Melli Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Στις 11/6/2019 στις 10:38 ΜΜ, andreas84gr είπε Βασικά λάθος δικό μου. Ούτε καν 8 πυρήνες δεν χρειάζεσαι για gaming. 6 πυρήνες με γρήγορο χρονισμό είναι υπέρ αρκετοί. Τώρα αν θες μελλοντικά να είσαι οκ, 8 είναι αρκετοί. Κανένας developer δεν έχει τερματίσει σε παιχνίδι 6 πυρηνο επεξεργαστή. παιρνεις 16, απενεργοποιείς τους 8 και κάνεις ένα overclock στους υπόλοιπους που θα το θυμάσαι.. just saying....
DVaderLa Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 12 ώρες πριν, oceanborngr είπε Πως θα πεθανει ακριβως σε τοσο συντομο διαστημα οταν το minimum σε καρτα γραφικων για 1440p (επιδοσεις 2060/Vega 56) σημερα ξεκινανε απο 300+ ευρω και θα γινουν ακομη ακριβοτερες και ενα αντιστοιχο monitor θελει αλλα τοσα? Mεταχειρισμένη GTX 1070 πόσο κοστίζει; Για μόνιτορ θα τα σκάσεις υποχρεωτικά, αλλά μετά το 2Κ δεν υπάρχει γυρισμός σε 1080p. Μιλάμε σε ένα thread για ένα επεξεργαστή με κόστος 750 δολάρια + η μητρική και μας φαίνονται ακριβά τα 1440p μόνιτορ; Ή μιλάμε για το μέσο όρο; Το chip αυτό δεν είναι για το μέσο όρο.
dimoskoutr Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 10 ώρες πριν, andreas84gr είπε Δεν έχω κοιτάξει καθόλου ποιο έχουν. Δεν έχω λόγο να ψάξω συγκριτικό γι αυτούς τους δύο επεξεργαστές(που μου είναι και αδιάφοροι στην τελική). Για κάποιον που ενδιαφέρεται να αγοράσει έναν απ' αυτούς ας ψάξει. Τώρα προσπαθείς να αποφύγεις το γεγονός ότι κάνεις λάθος. Είναι και οι δύο τετραπύρηνοι, ο amd έχει 4 threads παραπάνω και στα νεότερα παιχνίδια που θέλουν πυρήνες και threads πάει καλύτερα... Δεν ισχύει λοιπόν αυτό που είπες με τα threads σε καμία περίπτωση... Αυτός είναι ο λόγος να το ψάξεις, όχι το να ενδιαφέρεσαι για κάποιον από τους δύο cpu... Αν δεν θες να δεχτείς ότι κανείς λάθος οκ. Δικαίωμα σου φιλτατε. 2
tsibosp Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 20 ώρες πριν, thodoris5321 είπε https://store.steampowered.com/hwsurvey/cpus/ Οι 6core και 8core χρήστες ανεβαίνουν ραγδαία αυτή την περίοδο, και αν σκεφτείς ότι αυτοί που επενδύουν σε καινούριο hardware είναι πιο πιθανό να επενδύσουν και σε καινούρια παιχνίδια τότε οι αριθμοί αλλάζουν εκεί που κινείται το χρήμα. Τα 60 fps γίνονται όλο και πιο unplayable σε υπολογιστές σε πολλά είδη παιχνιδιών. Μακάρι η Ίντελ να επενδύει το απόθεμα που έχει από τα περασμένα χρόνια σε μια νέα αρχιτεκτονική και να το συνδιάσει με τον ερχομό των ddr5 μνημών, έτσι ώστε να επωφελούμαστε εμείς από καλύτερη τεχνολογία και μείωση τιμών. Αυτο ακριβως λεω και γω φιλε μου. Αυτο το 56,79% θα κανει παααααααρα πολυ καιρο να πεσει, ο μεσος user πλεον δεν κανει upgrade συχνα/ευκολα. Μην νομιζεις οτι ολοι ειναι σαν και μας και ασχολουνται τοσο εντονα, ειμαστε μειοψηφια. Οι developers εχουν στο μυαλο τους το 56,79% οταν σχεδιαζουν κατι οχι το 10,27%. Το οποιο 10,27% θα ανεβαινει φυσικα αλλα αργα και σταθερα.
andreas84gr Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, dimoskoutr είπε Τώρα προσπαθείς να αποφύγεις το γεγονός ότι κάνεις λάθος. Είναι και οι δύο τετραπύρηνοι, ο amd έχει 4 threads παραπάνω και στα νεότερα παιχνίδια που θέλουν πυρήνες και threads πάει καλύτερα... Δεν ισχύει λοιπόν αυτό που είπες με τα threads σε καμία περίπτωση... Αυτός είναι ο λόγος να το ψάξεις, όχι το να ενδιαφέρεσαι για κάποιον από τους δύο cpu... Αν δεν θες να δεχτείς ότι κανείς λάθος οκ. Δικαίωμα σου φιλτατε. Επειδή δεν θες να καταλάβεις, θα το πω μια τελευταία φορά. Στα παιχνίδια ρόλο παίζει η συχνότητα πυρήνα κ όχι το πλήθος των threads ή οι εξαιρετικά πολλοί πυρήνες. Παρότι υπάρχουν βελτιώσεις προς το multi thread gaming ακόμα βασιλιάς είναι τα υψηλά ρολόγια. Διάβασε review οποιονδήποτε επεξεργαστών και θα καταλάβεις. Μακάρι να αλλάξει σύντομα αυτό. Τώρα είχα ήδη ψάξει για την δική μου περίπτωση συγκριτικά μεταξύ του 9900κ που έχω, με τον 9700κ και όλα τα review όπως κ βίντεο έδειχναν αυτό. Ότι αν ο 9700κ ήταν κλοκαρισμενος υψηλότερα έβγαζε καλύτερα frames στα παιχνίδια. Κανένα κέρδος από τα 16 threads του 9900κ( το ότι τον αγόρασα ήταν για δική μου τρέλα κ επειδή τον βρήκα πολύ φτηνότερα). Αλλά για να σου κάνω κ την χάρη, είδα ένα συγκριτικό στο YouTube για τους δυο επεξεργαστές που ήθελες. Λοιπόν είχαν πάνω κάτω ίδιες επιδόσεις, σε μερικά παιχνίδια λίγο καλύτερος ο i3 σε άλλα λίγο καλύτερος ο 2400g. Με τον i3 κιόλας να λειτουργεί στα 3.6ghz ενώ ο 2400g έχει κ ένα boost έως τα 3.9. Αλλά αν ήταν έτσι όπως λες τότε οι threadripper και οι πανάκριβοι επεξεργαστές της Intel με τα τόσα πολλά threads θα σάρωναν στα παιχνίδια. Που αυτό δεν συμβαίνει ούτε για πλάκα. Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από andreas84gr
music_lover Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Το πόσα cores και threads θα χρειάζεσαι στο μέλλον δεν το ξερει κανείς παρά μόνο οι software developers και οι μηχανές γραφικών τους. 1
thodoris5321 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 3 ώρες πριν, tsibosp είπε Αυτο ακριβως λεω και γω φιλε μου. Αυτο το 56,79% θα κανει παααααααρα πολυ καιρο να πεσει, ο μεσος user πλεον δεν κανει upgrade συχνα/ευκολα. Μην νομιζεις οτι ολοι ειναι σαν και μας και ασχολουνται τοσο εντονα, ειμαστε μειοψηφια. Οι developers εχουν στο μυαλο τους το 56,79% οταν σχεδιαζουν κατι οχι το 10,27%. Το οποιο 10,27% θα ανεβαινει φυσικα αλλα αργα και σταθερα. 10,27% ήταν πριν 4 μήνες, τώρα οι 6core και 8core χρήστες έχουν ανεβεί κάτα 5% ενώ δεν έχουν κυκλοφορίσει καν οι ryzen 3. Πόσο νομίζεις θα πάρει για να περάσουν σε ποσοστά τους 2core και 4core χρήστες; Δεν είναι μόνο ποιος ασχολείται προσωπικά αλλά και τι σου προτείνει ο πωλητής.
Plig88 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 14 ώρες πριν, mtifosi είπε Ας κοιταξουν να εκμεταλλευονται σωστα τα 4-6 core χωρις stutter και μετα ας πανε σε περισσοτερους...οπως και σε πολλα αλλα οπου φορτωνουν denuvo κλπ... Σε εχασα λίγο στο τέλος αλλά κατάλαβα ....πλάκα πλάκα ειδικά το χάρτη στο bfv , τον Mercury όπου είναι η Κρήτη ,, μαμιεται ο Δίας κανονικά ,,,,, στο firestorm είναι ψηλοκαλυτερα τα πράγματα αλλά στο χάρτη της Κρήτης γίνεται χαμός από shutter ..., απορώ πως μπορούν και παίζουν .....
dimoskoutr Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, andreas84gr είπε Επειδή δεν θες να καταλάβεις, θα το πω μια τελευταία φορά. Στα παιχνίδια ρόλο παίζει η συχνότητα πυρήνα κ όχι το πλήθος των threads ή οι εξαιρετικά πολλοί πυρήνες. Παρότι υπάρχουν βελτιώσεις προς το multi thread gaming ακόμα βασιλιάς είναι τα υψηλά ρολόγια. Διάβασε review οποιονδήποτε επεξεργαστών και θα καταλάβεις. Μακάρι να αλλάξει σύντομα αυτό. Τώρα είχα ήδη ψάξει για την δική μου περίπτωση συγκριτικά μεταξύ του 9900κ που έχω, με τον 9700κ και όλα τα review όπως κ βίντεο έδειχναν αυτό. Ότι αν ο 9700κ ήταν κλοκαρισμενος υψηλότερα έβγαζε καλύτερα frames στα παιχνίδια. Κανένα κέρδος από τα 16 threads του 9900κ( το ότι τον αγόρασα ήταν για δική μου τρέλα κ επειδή τον βρήκα πολύ φτηνότερα). Αλλά για να σου κάνω κ την χάρη, είδα ένα συγκριτικό στο YouTube για τους δυο επεξεργαστές που ήθελες. Λοιπόν είχαν πάνω κάτω ίδιες επιδόσεις, σε μερικά παιχνίδια λίγο καλύτερος ο i3 σε άλλα λίγο καλύτερος ο 2400g. Με τον i3 κιόλας να λειτουργεί στα 3.6ghz ενώ ο 2400g έχει κ ένα boost έως τα 3.9. Αλλά αν ήταν έτσι όπως λες τότε οι threadripper και οι πανάκριβοι επεξεργαστές της Intel με τα τόσα πολλά threads θα σάρωναν στα παιχνίδια. Που αυτό δεν συμβαίνει ούτε για πλάκα. Εγώ με τέτοιο ύφος δεν μιλάω. Το ποιος δεν θέλει να καταλάβει είναι ξεκάθαρο... Βρες καινούργια παιχνίδια και πες μου ένα στο οποίο ο i3 είναι καλύτερος από τον 2400g... ψάξιμο σαν τους πυρήνες του 8 πυρήνες του fx8350 έκανες γιαλατζι... Άστο τζάμπα οι κουβέντες... Μείνε εκεί... Άσε που αν ήταν τα πράγματα όπως τα λες ένας 7600k θα ξεβρακωνε έναν 1600 σε παιχνίδια... Έλα Αλέκο ψάξε να δεις... Και κοιτάμε και τα minimun ε, όχι μόνο average... Τέλος μέχρι ένα σημείο κάνουν scalling τα παιχνίδια ακόμη... Τους TR τι τους μπλέξαμε μέσα; Μέχρι 8/16 τα καινούργια μια χαρά κάνουν χρήση... Με 12/24 και 16/32 είσαι καλυμμένος για πολύ περισσότερο στις συχνότητες κιόλας που τους βγάζει η amd... Φυσικά τα χρήματα για τον 16/32 δεν τα δίνεις μόνο για gaming... Πρέπει να βγάζεις λεφτά από τον υπολογιστή για να φτάσεις σε τέτοια ποσά για επεξεργαστή... Και εγώ έχω Intel σε δύο μηχανήματα εδώ στο σπίτι αλλά δεν εθελοτυφλω... https://www.google.com/search?q=7600k+vs+1600+youtube&oq=7600k+vs+1600+you&aqs=chrome.1.69i57j33.8996j0j7&client=ms-android-xiaomi&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 πρώτο βίντεο που σου βγάζει στα αποτελέσματα αναρτήθηκε 4 μέρες πριν... Από γνωστό και γενικά σοβαρό κανάλι. Να ξέρουμε τι λέμε... Με τους δυνατούς πυρήνες και όχι πολλούς... Ορατότης μηδέν. Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από dimoskoutr 1
dimtsef Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 για workstation vmware κτλπ είναι υπερτουμπανος ! τον όρο gaming τον εβαλαν μονο για μαρκετίστικους λόγους αλλά όπως και να τον δει κανείς μιλάμε για ένα πολυβόλο !!
Ryzenlake Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 4 ώρες πριν, andreas84gr είπε Επειδή δεν θες να καταλάβεις, θα το πω μια τελευταία φορά. Στα παιχνίδια ρόλο παίζει η συχνότητα πυρήνα κ όχι το πλήθος των threads ή οι εξαιρετικά πολλοί πυρήνες. Και τα 2 χρειάζονται το ίδιο. Προφανώς εξαρτάται και από το game, αλλά όταν μιλάμε για σύγχρονα παιχνίδια (AC / wd / battlefield / division 2 κλπα) θες και πυρήνες. Η συχνότητα σου προσφέρει υψηλά framerates και οι πυρήνες ομαλότητα. Χαιρώ πόλυ ο 9700k δεν έχει διαφορές από τον 9900k, γιατί ήδη έχει 8 πυρήνια! Δεν σου λέει κανείς οτι scalari στο άπειρο. Στα σύγχρονα engines υπάρχει scaling μέχρι 8 cores / 12 threads. Γιαυτό και ο 8600k ας πούμε είναι πίσω από τον 8700k. Με 4 πυρήνες στα 5ghz στο battlefield ας πούμε θα έχεις 130 average και 50 minimum. Με 8 πυρήνες στα 4ghz θα έχεις 110 average με 80 minimum. 32 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε Εγώ με τέτοιο ύφος δεν μιλάω. Το ποιος δεν θέλει να καταλάβει είναι ξεκάθαρο... Βρες καινούργια παιχνίδια και πες μου ένα στο οποίο ο i3 είναι καλύτερος από τον 2400g... ψάξιμο σαν τους πυρήνες του 8 πυρήνες του fx8350 έκανες γιαλατζι... Άστο τζάμπα οι κουβέντες... Μείνε εκεί... Άσε που αν ήταν τα πράγματα όπως τα λες ένας 7600k θα ξεβρακωνε έναν 1600 σε παιχνίδια... Έλα Αλέκο ψάξε να δεις... Και κοιτάμε και τα minimun ε, όχι μόνο average... Τέλος μέχρι ένα σημείο κάνουν scalling τα παιχνίδια ακόμη... Τους TR τι τους μπλέξαμε μέσα; Μέχρι 8/16 τα καινούργια μια χαρά κάνουν χρήση... Με 12/24 και 16/32 είσαι καλυμμένος για πολύ περισσότερο στις συχνότητες κιόλας που τους βγάζει η amd... Φυσικά τα χρήματα για τον 16/32 δεν τα δίνεις μόνο για gaming... Πρέπει να βγάζεις λεφτά από τον υπολογιστή για να φτάσεις σε τέτοια ποσά για επεξεργαστή... Και εγώ έχω Intel σε δύο μηχανήματα εδώ στο σπίτι αλλά δεν εθελοτυφλω... https://www.google.com/search?q=7600k+vs+1600+youtube&oq=7600k+vs+1600+you&aqs=chrome.1.69i57j33.8996j0j7&client=ms-android-xiaomi&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 πρώτο βίντεο που σου βγάζει στα αποτελέσματα αναρτήθηκε 4 μέρες πριν... Από γνωστό και γενικά σοβαρό κανάλι. Να ξέρουμε τι λέμε... Με τους δυνατούς πυρήνες και όχι πολλούς... Ορατότης μηδέν. Πάντως το scaling στους πυρήνες δεν το εξετάζεις έτσι. Βάζεις ίδιους πυρήνες ίδια αρχιτεκτονικής 1
andreas84gr Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, Ryzenlake είπε Και τα 2 χρειάζονται το ίδιο. Προφανώς εξαρτάται και από το game, αλλά όταν μιλάμε για σύγχρονα παιχνίδια (AC / wd / battlefield / division 2 κλπα) θες και πυρήνες. Η συχνότητα σου προσφέρει υψηλά framerates και οι πυρήνες ομαλότητα. Χαιρώ πόλυ ο 9700k δεν έχει διαφορές από τον 9900k, γιατί ήδη έχει 8 πυρήνια! Δεν σου λέει κανείς οτι scalari στο άπειρο. Στα σύγχρονα engines υπάρχει scaling μέχρι 8 cores / 12 threads. Γιαυτό και ο 8600k ας πούμε είναι πίσω από τον 8700k. Με 4 πυρήνες στα 5ghz στο battlefield ας πούμε θα έχεις 130 average και 50 minimum. Με 8 πυρήνες στα 4ghz θα έχεις 110 average με 80 minimum. Πάντως το scaling στους πυρήνες δεν το εξετάζεις έτσι. Βάζεις ίδιους πυρήνες ίδια αρχιτεκτονικής Βρες μου ένα παράδειγμα για τον 9900κ (σε παιχνίδι πάντα) που να υπερτερεί από τον 9700κ χαρης των 16 threads που έχει. Γιατί εγώ όσα review διάβασα κ όσα συγκριτικά είδα από όλα σχεδόν τα έγκυρα site, έβγαζαν ανώτερο τον 9700κ, αν πρόκειται πάντα για gaming. Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από andreas84gr
Ryzenlake Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, andreas84gr είπε Βρες μου ένα παράδειγμα για τον 9900κ (σε παιχνίδι πάντα) που να υπερτερεί από τον 9700κ χαρης των 16 threads που έχει. Γιατί εγώ όσα review διάβασα κ όσα συγκριτικά είδα από όλα σχεδόν τα έγκυρα site, έβγαζαν ανώτερο τον 9700κ, αν πρόκειται πάντα για gaming. Εγώ τι έγραψα? Οτί υπάρχει όριο στο scaling, δεν scalari σε N threads... Πάντως στο ac origins ο 9700k στα 5.1 είναι πίσω απο 9900k stock...δες το bench του gnexus Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από Ryzenlake
dimoskoutr Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Ryzenlake είπε Και τα 2 χρειάζονται το ίδιο. Προφανώς εξαρτάται και από το game, αλλά όταν μιλάμε για σύγχρονα παιχνίδια (AC / wd / battlefield / division 2 κλπα) θες και πυρήνες. Η συχνότητα σου προσφέρει υψηλά framerates και οι πυρήνες ομαλότητα. Χαιρώ πόλυ ο 9700k δεν έχει διαφορές από τον 9900k, γιατί ήδη έχει 8 πυρήνια! Δεν σου λέει κανείς οτι scalari στο άπειρο. Στα σύγχρονα engines υπάρχει scaling μέχρι 8 cores / 12 threads. Γιαυτό και ο 8600k ας πούμε είναι πίσω από τον 8700k. Με 4 πυρήνες στα 5ghz στο battlefield ας πούμε θα έχεις 130 average και 50 minimum. Με 8 πυρήνες στα 4ghz θα έχεις 110 average με 80 minimum. Πάντως το scaling στους πυρήνες δεν το εξετάζεις έτσι. Βάζεις ίδιους πυρήνες ίδια αρχιτεκτονικής Συμφωνώ απόλυτα ότι το scalling στους πυρήνες δεν το εξετάζεις έτσι. Απλά το βίντεο το έβαλα γιατί δείχνει ξεκάθαρα ότι πριν δύο χρόνια ένας επεξεργαστής που ήταν πίσω σε τότε παιχνίδια τώρα στα σύγχρονα είναι μπροστά και μάλιστα πολύ μπροστά σε κάποια ειδικά στα minimum fps... Αυτό έγινε γιατί πια τα παιχνίδια θέλουν πυρήνες και δεν ισχύει αυτό που είπε ο συμφορουμιτης ότι χρειάζονται λίγους με μεγάλη συχνότητα... Τώρα πια χρειάζονται ισορροπημένους επεξεργαστές, αρκετοί πυρήνες, αρκετή συχνότητα... Δεν θέλει να καταλάβει όμως... Επίσης μετράνε σε πολλές περιπτώσεις και τα έξτρα threads που έχει ένας επεξεργαστής... Ανάλογα με το παιχνίδι, με τον κώδικα και πολλά άλλα... Αλλά υπάρχουν νέα παιχνίδια (από 2017 και μετά) που παίζουν πολύ καλύτερα σε 4/8 παρά σε 4/4 ας πούμε... Δεν συμφωνεί... Δικαίωμα του. Παρεπιπτόντως το ac origins ξεμπροστάζει πολλούς επεξεργαστές... Κακογραμμένο ή μη είναι κλασικό παράδειγμα παιχνιδιού που όσο του δώσεις σε cores/threads τόσο θα πάρει... Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από dimoskoutr 1
Arkin Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Ηταν νομος στα παλιοτερα παιχνιδια τα περισσοτερα παιχνιδια να μην scalaroun καλα σε πολλους πυρηνες ποσο μαλλον σε extra threads. Ηταν ευκολο για τους devs να γραφουν κωδικα σε 1-2-4 πυρηνες και να σου λενε θελω συχνοτητα για καλα fps παρα να καθονται να γραφουν για πολλους πυρηνες. Δεν υπηρχαν κιολας cpu στη mainstream κατηγορια με πανω απο 4 πυρηνες οποτε εδεσε το γλυκο. Τα τελευταια 2 χρονια με τους first zen ξεκινησαν να scalaroun δειλα δειλα 6 πυρηνες αρκετα παιχνιδια. Με τα threads καποια παιχνιδια εχουν αρνητικο scaling για αυτο βλεπετε να υπερτερει ενας 6/6 απο εναν 6/12. Οι devs μαθαινουν ομως οι μηχανες εξελίσσονται το dx12 ηρθε για να μεινει οποτε το μελλον θα ειναι αποκλειστικα πολυπυρηνο. Οσοι δεν το βλεπουν ας μεινουν σε εναν 4/4 και να χαιρονται. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα