Προς το περιεχόμενο

Elden Ring [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, BraveBlade είπε

Το ίδιο pc gamer που έδωσε 90/100 στο  ac odyssey. 

Ένα άτομο απλά είπε τη γνώμη του. Μάλλον ήταν ένας από το 7% που δεν άναψε ποτε το πρώτο bonfire στο DS3. :P

Μέχρι στιγμής μονο καλά διαβάζω από veterans.

  • Thanks 1
  • Απαντ. 2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 4/11/2021 στις 9:57 ΜΜ, Fulgore είπε

Αγαπάμε Bandai Namco. Το παιχνίδι για όποιον ενδιαφέρεται παίζει στο cdkeys στα 35ευρώ.

Με τέτοια τιμή και κατά του Pre order να είσαι, δεν αντιστέκεσαι.

Θενξ το χτυπησα και αναμενουμε.😀

Δημοσ.
Στις 11/11/2021 στις 1:21 ΠΜ, xtrmsnpr είπε

Θλω να πω πως αυτή η εταιρία, έχει βρει τον τρόπο να αρμέγει γερά, βγάζοντας το ίδιο παιχνίδι με ελάχιστες διαφορές.

Τέλος μη δημοφιλούς σχολίου.

Ειπε ο τύπος που αγόρασε την Skyrim Anniversary edition lol

Δημοσ.

Έπαιξα το πρώτο session της network test σήμερα, αλλά δυστυχώς οι φωστήρες της BAMCO το έχουν μονίμως blocked scene στο ps5 οπότε και δε μπορούσα να στριμάρω.😁 Ναι μέσες άκρες είναι dark souls 3 σε open world, αλλά αν δε το παίξεις δε μπορείς να καταλάβεις το SCALE. Το παιχνίδι είναι τεράστιο. 3 ώρες και τελικά έφαγα ένα μόνο area mini boss (2 φορές coop μαζί με ένα φιλαράκι) και εξερεύνησα πάλι μόνο ένα (optional) dungeon που βρήκα που κιόλας είχε και μια κλειδωμένη πόρτα που δε ξέρω πως ανοίγεις. Υπάρχουν μέρη που σίγουρα πας αλλά θέλει πολύ ψάξιμο. Πχ υπάρχει ένα νησάκι κοντά στη πρώτη bonefire που δε ξέρω πως πας. Υπήρχαν areas πιο μετά που ήταν αρκετά ζόρικες για level 5 start χαρακτήρα στην αρχή και θα τα αφήσεις για πιο μετά που θα βρεις πράγματα. Γενικά είναι ένα χάσιμο. Τα dungeons εμφανίζονται στο map ΑΦΟΥ τα βρεις πρώτα. Είναι απίστευτη η αίσθηση πχ που απλά χάζευα περιοχές στο άσχετο, βλέπω ένα μικρό πυργίσκο προς τα εκεί πάω να εξερευνήσω και βρίσκω μια ασπίδα με lovecraftian weapon art.😁 Δηλαδή η εξερεύνηση ΠΑΝΤΑ υπάρχει περίπτωση να σε επιβραβεύσει με κάτι μοναδικό κάθε φορά και όχι απλά τετριμμένα resources ή collectibles όπως κάνει το 99.9% των open world games εκεί έξω. Σίγουρο ξενύχτι σήμερα πάλι για το 2ο session.

Θα είναι το soulsborne με το μεγαλύτερο replayability χαλαρά μόνο και μόνο από τους άπειρους συνδυασμούς/όπλων/ashes/summons/spells κλπ.

Δύο-τρία πράγματα/control tips που δεν τα αναφέρουν και είναι πολύ χρήσιμα. Ξεπεζεύεις τον torrent αν είναι ακίνητος με L3 'το crouch". Δε χρειάζεται δηλαδή να αλλάξεις από τα estus στο ring του και να το κάνεις use κάθε φορά. Δε βρήκα πως κάνεις 2-hand τα όπλα πλέον το triangle είναι το use και το x το jump. Αν έχεις ασπίδα και θες να κάνεις use το weapon art του όπλου σου, κάνε τη unequip me to d-pad left/right και πάτα L2.

Οι ασπίδες με parry tbh είναι άχρηστες πια, γιατί έχουν πολύ λιγότερα active frames από ότι το guard counter attack που γίνεται πανεύκολα (L1+R2 αμέσως μετά το block). Απλά χρησιμοποιήστε το guard counter στο τελευταίο hit του combo των εχθρών για να μη κάνετε trade. Πολύ strong attack όπως και το jump + R2.

Estus δεν υπάρχει τόσο θέμα στο open world, όσο σκοτώνεις γεμίζουν σιγά 1-1, όπως και αν φας κάποιον invader (μας την έπεσε ένας όσο πολεμάγαμε το area boss - you cant invade the og boss invader bruh sorry 😁) ή και όλα αν βρεις το αντίστοιχο beetle. Γενικά στο open world δύσκολα πεθαίνεις γιατί μπορείς να κάνεις teleport στις bonefires από οπουδήποτε χωρίς κάποιο penalty.

edit: τώρα κοίταξα για two hand mode κρατάς πατημένο triangle και l1/r1 (ανάλογα ποιο θες). Άντε να μυρίσεις τα νύχια σου.

  • Like 10
Δημοσ.
19 ώρες πριν, ilos είπε

edit: τώρα κοίταξα για two hand mode κρατάς πατημένο triangle και l1/r1 (ανάλογα ποιο θες). Άντε να μυρίσεις τα νύχια σου.

Aμα κάτι είναι πιο basic πεθαίνεις είναι τα tutorial τις From. Μονο το "σεκιρο" θυμάμαι να είναι λίγο πιο φιλικό στο συγκεκριμένο. Γενικά δεν με ενοχλεί να μην σου εξηγεί τα πάντα, αλλα θέλω να ξέρω σίγουρα τα πάντα περί combat mechanics. Ένα και από τα σημαντικότερα λάθη του Hellblade για παράδειγμα.

Επίσης μου άρεσε παρα πολύ ότι μπορούν να σου κάνουν invade μονο άμα είσαι σε coop, άψογο.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Aμα κάτι είναι πιο basic πεθαίνεις είναι τα tutorial τις From. Μονο το "σεκιρο" θυμάμαι να είναι λίγο πιο φιλικό στο συγκεκριμένο. Γενικά δεν με ενοχλεί να μην σου εξηγεί τα πάντα, αλλα θέλω να ξέρω σίγουρα τα πάντα περί combat mechanics. Ένα και από τα σημαντικότερα λάθη του Hellblade για παράδειγμα.

Επίσης μου άρεσε παρα πολύ ότι μπορούν να σου κάνουν invade μονο άμα είσαι σε coop, άψογο.

Καλά και στο DS3 σε gonkers έπεφτες ειδικά στις covenant area summon περιοχές, έτσι όπως είναι τα invasion priorities. Την άποψή μου την έχω πει όποιος δε θέλει invades παίζει offline. Αλλά από την άλλη από το να μου κάνει save + quit κάθε φορά που τρώει invade στο DeS ίσως αυτό είναι καλύτερο.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Hard δε το λες με τίποτα. Συγκεκριμένα spells/weapon arts και ειδικά το mounted combat είναι πολύ strong και τρως τα περισσότερα πράγματα αναίμακτα. Δεν έχω παίξει ακόμα το main boss, αλλά από όλα τα mini bosses μόνο στο bleed boss έχασα ως τώρα solo. Ο δράκος μεγάλη απογοήτευση αν τον παίξεις mounted. Test to patience και όχι skill είναι. Level ~10 χωρίς stats +0 όπλο όλα αυτά που λέω😁. Τώρα αν ζορίζονται ακόμα τι να πω. Το μόνο που έχω ακούσει από παράπονα είναι ότι το last boss είναι λίγο ζόρικο. Το αρχικό boss/μπαμπούλας στην αρχή και οι 2 που το βγάλαμε level 5 χαρακτήρες ήμασταν. Χάσαμε 2-3 φορές αλλά βγήκε με λίγο προσοχή.

Επεξ/σία από ilos
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτά είναι τα κακά όταν κάτι που προορίζεται για λίγους γίνεται δημοφιλές. Κλασσικό παράδειγμα είναι τα παιχνίδια της FromSoftware.

Βλέπει ο απλός μέσος χρήστης τεράστιο hype για το Elden Ring,το Sekiro κλπ,κλασσικά σαν πρόβατο ψαρώνει και ακολουθάει και μετά πιάνει κατευθείαν το τελευταίο παιχνίδι τηης σειρας,τρώει μαζεμένες σφαλιάρες σε διάφορους τομείς όπως δυσκολία και το γυρνάει σε κράξιμο.

Γιαυτό και κάθε 3 και λίγο βλέπουμε να γίνεται αναφορά στο εαν το παιχνίδι έχει ή οχι δυσκολία.

 

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.
7 hours ago, {TDi}Dj2k..infc said:

Ένα και από τα σημαντικότερα λάθη του Hellblade για παράδειγμα.

Εξηγούσε τα πάντα πάντως απλώς όχι in-game.

Δημοσ.

Ειδα καποια streams αυτες τις μερες και μουσκεψα. Το θελω χθες το παιχνιδι.

Το μονο που με προβληματισε ηταν η εντονη χρηση skills/spells. Δε ξερω αν ηταν θεμα build των streamers αλλα εβλεπα spells να σκανε 280 dmg σε boss/mini-boss ομορφα και ωραια απο αποσταση αγνοωντας το 90% των κινησεων του boss και melee να εχεις παραθυρο για ενα χτυπημα 80dmg ανα rotation του boss και η ασπιδα να ειναη αχρηστη.
 

Και δε reviews που χαζεψα καποιος ανεφερε οτι το melee ειναι σαν το auto-attack στα action rpg δηλαδη filler αναμεσα στα skills. Λιγο με προβληματισε αυτο

Δημοσ.
Στις 11/11/2021 στις 2:21 ΠΜ, xtrmsnpr είπε


Θέλω να πω πως αυτή η εταιρία, έχει βρει τον τρόπο να αρμέγει γερά, βγάζοντας το ίδιο παιχνίδι με ελάχιστες διαφορές.

Τέλος μη δημοφιλούς σχολίου.

open world Dark Souls με ps3 γραφικά😄

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...