jay_D Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Μιας και είδα ότι δεν υπάρχει θέμα....είπα να μαζέψω όλα τα γερόντια (ναι ναι γερόντια ) που μεγάλωσαν με το κλασσικό πανέμορφο γκρι κασσετάκι με τη χρυσή ετικέτα στο Gameboy. Μπορεί να μην είναι το καλύτερο Zelda αντικειμενικά αλλά προσωπικά είναι το αγαπημένο μου. Είμαι τεράστιο fanboy της Sony, αλλά με πιέζει άσχημα η Nintendo να αγοράσω το Switch μόνο και μόνο για κάτι τέτοια παιχνίδια. Πως σας φάνηκε ότι έχουμε δει μέχρι τώρα; Προσωπικά θα ήθελα η μουσική να μην θυμίζει τόσο πολύ το Wonder Boy (remake), αλλά να ήταν λίγο πιο "επική" ας το πούμε και τα γραφικά να μην "πλαστικίζουν" κατα αυτό τον τρόπο. Άλλα και πάλι νομίζω πως θα ανατριχιάσω από το πρώτο λεπτό! 3
Moderators Malthador Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Moderators Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Όπως έγραψα και στο νήμα του Switch, νομίζω πως είναι ότι ομορφότερο έχω δει στο Switch μέχρι σήμερα. Διαφωνώ με αυτό που λες, εικαστικά και μουσικά έχουν πιάσει ακριβώς το dreamy feel του τίτλου. Εξαιρετική υλοποίηση. Επεξ/σία 14 Ιουνίου 2019 από Malthador 4 2
jay_D Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Μόλις τώρα, Malthador είπε Όπως έγραψα και στο νήμα του Switch, νομίζω πως είναι ότι ομορφότερο έχω δει στο Switch μέχρι σήμερα. Διαφωνώ με αυτό που λες, εικαστικά και μουσικά έχουν πιασεί ακριβώς το dreamy feel του τίτλου. Εξαιρετική υλοποίηση. Μα πανέμορφο είναι.....ακόμα και που λέω ότι έχω ενστάσεις, σκέφτομαι να πάρω Switch μόνο για αυτό. Επίσης, πιστεύω ότι μόλις θα το πιάσω στα χέρια μου δεν θα σκέφτομαι τίποτα για να γκρινιάξω και θα χάνομαι στον πανέμορφο κόσμο του. Άσε που αρρώστησα με το "Dungeon creator" που πρόσθεσαν. 4
Greygore Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Ίσως το αγαπημένο μου της σειράς (και ας ήταν αρχικά περισσότερο "πείραμα" παρά προσπάθεια για main series Zelda game), αλλά για να πω την αλήθεια, ίσως να προτιμούσα sequel παρά remake (όπως είχε γίνει με το A Link Between Worlds). Παρ'όλα αυτά, νομίζω το συγκεκριμένο art style ταιριάζει περισσότερο με το light-hearted tone του Link's Awakening παρά κάτι πιο "ρεαλιστικο" - όπως λέει και ο Malthador, νοουμένου του context της ιστορίας (Wind Fish κ.τ.λ.) είναι πιο ταιριαστό το παρόν style. Για όποιον ενδιαφέρεται πάντως (και αν δεν έχει ήδη δώσει κάποιος Link - χιούμορ χο χο χο), ο Gaming Historian είχε κάνει μια αρκετά ενδιαφέρον παρουσίαση για το history της δημιουργίας του Link's Awakening: Edit: Φταίω τώρα αν ελπίζω για remakes των Oracle games; Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από Greygore 2 2
jay_D Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Μόλις τώρα, Greygore είπε Ίσως το αγαπημένο μου της σειράς (και ας ήταν αρχικά περισσότερο "πείραμα" παρά προσπάθεια για main series Zelda game), αλλά για να πω την αλήθεια, ίσως να προτιμούσα sequel παρά remake (όπως είχε γίνει με το A Link Between Worlds). Παρ'όλα αυτά, νομίζω το συγκεκριμένο art style ταιριάζει περισσότερο με το light-hearted tone του Link's Awakening παρά κάτι πιο "ρεαλιστικο" - όπως λέει και ο Malthador, νοουμένου του context της ιστορίας (Wind Fish κ.τ.λ.) είναι πιο ταιριαστό το παρόν style. Για όποιον ενδιαφέρεται πάντως (και αν δεν έχει ήδη δώσει κάποιος Link - χιούμορ χο χο χο), ο Gaming Historian είχε κάνει μια αρκετά ενδιαφέρον παρουσίαση για το history της δημιουργίας του Link's Awakening: Απίστευτη... ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ videάρα απο Gaming Historian. Δεν θα ήθελα πιο ρεαλιστικά γραφικά. Πιο πολύ στα επίπεδα που είναι το BOTW θα το ήθελα μιας και στο μυαλό μου το είχα φανταστεί απο μικρός έτσι. Δηλαδή πιο Cartoon παρά 3D. Δεν πρέπει όμως να παραπονιέμαι. Κάνουν Remake το αγαπημένο μου Zelda.....ντροπή μου που γκρινιάζω κιόλας. 1
Moderators Malthador Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Moderators Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Θα βάζω spoiler tags γιατί οι μισοί που θα μπουν στο νήμα κατά πάσα πιθανότητα δεν είχαν γεννηθεί καν όταν βγήκε το OG Link's Awakening. 7 minutes ago, Greygore said: Ίσως το αγαπημένο μου της σειράς (και ας ήταν αρχικά περισσότερο "πείραμα" παρά προσπάθεια για main series Zelda game), αλλά για να πω την αλήθεια, ίσως να προτιμούσα sequel παρά remake (όπως είχε γίνει με το A Link Between Worlds). Srsly; Sequel στο Link's Awakening; Μου προξένησες ένα mini mind-explosion με αυτό που έγραψες! Πάντως θα ήθελα και τα Oracle games remade σε αυτό το art style. Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από Malthador 1
jay_D Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Α επίσης έχουν δώσει και αυτά τα 2. Δεν ξέρω αν ισχύουν και οι 2 βέβαια. 1 λεπτό πριν, Malthador είπε Θα βάζω spoiler tags γιατί οι μισοί που θα μπουν στο νήμα κατά πάσα πιθανότητα δεν είχαν γεννηθεί καν όταν βγήκε το OG Link's Awakening. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Srsly; Sequel στο Link's Awakening; Μου προξένησες ένα mini mind-explosion με αυτό που έγραψες! Πάντως θα ήθελα και τα Oracle games remade σε αυτό το art style. Και τα 2 που κυκλοφόρησαν....και το 3ο που δεν βγήκε ποτέ παρακαλώ. 1
EverythingYouBelieve Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Η πρώτη συλλεκτική με το steelbook είναι για Ευρώπη ενώ η δεύτερη για Αμερική. Το artbook θέλω να πιστεύω πως θα είναι το ίδιο πέρα από το εξώφυλλο. 1 2
Greygore Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 5 minutes ago, Malthador said: Reveal hidden contents Srsly; Sequel στο Link's Awakening; Μου προξένησες ένα mini mind-explosion με αυτό που έγραψες! Εννοείται βέβαια όταν λέω "sequel" δεν εννοώ συνέχεια της ιστορίας Spoiler considering το φινάλε του LA, το οποίο δεν άφηνε πολλά περιθώρια για συνέχεια αλλά κάτι που να έχει το ίδιο design philosophy, την ίδια πιο... εύθυμη ατμόσφαιρα, ίσως το ίδιο setting (Koholint Island) - τώρα θα μου πεις, τα Oracle of Ages/Seasons και (σε λιγότερο βαθμό) το Minish Cap είχαν κάτι απο το DNA του Link's Awakening αλλά.... Αν και τα συγκεκριμένα τα αγάπησα σχεδόν όσο το LA, πάντα τα έβλεπα περισσότερο ως προσπάθειες να φέρουν το συγκεκριμένο style/design πιο κοντά σε αυτό των main series games - ως αποτέλεσμα πάντα κάτι "έλειπε" συγκριτικά στο όλο... "feeling" του κόσμου των συγκεκριμένων*. *Απο την άλλη, βρήκα τις ιδέες που είχαν εξερευνήσει στα Oracle (cross-game item trading, multiple world states, save exporting) και Minish Cap (spatial manipulation puzzles και το όλο σύστημα με τα Kinstones) αρκετά πετυχημένες, οπότε αν και δεν ήταν ακριβώς spiritual successors του Link's Awakening, στέκονταν αξιοπρεπέστατα και μόνα τους ως Zelda games. 1
jay_D Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 λεπτό πριν, Greygore είπε Εννοείται βέβαια όταν λέω "sequel" δεν εννοώ συνέχεια της ιστορίας Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου considering το φινάλε του LA, το οποίο δεν άφηνε πολλά περιθώρια για συνέχεια αλλά κάτι που να έχει το ίδιο design philosophy, την ίδια πιο... εύθυμη ατμόσφαιρα, ίσως το ίδιο setting (Koholint Island) - τώρα θα μου πεις, τα Oracle of Ages/Seasons και (σε λιγότερο βαθμό) το Minish Cap είχαν κάτι απο το DNA του Link's Awakening αλλά.... Αν και τα συγκεκριμένα τα αγάπησα σχεδόν όσο το LA, πάντα τα έβλεπα περισσότερο ως προσπάθειες να φέρουν το συγκεκριμένο style/design πιο κοντά σε αυτό των main series games - ως αποτέλεσμα πάντα κάτι "έλειπε" συγκριτικά στο όλο... "feeling" του κόσμου των συγκεκριμένων*. *Απο την άλλη, βρήκα τις ιδέες που είχαν εξερευνήσει στα Oracle (cross-game item trading, multiple world states, save exporting) και Minish Cap (spatial manipulation puzzles και το όλο σύστημα με τα Kinstones) αρκετά πετυχημένες, οπότε αν και δεν ήταν ακριβώς spiritual successors του Link's Awakening, στέκονταν αξιοπρεπέστατα και μόνα τους ως Zelda games. Το Minish Cap δεν το τερμάτισα ποτέ για κάποιο λόγο. Μήπως ήρθε η ώρα; Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από jay_D 1
Greygore Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Just now, jay_D said: Το Minish Cap δεν το τερμάτισα ποτέ για κάποιο λόγο. Μήπως ήρθε η ώρα; Πάντα είναι καλή ώρα για την συγκεκριμένη σειρά, αν και δυστυχώς είναι και απο τα πιο... "δύσκολα" παιχνίδια να βρεθούν σε handheld. Αν και μπορείς να το βρεις στο VC του WiiU, η έκδοση για 3DS/2DS είναι αποκλειστική για όσους "πρόλαβαν" και μπήκαν στο Ambassador program (και δεν γνωρίζω αν εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο για download). 'Εχε υπ'όψιν πάντως πως έχει αρκετά αργό ξεκίνημα, μια και ήταν απο τα πρώτα της σειράς που είχαν κάπως πιο ανεπτυγμένο story και backstory - έχει κοινώς αρκετό μπλα-μπλα και railroading (α λα Ocarina of Time) στο πρώτο μισάωρο. 1
jay_D Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 5 λεπτά πριν, EverythingYouBelieve είπε Η πρώτη συλλεκτική με το steelbook είναι για Ευρώπη ενώ η δεύτερη για Αμερική. Το artbook θέλω να πιστεύω πως θα είναι το ίδιο πέρα από το εξώφυλλο. Ωραίος. Δεν το ήξερα. Με τρώει το χέρι μου από τώρα να την αγοράσω. Μόλις τώρα, Greygore είπε Πάντα είναι καλή ώρα για την συγκεκριμένη σειρά, αν και δυστυχώς είναι και απο τα πιο... "δύσκολα" παιχνίδια να βρεθούν σε handheld. Αν και μπορείς να το βρεις στο VC του WiiU, η έκδοση για 3DS/2DS είναι αποκλειστική για όσους "πρόλαβαν" και μπήκαν στο Ambassador program (και δεν γνωρίζω αν εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο για download). 'Εχε υπ'όψιν πάντως πως έχει αρκετά αργό ξεκίνημα, μια και ήταν απο τα πρώτα της σειράς που είχαν κάπως πιο ανεπτυγμένο story και backstory - έχει κοινώς αρκετό μπλα-μπλα και railroading (α λα Ocarina of Time) στο πρώτο μισάωρο. Το έχω το κασσετάκι για το Gba. Εχω παίξει κάπου στις 2 ώρες. Αλλά πάνε χρόνια που το παράτησα και δεν θυμάμαι καν το γιατί. Πρέπει να το ξαναπιάσω. Θα το κουμπώσω στο Gameboy player του Gamecube και θα αράξω με ribena να το απολαύσω. 2
mansa2k Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Περίμενα να το έχει αναλάβει ο Koizumi και όχι ο Aonuma αλλά δυστυχώς δεν ισχύει κάτι τέτοιο και αυτό πιστεύω δημιουργεί ένα πλήθος αρνητικών στοιχείων. -Το έχτρα περιεχόμενο που επί της ουσίας είναι maker με συνδυασμό από τα δωμάτια μπουντρουμιών που έχει ολοκληρώσει ο παίκτης εμένα δεν μου λέει πολλά. Ευπρόσδεκτο αλλά δεν το θεωρώ αρκετό και περίμενα κάτι παραπάνω σε ιστορία. -Το δεύτερο που παρατήρησαν είναι σε πως κάποιους εχθρούς μείωσαν τον δείκτη δυσκολία κάνοντας τους πιο αργοκίνητους. Κάποια animation βελτιώθηκαν από το πρώτο βίντεο ανακοίνωσης πριν μερικούς μήνες αλλά γενικά υπάρχει υφίσταται αρκετός χώρος για βελτίωση. Επίσης σε επίπεδο λεπτομέρειας κάποιοι χαρακτήρες έχουν απλοϊκό σχεδιασμό όπως πχ το καβούκι της χελώνας που πρέπει να την ρίξεις στο κενό είναι ένα σκέτο μαύρο χρώμα. -Τέλος και αυτό που με ενόχλησε περισσότερο και δεν καταλαβαίνω γιατί έπρεπε να επιμείνουν σε αυτό ήταν ότι κράτησαν την αναλογία των σπιτιών στο τετράγωνο μέγεθος. Η οθόνη του GB ήταν τετράγωνη επομένως σχεδίασαν τα σπίτια σε αυτό το μέγεθος ώστε να καλύπτουν όλη την οθόνη με την είσοδο του χαρακτήρα σε αυτά. Πλέον έπρεπε να τα προσαρμόσουν στην widescreen ratio του NSW ώστε να μην υπάρχουν τα απαίσια κενά δεξιά και αριστερά και το ίδιο συμβαίνει σε δωμάτια μπουντρουμιών. Η αλήθεια είναι ότι δεν τους βόλευε ιδιαίτερα λόγω της κλίσης της κάμερας σε συνδυασμό με τον 3D σχεδιασμό παρόλα αυτά πιστεύω ότι διάλεξαν τον εύκολο δρόμο ενώ θα μπορούσαν να σκεφτούν μια ιδανικότερη προβολή. Ένα γενικότερο θέμα είναι η τιμολόγηση του παιχνιδιού και δεν θα το κοστολογήσω με βάση το κόστος παραγωγής του ή το μέγεθος/διάρκεια. Το πρόβλημα είναι πιο πρακτικό. Το LA απευθύνεται και σε μικρότερες ηλικίες και γενικά είναι ένας κατάλληλος τίτλος για να γνωρίσει ο οποιοδήποτε την σειρά Zelda. Η πλήρης τιμολόγηση θεωρώ πως δεν είναι κατάλληλη για το χαρτζιλίκι ενός μικρού παιδιού και γενικά η Ν πρέπει να το προσέξει αυτό όχι μόνο για το συγκεκριμένο παιχνίδι αλλά γενικότερα. Επίσης το LA δεν μπορεί να σταθεί άξια στην ίδια τιμή με το BoW στο ίδιο ράφι του καταστήματος. Κατά τα άλλα περίμενα εδώ και χρόνια μια τέτοια ανακοίνωση επομένως αγορά με την κυκλοφορία. Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από mansa2k
cubilone Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Πριν 3 χρόνια τερμάτισα το Link's Awakening για πρώτη φορά στο 3DS μου, στον στρατό. Το είχα παίξει και παλιότερα όταν ήμουν πιτσιρικάς, αλλά καθώς πρώτα είχα παίξει το Ocarina of Time, το πρώτο μου Zelda, δεν με κέρδισε. Έγραψα ένα άρθρο για το Link's Awakening λοιπόν, μια ωδή-ερωτική εξομολόγηση χωρίς ίχνος νοσταλγίας. Το αφήνω εδώ γιατί έχουμε μαζευτεί πολλοί! Αφού το έπαιξα τόσο πρόσφατα, δεν ξέρω αν θα τρέξω να ξαναπαίξω το remake. Από την άλλη, δεν ξέρω αν θα αντέξω να αντισταθώ. 3 2
Moderators Malthador Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Moderators Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 3 hours ago, cubilone said: Πριν 3 χρόνια τερμάτισα το Link's Awakening για πρώτη φορά στο 3DS μου, στον στρατό. Το είχα παίξει και παλιότερα όταν ήμουν πιτσιρικάς, αλλά καθώς πρώτα είχα παίξει το Ocarina of Time, το πρώτο μου Zelda, δεν με κέρδισε. Έγραψα ένα άρθρο για το Link's Awakening λοιπόν, μια ωδή-ερωτική εξομολόγηση χωρίς ίχνος νοσταλγίας. Το αφήνω εδώ γιατί έχουμε μαζευτεί πολλοί! Αφού το έπαιξα τόσο πρόσφατα, δεν ξέρω αν θα τρέξω να ξαναπαίξω το remake. Από την άλλη, δεν ξέρω αν θα αντέξω να αντισταθώ. Φίλε, διάβασα το άρθρο σου και συμφωνώ σχεδόν σε όλα. Πρώτη φορά τερμάτισα το LA 9-10 χρονών περίπου και από τότε το τερμάτιζω στάνταρ μια φορά κάθε 2-3 χρόνια. Αυτό που με άγγιξε ήταν το βαθύ αλληγορικό και φιλοσοφικό υπόβαθρο. Στο παιδικό μου μυαλό φάνταζε απίστευτο το γεγονός ότι πολεμάς για να σώσεις ένα χρωματιστό και χαρούμενο κόσμο που δεν γίνεται να σωθεί. Και το πιο καταθλιπτικό απ' όλα είναι ότι το μαθαίνεις νωρίς στο game από τα hints που σου πετάει εδώ κι εκεί, κι όμως συνεχίζεις να παίζεις, γιατί this is the way things go. Το LA είναι ένα πολύ καλό μάθημα για κάθε «παιδί» που θέλει να πάρει μια γεύση από τον κόσμο των ενηλίκων: η ζωή είναι σαν παραμύθι, όχι μόνο έχει δράκο στο τέλος, αλλά σε καταβροχθίζει κιόλας. 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα