Προς το περιεχόμενο

ECU programming ( Galletto 3)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Liapisftw είπε

Δεν θα βάλεις τουρμπο. Δεν θα μπλέξεις με μετατροπές. Βάλε το μοτέρ, την εξάτμιση, βάλε και ένα ελεύθερο φίλτρο και με ένα πρόγραμμα πιστεύω θα παίξεις κοντά στα 170 άλογα. Ελαφρύ αμάξι έχεις οπότε θα είναι πολύ δυνατό.

Ώραία . Σε ευχαριστώ για την βοήθεια και την γνώμη σου πάντως .

Επίσης πουλάω υδρογόνα συσκευές κλπ , και αν τη ρυθμίσω κατάλληλα στην εισαγωγή αέρα μπορώ να δώσω ένα 10% παραπάνω ισχύ .

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, alexakis199 είπε

Ώραία . Σε ευχαριστώ για την βοήθεια και την γνώμη σου πάντως .

Επίσης πουλάω υδρογόνα συσκευές κλπ , και αν τη ρυθμίσω κατάλληλα στην εισαγωγή αέρα μπορώ να δώσω ένα 10% παραπάνω ισχύ .

Αυτά με τα υδρογονα κλπ ούτε τα ξέρω ούτε τα εμπιστεύομαι. Δεν έχω δει κανέναν να χρησιμοποιεί ούτε να τα γνωρίζει. Δηλαδή εγώ που είμαι στα 250 άλογα θα το βάλω και θα πάω 275? Τι είναι τα άλογα στραγάλια?

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, alexakis199 είπε

Ώραία . Σε ευχαριστώ για την βοήθεια και την γνώμη σου πάντως .

Επίσης πουλάω υδρογόνα συσκευές κλπ , και αν τη ρυθμίσω κατάλληλα στην εισαγωγή αέρα μπορώ να δώσω ένα 10% παραπάνω ισχύ .

Δεν μπορώ να αντισταθώ στο να μην απαντησω

20190612_231005.jpg

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, mp123 είπε

Δεν μπορώ να αντισταθώ στο να μην απαντησω

20190612_231005.jpg

Τα έχω δοκιμάσει γιαυτό . Από το 2002 έχουν αγοράσει πόσοι , οι περισσότεροι για οικονομία βέβαια αλλά δίνει και λίγο παραπάνω δύναμη ανάλογα . Είναι δοκιμασμένα όλα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, alexakis199 είπε

Τα έχω δοκιμάσει γιαυτό . Από το 2002 έχουν αγοράσει πόσοι , οι περισσότεροι για οικονομία βέβαια αλλά δίνει και λίγο παραπάνω δύναμη ανάλογα . Είναι δοκιμασμένα όλα

Δεν υφισταται αυτο εκτος κι αν βρηκατε τροπο να παραβιασετε ολους τους νομους της θερμοδυναμικης

ειναι 100% απατη.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Δεν υφισταται αυτο εκτος κι αν βρηκατε τροπο να παραβιασετε ολους τους νομους της θερμοδυναμικης

ειναι 100% απατη.

Μπορώ να στο εξηγήσω αν θες μελετημένα . Εγώ πχ το έχω βάλει και με 20 ευρω βενζινη που βαζω κανω περιπου 30 χιλιομετρα παραπανω .

Μιλάμε για εισαγωγή αέρα πάντα , όχι σαν καύσιμο . 

Για να εξηγήσω και μην λέμε μ@...ιες , έχω συσκευή που παράγει υδρογόνο και οξυγόνο . Μπαίνει στην εισαγωγή του αέρα και επειδή το υδρογόνο αντιδρά με το οξυγόνο γίνεται καλύτερη καύση μέσα στον κινητήρα . Επίσης όσοι ασχολούνται με αμάξι ξέρουν ότι το οξυγόνο και γενικά ο κρύος αέρα προσφέρει στη μηχανή ( έτσι δουλέυουν τα turbo κλπ)

Οπότε ανάλογα με τη ρύθμιση του καθένα προσφέρει την ανάλογη οικονομία και δύναμη . Μιλάμε για δύναμη 5-8 άλογα μη φανταστείτε τρελό πράγμα . Ο σκοπός του είναι η οικονομία . 

Πολλοί βέβαια δεν γνωρίζουν οι δεν πιστεύουν , δεν είμαι εδώ για να πείσω κάποιον , εγώ έκανα το διάβασμα και την έρευνα μου , δεν πήγα και έβαλα ξαφνικά στο αμάξι μου άκυρη συσκευή .

Έχω πολλά παραδέιγματα από bmw και mercedes 2000cc που από 9.5 λίτρα έφτασαν στα 6.5 κατανάλωση κλπ . Το θέμα είναι ότι δεν είναι γνωστό και πολλοί όντως κοροιδεύουν τον κόσμο . Όσοι το έβαλαν από εμένα και μιλάμε για πάνω από 100 άτομα δεν ήρθε ένας να μου πει δεν είδα διαφορά . Ας μη ξεφεύγουμε πολύ όμως από το θέμα μας 

Επεξ/σία από alexakis199
Δημοσ.

Για να μη ξεφευγουμε απο το θέμα πες απο την αρχή οτι πουλάς την υδρογονική φάση και θες να την προωθήσεις και ασε το fiesta στη δικη του.... δεν είναι κακό. ;)

Δημοσ.
10 ώρες πριν, alexakis199 είπε

...

Έχω πολλά παραδέιγματα από bmw και mercedes 2000cc που από 9.5 λίτρα έφτασαν στα 6.5 κατανάλωση κλπ . ...

Έχεις σκεφτεί να το πουλήσεις στις παραπάνω εταιρίες; 30 % μείωση στην κατανάλωση έτσι απλά;

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, alexakis199 είπε

Μπορώ να στο εξηγήσω αν θες μελετημένα . Εγώ πχ το έχω βάλει και με 20 ευρω βενζινη που βαζω κανω περιπου 30 χιλιομετρα παραπανω .

Μιλάμε για εισαγωγή αέρα πάντα , όχι σαν καύσιμο . 

Για να εξηγήσω και μην λέμε μ@...ιες , έχω συσκευή που παράγει υδρογόνο και οξυγόνο . Μπαίνει στην εισαγωγή του αέρα και επειδή το υδρογόνο αντιδρά με το οξυγόνο γίνεται καλύτερη καύση μέσα στον κινητήρα . Επίσης όσοι ασχολούνται με αμάξι ξέρουν ότι το οξυγόνο και γενικά ο κρύος αέρα προσφέρει στη μηχανή ( έτσι δουλέυουν τα turbo κλπ)

Οπότε ανάλογα με τη ρύθμιση του καθένα προσφέρει την ανάλογη οικονομία και δύναμη . Μιλάμε για δύναμη 5-8 άλογα μη φανταστείτε τρελό πράγμα . Ο σκοπός του είναι η οικονομία . 

Πολλοί βέβαια δεν γνωρίζουν οι δεν πιστεύουν , δεν είμαι εδώ για να πείσω κάποιον , εγώ έκανα το διάβασμα και την έρευνα μου , δεν πήγα και έβαλα ξαφνικά στο αμάξι μου άκυρη συσκευή .

Έχω πολλά παραδέιγματα από bmw και mercedes 2000cc που από 9.5 λίτρα έφτασαν στα 6.5 κατανάλωση κλπ . Το θέμα είναι ότι δεν είναι γνωστό και πολλοί όντως κοροιδεύουν τον κόσμο . Όσοι το έβαλαν από εμένα και μιλάμε για πάνω από 100 άτομα δεν ήρθε ένας να μου πει δεν είδα διαφορά . Ας μη ξεφεύγουμε πολύ όμως από το θέμα μας 

Η συσκευη που παραγει οξυγονο και υδρογονο απο που παιρνει ενεργεια?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, G.bar είπε

Για να μη ξεφευγουμε απο το θέμα πες απο την αρχή οτι πουλάς την υδρογονική φάση και θες να την προωθήσεις και ασε το fiesta στη δικη του.... δεν είναι κακό. ;)

Ούτε καν φίλε . Καλημέρα .

1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Η συσκευη που παραγει οξυγονο και υδρογονο απο που παιρνει ενεργεια?

Από τη μπαταρία . Με σταθεροποιητή τάσης ώστε να μην τραβάει πάρα πολύ . Έχει γίνει ειδικό κύκλωμα γτ σπουδάζω ηλεκτρονικά .

1 ώρα πριν, NT1G είπε

Έχεις σκεφτεί να το πουλήσεις στις παραπάνω εταιρίες; 30 % μείωση στην κατανάλωση έτσι απλά;

Αν ήταν τόσο απλό με το κράτος θα ήμασταν όλοι πλούσιοι . 

Όπως και να έχει την πήρα τη βοήθεια από τον φίλο  Liaphs που μου είπε κάποια πράγματα στην αρχή , οπότε δεν χρειάζεται άλλη επέκταση το θέμα .

Επεξ/σία από alexakis199
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, alexakis199 είπε

Από τη μπαταρία . Με σταθεροποιητή τάσης ώστε να μην τραβάει πάρα πολύ . Έχει γίνει ειδικό κύκλωμα γτ σπουδάζω ηλεκτρονικά .

Θα ηθελα να μου εξηγησεις 2 πραγματα

1. Πως ενας σταθεροποιητης τασης κανει την γεννητρια υδρογονου να μην τραβαει τοσο πολυ (!)

2. Πως η ενεργεια που καταναλωνεις ως ρευμα απο την μπαταρια, πολλαπλασιαζεται κατα την μετατροπη της σε υδρογονο.

Επεξ/σία από Ntinaras
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Θα ηθελα να μου εξηγησεις 2 πραγματα

1. Πως ενας σταθεροποιητης τασης κανει την γεννητρια υδρογονου να μην τραβαει τοσο πολυ (!)

2. Πως η ενεργεια που καταναλωνεις ως ρευμα απο την μπαταρια, πολλαπλασιαζεται κατα την μετατροπη της σε υδρογονο.

Για αρχή δεν είναι γεννήτρια , αν θες μπορείς να το πεις πολύ μικρή γεννήτρια γιατί ουσιαστικά ένα κουτί 20cm x 20cm x 10cm το οποίο λειτουργεί με ηλεκτρόλυση και παράγεται το υδρογόνο και το οξυγόνο . Έχει μέσα δλδ το κατάλληλο υλικό για να γίνει η ηλεκτρόλυση . Από θέμα ρεύματος στην αγορά έχω δει τραβάνε όλα πάνω από 1.5-2 Α και έκατσα και φτιάχτηκε ένα κύκλωμα το οποίο αποδίδει το ίδιο αλλά με mA. Δεν θα σου πω τι ακριβώς έχει μέσα εκτός από σταθεροποιητή γιατί αυτός είναι ο λόγος που κάνει τη διαφορά στην αγορά .

Μπορώ σε προσωπικό να σου εξηγήσω ότι άλλο θες από απορίες στο θέμα αυτό .

Επεξ/σία από alexakis199
Δημοσ.
2 ώρες πριν, alexakis199 είπε

Να κλείσει το θέμα παρακαλώ γιατί ο κάθε ελληναρας επιστήμονας θα αρχίσει να λέει τα δικά του .

Ευχαριστώ.

Όχι να μην κλείσει.θελω να δω με τι σκεπτικό ειπες την μπαρούφα να βάλεις turbo σε κίνητρα 1.4  του 2006 χωρίς να αλλαξεις τιποτα στον κινητηρα.Ενώ λες πως είσαι γνώστης προγραμματισμού και έχεις βρει πατέντα για μείωση της κατανάλωσης σου διαφεύγουν βασικές γνώσεις μηχανολογίας.με λίγα λόγια από μηχανολογία δεν έχεις ιδεα και μας λες λες για υδρογονα.

Άντε να πάρω και την τρίτη παρατήρηση να τελειώνουμε ( σε 7 μέρες έχω δύο).

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...