Προς το περιεχόμενο

Elden Ring [PC]


Alastor192

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το endgame περιεχόμενο πάντα πρέπει να πηγαίνει ανάλογα σε δυσκολία/balance με το ίδιο το κεντρικό παιχνίδι, μιας και μιλάμε για Single player end game μεν, αλλά όχι new game+ δε.

To dlc του bloodborne ήταν όντως πολύ δύσκολο, αλλά και το ίδιο το Bloodborne δεν είναι εύκολο σαν παιχνίδι.

Στο Elden Ring όμως φαίνεται να ισχύει το ακριβώς αντίθετο.

Δηλαδή εύκολο(σχετικά)κεντρικό παιχνίδι, με αρκετά δύσκολο dlc, πράγμα που δείχνει ότι υπάρχει θέμα Balance, και μάλλον γιαυτό και η ίδια η εταιρεία βγάζει το ένα patch πίσω από το άλλο.

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

30 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Δηλαδή εύκολο(σχετικά)κεντρικό παιχνίδι, με αρκετά δύσκολο dlc, πράγμα που δείχνει ότι υπάρχει θέμα Balance, και μάλλον γιαυτό και η ίδια η εταιρεία βγάζει το ένα patch πίσω από το άλλο.

Εύκολο για αυτούς που μπαίνουν στην διαδικασία να εξευρενήσουν και να ακολουθήσουν τον "σωστό" δρόμο. Το ίδιο ισχύει και για το DLC. Αμφιβάλλω να είναι τυχαίο που το 1/5 μονο έχει τελειώσει το main game, το ίδιο περίπου ισχύει και στο πρώτο Dark Souls για παράδειγμα, λίγο πιο χαμηλό όμως. Εδώ το 66% δεν μπορεί να access το DLC γιατί δεν έχει νικήσει τον Mohg. :P

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και δεν έχω φτάσει ακόμα στο dlc το base game είναι αρκετά βατό με ελάχιστες εξαιρέσεις. Οπότε μια αύξηση της δυσκολίας για το endgame dlc είναι καλή και ευπρόσδεκτη. Αρκεί να γίνεται με έξυπνο τρόπο, όχι απλά increase hp/dmg and call it a day.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Αμφιβάλλω να είναι τυχαίο που το 1/5 μονο έχει τελειώσει το main game

27% έχουν τελειώσει το main game βασικά ή τέλος πάντων έχουν δει το ένα τέλος

image.png.68ce0949515e4307279086f194cb4603.png

Για να δούμε σε σύγκριση το Witcher 3 9χρόνια μετά.

image.png.cff26ee062644d0b521687f42ef63e75.png

image.png.439cb6701a50af88756ff49352eb7225.png

Αν υπολογίσουμε πόσο μεγάλες πωλήσεις έκανε το Elden Ring, το λές και επίτευγμα να το έχουν ολοκληρώσει τόσοι πολλοί το Elden, ακόμα και σε σχέση με τα υπόλοιπα παιχνίδια της From.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστός, κοιτούσα το Elden Lord achievement και ναι, σίγουρα το λες επίτευγμα και για αυτό πιστεύω η From "ρίχνει" την δυσκολία, λόγο του κοινού που έχει μαζέψει, καθώς όπως είπα το game είναι πια "mainstream".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά το κοινό που έχει μαζέψει τις έφερε και ρεκόρ πωλήσεων και εσόδων σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια της.

Ισως σε αυτό να έπαιξε ρόλο και η Bandai Namco, να τους είπε δηλαδή να το κάνουν πιο προσβάσιμο για παραπάνω πωλήσεις.

Από την άλλη όταν μαζεύεις τόσο μεγάλο κόσμο, λογικό και αναμενόμενο να υπάρχει παραπάνω κριτική και να κακοφαίνονται κάποια πράγματα παραπάνω, από την απουσία achievements και dlss/Fsr και τα κλειδωμένα 60fps, μέχρι τα 40ευρώ για dlc και την αυξημένη δυσκολία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, Alastor192 said:

Αν χρησιμοποιεις summons, spirit ashes και coop το παιχνιδι ειναι παρα πολυ βατο.

Αν το παιξεις solo, τα μποσακια ηταν οντως challening . Φανταστικο εξπανσιον οπως και να επιλεξει καποιος να το παιξει

Ο ρανταν ειναι καλο παλουκι παντως...και με μιμικ.Η μαλενια παιχνιδακι ειναι μπροστα του,το δευτερο phase του ειναι πανδυσκολο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, gatz1983 είπε

Ο ρανταν ειναι καλο παλουκι παντως...και με μιμικ.Η μαλενια παιχνιδακι ειναι μπροστα του,το δευτερο phase του ειναι πανδυσκολο.

 Στο δευτερο phase οντως επαιξα με οτι εμπειρια εχω απτα souls για να τον ριξω.

Αλλαξα και το build μου καμποσες φορες να δω τι πηγαινει καλυτερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'Επεσε ο Radahn χωρίς summons αλλά και summons να χρησιμοποιούσα θα πέθαιναν 100% στην 2η φάση και εκεί είναι όλο το ζουμί. Ουσιαστικά κατα τύχη τον έριξα λόγω των επιλογών των επιθέσεών του  και μερικά απανωτά τυχερά dodges πάνω στην βροχή των επιθέσεών του. Μου πήρε 2 μέρες και γύρω στα 200 tries αλλα αν έπρεπε να τον ξανασκοτώσω μπορεί και να μου έπαιρνε άλλα τόσα ή ακόμα και τα διπλάσια.

Ειχα συνολικά 716 deaths σε 150 ώρες στο save μου όποτε καταλαβαίνετε ότι το δευτερο δυσκολότερο boss στο παιχνίδι μοιάζει για απλό mob μπροστά στον Radahn. Ναι ακόμα και η Malenia. Οχι γιατί είναι μόνο αστεία δύσκολο αλλά κυρίως γιατί δεν μπορείς να μάθεις απο τα λάθη σου καθώς σχεδόν κάθε φορά γίνεται χαμός απο επιθέσεις, φώτα, αστραπές και την κωλοκάμερα να παίζει εναντίον σου...

Τέλος πάντων. Ενα απο τα καλύτερα παιχνίδια όλων των εποχών εφτασε στο τέλος του. Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα μπορέσουν να το ξεπεράσουν στο μέλλον.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, psof είπε

Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα μπορέσουν να το ξεπεράσουν στο μέλλον

Το ξεπέρασαν. Dark Souls (2011), Bloodborne (2015), Dark Souls 3 (2016), Sekiro (2019).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, psof said:

Επεσε ο Radahn χωρίς summons αλλά και summons να χρησιμοποιούσα θα πέθαιναν 100% στην 2η φάση και εκεί είναι όλο το ζουμί.

Μπορείς να τους ξανακάνεις summon όσες φορές θες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πρόβλημαμε το dlc του Elden Ring, είναι ότι είναι overtuned τα bosses, που οδηγεί πολλούς να μιλάνε για ανεβασμένη δυσκολία, κάτι που είναι γεγονός.

image.png.4f25233d64f7df5abeaabcf1426a40cf.png

Σε γενικές γραμμές το dlc είναι απολαυστικό εκτός από τα bosses που είναι σχεδόν όλα πάνω κάτω αυτό το πράγμα.

Πιθανώς τα χειρότερα σχεδιαστικά boss της FromSoftware. Κουραστικά και εκνευριστικά με το σπαμάρισμα επιθέσεων.

Κάτι άλλο που επίσης δεν είδα να αναφέρεται στα τελευταία σχόλια είναι τα κακά rewards που βρισκεις από το exploration πολλές φορές τύπου smithing stones και runes.

Τέλος κάτι που πάλι δεν αναφέρθηκε καθόλου είναι ότι δεν λειτουργούν τα summons/cooperators.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο τα 41, αν μέτρησα σωστά, bosses, μου άρεσαν τα 8. Τα υπόλοιπα ήταν είτε duplicates, είτε αδιάφορα για μένα.

Spoiler

Dancer of Ranah, είχε dancer of the boreal valley vibes, μου αρκεί.

Scadutree Avatar, σχετικά εύκολο fight αλλά ωραίο, στρωτό.

Death knight, σκληρός αλλά χωρίς σπαστικό moveset.

Midra αν και με άγχωνε στην αρχή, κάθε κίνηση με frenzy ήταν opening για φάπα, φοβερό design όλη η περιοχή του.

Romina, κλασσικό souls fight.

Messmer, μόλις μάθεις το pattern, είναι ένα χορευτικό όλη η μάχη, η αγαπημένη μου σε όλο το dlc.

CURSE YOU BAYLE, ατμόσφαιρα, voice acting, soundtrack, όλα άψογα αλλά δυστυχώς σε μεγαλόσωμους εχθρούς το true boss είναι η κάμερα.

Και τέλος ο radahn. Δεν ξέρω αν μου άρεσε ακριβώς ή αναπολούσα την prenerf version του starscourge που τον κάνανε joke.

Και βραβείο χειρότερου boss leda and her gang. Ήμουν καλός με όλους και κατέληξα 1v5. Το μόνο σημείο που έβγαλα ashes.

Σχετικά με τα όπλα, έπαιξα, πέρα απο τον τελευταίο κύριο που έβαλα 2xbandit's curved sword και arcane 80, αποκλειστικά με του dlc. Για τη δυσκολία κανένα παράπονο. Μπήκα με τη νοοτροπία είμαι 250lvl θα τα σπάσω όλα, μόλις κατάλαβα οτι δεν είναι έτσι, πέρασα υπέροχα.

Καταλαβαίνω και αυτούς που λένε όχι nerfs αλλά και την άλλη πλευρά. Το παιχνίδι είναι mainstream και προφανώς κυνηγάνε πωλήσεις και όσο δυνατόν είναι, περισσότερους ευχαριστημένους πελάτες. Προσωπικά κράτησα backup την αρχική version σε περίπτωση που δε μου αρέσουν μελλοντικά patch.

Αν έχω σε κάτι παράπονο είναι οτι σε 3 σημεία έπεφτα στα 30fps και έχω δυνατό σύστημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Fulgore είπε

Το πρόβλημαμε το dlc του Elden Ring, είναι ότι είναι overtuned τα bosses, που οδηγεί πολλούς να μιλάνε για ανεβασμένη δυσκολία, κάτι που είναι γεγονός.

νέες παρεμβάσεις στο παιχνίδι στο νέο patch που βγήκε:

Elden Ring DLC gets 1.12.3 balance patch update that nerfs broken Perfume Bottles, buffs its worst weapon, and makes two bosses less annoying

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...