Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα χρησιμοποιώ αυτο το πρόγραμμα κυριος για να κόβω κάποια βιντεο που προσπαθώ να κανω για youtube χρίση καθώς δεν γνωριζω κατι απο editing το προβλημα μου ειναι το εξής οταν κανω export ο επεξεργαστής δεν ανεβαίνει πάνω απο 40% η καρτα γραφεικων μεχρι 50% και 4,8-5.2 gb χρίση ραμ...ο υπολογιστής αποτελείτε απο ryzen 1700 3.7 rx570 16gb ram 3000mhz windows 10 64bit

Δημοσ.

Πόση ώρα θέλει να κάνει export 1' video?
Τι format είναι το υλικό σου;
Το σύστημά σου είναι updated σε GPU drivers?
Η συμπεριφορά του ήταν πάντα έτσι ή άλλαξε κάτι το τελευταίο διάστημα;
Έχεις κοιτάξει στα settings μήπως υπάρχει κάτι σχετικό;

Δημοσ.

το βιντεο ηταν 23 λεπτα mp4 ειναι ενημερωμένα τα drivers δεν ξερω 3τη φορα εκανα ενα βιντεο σε αυτο το πρόγραμμα και με παραξένεψε αυτο το οτι δεν χρησιμοποίησε παραπάνω cpu gpu στα setting δεν ειχε κατι οχι που να περιορίζει την χρηση cpu μονο της ραμ σε 20 λεπτα περίπου εκανε το export το μονο που εκανα ηταν να κόψω καποια σημεία απο το βιντεο που δεν ηθελα να προσθέσω μουσικη να παιζει το ιδιο ειχε γινει και με το φιλμορα που ειχα δουλέψει μια φορα 30-40% cpu χρίση μήπως επειδή ειναι δωρεαν εκδόσεις δεν έχουν πλήρης εκμετάλλευση του hardware?

Δημοσ.

Ok. Κάνει export σε real time, σχεδόν. Δεν είναι απαραίτητα κακός χρόνος, εξαρτάται από πολλά. Τι φορμάτ είναι το αρχικό υλικό; Σε τι resolution?
Πλήρη εκμετάλλευση hardware δύσκολα θα βρεις, πρέπει να έχεις πολύ στοχευμένο setup.

Δημοσ.

Αν και τα obs μερικές φορές είναι λίγο δύστροπα αρχεία δεν νομίζω ότι είναι αυτό το θέμα. Μάλλον το optimization του Software για το hardware σου μέχρι εκεί πάει.
Δεν είναι απαραίτητα προβληματικός ο χρόνος του real time για το σύστημά σου. Επειδή όμως εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, ακόμα κι απ' τον codec που χρησιμοποιείς (σε κάποια formats το GPU μου, πάει στο 15%, ενώ σε άλλα φτάνει 80%), ίσως να αξίζει να δοκιμάσεις και κάποιο άλλο software να δεις πώς θα πάει. Αν έχεις διάθεση, μπορείς να κατεβάσεις το Free "DaVinci Resolve", να δεις πώς θα φερθεί.

Δημοσ.

Έτσι δουλεύει το Hitfilm, πάνω κάτω τέτοια χρήση θα βλέπεις.
Το decoding/encoding των αρχείων video το αναλαμβάνει ο επεξεργαστής (από την έκδοση 12 και μετά σε αρκετά video format το decoding το αναλαμβάνει η κάρτα γραφικών πλέον εάν έχεις NVIDIA, στο μέλλον θα προστεθεί GPU decoder και για κάρτες της AMD).

Όλο το υπόλοιπο rendering των effects και γενικά όλη η μίξη των video γίνεται στην κάρτα γραφικών μέσω OpenGL, στην ουσία ποτέ δεν δουλεύουν επεξεργαστής και κάρτα γραφικών ταυτόχρονα, γι' αυτό δεν φτάνει στο μέγιστο η χρήση τους.

Παραθέτω απάντηση από το επίσημο forum της FXHome για το πως γίνεται το rendering στο Hitfilm

Αναφορά σε κείμενο

Hitfilm processes single frames in series. The process goes about like this:

GPU is idle. Drive goes active, CPU goes active and reads source frame. Drive is released (idles). CPU performs frame decode, particle physics calculations and a couple of other things. CPU passes frame to GPU and goes idle. GPU calculates all effects, layers and Composites then renders frame. GPU passes frame back to CPU. GPU goes idle. CPU compresses frame. Drive goes active, CPU writes frame to drive then grabs next frame. Repeat.

Notice the repeated use of "idle." It is not currently possible in the render pipeline for CPU and GPU to peg at 100% as the CPU and GPU hand stuff off to each other in series.

 

  • Like 1
Δημοσ.

σας ευχαριστω πολυ και τους και τους δυο  che on web θα το κατεβασω  να το δοκιμασω και αυτο,panospc χρήσιμο αυτο ευχαριστώ αλλα εφε δεν περναω γιατι δεν εχω ιδέα ..ταυτόχρονη χρίση είχανε cpu gpu αλλα οκ μεχρι 40 45cpu kai max 50 gpu

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...