Moderators Malthador Δημοσ. 17 Ιουνίου 2019 Moderators Δημοσ. 17 Ιουνίου 2019 27 minutes ago, Bourdoulas said: 50 με 60 ώρες βαριά ήταν περίπου το αρχικό παιχνίδι. Πολλές λες. 40 ώρες το main quest ήταν, καμιά 50αρια αν έκανες και τα side-quests και γύρω στις 80-90 αν έκανες όλα τα ιδεοψυχαναγκαστικά που έχουν τα jrpg's. Έτσι υπολόγιζα τα 5 eps του 15ωρου. Έπεσα έξω προφανώς. Οι άνθρωποι είναι ανεκδιήγητοι απορώ τι θα χρεώνουν για 60 ευρώ. Κι εγώ κατανοώ ότι κάποιοι είναι ικανοί να πληρώσουν τα κέρατά τους για το game (αυτό που δεν κατανόησα ποτέ είναι γιατί για αυτό το game... Αλλά τα έχουμε ξαναπεί.)
Mhlogiatros Δημοσ. 17 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Εμένα στα saves έχει 120 + ώρες . Αυτό είδε το marketing και αφού έχει γάλα η αγελάδα πάρε τώρα επεισόδια λες και βλέπεις σιριαλ .... Και μάλιστα αρχικά είχαν και άλλο content που δεν πρόλαβαν να βγάλουν το 1997 revive την Aeris και ενα story για τον last ancient . Θα το τελειώσουν τώρα μετά από τόσα χρόνια η μπα δε βαριεσαι πουλάει και έτσι . Με την ευκαιρία όσοι πήραν το PS mini δείτε το είναι ένα φανταστικό all-time classic . Επεξ/σία 17 Ιουνίου 2019 από Mhlogiatros
rofl Δημοσ. 17 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) κι εγω εκανα 200 ωρες. αλλα ενα μεσο run ειναι στις 40 αντε 50 οπως ειπωθηκε. το παραπανω ειναι grind και μαλιστα for the brags, αφου δεν ειναι πουθενα απαραιτητο. αντε 70 ωρες για να δεις τα παντα. μετα μονο AP farm για να γεννησεις νεα materia. Επεξ/σία 17 Ιουνίου 2019 από rofl
Mhlogiatros Δημοσ. 17 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2019 Όχι και τα πάντα ξεχνάς το Ruby Weapon άντε βάλε τέτοιο στα σημερινά να δούμε ragequit
rofl Δημοσ. 17 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) δεν νομιζω οτι δεν βγαιναν τα weapon στις ~70-80 ωρες. απλα ηθελα να πιασω full build στο παιχνιδι και οχι δεν χρειαζονταν κανενα skill 999<>9999 final attack με kotr + phoenix σε καθε χαρακτηρα. κι απο 1 master summon για να εχεις απεριοριστα casts. ουτε καν χρειαζοταν να ακουμπησεις το χειριστηριο και κανα 2 kotr με sneak attack και στον 1ο ενα sneak attack + exit για να καθαριζει τις μικρες μαχες. Επεξ/σία 17 Ιουνίου 2019 από rofl
Mhlogiatros Δημοσ. 17 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Cheater 20 χρόνια ίδια μέθοδος εγώ λέω να το βγάλεις κανονικά με stuns δεν είναι immune σε paralisis . Kαι πάλι αναρωτιέμαι πως θα έχει τέτοια tactics αφού το κάνουν action . Επεξ/σία 17 Ιουνίου 2019 από Mhlogiatros
rofl Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 και για να ειμαι ειλικρινης δεν ειμαι φαν της advent children αισθητικης either. ελπιζω να μην το καταντησουν emo shounen αισθητικη γιατι θα ναι αμαρτια
KilliK Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Στις 13/6/2019 στις 4:20 ΜΜ, ADHD είπε Το θεμα ειναι οτι εχουμε πηξει απο δηθεν "δημοσιογραφους" που ασκουν κριτική στη βιομηχανία, παιχνίδια παίζουν αυτοί η 2-3 ωρες και μετα απλα παρατηρούν?? Ο συγκεκριμενος αν δεν κανω λαθος παρατησε το Sekiro λογο δυσκολιας (επισης δεν του αρεσε) και ελεγε οτι το OW ειναι p2w εχοντας παιξει 1-1:30 ωρα ετσι δεν ειναι?? Ε τετοιους σχολιαστές του καναπε δεν θελω να βλεπω και να δινω view προσωπικα. Ναι τα ειπαμε για το episodic release αλλα δεν ξερω ισως δεν γινοταν αλλιώς λογο limitations. για το Sekiro ανεβασε ενα πολυ ωραιο βιντεο οταν ξεσπασε η διαμαχη με το easy mod. διατυπωσε τα επιχειρηματα και των δυο πλευρων, παιρνοντας φυσικα την θεση οτι το easy mod το μονο που κανει ειναι να δωσει την επιλογη στους πιο casual παικτες να παιξουν το παιχνιδι οπως μπορουν εκεινοι και να το ευχαριστηθουν, χωρις ομως να αλλοιωσει την αυθεντικη εμπειρια για τους πιο hardcore gamers, αφου η υψηλη δυσκολια θα παρεμενε διαθεσιμη. στο τελος ολοι κερδισμενοι θα ειναι και δεν υπαρχει λογος για τετοια δραματα. το αυτονοητο δηλαδη. ποτε δεν ειπε οτι το OW ηταν P2W, το εχει εκθειασει ως παιχνιδι, η μονη του κριτικη μεχρι σημερα ειναι οτι αποτελεσε τον καταλυτη για να γινουν τα loot boxes μονιμο κομματι των AAA PC games. την αληθεια λεει. μου φαινεται οτι τον εχεις αδικησει πολυ, και εγω διαφωνω αρκετες φορες μαζι του, ειναι και ολιγον far leftist και αυτο τον επηρεαζει στις αποψεις του, αλλα γενικα ειναι καλος δημοσιογραφος. και χρειαζομαστε ατομα με τετ oσο αφορα το FF7, το βιντεο πιο πολυ το εβαλα για τα περι αρμεγματος, και οχι για την ποιοτητα του παιχνιδιου. ουτως η αλλως και ο ιδιος λεει οτι θα πρεπει να περιμενουμε να δουμε πως θα ειναι τελικα το παιχνιδι.
ADHD Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, KilliK είπε για το Sekiro ανεβασε ενα πολυ ωραιο βιντεο οταν ξεσπασε η διαμαχη με το easy mod. διατυπωσε τα επιχειρηματα και των δυο πλευρων, παιρνοντας φυσικα την θεση οτι το easy mod το μονο που κανει ειναι να δωσει την επιλογη στους πιο casual παικτες να παιξουν το παιχνιδι οπως μπορουν εκεινοι και να το ευχαριστηθουν, χωρις ομως να αλλοιωσει την αυθεντικη εμπειρια για τους πιο hardcore gamers, αφου η υψηλη δυσκολια θα παρεμενε διαθεσιμη. στο τελος ολοι κερδισμενοι θα ειναι και δεν υπαρχει λογος για τετοια δραματα. το αυτονοητο δηλαδη. ποτε δεν ειπε οτι το OW ηταν P2W, το εχει εκθειασει ως παιχνιδι, η μονη του κριτικη μεχρι σημερα ειναι οτι αποτελεσε τον καταλυτη για να γινουν τα loot boxes μονιμο κομματι των AAA PC games. την αληθεια λεει. μου φαινεται οτι τον εχεις αδικησει πολυ, και εγω διαφωνω αρκετες φορες μαζι του, ειναι και ολιγον far leftist και αυτο τον επηρεαζει στις αποψεις του, αλλα γενικα ειναι καλος δημοσιογραφος. και χρειαζομαστε ατομα με τετ oσο αφορα το FF7, το βιντεο πιο πολυ το εβαλα για τα περι αρμεγματος, και οχι για την ποιοτητα του παιχνιδιου. ουτως η αλλως και ο ιδιος λεει οτι θα πρεπει να περιμενουμε να δουμε πως θα ειναι τελικα το παιχνιδι. Εγω διαφωνώ κάθετα με αυτο, ενα παιχνιδι πρεπει να βγαινει οπως το εχει στο μυαλο του ο δημιουργός και οχι ακολουθώντας νόρμες της βιομηχανίας. Ο Miyazaki θεωρει οτι αυτη ειναι η σωστη δυσκολία για το παιχνίδι για όλους, έτσι θα το ευχαριστηθεί ο κόσμος σύμφωνα με αυτον και ετσι το βγάζει. Το μονο που ζητάει απο εσενα το παιχνιδι ειναι να μαθεις το combat system το οποιο ειναι και ολο το core του παιχνιδιού, μολις το κανεις εχει γινει "ez mode" με την εννοια οτι πρεπει να το κερδίσεις δεν εχει artificial μεγάλη δυσκολία με τεραστια hp pools/dmg modifiers που βαζουν αλλα παιχνιδια. Όποιος θέλει εφοσον ειναι και single player only game μπορεί να κατεβάσει ενα trainer ενα cheat engine η w/e και να το ευχαριστηθεί κάνοντας one shot τα πάντα, αυτονόητο είναι και αυτό.
KilliK Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 μα κανεις δεν διαφωνει με τα παραπανω. οπως και κανεις δεν πρεπει να ενοχλειται για το αν καποιος επιθυμει να κατεβασει trainer,mod,κτλ για να παιξει το παιχνιδι που εχει πληρωσει οπως νομιζει τον διασκεδαζει καλυτερα. δηλαδη δεν υπηρχε σοβαρος λογος που δημιουργηθηκε ενα τετοιο θεμα.
Spiroth Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 'Ο,τι νά'ναι. Ελλαδιστάν παντού. Μία εμπειρία στην Κλίμακα του FINAL FANTASY VII, μεταφρασμένη 1:1 σε επίπεδα υψηλής ποιότητας 2019, δεν είναι δυνατόν να κυκλοφορήσει με το Budget ενός Project και ως αποτέλεσμα και στην τιμή ενός Project και μόνο. Οι λύσεις είναι 2 και μόνο 2: 1) Κόβεις πράμα και κάνεις scale down στο Project σου. 2) Το κάνεις multipart με το κάθε κομμάτι να είναι ισάξιο μίας full εμπερίας. Ταυτόχρονα το εμπλουτίζεις με έξτρα πράγματα. Μπορείς να θες το πρώτο, αλλά ευχαριστώ το Θεό που επικράτησε η λογική σε αυτό το Project και οι Παραγωγοί του παιχνιδιού ΔΕΝ άκουσαν την επειϊκά άσχετη μειοψηφεία του fanbase, έτσι ώστε να καταστραφεί και αυτό το Project ("Boooo Square, το FFXIII ήταν τοοοόσο κακό, τόσα χρόνια μόνο FFXIII Projects, μην τολμήσετε και βγάλετε το FFXV σε κομμάτια, αλλά βγάλτε το ΤΩΡΑ"), όπως έγινε με το FINAL FANTASY XV, το οποίο μετά το "feedback" των "fans" μεταράπηκε από: στο να κυκλοφορήσει ως μία παντελώς ανέτοιμη εμπειρία αντί να κάνουν αυτό που ήταν το αρχικό πλάνο και να βγάλουν 3 parts (Insomnia War, Travel to Altissia, Plague of the Stars) και να τα αναπτύξουν πλήρως. Ευτυχώς αυτήν την φορά πρυτανεύει η λογική, και το VIIR ακολουθεί τον δρόμο του πιο πετυχημένου (και εντυπωσιακού) FINAL FANTASY της τελευταίας 20ετίας (XIV) σε ότι έχει να κάνει με το world-building και το storytelling του, δηλαδή την ανάπτυξη σε κλίμακα 1 προς 1 σε βάθος χρόνου, και όχι το scaling down. Και ευτυχώς ο κόσμος ανταποκρίνεται, αν κρίνουμε από τις κριτικές της μαζικής πλειοψηφείας των κριτικών αλλά και παιχτών παγκοσμίως. Δνε είναι τυχαίο ότι πήρε περισσότερα βραβεία από το πιο πολυαναμενόμενο παιχνίδι παγκοσμίως στην φετινή Ε3 (Cyberpunk 2077), το οποίο είχε και το πλεονέκτημα να έχει και τον John Wick στην παρουσίαση του. Όλα θα κριθούν από την υλοποίηση του όλου Project (π.χ. η υλοποίηση του FFXIII Project ήταν μέτρια), αλλά σαν concept κάνουν το σωστό 100% (κάτι που δεν έκαναν για τo FFXV). ΥΣ: Κάποιες διορθώσεις στους "fans": 1) Το παιχνίδι δεν θα είναι Episodic. Episodic = Life is Strange. 2) Part 1: Midgar. 2 Bluray discs. 3) Part 2: Open World. Δεν ξέρουμε τίποτα άλλο για το που θα τελειώσει ή πόσα Parts θα ακολουθήσουν. 4) Το σύστημα μάχης είναι και Action και Turn-based. Ό,τι τραβάει η ψυχή του παίχτη. Ετσι να ξεκαθαρίζονται κάποια πράγματα, γιατί εδώ μέσα γράφεται ό,τι νά΄ναι. Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από Spiroth 1
KilliK Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 καλα του οτι πηρε περισσοτερα βραβεια απο το Cyberpunk δεν λεει κατι, διοτι αντιστοιχα και αυτο ειχε το πλεονεκτημα της μεγαλης νοσταλγιας.
Fulgore Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 53 λεπτά πριν, Spiroth είπε 'Ο,τι νά'ναι. Ελλαδιστάν παντού. Ετσι να ξεκαθαρίζονται κάποια πράγματα, γιατί εδώ μέσα γράφεται ό,τι νά΄ναι. Ε ναι βρε συ μονο στην Ελλαδα αναφερονται τα πιο πισω παραπονα για το πως σκεφτονται να κυκλοφορησουν το παιχνιδι. Ολοι οι αλλοι παγκοσμιως εχουν ηδη τρεξει να ριξουν 5pre orders ο καθενας να αγορασουν οτι τους πλασαρουν οι εταιρειες. Τρεξτε τωρα να δωσετε 60ευρω για να παιξετε τις πρωτες ωρες του original game Και να πειτε και ευχαριστω στην εταιρεια που θα σας ζητησει οσα θα ζητησει συνολικα στο FF7 μεχρι να βγει ολοκληρο. Το γεγονος δε οτι ουτε η ιδια η Square εχει ιδεα για το ποσα παιχνιδια θα τους παρει για να το τελειωσουν,λεει πολλα. 2 1
Moderators Malthador Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Moderators Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 1 hour ago, Spiroth said: 'ΥΣ: Κάποιες διορθώσεις στους "fans": 1) Το παιχνίδι δεν θα είναι Episodic. Episodic = Life is Strange. 2) Part 1: Midgar. 2 Bluray discs. 3) Part 2: Open World. Δεν ξέρουμε τίποτα άλλο για το που θα τελειώσει ή πόσα Parts θα ακολουθήσουν. 4) Το σύστημα μάχης είναι και Action και Turn-based. Ό,τι τραβάει η ψυχή του παίχτη. Ετσι να ξεκαθαρίζονται κάποια πράγματα, γιατί εδώ μέσα γράφεται ό,τι νά΄ναι. 1) Το παιχνίδι δεν θα είναι Episodic. 2) Episode 1... 3) Episode 2... Fuck logic κλπ δηλαδή. Μου αρέσει που ξεκινάς και με «Ελλαδιστάν παντού», για να δώσεις έμφαση, ενώ είναι αυτονόητο ότι δεν ξέρεις για τι πράγμα μιλάς. Απλά έχεις μια θολή ανάμνηση από έναν τίτλο που σου άρεσε στα παιδικά σου χρόνια και το τόσο το έχεις κάνει τόοοοοσο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα