Προς το περιεχόμενο

Από την 1η Ιουλίου, τα ηλεκτρικά οχήματα επιβάλλεται στις χώρες της ΕΕ να κάνουν θόρυβο όταν κινούνται με ταχύτητα κάτω των 20χλμ./ώρα


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

32 λεπτά πριν, Doubt είπε

ΟΚ, ακολούθησε εσύ αυτό που γράφεις και περίμενε το αποτέλεσμα.

Και στους δικούς σου αυτά λες;

Διάβασε πρώτα. Μετά κατανόησε. Μετά μίλα. 

Ξέχασες το δεύτερο βήμα και είπες μια βλακεία. Ελπίζω να μην ψηφίζεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιτέλους!

Είναι μεγάλο μαρτύριο να παρασέρνεις άτομα τρίτης ηλικίας με το Prius επειδή δεν ακούνε το όχημα που τους πλησιάζει.

Ορισμένες φορές το καταλαβαίνουν πάντως και κάνουν στην άκρη. Η λύση εκεί είναι το άνοιγμα της πόρτας... .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Coul είπε

Διάβασε πρώτα. Μετά κατανόησε. Μετά μίλα. 

Ξέχασες το δεύτερο βήμα και είπες μια βλακεία. Ελπίζω να μην ψηφίζεις. 

Οι εξυπνάδες έχουν αποκλειστικούς αντιπρόσωπους εδώ μέσα.

Περαστικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Coul said:

Οι πεζοί βέβαια έχουν προτεραιότητα στον δρόμο (όχι βεβαίως σε λεωφόρους και αυτοκινητόδρομους) αλλά αυτό δεν σας το έμαθε ο μπαμπάς. Η μαμά σας έμαθε να κοιτάτε δεξιά και αριστερά και να περιμένετε να περάσει το αυτοκίνητο του μπαμπά πριν περάσετε τον δρόμο. Ακριβώς το αντίθετο από ότι λέει ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας. 

 

Σε ποιο σημείο το λέει αυτό? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, NickTG είπε

Σε ποιο σημείο το λέει αυτό? 

Άρθρο 19 (παρ. 3) και άρθρο 39

Επίσης οι αποφάσεις των δικαστηρίων μέχρι τώρα σε ατυχήματα που περιλαμβάνεται πεζός.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, esertas είπε

Ούτε ένας ποδηλάτης δεν φοράει κράνος.

Το βίντεο είναι γυρισμένο στην Ολλανδία. Όλοι οι ποδηλάτες κινούνται σε ποδηλατόδρομο και το κράνος δεν είναι απαραίτητο από το νόμο. Στην πραγματικότητα δεν είναι απαραίτητο ούτε για το μηχανάκι που κινείται στον ποδηλατόδρομο (δυστυχώς επιτρέπεται κάτι τέτοιο) εφόσον θεωρητικά εκεί μπορεί να κινείται με max 25 km/h. 

Το πρόβλημα είναι ότι κανένα μηχανάκι δεν ακολουθεί αυτόν τον κανόνα και κανένας δεν τους υποβάλει πρόστιμα όπως θα έπρεπε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, l337 said:

Άρθρο 19 (παρ. 3) και άρθρο 39

Επίσης οι αποφάσεις των δικαστηρίων μέχρι τώρα σε ατυχήματα που περιλαμβάνεται πεζός.

 

Δεν βλέπω πουθενά να λέει για καμιά γενική προτεραιότητα στο δρόμο. 

Προφανως και λέει να προσέχεις όσο γίνεται σε κάθε περίπτωση και ειδικά σε διαβάσεις. Αυτό έλειπε. 

Αποφάσεις έχουν βγει και κατά πεζών. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, NickTG είπε

Δεν βλέπω πουθενά να λέει για καμιά γενική προτεραιότητα στο δρόμο. 

Προφανως και λέει να προσέχεις όσο γίνεται σε κάθε περίπτωση και ειδικά σε διαβάσεις. Αυτό έλειπε. 

Αποφάσεις έχουν βγει και κατά πεζών. 

Δε νομίζω να βρεις κάπου για γενική προτεραιότητα. Το δικαστήριο αποφασίζει με βάση το τι συνέβη στο ατύχημα και την αρχή της αναλογικότητας. Αυτός που κινείται με το όχημα είναι σε πλεονεκτικότερη θέση και πρέπει να προσέχει περισσότερο τον πεζό. Μετά από ατύχημα, στο δικαστήριο που θα γίνει, ο πεζός -by default- θα βρίσκεται σε πλεονεκτικότερη θέση από τον οδηγό του οχήματος. Αυτό εννούσα και πριν. Και η ιστορία στις αποφάσεις των δικαστηρίων έχει δείξει ακριβώς αυτό το πράγμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, nzeppos είπε

Πολύ ωραία. Πως θα γίνει να εφαρμοστεί το ίδιο και σε θορυβώδη μηχανάκια/αυτοκίνητα ώστε να γλυτώσουμε επιτέλους από τον κάθε καραγκιόζη καγκουροβλάκα που περνάει Κυριακή μεσημέρι και σηκώνει τη γειτονιά στο πόδι επειδή ξέρει ότι δεν πρόκειται ποτέ να τον ελέγξει κανένας για μουσική ή εξάτμιση;

Για εξάτμιση είναι λιγάκι easy, πάρε την αστυνομία, δώσε τον αριθμό κυκλοφορίας, κάνε καταγγελία και θα φάει ένα ωραιότατο πρόστιμο αφού τον μετρήσουν με ντεσιμπελόμετρο.
Για αυτούς με τον ήχο στο τέρμα είτε έχουν sub είτε όχι δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις και πολλά πέρα από το να βρεις που μένει και να του κάνεις τα ίδια μέρα νύχτα. Πρόσεχε μόνο μην βάλεις μουσική στα γουστα του κάγκουρα γιατί υπάρχει περίπτωση να γουστάρει :P 
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, l337 είπε

Δε νομίζω να βρεις κάπου για γενική προτεραιότητα. Το δικαστήριο αποφασίζει με βάση το τι συνέβη στο ατύχημα και την αρχή της αναλογικότητας. Αυτός που κινείται με το όχημα είναι σε πλεονεκτικότερη θέση και πρέπει να προσέχει περισσότερο τον πεζό. Μετά από ατύχημα, στο δικαστήριο που θα γίνει, ο πεζός -by default- θα βρίσκεται σε πλεονεκτικότερη θέση από τον οδηγό του οχήματος. Αυτό εννούσα και πριν. Και η ιστορία στις αποφάσεις των δικαστηρίων έχει δείξει ακριβώς αυτό το πράγμα.

Θέλω παράδειγμα Δηλαδή αν είμαι μέσα στα όρια ταχύτητας και πεταχτεί πεζός μπροστά μου , χωρις διάβαση , σε κάποια μέτρα τα οποία δεν μου ήταν αρκετά για να ακινητοποιήθει το όχημα μου από τα φρένα και τον χτυπήσω / πατήσω τα δικαστήρια θα βγάλουν απόφαση ότι φταίω εγώ; Δεν νομίζω κύριε. Με συγχωρείτε κιόλας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, nzeppos είπε

Πολύ ωραία. Πως θα γίνει να εφαρμοστεί το ίδιο και σε θορυβώδη μηχανάκια/αυτοκίνητα ώστε να γλυτώσουμε επιτέλους από τον κάθε καραγκιόζη καγκουροβλάκα που περνάει Κυριακή μεσημέρι και σηκώνει τη γειτονιά στο πόδι επειδή ξέρει ότι δεν πρόκειται ποτέ να τον ελέγξει κανένας για μουσική ή εξάτμιση;

Σ'αυτό το κράτος; Με τις γελοίες υπηρεσίες; Θα αστειεύεσαι!!!

28 λεπτά πριν, newton91 είπε

Θέλω παράδειγμα Δηλαδή αν είμαι μέσα στα όρια ταχύτητας και πεταχτεί πεζός μπροστά μου , χωρις διάβαση , σε κάποια μέτρα τα οποία δεν μου ήταν αρκετά για να ακινητοποιήθει το όχημα μου από τα φρένα και τον χτυπήσω / πατήσω τα δικαστήρια θα βγάλουν απόφαση ότι φταίω εγώ; Δεν νομίζω κύριε. Με συγχωρείτε κιόλας. 

Έχω μπλέξει εγώ σε μια τέτοια υπόθεση τώρα τελευταία. Έχω μηχανάκι και μάλιστα χτύπησα απο την πρόσκρουση. Πετάχτηκε ένας γέρος μέσα απο τους θάμνους στην Μεσογείων (εκτός διάβασης δηλαδή) πρόλαβα αστραπιαία και κορνάρισα μα αυτός συνέχισε την κίνησή του. Πρόλαβα λιγάκι να πάω σε αντίθετη φορά μα τελικά συγκρουστήκαμε και έπεσα και έπεσε. Αυτός έσπασε ισχίο (προφανώς η επαφή του σώματός του με το τιμόνι) και εγώ το πόδι μου κυρίως. Το κράνος φυσικά με έσωσε διότι πέφτοντας χτύπησα σε αυτοκίνητο ακινητοποιημένο στην μεσαία λωρίδα. Η ΤΟΤΑ είδε τα δεδομένα της περίπτωσης μα δεν με δικαίωσε διότι είμαστε.... ΕΛΛΑΔΑ (για το κράτος μιλάω, δεν μειώνω την πατρίδα) Τα υπόλοιπα.... στα δικαστήρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα πρέπει να υποχρεώσουν όλα τα αυτοκίνητα να κάνουν θόρυβο όταν κινούνται με την όπισθεν! 

Οπως στα φορτηγά, δεν είναι λίγες φορές που κόντεψε αυτοκίνητο με όπισθεν να με πατήσει...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, newton91 είπε

Θέλω παράδειγμα Δηλαδή αν είμαι μέσα στα όρια ταχύτητας και πεταχτεί πεζός μπροστά μου , χωρις διάβαση , σε κάποια μέτρα τα οποία δεν μου ήταν αρκετά για να ακινητοποιήθει το όχημα μου από τα φρένα και τον χτυπήσω / πατήσω τα δικαστήρια θα βγάλουν απόφαση ότι φταίω εγώ; Δεν νομίζω κύριε. Με συγχωρείτε κιόλας. 

95% στο δικαστήριο, ναι εσύ θα την πληρώσεις. Εάν κινείσαι επίσης -έστω και λίγο- πάνω από το όριο ταχύτητας (στις περισσότερες περιπτώσεις τα 50 km/h) τότε είναι 100% σίγουρο πως θα μπλέξεις ότι κι αν έκανε ο πεζός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...