solton57010 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 4 ώρες πριν, geodimis είπε Προσοχή, τα 2,5μ είναι για τη δήλωση συμμόρφωση κατασκευαστή, το όριο λεμβολόγησης είναι από 2 μέτρα και πάνω (βάσει ΓΚΛ και ορισμού "μικρό σκάφος"). οπότε θεωρητικά ακόμα και το βαρκάκι του θέματος χρειάζεται λεμβολόγηση απλά αποκλείεται να βρεις βεβαίωση κατασκευαστή δικαιολογητικό που θέλει το λιμεναρχείο. Για αυτό και το "εργαλείο" που έχω στις αγγελίες τελικά δεν με βλέπω να το πουλάω γιατί είναι 1,98 στα χαρτιά με το πλεονέκτημα να μην θέλει λεμβολόγηση και φυσικά τεκμήριο 4000€/χρόνο που θέλουν όλα τα μικρά σκάφη από 2-5μ. Εχει τροποποιηθεί ο ΓΚΛ και πλέον ο ορισμός των μικρών σκαφών δεν περιλαμβάνει όσα είναι μέχρι 2.5m. Και το αναφέρει ξεκάθαρα πλέον ότι όσα είναι κάτω από 2.5m : Spoiler 2. Δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής: «α) τα μη μηχανοκίνητα σκάφη (πνευστά ή μη) ολικού μήκους μέχρι και δυόμισι (2,50) μέτρα». ΓΚΛ-23-ΑΤΥΠΗ-ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ.pdf 2
geodimis Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, solton57010 είπε Εχει τροποποιηθεί ο ΓΚΛ και πλέον ο ορισμός των μικρών σκαφών δεν περιλαμβάνει όσα είναι μέχρι 2.5m. Και το αναφέρει ξεκάθαρα πλέον ότι όσα είναι κάτω από 2.5m : Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου 2. Δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής: «α) τα μη μηχανοκίνητα σκάφη (πνευστά ή μη) ολικού μήκους μέχρι και δυόμισι (2,50) μέτρα». ΓΚΛ-23-ΑΤΥΠΗ-ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ.pdf 543 kB · 6 downloads Σε ευχαριστούμε για την ενημερωση. Είναι εύκολο να ξανά επισυνάψεις το αρχείο γιατί σε εμένα τουλάχιστον δεν βγαίνει με σωστή επέκταση; EDIT: κι εδώ η έκδοση με όλες τις τροποιήσεις του ΓΚΛ 23 https://neaplefsi.gr/wp-content/uploads/2015/03/23-Γ.Κ.Λ.-ενοποιημένος.pdf Επεξ/σία 14 Ιουνίου 2019 από geodimis
Προτεινόμενες αναρτήσεις