδη έχει δοκιμαστεί στο παράρτημα της εταιρείας στη Λατινική Αμερική, με πολύ θετικά αποτελέσματα αφού όπως αναφέρει ο κ. Δρανδάκης «οι οδηγοί μας έχουν μειώσει τον ανεκμετάλλευτο χρόνο τους κατά 60%+ ενώ ο χρόνος αναμονής των πελατών μας για παραλαβή έχει μειωθεί κατά 20% - 40% (ανάλογα με τη χώρα).»

Με τις δύο αυτές αλλαγές, η Beat πιστεύει ότι θα είναι σε θέση να προσφέρει πολύ καλύτερες υπηρεσίες στον χρήστη με μεγαλύτερη αξιοπιστία, ενώ για το επόμενο διάστημα ετοιμάζεται να παρουσιάσει μια σειρά από νέες λειτουργίες.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

απο τοτε που την εξαγορασανε η ποιοτητα των υπηρεσιων εχει παει κατα διαολου ουτως η αλλως..τη χρησιμοποιουσα σχεδον αποκλειστικα, πλεον ειτε παρω beat ειτε καποιον τυχαιο η ραδιοταξι, το ιδιο χαλι ειναι

Επεξ/σία από duende
  • Like 11
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω 2-3 φορές πέρυσι που χρειάστηκα ταξι, χρησιμοποίησα την εφαρμογή γιατί μπορούσα να διαλέξω τον ταξιτζή με βάση τις αξιολογήσεις του καθώς και το πόσο καινούριο ήταν το ταξί του. Αν δεν μπορώ να επιλέξω εγώ το ταξί που θέλω να έρθει να με πάρει, πιο είναι το νόημα της εφαρμογής τώρα;; Τι διαφορά έχει τώρα απο ένα ράδιο ταξι;;

 

 

 

  • Like 23
  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι και καλά έβγαλαν τη δυνατότητα να επιλέγεις εσύ το ταξί που θες επειδή ερχόντουσαν πολλά requests στους ταξιτζήδες. Όχι ότι έφαγε κράξιμο το beat από τους ταξιτζήδες και το έβγαλαν. Τρόποι να μην έρχονται σε όλους request χωρίς λόγο υπάρχουν. Δικαιολογίες επειδή δεν θέλουν οι ταξιτζήδες αυτό το μοντέλο.

  • Like 14
  • Thanks 15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Inkjjl είπε

Πράγματα που έκανε από την αρχή η Uber δηλαδή... Ποιος ο λόγος πια να πάρεις ταξί από Beat κι όχι από Uber;

Ακριβώς. Επειδή ταξιδεύω κάθε εβδομάδα προσπαθούσα να διαλέγω μεγάλα και άνετα αυτοκίνητα από το αεροδρόμιο για τη 45λεπτη διαδρομή προς το σπίτι. Από εδώ και πέρα γυρνάω στην Uber.

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, invisiblesurfer είπε

Ακριβώς. Επειδή ταξιδεύω κάθε εβδομάδα προσπαθούσα να διαλέγω μεγάλα και άνετα αυτοκίνητα από το αεροδρόμιο για τη 45λεπτη διαδρομή προς το σπίτι. Από εδώ και πέρα γυρνάω στην Uber.

Μαλλον οι ταριφες που δεν φορανε αποσμητικο ειχαν ενστασεις για τον τροπο λειτουργιας επειδη δεν σταυρωναν κουρσα.

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, invisiblesurfer είπε

Ακριβώς. Επειδή ταξιδεύω κάθε εβδομάδα προσπαθούσα να διαλέγω μεγάλα και άνετα αυτοκίνητα από το αεροδρόμιο για τη 45λεπτη διαδρομή προς το σπίτι. Από εδώ και πέρα γυρνάω στην Uber.

Παιδιά συγχωρέστε την χαζή ερώτησή μου, ως κάτοικος εξωτερικού επισκέπτομαι την Ελλάδα αραιά και πού πλέον.

Νόμιζα ότι το Uber το καταργήσανε (απαγορέψανε). Ισχύει κάτι αντίθετο πλέον? Αν ναι, ενημερώστε με.

 

Και πάλι συγγνώμη για την όποια άγνοια.

 

Ευχαριστώ.

Επεξ/σία από plpapadopoulos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
2 minutes ago, plpapadopoulos said:

Νόμιζα ότι το Uber το καταργήσανε (απαγορέψανε). Ισχύει κάτι αντίθετο πλέον? Αν ναι, ενημερώστε με.

Νομίζω ότι καταργήθηκε η υπηρεσία που είχε μη επαγγελματίες οδηγούς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορώ να καταλάβω τη λογική του "θορύβου" - πραγματικά είναι από τα χειρότερα πράγματα τα μπλιμπ μπλιμ και το χειρότερο όλων να ακούς συνέχεια το CB των ταρίφων

Αλλά και από την άλλη είναι κατάργηση σε κάτι που στην ουσία διαφοροποιούσε και πρόσθεται αξία

.

μια μέση λύση θα ήταν ο χρήστης θα θέτει στην κριτίρια, πράγματα που θα ήθελε το ταξί που θα πάρει να έχει και από εκεί και πέρα ο αλγόριθμος να του στέλνει αυτό που πληροί περισσότερο αυτά και είναι και κοντά με βάση κάποιο decision model.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως εκτός από όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα κατά την κρίση σας, ή εφαρμογή χωρίς να φιλτράρει τίποτα αφήνει διπλάσιους και τριπλάσιους οδηγούς να συνεργάζονται; Άρα τριπλάσια χρήματα στην εταιρία κ. Νίκο Δρανδάκη.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλ δεν θα μπορούμε να δούμε πλέον αν δέχονται κατοικίδια μέσα στο ταξί τους? εμένα αυτό μ ενδιαφέρει πιο πολύ...

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...