xtrmsnpr Δημοσ. 3 Ιουλίου Share Δημοσ. 3 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Στις 2/7/2024 στις 12:52 ΜΜ, akisk είπε Είναι η πρώτη μου επαφή με το παιχνίδι και ο χειρισμός μου φαίνεται περίεργος. Λες και οι εντολές που δίνω από το χειριστήριο εκτελούνται με διαφορά φάσης. Εκεί έγκειται η δυσκολία για την οποία όλοι μιλάνε; Δοκίμασα και με πληκτρολόγιο ποντίκι αλλά μου φάνηκε ακόμα χειρότερο. Είναι λογικό; Είναι το πρώτο παιχνίδι τύπου Souls που παίζω. Καθ υπερβολήν θα πω ότι μου θύμισε λίγο Dragons lair (το οποίο πάντα σιχαινόμουν). Σκέφτομαι αν θα πάω για επιστροφή χρημάτων ή να του δώσω λίγο χρόνο ακόμα. Το θέμα είναι ότι έχω συνηθίσει σε fast paced παιχνίδια με μηδενικό input lag. Είδα ότι τα fps είναι μόνο 60. Υπάρχει κάποιο cap; Απενεργοποιείται; κάποιο θέμα έχεις με το pc σου. Δεν είναι αυτή η δυσκολία που όλοι μιλάμε εννοείται. Κοίταξε αυτά τα 2 θέματα 22 ώρες πριν, >-Nosakos<- είπε Εγώ δεν έχω φτάσει στο dlc ακόμα αλλά το ξύλο που έφαγα χτες απο τα summons του Great-jar δεν λέγεται... Λογικά πρέπει να είσαι 100+ lvl για να έχεις ελπίδες απέναντι στα σπασμένα player builds με full bull goat armor, blasphemous και άπειρο hp. Σκέφτομαι να βγω offline μπας και έχω ελπίδες με τα default builds της from soft. 100 lvl είναι τραγικά λίγα, όταν υπάρχουν οδηγοί στο fextra για 150+. Εκτός και αν είσαι κανας χαρντκορας φανατικός της fs που δε καταδέχεται να ανέβει και να λίωσει εκεί παίζοντας 19 ώρες πριν, ikaruga24 είπε Καλώς τα δεχτήκαμε όλοι μας. Ο Miyazaki ήταν πονηρός. Έκανε reset το level μας στο dlc χωρίς να κάνει πραγματικό reset. Όσο δυνατός και να είσαι θεωρείσαι Level 1 με την είσοδο σου στο dlc. Έχει άλλον ένα επιπλέον τρόπο leveling στο dlc. Well played Miyazaki, well played. ναι στο αναφέρει και το παιχνίδι όταν ξεκινάς το dlc, το έχουμε πει και εδώ ήδη στις προηγούμενες σελίδες. Πρέπει να ανεβάσεις αυτά τα 2 αντικείμενα για να την παλέψεις στην dlc περιοχή: Scadutree Fragment (κυρίως) Revered Spirit Ash Επεξ/σία 3 Ιουλίου από xtrmsnpr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 3 Ιουλίου Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 7 λεπτά πριν, xtrmsnpr είπε ναι στο αναφέρει και το παιχνίδι όταν ξεκινάς το dlc, το έχουμε πει και εδώ ήδη στις προηγούμενες σελίδες. Το αναφέρει ότι σε κάνουν πιο δυνατό αλλά δεν περίμενα ότι θα μηδενίσει επί της ουσίας τον κανονικό μου level. Ο πρώτος σοβαρός εχθρός στο μαυσωλείο παρά του ότι είχα 40% damage reduction με έκοψε μια και μου έφυγε το 80% του life μου. Λέω εντάξει, ετοιμάζομαι για το σκίσιμο του αιώνα. Είχα δίκιο, το τι ξύλο μάζεψα δεν λέγεται. Εχω ενστάσεις όμως. Οι εχθροί παλεύουν εκτός κανόνων πλέον. Λες και δεν έχουν poise ή stamina. Κάνουν ότι γουστάρουν. Αυτοί οι flame knights και τα χτικια με τα dual rounded blades είναι σκέτος καρκίνος. Επιθέσεις που είναι αδύνατον να κάνεις συνεχόμενα dodge και θα πρέπει να έχεις και ασπίδα αλλιώς καληνύχτα. Δεν γίνεται να θέλω 3-4 weapon skills για να σπάσω το poise τους. Δεν είναι σχεδιασμένα τα skills για τόσο recovery. Δηλαδή κάνω skill και λειτουργεί εναντίον μου και όχι υπέρ μου ακόμα και αν το μετρήσω με ακρίβεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akisk Δημοσ. 