Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όταν οι εταιρείες στον χώρο των γραφικών δείχνουν μία νέα τεχνολογία στα γραφικά, συνήθως στοχεύουν στο να μας εντυπωσιάσουν με φωτορεαλιστικά γραφικά και εικόνες που είναι σχεδόν όσο αληθινές όσο και η πραγματικότητα, ενώ παράλληλα κάνουν λόγο για τους ιδιαίτερα περίπλοκους υπολογισμούς που πραγματοποιούνται στο παρασκήνιο από το λογισμικό και το hardware.

Στο πλαίσιο αυτό, η απόφαση της Nvidia να χρησιμοποιήσει το δημοφιλές αλλά και αρκετά παλιό first person shooter της Id Software, Quake II για να επιδείξει τις δυνατότητες της τεχνολογίας ray tracing στις κάρτες γραφικών RTX της μοιάζει περίεργη σε κάποιους. Παράλληλα όμως, δείχνει ότι ακόμα και ένα παιχνίδι με απαρχαιωμένη μηχανή γραφικών μπορεί να δείχνει φρέσκο και μοντέρνο με την τεχνολογία της.

Το Quake II της Id Software λανσαρίστηκε στην αγορά πριν από 22 χρόνια και ήταν η μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία της εταιρείας μετά το Doom. Παρόλα αυτά, το franchise «Quake» γνώρισε ταχύτερη ανάπτυξη και αυτό που το κατέστησε ξεχωριστό ήταν η χρήση full real-time 3D rendering, κάτι που βεβαίως στα μάτια ενός νέου gamer δεν δείχνει και ιδιαίτερα εντυπωσιακό. Το Quake II RTX mod φέρνει ωστόσο τον τίτλο στην σημερινή εποχή με μερικά νέα models και textures ενώ διατηρεί το πρωτότυπο gameplay. Είναι σαν να βλέπουμε το παιχνίδι υπό νέο και διαφορετικό φως, μολονότι η Nvidia το εννοεί κυριολεκτικά.

Για το Quake II RTX απαιτείται βεβαίως ένας σύγχρονος υπολογιστής που διαθέτει τουλάχιστον 8GB RAM και την κάρτα γραφικών Nvidia GeForce RTX 2060. Το παιχνίδι υποστηρίζει τόσο Windows 7 όσο και Ubuntu 16.04 ή νεότερες εκδόσεις τους. Τα πρώτα τρία επίπεδα του παιχνιδιού είναι διαθέσιμα στο Steam δωρεάν ή και από την ίδια την Nvidia, ωστόσο αν διαθέτετε το πλήρες παιχνίδι, μπορείτε να κατεβάσετε έναν installer από την Nvidia που θα «ξεκλειδώσει» τις αλλαγές σε ολόκληρο το παιχνίδι.

SlashGear


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Ε βέβαια, βρήκαμε και δικαιολογία για τους τεμπέληδες τους creators τώρα.. Θα κάνουν τα παλιά RTX.

Για ουσιαστικούς νέους τίτλους (με ή χωρίς RTX) δεεεεν

  • Like 3
  • Super Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Δείχνει πως η τεχνολογία Ray Tracing της Nvidia πάτησε χάμο σαν σκουπίδι την RTX 2080 Ti στο Quake II..."

Επεξ/σία από ThReSh
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Nvidia: Quake RTX

T.O.D.D. H.O.W.A.R.D. : Skyrim RTX

Δημοσ.

ειναι να γελαει κανεις οταν ενα παιχνιδι τοσο παλιο σε 4Κ σε 2080ti βγαζει τοσα λιγα fps,δυσφημιση ειναι παρα διαφημιση,

Εγω παλι ετρεξα το demo με ray tracing σε 60fps με 1080ti..η αναλυση? 800x600.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

να διαβάσω κάνα σχόλιο από τους ξερόλες/πανάσχετους που έλεγαν ότι το rtx δεν έχει μέλλον... όπως δεν νοείται το παιχνίδι σήμερα να μην έχει antialising έτσι σε λίγο καιρό θα ισχύει και για το ray tracing. Και συγκεκριμένα το RTX της nvidia.

όμορφα πράγματα...

 

(διάβασα... δυστυχώς το αίμα νερό δεν γίνεται... κρίμα...)

 

Επεξ/σία από nero62
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, drakoulis είπε

Το ότι με glide της 3dfx το θυμάμαι ομορφότερο είναι ιδέα μου ?

Συμφωνώ . Και ας μην ξεχνάμε χωρίς την 3d fx και τις τεχνολογίες της εποχής No Nvidia, No Honey

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...