Προς το περιεχόμενο

Elden Ring [PC]


Alastor192

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, xtrmsnpr είπε

@Tambas91 γιατί πειράζεις τα παιδιά? Γιατί δε κάθεσαι φρόνιμος επιτέλους?

Μέχρι και εγώ που είμαι super noob στης FS τα παιχνίδια, στο elden ring έκατσα και το έμαθα. Με τρομερή υπομονή, γιατί ήξερα ότι υπάρχει ένας μαγικός κόσμος. Κρίμα που το άφησα στις 60+ ώρες και δε το θυμάμαι, αλλά θέλω να το ξεκινήσω πάλι. Σκέφτομαι το farming που έχω ρίξει για να περάσω κάτι bossια και λέω ωχ αμάν. Δε την έχω παλέψει με κανένα άλλο παιχνίδι τους. Και το sekiro μόλις προχθές το έκανα uninstall πάλι γιατί είχα μείνει σε ένα σημείο κάνα 2ωρο και έπιασα και έχανα το μυαλό μου. Στο Bloodborne δεν έχω δει τι γίνεται πέρα από τη πρώτη πλατεία 😅. Αλλά δε θέλω να αλλάξει αυτό. Ας βάλουν όλοι οι άλλοι ds κλώνοι ιζι μόουδ που είναι υποδεέστερα παιχνίδια έτσι και αλλιώς. Και το γράφω αυτά εγώ, που όλα τα παιχνίδια μα ΟΛΑ, τα βάζω στο super easy, γιατί έτσι περνάω καλά και έχω άνεση και είμαι οκ με αυτό και σκασίλα μου! Και πιστεύω πως υπάρχει πολύς κόσμος που κάνει το ίδιο με τις δυσκολίες, είναι τι σε κάνει να περνάς καλά. Αλλά της FS τα παιχνίδια, για τη δυσκολία που έχουν είναι γνωστά και τους κόσμους τους.

κοίτα το elden ring μου αρέσει έτσι όπως ακριβώς είναι, δε θα άλλαζα τίποτα... έχει ένα σύστημα που αν τα βρείς σκούρα μπορείς να φαρμαρεις και να ρήξεις τη δυσκολία για να νικήσεις ένα boss, και εκτος από την ηθική ικανοποίηση σε ανταμείβει το game με διαφορα καλούδια..

εκεί που διαφωνώ είναι το "δεν είναι για όλους"... τα souls like games εμενα με έχουν κρατήσει μακρυά γι αυτό το λόγο, δεν έχω σκοπό να χαλάσω την ψυχική μου υγεία για ένα παιχνίδι παρόλο που μπορεί να έχει επικά σκηνικά και τοπια...  πως θα χαλάσει την εμπειρία των υπολοιπων που θέλουν να το παίξουν στο τέρμα δύσκολο με εμενα που θέλω μια πιο βατή εμπειρία και το υπερασπίζονται με τόσο στόμφο δε ξέρω...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η extra δουλειά για το balance της easy δυσκολίας δεν αναφέρθηκε. Υπάρχουν και trainers για οποιον δεν θέλει να get gud. Το υπόλοιπο 99% των games προσφέρουν δυσκολίες, οποτε υπάρχουν αλλα games να παίξετε. Aμα βάλουνε easy θα είναι σαν όλους τους άλλους. Και για να τελειώνουμε, η From φτιάχνει από πάντα hardcore games και λογικά θα συνεχίζει γιατί αυτό την έκαναν γνωστη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

η From φτιάχνει από πάντα hardcore games και λογικά θα συνεχίζει γιατί αυτό την έκαναν γνωστη.

Αυτό! Και έτσι να μείνει!

Και δεν με πειράζει που δε μπορώ να δω όλα τους τα παιχνίδια!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, xtrmsnpr είπε

Αυτό! Και έτσι να μείνει!

Και δεν με πειράζει που δε μπορώ να δω όλα τους τα παιχνίδια!

έχουμε το starfield εμείς να μας πάρει στην αγκαλιά του δε θα σκάσουμε κιόλας

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, Tambas91 είπε

εκεί που διαφωνώ είναι το "δεν είναι για όλους"... τα souls like games εμενα με έχουν κρατήσει μακρυά γι αυτό το λόγο, δεν έχω σκοπό να χαλάσω την ψυχική μου υγεία για ένα παιχνίδι παρόλο που μπορεί να έχει επικά σκηνικά και τοπια...  πως θα χαλάσει την εμπειρία των υπολοιπων που θέλουν να το παίξουν στο τέρμα δύσκολο με εμενα που θέλω μια πιο βατή εμπειρία και το υπερασπίζονται με τόσο στόμφο δε ξέρω...

Σοβαροί λόγοι που θα χαλάσει την εμπειρία. 

1. Πρέπει να σχεδιαστεί από την αρχή για να δεχτεί και εύκολη δυσκολία. Αυτό θα επηρεάσει άμεσα τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν. 

2. Θα αλλάξει την αίσθηση ικανοποίησης μεταξύ των παιχτών. Άλλη εμπειρία εγώ και άλλη εμπειρία εσύ με εντελώς διαφορετικές παραμέτρους. 

Αντίθετα όσοι ασχολούνται με αυτά τα παιχνίδια έχουν την ίδια αίσθηση. Είναι parity για τον developer για να ξέρει τι μπορεί και τι δεν μπορεί να κάνει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ikaruga24 είπε

Σοβαροί λόγοι που θα χαλάσει την εμπειρία. 

1. Πρέπει να σχεδιαστεί από την αρχή για να δεχτεί και εύκολη δυσκολία. Αυτό θα επηρεάσει άμεσα τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν. 

2. Θα αλλάξει την αίσθηση ικανοποίησης μεταξύ των παιχτών. Άλλη εμπειρία εγώ και άλλη εμπειρία εσύ με εντελώς διαφορετικές παραμέτρους. 

Αντίθετα όσοι ασχολούνται με αυτά τα παιχνίδια έχουν την ίδια αίσθηση. Είναι parity για τον developer για να ξέρει τι μπορεί και τι δεν μπορεί να κάνει. 

αν και το έχουμε υπέραναλύσει με αποτέλεσμα να κουράσει κάποιους θα σου απαντήσω με 2 απλά παραδείγματα

1)δεν χρειάζεται να σχεδιαστεί τίποτα και να επηρεάσει τον πυρήνα του παιχνιδιού αν πχ ένα boss έχει 5000hp μπορείς να το βάλεις στο εύκολο να έχει 2000hp με τις ίδιες ακριβώς ικανότητες βουαλά σου έλυσα το πρόβλημα και μιλάμε για 5 λεπτά από τον χρόνο του dev..

2)η ικανοποίηση μεταξύ των παιχτών όπως λες αλλάζει δραματικά αν το επίπεδο είναι μονο ένα γιατί εκτος από το παιχνίδι, άλλη εμπειρία και skills έχει ο καθένας πχ. είμαι εγώ εσύ και ο φίλος μας ο @{TDi}Dj2k..infc... εγώ δεν έχω παίξει στη ζωή μου άλλο souls game, εσύ έχεις εντρυφήσει και έχεις παίξει όλα τα παιχνίδια οποτε είσαι εξοικειωμένος, ο φίλος μας ο @{TDi}Dj2k..infc είναι ένας κινέζος που μένει στα βάθυ τις κίνας και έχει 15 δάχτυλα στο κάθε χέρι... εγώ θα κάνω 100 προσπάθειες να νικήσω τη μελάνια και φυσικά θα νομίσω ότι κέρδισα τον mike tyson σε 1v1, εσύ θα το περάσεις μετά από 20 και θα πεις ωραίο παιχνίδι το dark souls 3 ήταν πιο δύσκολο, ο φίλος μας ο κινέζος όμως θα το περάσει με την πρώτη, τα ματια κλειστά και το ένα χέρι δεμένο πισθάγκωνα και μετά θα πάει να παίξει αυτό:

Spoiler

 

μήπως ιδρώσει λίγο το μικρό του δαχτυλάκι

όπως καταλαβαίνεις όσοι ασχολούνται με αυτά τα παιχνίδια δεν έχουν την ίδια αίσθηση εκτος άμα είχε διαφορετικές δυσκολίες για τα skills του καθενός

( @{TDi}Dj2k..infc αδερφέ πλακα κάνω το ξέρω ότι καταβάθος συμφωνούμε ότι τα πάντα οδηγούν στο strafield)

Επεξ/σία από Tambas91
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχάς όλα τα soulsborne έχουν "ez mode" πλην Sekiro και λέγεται coop.🤣 Το Elden Ring είναι ένα σκαλί παραπάνω κιόλας λόγω των summons (κυρίως του mimic).

Έχουν με λίγα λόγια παραμετροποίηση στη δυσκολία τους, απλά πρέπει κάποιος να εντρυφήσει και να τα κατανοήσει πρώτα και να μην κάνει κατευθείαν rq. Κλασικό παράδειγμα το demons souls που μπορείς να φας πολύ ξύλο λόγω pure black world tedencies όσο χάνεις. Κάποιος που κατανοεί το mechanic ξέρει τι να κάνει όμως και πως να τα αξιοποιήσει και τα pure white και τα pure black tedencies.

Επεξ/σία από ilos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και δεν το είχα προχωρήσει και πολύ είπα να το ξεκινήσω απ' τη αρχή για να κάνω κάποια πράγματα πιο σωστά με βάση και tips που είδα. Παίζει να σου βγάζει άλλους εχθρούς; Γιατί είδα κάτι φτερωτές σαν τεράστιες νυχτερίδες που δεν τις θυμάμαι πριν. Εκτός και αν έτυχε να μην τα δω την πρώτη φορά.

Αυτό που κείτεται νεκρό μπροστά μου (το screenshot φαίνεται έτσι χάλια λόγω του HDR. Σε gameplay δεν είναι έτσι)

Spoiler

Screenshot-36.png

Spoiler

Εντωμεταξύ σε εκείνο το σημείο ακούγονται κάτι ακραίες κραυγές. μου μαύρισαν την ψυχή μιλάμε..

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Tambas91 - Όχι δεν είναι το ίδιο όπως άλλα παιχνίδια που η δυσκολία τους είναι μόνο στο πόσα HP έχει ο αντίπαλος.

Τα Souls έχουν εντελώς διαφορετική φιλοσοφία προσέγγισης. Δεν είναι εκεί για το φαντεζί της υπόθεσης. Μπορείς να δεις φαντεζί φυσικά αλλά μόνο εφόσον το "κερδίσεις". 

Δεν είναι ΤΌΣΟ δύσκολο που δεν μπορείς. Αν είναι τόσο δύσκολο που στο καθιστά απαγορευτικό τότε δεν είσαι γι αυτό. Η όλη τρέλα και το πόσο πολύ έφτασε να είναι γνωστή η σειρά είναι ακριβώς αυτός ο λόγος. Ότι όταν εν τέλη σου κάνει το κλικ θα έχεις καταλάβει και εσύ γιατί είναι τόσο έρωτας αυτά τα παιχνίδια από τους παίκτες. 

Έχω φίλους που το πιάσανε το νόημα στο Bloodborne, Sekiro και Elden Ring. Πριν λέγανε τα ίδια με εσένα όπως και όλοι άλλωστε. Εσείς πρέπει να έρθετε προς το παιχνίδι, όχι το παιχνίδι προς εσάς. 

Έχει άπειρα παιχνίδια "από τα άλλα". Η σειρά Souls είναι μοναδική και έτσι πρέπει να μείνει. Η εμπειρία που προσφέρει είναι τέτοια που πρέπει να την κατακτήσεις όπως την σχεδιάσανε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tις τελευταιες 2-3 μέρες που έχω χρόνο, το έπιασα πιο σοβαρά και μου έκανε το κλικ και θα εξηγήσω το γιατί. Γενικά σε οποιοδήποτε παιχνίδι όταν βλέπεις εχθρό κατά 99% ορμάς. Εδώ όχι. Ποιο είναι το ωραίο όμως; Ότι είχα δει έναν εχθρό που με τίποτα δεν μπορούσα να τον ρίξω, και τον άφησα. Ε και σιγά σιγά όσο ένιωθα πιο άνετα σκέφτομαι σε κάποια φάση "ναι τώρα νιώθω ικανός να πάω και να αντιμετωπίσω αυτόν τον εχθρό". Ε αυτό είναι! Νιώθεις πραγματικά την εξέλιξη στις ικανοτητές σου καθώς προχωράς και είναι τοοοοοοοσο rewarding όταν ρίχνεις έναν δυνατό εχθρό γιατί ξέρεις πως και γιατί το κατάφερες, και δεν είναι απλά button smashing. 

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετσι ακριβως. Βλεπεις να εξελισεται μαζι με τον χαρακτηρα σου,οχι μονο οι αριθμοι και τα level , αλλα και το προσωπικο σου επιπεδο ικανοτητας στο παιχνιδι. Αυτο το loop ειναι ενα μεγαλο μερος της αρρωστιας μεταξυ αλλων

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Alastor192 είπε

Ετσι ακριβως. Βλεπεις να εξελισεται μαζι με τον χαρακτηρα σου,οχι μονο οι αριθμοι και τα level , αλλα και το προσωπικο σου επιπεδο ικανοτητας στο παιχνιδι. Αυτο το loop ειναι ενα μεγαλο μερος της αρρωστιας μεταξυ αλλων

Ακριβώς αυτό. Στα άλλα παιχνίδια λες "κάτσε να φτάσω τα νουμερακια μου στ Χ επίπεδο". Εδώ δεν υπάρχει αυτό διότι για να φτάσεις το νουμερακι στο Χ επίπεδο έχεις ανεβάσει και το προσωπικό σου νουμερακι σε τέτοιο βαθμό. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν την πάλεψα 😔 με το sekiro πάλι και το έβγαλα, σίγουρα προχώρησα περισσότερο από τη προηγούμενη φορά.

Ξανά έβαλα το elden ring, αλλά επειδή δε θυμάμαι τίποτα από το παιχνίδι και από εκεί που είχα μείνει με τον astrologer. Έτσι ξεκίνησα νέο παιχνίδι με νέο save έναν confessor. Ράψου να πάμε μαζί ταξίδι @just_a_dude

και όποιος άλλος θέλει .

 

Spoiler

 

 

 

 

Επεξ/σία από xtrmsnpr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι παιχνιδάρα είναι αυτή πάντως. Τώρα απλά πηγαίνω όπου να 'ναι για να φαρμάρω και κατέληξα σε ένα δάσος εκεί που είναι το Minor Erdtree. Τι φοβερή ατμόσφαιρα, ειδικά το βράδυ. Λέμε ότι τα γραφικά δεν κάνουν το game, που όντως ισχύει σε ένα game ειδικά σαν αυτό, αλλά βοηθάνε και αυτά στο immersion. Αυτό το αχνό volumetric fog σε συνδιασμό με τους ambient ηχους από λυκους και κάτι τεράστιες αρκούδες. Και το θέμα είναι ότι ξέρεις ότι όλα αυτά δεν είναι για background, αλλά άνετα σε σκοτωνούν για πλάκα

Spoiler

Βρήκα με πελώρια αρκούδα να ξύνεται σε ένα δέντρο αλλά κότεψα να παω :P 

Και το RT, που λέμε ότι είναι gimmick του πέτσινου και ναι ναι ναι, αλλά χωρίς αυτό το game δείχνει τέρμα flat. Τα γραφικά δεν θα σώσουν ένα κακό game, αλλά θα ενισχύσουν ένα που έχει σαν βάση ένα σωστό gameplay. 

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...