3 Ιουλίου Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 39 minutes ago, xtrmsnpr said: κάποιο θέμα έχεις με το pc σου. Δεν είναι αυτή η δυσκολία που όλοι μιλάμε εννοείται. Κοίταξε αυτά τα 2 θέματα Φαίνεται να έστρωσε λίγο τώρα που έβαλα cap στα 58fps από nvidia control panel. thanks! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xtrmsnpr Δημοσ. 3 Ιουλίου Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 1 ώρα πριν, ikaruga24 είπε Το αναφέρει ότι σε κάνουν πιο δυνατό αλλά δεν περίμενα ότι θα μηδενίσει επί της ουσίας τον κανονικό μου level. Εδώ γράφουν ότι είναι optional κ λες άντε πάω έτσι και σε κάνουν χώμα χωρίς αυτά 😅 1 ώρα πριν, ikaruga24 είπε Οι εχθροί παλεύουν εκτός κανόνων πλέον. Λες και δεν έχουν poise ή stamina. True af! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mr Aris Δημοσ. 3 Ιουλίου Share Δημοσ. 3 Ιουλίου Οι flame knights πάντως τους σπας το poise για πλάκα, και ότι fire damage κάνουν το μαζεύεις, γενικά οι απλοί εχθροί είναι εύκολοι, εφόσον ανέβουν τα σχετικά blessings της νέας περιοχής, επέστρεψα στον αρχικό χάρτη και μου κακοφάνηκε η διαφορά στο damage... Αλλά το σοβαρότερο όλων, είναι ότι μου άνοιξε την όρεξη για ένα στα γρήγορα 🤣 του αρχικού παιχνιδιού, είχα κάνει και λαλακια και από τα τελευταία boss έχω μόνο το ένα από τα δύο δώρα που μπορεις να πάρεις από τη δάχτυλοδιαβαστρα, δεν ήξερα ότι τα τετράποδα καμπαναρια είναι λιγότερα από τα boss😢, μαλενια έρχομαι για το λουλούδι σου 🤣🤣 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 3 Ιουλίου Share Δημοσ. 3 Ιουλίου Είναι λίγο περίεργο να παραπονιόμαστε για δυσκολία σε post-game content σε έναν τίτλο από μια εταιρία που φημίζεται για τη δυσκολία των παιχνιδιών που φτιάχνει. Ακόμα και τα "unfair" στοιχεία που αναφέρονται, δεν είναι κάτι καινούργιο. Το DLC του Bloodborne ήταν απίστευτα δύσκολο, το ίδιο και το DLC του Dark Souls. Στην τελική, βάλτε ένα trainer, δεν ξέρω, αν τόσο πολύ θέλετε να παίξετε το παιχνίδι και δυσκολεύεστε. Το παράπονο περί δυσκολίας το βρίσκω τελείως, ας το πω ευγενικά, ανούσιο. 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sarandis Δημοσ. 3 Ιουλίου Share Δημοσ. 3 Ιουλίου Tέλος! Spoiler 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ilos Δημοσ. 3 Ιουλίου Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 15 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Είναι λίγο περίεργο να παραπονιόμαστε για δυσκολία σε post-game content σε έναν τίτλο από μια εταιρία που φημίζεται για τη δυσκολία των παιχνιδιών που φτιάχνει. Ακόμα και τα "unfair" στοιχεία που αναφέρονται, δεν είναι κάτι καινούργιο. Το DLC του Bloodborne ήταν απίστευτα δύσκολο, το ίδιο και το DLC του Dark Souls. Στην τελική, βάλτε ένα trainer, δεν ξέρω, αν τόσο πολύ θέλετε να παίξετε