Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • News Editors
Δημοσ.

Το 1ο ΓΕΛ Πανοράματος εδώ και τρία συνεχή χρονιά, στα πλαίσια του σχολικού προγράμματος αγωγής σταδιοδρομίας, μετέχει σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα και διαγωνισμό (Formula 1 in schools) .

Το F1 in schools είναι ένας από τους μεγαλύτερους διαεπιστημονικούς διαγωνισμούς στον κόσμο. Το πρόγραμμα αυτό ξεκίνησε το 1999, στην Αγγλία και σήμερα υλοποιείται σε περισσότερες από 30 χώρες με συμμετοχή περισσότερων από 17000 μαθητών. Το F1 στα σχολεία βοηθάει τους μαθητές να αποκτήσουν βιωματικές εμπειρίες και βασικές γνώσεις πάνω σε γνωστικά αντικείμενα φυσικών επιστήμης, νέων τεχνολογιών, μηχανικής, εφαρμοσμένων μαθηματικών.
Οδηγεί τους μαθητές στην ανάπτυξη προσωπικών, κοινωνικών και επαγγελματικών δεξιοτήτων.

Περιλαμβάνει τον σχεδιασμό για την κατασκευή, από τους μαθητές, μικρών μοντέλων F1 αυτοκινήτων δουλεύοντας σε ομάδες με συγκεκριμένες αρμοδιότητες και ρόλους. Κάθε μέλος κάνοντας χρήση πολύ προηγμένων λογισμικών σχεδιάζει και υλοποιεί σχέδιο ενεργειών (business plan) προκειμένου να υλοποιήσει τους στόχους του. Συνεργάζονται εκτός από το σχολείο και με ιδιωτικούς φορείς της περιοχής τους. Λαμβάνουν μέρος σε προκριματικούς αγώνες και εν συνεχεία σε εθνικό επίπεδο. Με τις 3 νικήτριες ομάδες να εκπροσωπούν την Ελλάδα μας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 In Schools που διεξάγεται κάθε χρόνο.
Το 1ο ΓΕ.Λ. Πανοράματος προκρίθηκε στους πανελλήνιους σχολικούς αγώνες και βραβεύτηκε. Φέτος, με την μεγαλύτερη προσπάθεια που έχει κάνει μέχρι στιγμής, κατάφερε να πάρει την πρόκριση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

press.jpg.f4d540794a6bbc87b36d745e3926b2a3.jpg

Αρωγό στην διάκριση αυτή αποτελούν και οι εξαιρετικές και πολλαπλές διακρίσεις της ομάδας. Με την πρώτη χρονιά συμμετοχής, η ομάδα μας κατέκτησε την 11η θέση πανελλαδικά αποσπώντας παράλληλα δυο βραβεία μεγάλου κύρους,αυτά της καλύτερης πρωτοεμφανιζόμενης ομάδας και του εξόχου ευ αγωνίζεσθαι, ενώ ταυτόχρονα έκανε αισθητή την παρουσία της ως ομάδα αποφασισμένη να διακριθεί στους παγκόσμιους τελικούς. Η δεύτερη χρονιά αποτέλεσε μια, επίσης, εξαιρετικά σημαντική χρονιά. Με την ομάδα μας να κατακτά την 8η θέση πανελλαδικά, μια θέση πριν την πρόκριση στους παγκόσμιους τελικούς, κι έχοντας βελτιωθεί σε κάθε επίπεδο καταφέραμε να σφραγίσουμε μια θέση ανάμεσα στις καλύτερες ελληνικές ομάδες. Συγκεκριμένα η ομάδα μας με τρία νέα βραβεία μεταξύ των οποίων αυτό της καλύτερης ιστοσελίδας και της καινοτόμου σκέψης, και έθεσε νέα ρεκόρ ταχύτητας με το μονοθέσιο μας, να πιάνει τα 20 μέτρα σε 96 εκατοστά του δευτερολέπτου, ο πέμπτος καλύτερος χρόνος ανάμεσα στις ελληνικές ομάδες. Την τρίτη χρονιά κατάφερε η ομάδα μας να αποσπάσει τα δύο ακόμη βραβεία της καινοτόμου σκέψης και της έρευνας και ανάπτυξης.

