Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα στο σαιτ . Καινουργιος εδω.

Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση σχετικα με την εισαγωγη αυτοκινητων συγκεκριμενων και μη, απο Ιαπωνια αλλα και γενικοτερα απο αλλου σε συγκεκριμενα μοντελα αυτοκινητου οπως τα skyline gtr r32-r34. Εχει αγορασει κανεις το αυτοκινητο του απο το εξωτερικο? Οι τιμες σε πολλα αυτοκινητα που εχω ψαξει στην Ελλαδα σε σχεση με την Ιαπωνια για παραδειγμα ειναι μεγαλη. Θα ηταν ομως σωστο να υπαρξει αγορα απο Ιαπωνια λαμβανοντας υποψην τους δασμους, φορους εκτελωνισμο κτλπ κτλπ ή η αγορα θα υπερβαινει την αγορα του αντιστοιχου μοντελου στην Ελλαδα?

Μια ακομα ερωτηση που θελω να θεσω ειναι η εξης. Τα αυτοκινητα αυτα ειναι πολλων κυβικων, και επομενως το τεκμηριο σε αυτα ειναι μεγαλο. Τα καυσιμα επισης ειναι για "χοντρες τσεπες" , και αν λαβουμε υποψη οτι στην Ελλαδα η τιμη της βενζινης ειναι παρα πολυ υψηλη, πως τα βγαζετε περα? Τα αυτοκινητα σας δηλαδη δεν τα χρησιμοποιειται καθημερινα? Τα εχετε ως δευτερα για βολτες ?

Υ.Γ . Προφανως το μοντελο skyline που ανεφερα ηταν ενδεικτικο. https://carfromjapan.com εχω δει μερικα αυτοκινητα απο εδω, αλλα δε ξερω κατα ποσο αξιοπιστο σαιτ ειναι.

  • Confused 1
Δημοσ.

Τα γράφεις λίγο μπερδεμένα, από τη μια ρωτάς για συγκεκριμένα μοντέλα 20-30 ετών και από την άλλη λες ότι το μοντέλο είναι ενδεικτικό... Λες ότι έχεις συγκρίνει τιμές Ελλάδας και Ιαπωνίας, αλλά αναφέρεσαι σε μοντέλα που δεν έχουν έρθει καν Ευρώπη... Λες ότι τα αυτοκίνητα αυτά είναι πολλών κυβικών, τα μοντέλα που αναφέρεις όμως βγαίνουν με κινητήρες από 1800cc...

Γενικότερα πάντως η εισαγωγή μεταχειρισμένου από Ιαπωνία δεν είναι σωστή κίνηση για πολλούς λόγους, είναι δεξιοτίμονα, ο δασμός που πληρώνουν είναι μεγαλύτερος από αυτόν που πληρώνουν τα εισαγόμενα από χώρες της ΕΕ, τα μεταφορικά είναι πάρα πολλά, δεν έχουν τις προδιαγραφές να κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη, δεν διαθέτουν Ευρωπαϊκή έγκριση τύπου, ανταλλακτικά ενδέχεται να μην βρίσκεις, και πολλά ακόμα που δεν μου έρχονται στο μυαλό.

  • Like 1
Δημοσ.

Απλά το ξεχνάς φίλε μου. Όπως είπε και ο @Joshua21 και να καταφέρεις να το εισάγεις δεν έχει τις προδιαγραφές που ορίζει η ΕΕ για να κυκλοφορήσει.

Δημοσ.

Καλησπερα και παλι παιδια. Αρχικα να χαιρομαι που εισασταν προθυμοι να μου απαντησετε!

Πιθανοτατα να εχεις δικιο @Joshua21. Δεν ειμαι και ειδικος, και το μοντελο που ανεφερα ηταν τυχαιο. Προφανως και δεν με ενδιαφερει μονο αυτο απλα το ανεφερα ως παραδειγμα. Οι τιμες ωστοσο ειναι οντως ογκωδης εαν οντως η εισαγωγη απο Ιαπωνια δεν ειναι καταλληλη. Υπαρχει καμια αλλη δυνατοτητα για να μπορεσω να αγορασω τετοια μοντελα οπως αυτο που ανεφερα παραπανω, χωρις ωστοσο να πληρωσω τοσο μεγαλα ποσα? Στην ελλαδα οι τιμες των αυτοκινητων αυτων ειναι μεγαλες, πιθανως επειδη δεν κυκλοφορουν πολλα στην Ελλαδα. ( Τιμη αναλογα με την χρονολογια φυσικα ) . Απαντησε μου και για την δευτερη ερωτηση για την οποια εθεσα, εαν ειναι δυνατον. Μονο σαν ιδιοκτητης βενζιναδικου πλεον μπορεις να εχεις τετοια αυτοκινητα.
 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Xayero είπε

Καλησπερα και παλι παιδια. Αρχικα να χαιρομαι που εισασταν προθυμοι να μου απαντησετε!

Πιθανοτατα να εχεις δικιο @Joshua21. Δεν ειμαι και ειδικος, και το μοντελο που ανεφερα ηταν τυχαιο. Προφανως και δεν με ενδιαφερει μονο αυτο απλα το ανεφερα ως παραδειγμα. Οι τιμες ωστοσο ειναι οντως ογκωδης εαν οντως η εισαγωγη απο Ιαπωνια δεν ειναι καταλληλη. Υπαρχει καμια αλλη δυνατοτητα για να μπορεσω να αγορασω τετοια μοντελα οπως αυτο που ανεφερα παραπανω, χωρις ωστοσο να πληρωσω τοσο μεγαλα ποσα? Στην ελλαδα οι τιμες των αυτοκινητων αυτων ειναι μεγαλες, πιθανως επειδη δεν κυκλοφορουν πολλα στην Ελλαδα. ( Τιμη αναλογα με την χρονολογια φυσικα ) . Απαντησε μου και για την δευτερη ερωτηση για την οποια εθεσα, εαν ειναι δυνατον. Μονο σαν ιδιοκτητης βενζιναδικου πλεον μπορεις να εχεις τετοια αυτοκινητα.
 

Θα πρέπει να γίνεις πιο συγκεκριμένος, τι ακριβώς σε ενδιαφέρει? Το - τυχαίο έστω - παράδειγμα του skyline R32 - R34 τι θα έπρεπε να μας πει? Πως σε ενδιαφέρει sedan ή coupe ηλικίας 20 με 30 ετών? Πως σε ενδιαφέρει κάτι ανάμεσα σε 1.800 και 2.600cc?

Όσο για το δεύτερο που ρωτάς δεν καταλαβαίνω την ερώτηση, όποιος δεν έχει "χοντρές τσέπες" απλά δεν προτιμά πολυέξοδο αυτοκίνητο, ούτε καν ως δεύτερο. Και βενζινάδικο να έχεις δεν κάνει διαφορά, άντε να σου κοστίζει η βενζίνη το πολύ 5 λεπτά φτηνότερα, δλδ αντί για 1,60 να σου κοστίζει 1,55€.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπον, με ενδιαφερουν μοντελα τα οποια σπανιως βρισκεις στην Ελλαδα, και οτι απο αυτα αναζητεις θα ειναι σε τιμες διπλασιες απο την πραγματικη τους αξια. Ας μην σταθουμε στο μοντελο ενος αυτοκινητου ΑΛΛΑ, στο εαν η αγορα μπορει να γινει εν πασει περιπτωση απο το εξωτερικο απο χωρες της Ε.Ε που πιθανως οι φοροι, το κοστος μεταφορας αλλα και τα λοιπα εξοδα, δεν θα φτασουν την αξια του συγκεκριμενου αυτοκινητου απο οτι εαν γινοταν η αγορα στην Ελλαδα. Υπαρχει δηλαδη το σεναριο η αγορα να συμφερει εαν γινει απο χωρα της Ε.Ε θα πρεπει να ξεχασω εντελως την εισαγωγη αυτοκινητου ?

Επεξ/σία από Xayero
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Xayero είπε

Λοιπον, με ενδιαφερουν μοντελα τα οποια σπανιως βρισκεις στην Ελλαδα, και οτι απο αυτα αναζητεις θα ειναι σε τιμες διπλασιες απο την πραγματικη τους αξια. Ας μην σταθουμε στο μοντελο ενος αυτοκινητου ΑΛΛΑ, στο εαν η αγορα μπορει να γινει εν πασει περιπτωση απο το εξωτερικο απο χωρες της Ε.Ε που πιθανως οι φοροι, το κοστος μεταφορας αλλα και τα λοιπα εξοδα, δεν θα φτασουν την αξια του συγκεκριμενου αυτοκινητου απο οτι εαν γινοταν η αγορα στην Ελλαδα. Υπαρχει δηλαδη το σεναριο η αγορα να συμφερει εαν γινει απο χωρα της Ε.Ε θα πρεπει να ξεχασω εντελως την εισαγωγη αυτοκινητου ?

Όπως ξανάπα, η ερώτηση σου παραείναι γενική για να μπορέσει να απαντηθεί. Σε μερικές περιπτώσεις συμφέρει η εισαγωγή ενώ σε άλλες όχι, συνεπώς κανένας δεν θα μπορέσει να σου απαντήσει εφόσον η μοναδική πληροφορία που του δίνεις είναι το "μοντέλα που σπανίως βρίσκεις στην Ελλάδα".

Δημοσ.
18 ώρες πριν, Xayero είπε

Μια ακομα ερωτηση που θελω να θεσω ειναι η εξης. Τα αυτοκινητα αυτα ειναι πολλων κυβικων, και επομενως το τεκμηριο σε αυτα ειναι μεγαλο. Τα καυσιμα επισης ειναι για "χοντρες τσεπες" , και αν λαβουμε υποψη οτι στην Ελλαδα η τιμη της βενζινης ειναι παρα πολυ υψηλη, πως τα βγαζετε περα? Τα αυτοκινητα σας δηλαδη δεν τα χρησιμοποιειται καθημερινα? Τα εχετε ως δευτερα για βολτες

Οι περισσότεροι κάτοχοι τέτοιων αυτοκινήτων είναι συλλέκτες αυτοκινήτων με πολύ μεγάλες τσέπες,το ότι είναι ένα αυτοκίνητο 20-30 ετών δεν σημαίνει ότι είναι και φτηνό.Αντιθετα τα αυτοκίνητα επιδόσεων,που ήταν ακριβά και δύσκολο να αποκτηθουν-συντητηθούν όταν ήταν καινούρια είναι ακόμα πιο δύσκολο να αποκτηθούν-συντηρηθούν μετά από 30 χρόνια.Ακομα και αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν Ελλάδα,όπως nissan sx200 ή mazda rx7 που τα βρίσκεις και σε πιο προσγειωμένες τιμές αν θέλεις να τα κυκλοφορείς και να τα διατηρείς σε καλή κατάσταση πρέπει να τα ακουμπάς,δεν είναι για κάποιον που παίρνει βασικό μισθό(ούτε και διπλάσιο του βασικού).

  • Like 2
Δημοσ.

σπανια αυτοκινητα για την ελλαδα,πιθανον να μην εχουν εκδοσει και εγκριση τυπου,οποτε θα χρειαστει να τρεξεις εσυ και για τους επομενους.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Μόνο στο γερμανικό mobile.de θα βρεις τέτοια αμάξια,και γενικά Γερμανία.

Skyline R32,34  κλπ έχει π.χ. πάνω από 50 αγγελίες,τιμές από 5.000 έως 12.000 περίπου.Τα αμάξια αυτά έχουν  όλα κυκλοφορήσει Γερμανία όποτε έχουν ευρωπαϊκή έγκριση.

Υπάρχουν επίσης εκεί αρκετοί έμποροι,που  δεν έχουν καμμία σχέση με μαντραδες, που ασχολούνται με την πώληση τέτοιων αυτοκινήτων.Εκει οι τιμές είναι πιο υψηλές.

Επισκέπτης
Δημοσ.
Στις 10/6/2019 στις 2:55 ΠΜ, Xayero είπε

Θα ηταν ομως σωστο να υπαρξει αγορα απο Ιαπωνια

Μου κάνει εντύπωση που δεν το έχει αναφέρει ακόμα κανένας αλλά στην Ιαπωνία τα αυτοκίνητα είναι δεξιοτίμονα. Σε αριστεροτίμονα έχεις κάποιες λίγες εώς ελάχιστες επιλογές απ' ότι βλέπω

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Xacti είπε

Μου κάνει εντύπωση που δεν το έχει αναφέρει ακόμα κανένας αλλά στην Ιαπωνία τα αυτοκίνητα είναι δεξιοτίμονα. Σε αριστεροτίμονα έχεις κάποιες λίγες εώς ελάχιστες επιλογές απ' ότι βλέπω

Μάλλον δεν διάβασες όλα τα post

Στις 10/6/2019 στις 11:39 ΠΜ, Joshua21 είπε

Τα γράφεις λίγο μπερδεμένα, από τη μια ρωτάς για συγκεκριμένα μοντέλα 20-30 ετών και από την άλλη λες ότι το μοντέλο είναι ενδεικτικό... Λες ότι έχεις συγκρίνει τιμές Ελλάδας και Ιαπωνίας, αλλά αναφέρεσαι σε μοντέλα που δεν έχουν έρθει καν Ευρώπη... Λες ότι τα αυτοκίνητα αυτά είναι πολλών κυβικών, τα μοντέλα που αναφέρεις όμως βγαίνουν με κινητήρες από 1800cc...

Γενικότερα πάντως η εισαγωγή μεταχειρισμένου από Ιαπωνία δεν είναι σωστή κίνηση για πολλούς λόγους, είναι δεξιοτίμονα, ο δασμός που πληρώνουν είναι μεγαλύτερος από αυτόν που πληρώνουν τα εισαγόμενα από χώρες της ΕΕ, τα μεταφορικά είναι πάρα πολλά, δεν έχουν τις προδιαγραφές να κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη, δεν διαθέτουν Ευρωπαϊκή έγκριση τύπου, ανταλλακτικά ενδέχεται να μην βρίσκεις, και πολλά ακόμα που δεν μου έρχονται στο μυαλό.

 

Δημοσ.

Αυτοκίνητα που δεν έχουν βγει αριστεροτίμονα μπορείς να φέρεις και από Κύπρο. Απ ευθείας από Ιαπωνία εικάζω ότι θα χρειαστεί αρκετό τρέξιμο για να πάρει άδεια, ωστόσο αν ίδιο αυτοκίνητο έχει κυκλοφορίσει με ελληνική άδεια τα πράγματα είναι πιο εύκολα. Ωστόσο το πρόβλημα παραμένει το μεγάλο κόστος εκτελωνισμού. Ακόμα και από Γερμανία να το φέρεις ο εκτελωνισμός φτάνει 5ψήφιο νούμερο σε €€€. Γενικά από οικονομικής άποψης σε καμία περίπτωση δε συμφέρει, τέτοιες αγορές κάνουν άνθρωποι με πολλά λεφτά γιατί μπορούν, γιατί είναι συλλέκτες, γιατί τα προορίζουν για project.

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Μάλλον δεν διάβασες όλα τα post

Όλα τα διάβασα αλλά επειδή δεν είδα κανέναν να το αναφέρει το έγραψα εγώ

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Xacti είπε

Όλα τα διάβασα αλλά επειδή δεν είδα κανέναν να το αναφέρει το έγραψα εγώ

Ότι πεις

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...