το παιχνίδι και δυσκολεύεστε. Το παράπονο περί δυσκολίας το βρίσκω τελείως, ας το πω ευγενικά, ανούσιο. Δεν το έχω τελειώσει ακόμα (πρέπει να είμαι κάπου στο 70-80%), αλλά μέχρι στιγμής ναι μεν είναι αισθητά δυσκολότερο από το vanilla αλλά όχι απάλευτο. Στην αρχή όπως αναφέρθηκε μέχρι να βρεις μπόλικα blessings από τα fragments τα mobs κόβουν τρελό damage και θα σου κακοφανεί. Και εγώ στον πρώτο knight στο mausoleum έχασα 4-5 φορές μέχρι να τον φάω χωρίς summon γιατί κάθε attack του ήταν κοντά 70-80% ζωή με 60 vigor και veterans set lol. Μετά βέβαια υπάρχουν συγκεκριμένα Bosses που θα είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα χωρίς summons γιατί είναι τέρμα aggro και σε κυνηγάνε με συνεχόμενα attacks. Μπορεί να χρειαστεί να κάνεις και 7-8 επιτυχημένα roll στη σειρά μέχρι να έχεις άνοιγμα για ένα και μόνο attack... Και poise break σε αυτά τα bosses με moonveil (που έφαγε nerf) μπορεί να χρειαστούν και 7-8 weapon arts σε αντίθεση με το vanilla game τους το έσπαγες με 2-3 lol, Από την άλλη το vanilla game είχε broken shit και χρειαζόταν σίγουρα γερό bump η δυσκολία όπως και έγινε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
psof Δημοσ. 4 Ιουλίου Share Δημοσ. 4 Ιουλίου Λοιπόν έκανα respec σε backhand blades γιατί το πρόβλημα με το 1 handed great katana ήταν το καθαρά το dps το οποίο εξαρτιόταν κυρίως στο skill που χρησιμοποιούσα το οποίο σε πολλά απο τα cheat bosses του τελευταίου μέρους του παιχνιδιού απλά είναι άχρηστο γιατί δεν έχεις το χρόνο να τους χτυπήσεις. Τα bosses που κόλλησα έπεσαν σε 4-5 tries μετά το respec και ο Messmer έπεσε στο 2η προσπάθεια. Τον ξεφτίλισα κανονικά αν και ήμουν λίγο τυχερός γιατί στο τέλος είχα 1% life και zero flasks. Αλλα τα έφαγα όλα τα bosses χωρίς guides summons και μαγεια. Ολα καλά μέχρι που μπήκα για πρώτη φορά στη 2η φάση του τελευταίου boss. Καλά πλάκα μας κάνουν μάλλον.....🤣 Προσπάθησα για μια ώρα και δεν.... Παραλίγο να το κάνω uninstall σε κάποια φάση. Αύριο θα προσπαθήσω ξανά με καθαρό μυαλό αλλα αυτή τη φορά με όλα τα όπλα. Story NPCs, Mimic κλπ.. Δεν θα το κάνω αυτό στον εαυτο μου. Δεν υπάρχει περίπτωση... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akisk Δημοσ. 4 Ιουλίου Share Δημοσ. 4 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Επιστρέφω για να επιβεβαιώσω με κάποια νούμερα τη βελτίωση στην αίσθηση χειρισμού και στη δραματική μείωση του input lag όταν ενεργοποίησα frame cap από το nvidia control panel με βάση κάποια λινκς που έστειλε ο φίλος @xtrmsnpr. Δεν ξέρω αν είναι θέμα amd cpu που δεν την παλεύει, nvidia gfx ή του παιχνιδιού, αλλά το πρόβλημα είναι υπαρκτό και ευτυχώς λύνεται σε μεγάλο βαθμό. No FPS limit. Βλέπουμε πολύ υψηλά CPU 1% busy times (και το cpu single core usage έφτανε 80%) Με FPS limit στα 58 (όλα τα άλλα ίδια), το cpu busy time πέφτει δραματικά και το input lag σχεδόν εξαφανίζεται (max single core usage 40%). Μπορεί τα avg και min fps να φαίνονται ίδια στα 2 γραφήματα, αλλά η αίσθηση στα inputs είναι πολύ διαφορετική. Αυτό φαίνεται να αποτυπώνεται στο 1% cpu busy. Nα πω εδώ ότι τα ίδια αποτελέσματα πήρα σε όλες τις αναλύσεις από 720p ως 4κ. Πιστεύω πως και άλλοι έχουν το ίδιο πρόβλημα, δε μπορεί να είμαι ο μόνος. Ίσως είναι πιο αναίσθητοι στο delay τι να πω.. Επεξ/σία 4 Ιουλίου από akisk 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Owen Δημοσ. 