Με την πρόκριση της ομάδας μας ως η δεύτερη καλύτερη ομάδα δημοσίου σχολείου έχουμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε με τα Εκπαιδευτήρια Αντωνοπούλου-Αναγέννησης, της Αθήνας που θα συμμετάσχουμε στους παγκόσμιους τελικούς ως ομάδα. Οι παγκόσμιοι αγώνες θα διεξαχθούν το Νοέμβριο στο Abu Dhabi την εβδομάδα που θα διεξαχθεί το grand prix της F1 στο Yas Marina Circuit. Λαμβάνοντας όλα τα παραπάνω υπόψιν, η ομάδα μας Arrows Racers των Εκπαιδευτηρίων Αντωνοπούλου Αναγέννησης της Αθήνας και του 1ου ΓΕΛ Πανοράματος Θεσσαλονίκης αποτελεί έναν από τους πλέον δυναμικούς συμμετέχοντες του διαγωνισμού, με γερά θεμέλια κι στόχους αντάξιους των ικανοτήτων των μελών της.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους Blute Racers και να δείτε την δουλειά τους μέσω των παρακάτω τρόπων

Τηλέφωνο: 2310342470
Fax: 2310342626
email: [email protected]

Web site: https://bluteracers.wixsite.com/bluteracers
Facebook: https://www.facebook.com/bluteracers/
Instagram: https://www.instagram.com/blute_racers/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCzy32pTgfmnxrUi_f71-nIg
Twitter: https://twitter.com/blute_racers

  • Like 3
Δημοσ.

Μπράβο στα παιδιά μακάρι να καταφέρουν να βρούνε δουλειά σε μεγάλες ομάδες μέσα απο αυτό. Έχουμε πολύ δυνατά μυαλά στην Ελλάδα και είναι κρίμα να μην αξιοποιηθούν.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Hatsos είπε

Μπράβο στα παιδιά μακάρι να καταφέρουν να βρούνε δουλειά σε μεγάλες ομάδες μέσα απο αυτό. Έχουμε πολύ δυνατά μυαλά στην Ελλάδα και είναι κρίμα να μην αξιοποιηθούν.

Σκοπός του σχολείου είναι να σε κάνει άνθρωπο και όχι ρομποτάκι των πολυεθνικών.

Η συγκεκριμένη δραστηριότητα πρέπει να αφορά τα ελληνικά πανεπιστήμια και όχι τα παιδιά της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Η πρωτοβάθμια και η δευτεροβάθμια εκπαίδευση πρέπει να σε μετατρέπει απο ζώο σε άνθρωπο και η τριτοβάθμια εκπαίδευση απο ανειδίκευτο εργάτη
σε ειδικευμένο

Κατάλαβες γιατι ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός προέτρεπε τους σκλαβωμένους Έλληνες να δημιουργούν σχολεία;


Η λέξη «παιδεία» είναι παράγωγο του αρχαίου ρήματος «παιδεύω» που σημαίνει διδάσκω, εκπαιδεύω. Συνώνυμα: η λέξη παιδεία αναφέρεται στη νοητική και ψυχική καλλιέργεια ενός παιδιού, η οποία επιτυγχάνεται κυρίως μέσω της εκπαίδευσης (στις διάφορες βαθμίδες της). Η λέξη κουλτούρα ενσωματώνει τη δήλωση τόσο της πνευματικής καλλιέργειας όσο και του πνευματικού πολιτισμού (σε αντιδιαστολή προς τον τεχνικό / υλικό). Εκτός από την παροχή γνώσεων η εκπαίδευση αποσκοπεί επίσης στη μόρφωση του ανθρώπου καθώς και στη διάπλασή του, δηλαδή στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς και στην ανάπτυξη του ήθους του. Οι έννοιες αυτές αποδίδονται επίσης με τον όρο αγωγή.

https://el.wikipedia.org/wiki/Παιδεία

  • Confused 2
Δημοσ.
15 ώρες πριν, BOURBOULAS είπε

Σκοπός του σχολείου είναι να σε κάνει άνθρωπο και όχι ρομποτάκι των πολυεθνικών.

Η συγκεκριμένη δραστηριότητα πρέπει να αφορά τα ελληνικά πανεπιστήμια και όχι τα παιδιά της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Η πρωτοβάθμια και η δευτεροβάθμια εκπαίδευση πρέπει να σε μετατρέπει απο ζώο σε άνθρωπο και η τριτοβάθμια εκπαίδευση απο ανειδίκευτο εργάτη
σε ειδικευμένο

Κατάλαβες γιατι ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός προέτρεπε τους σκλαβωμένους Έλληνες να δημιουργούν σχολεία;


Η λέξη «παιδεία» είναι παράγωγο του αρχαίου ρήματος «παιδεύω» που σημαίνει διδάσκω, εκπαιδεύω. Συνώνυμα: η λέξη παιδεία αναφέρεται στη νοητική και ψυχική καλλιέργεια ενός παιδιού, η οποία επιτυγχάνεται κυρίως μέσω της εκπαίδευσης (στις διάφορες βαθμίδες της). Η λέξη κουλτούρα ενσωματώνει τη δήλωση τόσο της πνευματικής καλλιέργειας όσο και του πνευματικού πολιτισμού (σε αντιδιαστολή προς τον τεχνικό / υλικό). Εκτός από την παροχή γνώσεων η εκπαίδευση αποσκοπεί επίσης στη μόρφωση του ανθρώπου καθώς και στη διάπλασή του, δηλαδή στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς και στην ανάπτυξη του ήθους του. Οι έννοιες αυτές αποδίδονται επίσης με τον όρο αγωγή.

https://el.wikipedia.org/wiki/Παιδεία

Ωραία τότε με αυτό τον κλάδο τι θα μπορούσαν να κάνουν τα παιδιά πέρα από να βρουνε δουλειά σε μια μεγάλη εταιρεία; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/6/2019 στις 4:18 ΜΜ, insomnia.gr είπε

Το 1ο ΓΕΛ Πανοράματος εδώ και τρία συνεχή χρονιά, στα πλαίσια του σχολικού προγράμματος αγωγής σταδιοδρομίας, μετέχει σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα και διαγωνισμό (Formula 1 in schools) .

Το F1 in schools είναι ένας από τους μεγαλύτερους διαεπιστημονικούς διαγωνισμούς στον κόσμο. Το πρόγραμμα αυτό ξεκίνησε το 1999, στην Αγγλία και σήμερα υλοποιείται σε περισσότερες από 30 χώρες με συμμετοχή περισσότερων από 17000 μαθητών. Το F1 στα σχολεία βοηθάει τους μαθητές να αποκτήσουν βιωματικές εμπειρίες και βασικές γνώσεις πάνω σε γνωστικά αντικείμενα φυσικών επιστήμης, νέων τεχνολογιών, μηχανικής, εφαρμοσμένων μαθηματικών.
Οδηγεί τους μαθητές στην ανάπτυξη προσωπικών, κοινωνικών και επαγγελματικών δεξιοτήτων.

Περιλαμβάνει τον σχεδιασμό για την κατασκευή, από τους μαθητές, μικρών μοντέλων F1 αυτοκινήτων δουλεύοντας σε ομάδες με συγκεκριμένες αρμοδιότητες και ρόλους. Κάθε μέλος κάνοντας χρήση πολύ προηγμένων λογισμικών σχεδιάζει και υλοποιεί σχέδιο ενεργειών (business plan) προκειμένου να υλοποιήσει τους στόχους του. Συνεργάζονται εκτός από το σχολείο και με ιδιωτικούς φορείς της περιοχής τους. Λαμβάνουν μέρος σε προκριματικούς αγώνες και εν συνεχεία σε εθνικό επίπεδο. Με τις 3 νικήτριες ομάδες να εκπροσωπούν την Ελλάδα μας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 In Schools που διεξάγεται κάθε χρόνο.
Το 1ο ΓΕ.Λ. Πανοράματος προκρίθηκε στους πανελλήνιους σχολικούς αγώνες και βραβεύτηκε. Φέτος, με την μεγαλύτερη προσπάθεια που έχει κάνει μέχρι στιγμής, κατάφερε να πάρει την πρόκριση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

press.jpg.f4d540794a6bbc87b36d745e3926b2a3.jpg

Αρωγό στην διάκριση αυτή αποτελούν και οι εξαιρετικές και πολλαπλές διακρίσεις της ομάδας. Με την πρώτη χρονιά συμμετοχής, η ομάδα μας κατέκτησε την 11η θέση πανελλαδικά αποσπώντας παράλληλα δυο βραβεία μεγάλου κύρους,αυτά της καλύτερης πρωτοεμφανιζόμενης ομάδας και του εξόχου ευ αγωνίζεσθαι, ενώ ταυτόχρονα έκανε αισθητή την παρουσία της ως ομάδα αποφασισμένη να διακριθεί στους παγκόσμιους τελικούς. Η δεύτερη χρονιά αποτέλεσε μια, επίσης, εξαιρετικά σημαντική χρονιά. Με την ομάδα μας να κατακτά την 8η θέση πανελλαδικά, μια θέση πριν την πρόκριση στους παγκόσμιους τελικούς, κι έχοντας βελτιωθεί σε κάθε επίπεδο καταφέραμε να σφραγίσουμε μια θέση ανάμεσα στις καλύτερες ελληνικές ομάδες. Συγκεκριμένα η ομάδα μας με τρία νέα βραβεία μεταξύ των οποίων αυτό της καλύτερης ιστοσελίδας και της καινοτόμου σκέψης, και έθεσε νέα ρεκόρ ταχύτητας με το μονοθέσιο μας, να πιάνει τα 20 μέτρα σε 96 εκατοστά του δευτερολέπτου, ο πέμπτος καλύτερος χρόνος ανάμεσα στις ελληνικές ομάδες. Την τρίτη χρονιά κατάφερε η ομάδα μας να αποσπάσει τα δύο ακόμη βραβεία της καινοτόμου σκέψης και της έρευνας και ανάπτυξης.

Με την πρόκριση της ομάδας μας ως η δεύτερη καλύτερη ομάδα δημοσίου σχολείου έχουμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε με τα Εκπαιδευτήρια Αντωνοπούλου-Αναγέννησης, της Αθήνας που θα συμμετάσχουμε στους παγκόσμιους τελικούς ως ομάδα. Οι παγκόσμιοι αγώνες θα διεξαχθούν το Νοέμβριο στο Abu Dhabi την εβδομάδα που θα διεξαχθεί το grand prix της F1 στο Yas Marina Circuit. Λαμβάνοντας όλα τα παραπάνω υπόψιν, η ομάδα μας Arrows Racers των Εκπαιδευτηρίων Αντωνοπούλου Αναγέννησης της Αθήνας και του 1ου ΓΕΛ Πανοράματος Θεσσαλονίκης αποτελεί έναν από τους πλέον δυναμικούς συμμετέχοντες του διαγωνισμού, με γερά θεμέλια κι στόχους αντάξιους των ικανοτήτων των μελών της.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους Blute Racers και να δείτε την δουλειά τους μέσω των παρακάτω τρόπων

Τηλέφωνο: 2310342470
Fax: 2310342626
email: [email protected]

Web site: https://bluteracers.wixsite.com/bluteracers
Facebook: https://www.facebook.com/bluteracers/
Instagram: https://www.instagram.com/blute_racers/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCzy32pTgfmnxrUi_f71-nIg
Twitter: https://twitter.com/blute_racers

Λυπάμαι που το λέω, αλλά περισσότερο σε διαφήμιση του ιδιωτικού σχολείου με το οποίο εχουν την...ευκαιρία  οι...ταπεινοί-υποδεέστεροι του δημοσίου ΕΠΑΛ να συνεργαστούν μοιάζει ,παρά ως διαφήμιση του δημόσιου ΕΠΑΛ.  Ειλικρινά απογοητευτικός ο τρόπος παρουσίασης.

Επεξ/σία από kokoviosR
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, kokoviosR είπε

Λυπάμαι που το λέω, αλλά περισσότερο σε διαφήμιση του ιδιωτικού σχολείου με το οποίο εχουν την...ευκαιρία  οι...ταπεινοί-υποδεέστεροι του δημοσίου ΕΠΑΛ να συνεργαστούν μοιάζει ,παρά ως διαφήμιση του δημόσιου ΕΠΑΛ.  Ειλικρινά απογοητευτικός ο τρόπος παρουσίασης.

Το πως το ΓΕΛ εγινε ΕΠΑΛ δε μπορω να το καταλαβω...

20 ώρες πριν, BOURBOULAS είπε

Σκοπός του σχολείου είναι να σε κάνει άνθρωπο και όχι ρομποτάκι των πολυεθνικών.

Η συγκεκριμένη δραστηριότητα πρέπει να αφορά τα ελληνικά πανεπιστήμια και όχι τα παιδιά της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Η πρωτοβάθμια και η δευτεροβάθμια εκπαίδευση πρέπει να σε μετατρέπει απο ζώο σε άνθρωπο και η τριτοβάθμια εκπαίδευση απο ανειδίκευτο εργάτη
σε ειδικευμένο

Κατάλαβες γιατι ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός προέτρεπε τους σκλαβωμένους Έλληνες να δημιουργούν σχολεία;


Η λέξη «παιδεία» είναι παράγωγο του αρχαίου ρήματος «παιδεύω» που σημαίνει διδάσκω, εκπαιδεύω. Συνώνυμα: η λέξη παιδεία αναφέρεται στη νοητική και ψυχική καλλιέργεια ενός παιδιού, η οποία επιτυγχάνεται κυρίως μέσω της εκπαίδευσης (στις διάφορες βαθμίδες της). Η λέξη κουλτούρα ενσωματώνει τη δήλωση τόσο της πνευματικής καλλιέργειας όσο και του πνευματικού πολιτισμού (σε αντιδιαστολή προς τον τεχνικό / υλικό). Εκτός από την παροχή γνώσεων η εκπαίδευση αποσκοπεί επίσης στη μόρφωση του ανθρώπου καθώς και στη διάπλασή του, δηλαδή στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς και στην ανάπτυξη του ήθους του. Οι έννοιες αυτές αποδίδονται επίσης με τον όρο αγωγή.

https://el.wikipedia.org/wiki/Παιδεία

Υπάρχει κανονικά στα πανεπιστήμια και σε πολύ πιο προχωρημένο επίπεδο και η εμπειρία που παίρνουν είναι τρομερή. Αλλά εκεί το καθηγητάτο νιώθει μειονεκτικά που μια ομάδα φοιτητών που την τρέχουν οι ίδιοι οι φοιτητές τα πετυχαίνει τόσο καλά και τους βάζει εμπόδια. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Το πως το ΓΕΛ εγινε ΕΠΑΛ δε μπορω να το καταλαβω...

Υπάρχει κανονικά στα πανεπιστήμια και σε πολύ πιο προχωρημένο επίπεδο και η εμπειρία που παίρνουν είναι τρομερή. Αλλά εκεί το καθηγητάτο νιώθει μειονεκτικά που μια ομάδα φοιτητών που την τρέχουν οι ίδιοι οι φοιτητές τα πετυχαίνει τόσο καλά και τους βάζει εμπόδια. 

Εκ Παραδρομης εγραψα ΕΠΑΛ, μου αρκει ομως που κατανοησες τα υπολοιπα που ειναι και η ουσια του ποστ...

Δημοσ.

Τα πανεπιστήμια δεν ανταγωνίζονται ομάδες της φόρμουλα 1, ανταγωνίζονται άλλα πανεπιστήμια που δουλεύουν με αντίστοιχες συνθήκες, σε καλύτερα περιβάλλοντα και με βαθύτερες τσέπες. Τα αποτελέσματα που φέρνουν, όταν λάβουμε υπόψιν μας τις δυσκολίες της Ελληνικής πραγματικότητας και την παντελή έλλειψη εμπειρίας και παράδοσης στον κλάδο, σε αντίθεση με χώρες όπως η Γερμανία, είναι αξιόλογα. Αν το έψαχνες πιο σχολαστικά απο το να βρεις ενα βίντεο για να βγάλεις τη χολή σου, θα έβλεπες πως κατα καιρούς έχουν φτάσει να συμμετάσχουν σε διαγωνισμούς πολύ υψηλού επιπέδου, μιλάμε πάντα για τους διαγωνισμούς των πανεπιστημίων. Αν πάλι το πρόβλημα σου είναι τα βαφτίσια, συμφωνώ πως σε καμία περίπτωση δεν είναι μονοθέσια της φόρμουλα 1. 

Εν πάσει περιπτώσει, η συμμετοχή σε μια τέτοια ομάδα μόνο θετικά μπορεί να επηρεάσει το φοιτητή. Δεν είναι μόνο όσοι δουλεύουν στην αεροδυναμική αλλά και όσοι δουλεύουν στο μηχανολογικό κομμάτι, στο κατασκευαστικό, στο οικονομικό και πάει λέγοντας. Μηχανικός δε γίνεσαι μόνο λύνοντας εξισώσεις ρευστών. Και προφανώς, η 2ετης ή 3ετης προϋπηρεσία σε μια ομάδα φοιτητικής φόρμουλας (τόσο κάθονται τα περισσότερα παιδιά) δεν σε βγάζει έτοιμο μηχανικό για να αναλάβεις μεγάλο πόστο σε μια ομάδα φόρμουλας.

Μια χαρά όμως κοσμεί το CV τους και τους βοηθάει στην ανεύρεση εργασίας γιατί δείχνει πως αφενός έχουν έστω μια ιδέα για τον πραγματικό κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού (και πριν πετάξεις βελάκι, σίγουρα, ελάχιστη σε σύγκριση με το ανώτερο επίπεδο) κι αφετέρου, στα φοιτητικά τους χρόνια δε φυτεύτηκαν πάνω από ένα βιβλίο, κλείνοντας τη σκέψη τους σε ένα αεροστεγές κουτί, αντίθετα δούλεψαν σοβαρά σε μια ομάδα, εργάστηκαν πάνω σε ενα απτό πρότζεκτ με αρχή-μέση-τέλος και έφεραν ένα αποτέλεσμα που κάθε άλλο παρά άσχημο ήταν. Και μπορεί να τα θεωρείς όλα αυτά ασήμαντα, που δεν είναι, αλλά το 90% των φοιτητών του πολυτεχνείου δε τα έχει.

Άλλωστε, στο πανεπιστήμιο απ'όλα μια ιδέα παίρνεις,  από ρευστομηχανική, συστήματα αυτομάτου ελέγχου, στροβιλομηχανές, ΜΕΚ κ.ο.κ. Το πόσο θα εμβαθύνεις μετά είναι καθαρά δικό σου ζήτημα και ξεφεύγει απο τα πλαίσια του μαθήματος. Σε αυτή τη λογική βάζω και τη φόρμουλα student. Όπως δε γίνεσαι expert των ρομποτικών συστημάτων μετά από ένα ή δυο μαθήματα στη σχολή, έτσι δε γίνεσαι expert και στο μηχανοκίνητο αθλητισμό με το να συμμετέχεις σε μια τέτοια ομάδα. Παίρνεις όμως το ερέθισμα, για τα καλά. Το πόσο θα το συνεχίσεις είναι δικό σου θέμα. Υπάρχουν παιδιά που συνεχίζουν, κάνουν μεταπτυχιακά σε σχετικά αντικείμενα (προφανώς όχι στην Ελλάδα) και ευελπιστούν οτι θα φτάσουν στο τοπ επίπεδο.

Δημοσ.
20 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Τα πανεπιστήμια δεν ανταγωνίζονται ομάδες της φόρμουλα 1, ανταγωνίζονται άλλα πανεπιστήμια που δουλεύουν με αντίστοιχες συνθήκες, σε καλύτερα περιβάλλοντα και με βαθύτερες τσέπες. Τα αποτελέσματα που φέρνουν, όταν λάβουμε υπόψιν μας τις δυσκολίες της Ελληνικής πραγματικότητας και την παντελή έλλειψη εμπειρίας και παράδοσης στον κλάδο, σε αντίθεση με χώρες όπως η Γερμανία, είναι αξιόλογα. Αν το έψαχνες πιο σχολαστικά απο το να βρεις ενα βίντεο για να βγάλεις τη χολή σου, θα έβλεπες πως κατα καιρούς έχουν φτάσει να συμμετάσχουν σε διαγωνισμούς πολύ υψηλού επιπέδου, μιλάμε πάντα για τους διαγωνισμούς των πανεπιστημίων. Αν πάλι το πρόβλημα σου είναι τα βαφτίσια, συμφωνώ πως σε καμία περίπτωση δεν είναι μονοθέσια της φόρμουλα 1. 

Εν πάσει περιπτώσει, η συμμετοχή σε μια τέτοια ομάδα μόνο θετικά μπορεί να επηρεάσει το φοιτητή. Δεν είναι μόνο όσοι δουλεύουν στην αεροδυναμική αλλά και όσοι δουλεύουν στο μηχανολογικό κομμάτι, στο κατασκευαστικό, στο οικονομικό και πάει λέγοντας. Μηχανικός δε γίνεσαι μόνο λύνοντας εξισώσεις ρευστών. Και προφανώς, η 2ετης ή 3ετης προϋπηρεσία σε μια ομάδα φοιτητικής φόρμουλας (τόσο κάθονται τα περισσότερα παιδιά) δεν σε βγάζει έτοιμο μηχανικό για να αναλάβεις μεγάλο πόστο σε μια ομάδα φόρμουλας.

Μια χαρά όμως κοσμεί το CV τους και τους βοηθάει στην ανεύρεση εργασίας γιατί δείχνει πως αφενός έχουν έστω μια ιδέα για τον πραγματικό κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού (και πριν πετάξεις βελάκι, σίγουρα, ελάχιστη σε σύγκριση με το ανώτερο επίπεδο) κι αφετέρου, στα φοιτητικά τους χρόνια δε φυτεύτηκαν πάνω από ένα βιβλίο, κλείνοντας τη σκέψη τους σε ένα αεροστεγές κουτί, αντίθετα δούλεψαν σοβαρά σε μια ομάδα, εργάστηκαν πάνω σε ενα απτό πρότζεκτ με αρχή-μέση-τέλος και έφεραν ένα αποτέλεσμα που κάθε άλλο παρά άσχημο ήταν. Και μπορεί να τα θεωρείς όλα αυτά ασήμαντα, που δεν είναι, αλλά το 90% των φοιτητών του πολυτεχνείου δε τα έχει.

Άλλωστε, στο πανεπιστήμιο απ'όλα μια ιδέα παίρνεις,  από ρευστομηχανική, συστήματα αυτομάτου ελέγχου, στροβιλομηχανές, ΜΕΚ κ.ο.κ. Το πόσο θα εμβαθύνεις μετά είναι καθαρά δικό σου ζήτημα και ξεφεύγει απο τα πλαίσια του μαθήματος. Σε αυτή τη λογική βάζω και τη φόρμουλα student. Όπως δε γίνεσαι expert των ρομποτικών συστημάτων μετά από ένα ή δυο μαθήματα στη σχολή, έτσι δε γίνεσαι expert και στο μηχανοκίνητο αθλητισμό με το να συμμετέχεις σε μια τέτοια ομάδα. Παίρνεις όμως το ερέθισμα, για τα καλά. Το πόσο θα το συνεχίσεις είναι δικό σου θέμα. Υπάρχουν παιδιά που συνεχίζουν, κάνουν μεταπτυχιακά σε σχετικά αντικείμενα (προφανώς όχι στην Ελλάδα) και ευελπιστούν οτι θα φτάσουν στο τοπ επίπεδο.

Δεν μπορώ να επιχειρηματολογήσω,διότι το φόρουμ είναι δημοκρατικό και ασκεί την τέχνη της φίμωσης και της λογοκρισίας

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...