Προς το περιεχόμενο

Elden Ring [PC]


Alastor192

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 ώρες πριν, SalemsLot είπε

Το ξεπέρασαν. Dark Souls (2011), Bloodborne (2015), Dark Souls 3 (2016), Sekiro (2019).

Το Bloodborne δεν το έπαιξα. Τα άλλα 3 φοβερά αλλά το Elden Ring μακράν καλύτερο.

Ουσιαστικά είναι σαν να έκαναν μια μίξη με τα καλύτερα στοιχεία αυτών των παιχνιδιών μέσα σε ένα τέλεια φτιαγμένο open world. 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, psof είπε

Το Bloodborne δεν το έπαιξα. Τα άλλα 3 φοβερά αλλά το Elden Ring μακράν καλύτερο.

Ουσιαστικά είναι σαν να έκαναν μια μίξη με τα καλύτερα στοιχεία αυτών των παιχνιδιών μέσα σε ένα τέλεια φτιαγμένο open world

Πολύ καλό το Elden Ring όμως έχει χάσει βασικά, ζωτικής σημασίας συστατικά από τη μαγική φόρμουλα των τίτλων της fromsoftware. 

1) Το level design δεν είναι όσο καλό είναι στα προηγούμενα παιχνίδια τους (open world γαρ. σαν τέτοιο συμπαθητικό είναι. αλλά για θυμήσου τα Dark Souls)

2) Το challenge έχει αλλάξει. Δεν στηρίζεται πλέον τόσο στο να μάθεις τα patterns των bosses παρά ωθεί στη χρήση summons και weapon skills. Ναι μεν πιο μεγάλη ποικιλία, αλλά χάθηκε το "αλατοπίπερο" (μεγάλο μείον για εμένα αυτό)

3) Το art direction είναι λιγότερο σκοτεινό/mature/ενδιαφέρον (ωραίο είναι και τώρα αλλά...) και πιο χρωματιστό/παραμυθένιο (οκ αυτό, απλώς προτιμώ τα πριν) , η μουσική δεν είναι όπως παλιά (πτώση γερή εδώ για εμένα)

4) Πολύ επανάληψη του ίδιου υλικού που καταντάει κουραστική. Όλες αυτές οι σπηλίτσες, κρυπτίτσες, mines, evergaols κτλ δεν λένε τίποτα. Τα βασικά dungeons είναι οκ αλλά λίγα μπροστά σε αυτά που μας είχαν συνηθίσει.

5) Δεν του πάει το openworld. Αυτό το semi-open world στυλ metroidvania που είχαν οι τίτλοι ως τώρα είναι πιο ταιριαστό και σφιχτό. Καλώς δοκίμασαν να κάνουν openworld. Να δοκιμάζουν, δεν λέω να μείνουν στάσιμοι. Απλώς δεν είναι τόσο καλό όσο πριν.

6) Φαίνεται το μπούκωμα σιγά σιγά στα concepts. Επανάληψη από τα παλιότερα παιχνίδια, λάβες, βάλτοι με δηλητήρια, χιόνια, κρύπτες, κάστρα. Ένα open world dark souls έφτιαξαν. Δεν έκαναν αυτό που έκαναν με Sekiro πχ (αυτά είναι!).

Και άλλα ίσως συμβαίνουν που μπορεί να ξεχνώ τώρα. Είναι το λιγότερο αγαπημένο μου απ' τα games της fromsoftware χωρίς να λέει κάτι κακό αυτό (10/10 το θεωρώ).

Εντάξει λογικό είναι ενός καλλιτέχνη η έμπνευση να ακολουθεί την κανονική κατανομή. Δηλαδή να έχει μια άνοδο, μια κορυφή και μετά πτώση (υπάρχουν και εξαιρέσεις). Θεωρώ ως κορυφή τους το Dark Souls και το Bloodborne. 

Επεξ/σία από SalemsLot
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι βασικά πρέπει να ξαναπαίξω τα πρώτα παιχνίδια και το Sekiro τώρα που τελείωσα το ER για να κάνω μια πιο σωστή σύγκριση αλλα αυτή τη στιγμή διαφωνω στα περισσότερα που λες ειδικά για το level design του παιχνιδιού που το θεωρώ εξωπραγματικά καλό όσο επίσης και για τα bosses που δεν χρειάζεται να μάθεις τις κινήσεις τους.(Εγώ δεν χρησιμοποίησα summons και broken builds πχ).

Συμφωνώ πως όλα είναι για 10/10 πάντως εκτός απο το Dark Souls 2 και το Demon's  Souls που είναι για 9/10.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες ερώτηση. Έχω mage build με ραβδί για ξόρκια από απόσταση και το moonveil για gameplay με σφάξιμο που κάνει scale με intelligence.Και τα έχω τερματισμενα στο 10 στον blacksmith. Τώρα στο dlc έχω μαζέψει ένα σωρό πράγματα πέτρες για upgrade. Αλλά όταν πάω στο hub στον blacksmith δεν τα δίνει σε επιλογή. Δεν πάνε παραπάνω στο dlc?? Επίσης αν ισχύει αυτό δήλ αν έχουν τερματίσει τα upgrade και επειδή δεν θέλω να αλλάξω όπλα όλα αυτά μου είναι ουσιαστικά άχρηστα σωστά? Γιατί έχω γεμίσει ένα σωρό πράγματα δεν ξέρω τι τα κάνω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, costacurta είπε

Παίδες ερώτηση. Έχω mage build με ραβδί για ξόρκια από απόσταση και το moonveil για gameplay με σφάξιμο που κάνει scale με intelligence.Και τα έχω τερματισμενα στο 10 στον blacksmith. Τώρα στο dlc έχω μαζέψει ένα σωρό πράγματα πέτρες για upgrade. Αλλά όταν πάω στο hub στον blacksmith δεν τα δίνει σε επιλογή. Δεν πάνε παραπάνω στο dlc?? Επίσης αν ισχύει αυτό δήλ αν έχουν τερματίσει τα upgrade και επειδή δεν θέλω να αλλάξω όπλα όλα αυτά μου είναι ουσιαστικά άχρηστα σωστά? Γιατί έχω γεμίσει ένα σωρό πράγματα δεν ξέρω τι τα κάνω 

Δεν πάνε παραπάνω με smithing stones. Αυτά σου είναι άχρηστα για τα όπλα που τερμάτισες και χρησιμοποιείς αλλά μπορεί στο μέλλον να θέλεις να κάνεις respec και να χρειαστείς τα υπόλοιπα. Μόλις δεις τα καινούργια όπλα σίγουρα θα το σκεφτείς.

Ο μόνος τρόπος για να κάνεις upgrade to damage σου και την άμυνά σου(εκτός του γενικού leveling) είναι μέσω των Scadutree fragments και για τα τα Summon Spirits είναι αντίστοιχα  τα revered spirit ashes. Δεν χρειάζεται να πας σε κάποιον για αυτά. Απλα υπάρχει η επιλογή στα Sites of Grace και τα upgrades στον χαρακτήρα σου είναι ενεργά μόνο στις περιοχές του dlc. 

Επεξ/σία από psof
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, psof είπε

Scadutree fragments και για τα τα Summon Spirits είναι αντίστοιχα  τα revered spirit ashes. Δεν χρειάζεται να πας σε κάποιον για αυτά. Απλα υπάρχει η επιλογή στα Sites of Grace και τα upgrades στον χαρακτήρα σου είναι ενεργά μόνο στις περιοχές του dlc. 

Θενκςςς από ότι κατάλαβα αυτά είναι παθητικά upgrades stats απλά τα ενεργοποιώ στο bonfire και τέλος δεν χρειάζεται κάτι έξτρα σωστά 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα όπλα του dlc μέχρι τώρα πάντως είναι αρκετά καλύτερα του base παιχνιδιού με εξαίρεση του wing of Astel. Αυτό παραμένει S tier όπλο ακόμα και ανάμεσα στα DLC όπλα. Μεγαλόσωμοι εχθροί απλά εξαυλονονται με το ash of war του. 

Και το δικό μου built είναι Int / Dex για damage (74/54) και το moonveil katana έχει αντικατασταθεί από το όπλο της Relana. Έπρεπε να ανεβάσω faith στο 16 για να το χρησιμοποιήσω αλλά άξιζε. Μιλάμε ότι είναι πραγματικό γρήγορο και θεωρείται και greatsword οπότε οι δυνατότητες του να σπάει poise είναι πολύ καλές. 

Επίσης είναι το μοναδικό όπλο που έχει και Fire σε mage ρεπερτόριο διότι ως mage οι κύριες πηγές damage είναι magic/ice και lightning με αυτή τη σειρά σε scaling. Το όπλο επί της ουσίας είναι ένα εξελιγμένο sword of night and flame με διαφορετικό ash of war που κόβει άπειρο damage με το R1 ή κάνει άμεσο AOE με R2 και είναι και σχετικά φθηνό κιόλας. Θέλει λίγο προσοχή διότι το animation είναι μεγάλο. 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Τα όπλα του dlc μέχρι τώρα πάντως είναι αρκετά καλύτερα του base παιχνιδιού με εξαίρεση του wing of Astel. Αυτό παραμένει S tier όπλο ακόμα και ανάμεσα στα DLC όπλα. Μεγαλόσωμοι εχθροί απλά εξαυλονονται με το ash of war του. 

Και το δικό μου built είναι Int / Dex για damage (74/54) και το moonveil katana έχει αντικατασταθεί από το όπλο της Relana. Έπρεπε να ανεβάσω faith στο 16 για να το χρησιμοποιήσω αλλά άξιζε. Μιλάμε ότι είναι πραγματικό γρήγορο και θεωρείται και greatsword οπότε οι δυνατότητες του να σπάει poise είναι πολύ καλές. 

Επίσης είναι το μοναδικό όπλο που έχει και Fire σε mage ρεπερτόριο διότι ως mage οι κύριες πηγές damage είναι magic/ice και lightning με αυτή τη σειρά σε scaling. Το όπλο επί της ουσίας είναι ένα εξελιγμένο sword of night and flame με διαφορετικό ash of war που κόβει άπειρο damage με το R1 ή κάνει άμεσο AOE με R2 και είναι και σχετικά φθηνό κιόλας. Θέλει λίγο προσοχή διότι το animation είναι μεγάλο. 

 

Χμ double moonveil here.🤣 Γενικά όπως είναι το game το moonveil μπορεί να μην κάνει το poise break που έκανε παλιά, αλλά και πάλι το weapon art του είναι από τα πιο strong σε burst damage και συγχρόνως αρκετά safe στο game. Πχ σε μερικά bosses όπως το scadutree avatar μου έκανε τρελή εντύπωση πόσο damage έκανε πάνω στο λουλούδι (κοντά 1/3 ζωή !!!), Το άλλο όπλο που έπαιξα και δοκίμασα σαν εναλλακτική λίγο ήταν η star lined sword katana, αλλά το weapon art του είναι εντελώς unsafe στους περισσότερους εχθρούς του DLC που δε τους σπάει poise (cool animation dough).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

επιτέλους το τερμάτισα(1 μήνα ντάν  115 ώρες) είχα πολλά χρόνια να ασχοληθώ σοβαρά με ένα game. 
8,5/10 βαθμολογία γιατί με κούρασε πολύ που είναι open world και για κάτι ψυχαναγκαστικούς όπως εμένα δεν μου χρειάζονται αλλά τα κάνω... βέβαια σε σύγκριση με τα προηγούμενα DS γιατί για σημερινό game 20/10 😝

τώρα μπαίνω dlc να δούμε λίγο challenge γιατί το κανονικό ήταν άθλιο σε δυσκολία 2 φόρες έχασα στο τελευταίο boss και την πρώτη για λίγο 😅 δεν ξέρω αν φταίει που ξεκίνησα με το gold scarab και τερμάτισα 185 lvl 

Επεξ/σία από sozz
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, ilos είπε

Χμ double moonveil here.🤣 Γενικά όπως είναι το game το moonveil μπορεί να μην κάνει το poise break που έκανε παλιά, αλλά και πάλι το weapon art του είναι από τα πιο strong σε burst damage και συγχρόνως αρκετά safe στο game. Πχ σε μερικά bosses όπως το scadutree avatar μου έκανε τρελή εντύπωση πόσο damage έκανε πάνω στο λουλούδι (κοντά 1/3 ζωή !!!), Το άλλο όπλο που έπαιξα και δοκίμασα σαν εναλλακτική λίγο ήταν η star lined sword katana, αλλά το weapon art του είναι εντελώς unsafe στους περισσότερους εχθρούς του DLC που δε τους σπάει poise (cool animation dough).

Μιά από τα ίδια ότι και να δοκίμασα όσο νερφ και να έφαγε το moonveil σε υψηλά mage build δεν πιάνεται 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, ilos είπε

Χμ double moonveil here.🤣 Γενικά όπως είναι το game το moonveil μπορεί να μην κάνει το poise break που έκανε παλιά, αλλά και πάλι το weapon art του είναι από τα πιο strong σε burst damage και συγχρόνως αρκετά safe στο game. Πχ σε μερικά bosses όπως το scadutree avatar μου έκανε τρελή εντύπωση πόσο damage έκανε πάνω στο λουλούδι (κοντά 1/3 ζωή !!!), Το άλλο όπλο που έπαιξα και δοκίμασα σαν εναλλακτική λίγο ήταν η star lined sword katana, αλλά το weapon art του είναι εντελώς unsafe στους περισσότερους εχθρούς του DLC που δε τους σπάει poise (cool animation dough).

Το όπλο της Rellana κάνει το ίδιο σχεδόν με το moonveil στην πρώτη κιόλας φάση του αλλά με λιγότερο poise break που όμως αντισταθμίζεται διότι είναι great-sword και έχει πιο γρήγορες επιθέσεις ενώ έχει pierce attacks στο κανονικό του combo είτε σαν single είτε σαν power stance. Δε λέω, η moonveil katana παραμένει δυνατή αλλά ξεπεράστηκε. Αυτό που έχει σίγουρα η moonveil που κάνει εξαιρετική δουλειά είναι το R2 weapon arm διότι χτυπάει κάθετα σε αρκετά μεγάλο arc και χτυπάχει εύκολα κεφάλια από δράκους ή άλλους εχθρούς που έχουν weak spot το κεφάλι συνεπώς μπορείς να την χρησιμοποιήσεις κατά περίπτωση. Σε οποιαδήποτε άλλη στιγμή όμως δεν βλέπω κανέναν λόγο να την προτιμήσεις έναντι του όπλου της Rellana. 

Γενικά αυτό με το poise είναι εξαιρετικά σημαντικός παράγοντας για την χρήση όπλου και ο λόγος που η moonveil αντικαταστάθηκε διότι ακόμα και με power stance που είχα frost Nagakiba δεν γινόταν δουλειά στο να κάνω disrupt τους εχθρούς. Χρειαζόμουν ένα όπλο που να μπορεί έστω να διακόπτει το animation απλών εχθρών. 

Από ότι βλέπω υπάρχει αρκετά μεγάλη προτίμηση σε όπλα της κατηγορίας των spears. Ολοι οι εχθροί είναι τέτοιοι που τα spears απλά παίζουν καλύτερα. Εχουν range, pierce/strike attacks, μπορείς να τα κάνεις να παίζουν με όλα τα builds εύκολα, είναι ελαφριά που δίνουν δυνατότητα βαρύτερου εξοπλισμού και καλύτερων ασπίδων και φυσικά που επιτίθενται ακόμα και από άμυνα που είναι πολύ σημαντικό σε αυτό το DLC. 

1 ώρα πριν, costacurta είπε

Μιά από τα ίδια ότι και να δοκίμασα όσο νερφ και να έφαγε το moonveil σε υψηλά mage build δεν πιάνεται 

Δοκίμασε το όπλο της Rellana και θα αλλάξεις γνώμη. Πόσο υψηλότερο mage built από το δικό μου; Επίσης έχω 16 level Scadutree. 

Moonveil APR: 1316 

Rellana dual greatsword: 1679 

Moonveil = physical/magic/bleed damage

Rellana = physical/magic/fire damage (σε power stance) ή physical/magic σε one handed. 

Ταχύτητα επίθεσης γρηγορότερη με Rellana, poise break μεγαλύτερο με Rellana. Το bleed effect της moonveil είναι σχετικά μικρό διότι δεν έχω Arcane και πολλοί εχθροί και bosses είναι απλά immune σε bleed και στα effect του true death για όπλα όπως του Maliketh ή spirit ashes που διαθέτουν αυτό το εφέ όπως η Tyche. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τέλος και από μένα το dlc.

Δεν άλλαξε πάνω κάτω ότι γράφτηκε πιο πίσω.

Κοινώς

+εντυπωσιακό περιεχόμενο συνολικά(bosses,εχθροι,οπλα, πανοπλίες,περιοχές κλπ)

+καλή διάρκεια

+Φανταστικό artstyle για άλλη μια φορά

+πολύ ωραίο explore

-το οποίο πολλές φορές έχει χάλια rewards , μεγάλο fail αν σκεφτούμε ότι μιλάμε για endgame. Μέχρι και smithstone 1 είδα.

Επίσης ναι μεν μεγάλο σε έκταση, αλλά υπάρχουν ορισμένες περιοχές που ειναι ψιλό άδειες, όπως σωστά αναφέρθηκε πιο πίσω.

-το online δεν λειτουργεί μέχρι και σήμερα

-υπάρχουν πολύ περισσότερα(από το κανονικό παιχνίδι) frame drops από πλευράς απόδοσης.

- απογοήτευση για άλλη μια φορά στο κομμάτι παρουσίασης ιστορίας, πέραν των λίγων side quests που κλασσικά είναι πολύ εύκολα missable χωρίς οδηγό.

-και φυσικά τα bosses σαν μηχανισμοί που στην πλειοψηφία τους είναι άθλια. Κοινώς τέρμα aggressive, με aoe επιθέσεις(σχεδόν όλα έχουν και μια elemental επίθεση). Δεν είναι δύσκολα, είναι όμως πολύ ενοχλητικά και κουραστικά, εξού και τα παράπονα του κόσμου. 

Για κάποιους αρνητικά ισως είναι και το ότι υπάρχουν ιδια bosses από το κεντρικό παιχνίδι,απουσία dlss/fsr, οπως και achievements για 40ευρώ .

Σαν περιεχόμενο είναι για 9/10, αλλά συνολικά λόγω των θεμάτων που έχει ειδικά στα μη χρήσιμα rewards και στον σχεδιασμό των overtuned bosses, είναι για 8/10 για μένα.

Ελπίζω μελλοντικά να μην συνεχίσουν το Open world.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέλος καί από μένα το παιχνίδι είναι ΠΑΙΧΝΊΔΙ. Λίγο μέ χάλασε το traversal του χάρτη. Γενικά επειδή πάντα υπάρχει η σύγκριση τόσο το bloodborne όσο και το πρόσφατο lies of P οκ δεν θα πω ότι είναι καλύτερα αλλά για τα δικά μου κριτήρια τα γούσταρα πολύ περισσότερο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


(Nagakiba + Hand of Malenia) + jump attacks= πραφιτ
έτσι έχω κουβαληθεί σε όλο το παιχνίδι ως τώρα, μόλις γυρίσω θα δω να αλλάξω build με τίποτα άλλο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...