4 Ιουλίου Share Δημοσ. 4 Ιουλίου Έχοντας κράξει την From Software το Χειμώνα για το 40αρι , οφείλω τώρα να πω ένα τεράστιο μπράβο σε αυτή την εταιρεία για το απίστευτο dlc που μας χάρισε. Σχεδόνο ολόκληρο παιχνίδι μας έδωσε. Εμένα προσωπικά μου πήρε 30 ώρες για να το τερματίσω και τώρα κάθομαι και ψάχνω τι έχασα. Πραγματικά μπραβο . Ευχομαι ανάλογη συνέχεια και στα μελλοντικά παιχνιδια της και προς Θεου η δυσκολια να μην πέσει.Ισα ισα θελουμε τη δυσκολια του dlc και ακόμα πιο πολύ 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Shibbu Δημοσ. 4 Ιουλίου Share Δημοσ. 4 Ιουλίου Οι παρατηρήσεις δυσκολίας στο εκάστοτε παιχνίδι ειναι καθαρά υποκειμενικές. Ο καθένας το αντιλαμβάνεται διαφορετικά αναλόγως το skill , την ηλικία , τον χρόνο που διαθέτει για να παίζει και πολλά άλλα. Βέβαια όλα τα σχόλια ειναι ευπρόσδεκτα, ελευθερία του λόγου έχουμε άλλωστε. Η γνώμη μου ειναι οτι το Elden Ring το θεωρώ το ευκολότερο παιχνίδι souls like που έχω παίξει. (εχω τελειώσει το Nioh 2 , depths 30 level κάμποσες φορές). Οσο αναφορά το difficulty του DLC ειναι κάτι που η FS εκανε σε κάθε παιχνίδι της, εβγαζε δηλαδή δύσκολα DLCs (κάπως πρεπει να κρατήσει το ενδιαφέρον). Στην προκειμένη περίπτωση του Elden σου έδωσε την επιλογή να μαζευεις items ( skudatree ), να usareis spirits , να κάνεις respecs . level up μεχρις ωτου καταφέρεις να προχωρήσεις. Δεν το θεωρώ υπερβολικό. Τα παραπάνω σχόλια τα βρίσκω ευστοχα πάντως, ο κόσμος εχει μάθει να γκρινιάζει. Μην παρεξηγηθείτε , καθαρά την γνώμη μου λεω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 4 Ιουλίου Share Δημοσ. 4 Ιουλίου Δεν είναι γνώμη, είναι γεγονός ότι το Elden Ring είναι το πιο εύκολο παιχνίδι τους, όπως είναι γεγονός ότι τα DLC τους είναι επίτηδες πολύ πιο δύσκολα από το κύριο παιχνίδι, γιατί έτσι είναι το end-game content γενικά. Αλλιώς, ποιο το νόημα των νέων εχθρών και εξοπλισμού; Anyways, στο διαδίκτυο είμαστε, το να παρεξηγηθεί κάποιος είναι αστείο. Αν κάποιος είναι τόσο ευαίσθητος, καλό είναι να μην παίρνει μέρος σε forums, chatrooms, comment sections, κλπ. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 4 Ιουλίου Share Δημοσ. 4 Ιουλίου https://en.bandainamcoent.eu/elden-ring/news/elden-ring-patch-notes-version-1123 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alastor192 Δημοσ. 4 Ιουλίου Μέλος Share Δημοσ. 4 Ιουλίου Αν χρησιμοποιεις summons, spirit ashes και coop το παιχνιδι ειναι παρα πολυ βατο. Αν το παιξεις solo, τα μποσακια ηταν οντως challening . Φανταστικο εξπανσιον οπως και να επιλεξει καποιος να το παιξει 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα