Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με πολιορκητικό κριό το game pass και με τα νεα studios να ζεσταινουν για τα καλα τις μηχανες, θα εχουμε (κανονικο) console war στην επόμενη γενια.

  • Like 6
  • Απαντ. 620
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/11/2019 στις 8:30 ΠΜ, kostiger είπε

Με πολιορκητικό κριό το game pass και με τα νεα studios να ζεσταινουν για τα καλα τις μηχανες, θα εχουμε (κανονικο) console war στην επόμενη γενια.

 

Μάγος είσαι? :P 

Microsoft: We Feel So Confident of Our Content Pipeline We Don’t Need to Save Games for Scarlett

XGSFamily.jpg

 

Δεν χρειάζεται να αναφέρω ότι με 241 τίτλους στο Game Pass (console) + 150(+) στο Game Pass (PC) + άλλους 70 πόσους ανακοινώθηκε ότι έρχονται θα γίνει χαμός. Επιπλέον το XGP (Το Publisher κομμάτι της MS), ανέβηκε και αυτό σε budget (βλέπε το παιχνίδι της Dontnod ως exclusive).

 

Κάτι πολύ σημαντικό που δεν έχει αναφερθεί είναι η ελευθερία στην δημιουργικότητα που αφήνει τα XGS να βγάζουν ακόμα και παιχνίδια στυλ "αγάπη μου συρρίκνωσα τα παιδιά" (grounded). Πρωτότυποι τίτλοι οι οποίοι στην ομπρέλα συνδρομητικής υπηρεσίας δεν χρειάζεται να αποδείξουν τίποτα με τα παλιά δεδομένα του στυλ πούλησα 5 εκ. κόπιες αλλιώς το studio πάει για μανιτάρια. Τέτοια δημιουργική ελευθερία πρώτη φορά μετά την εποχή του Live Arcade. 

Να λέμε τα αρνητικά του συνδρομητικού μοντέλου αλλά και τα θετικά έτσι? Τέρμα το άγχος για τους dev και τα άσπρα μαλλιά και πρόωρα γηρατειά. Να γιατί ακόμα και ο  Tim Shaeffer είπε WTH(eck). 

Και το πιο ευχάριστο είναι ότι η MS έδωσε λευκή επιταγή για κάτι τέτοιο.

Εν τέλει όπως είπε και ο Phil το Gears 5 στο τέλος ακόμα και που ήταν στο Game Pass πούλησε περισσότερο από το Gears 4.

Επίσης πολύ ενδιαφέρον ότι πιθανότατα το Lockheart ίσως ζει (και βασιλεύει μάλιστα😞

 

Είναι navi (λόγω GFX10=navi), έχει  υποστήριξη Variable Rate Shading και Raytracing που ΔΕΝ υποστηρίζουν οι 5700 και κυριότερα compatibility mode (GEN 0) αντίστοιχα με το Oberon σε clocks (PS5) για κάτι με 4 Render Back-ends (ROPS).

4 RBs έχει μόνο το απλό Χ1/S (16). 8 (32) έχει το X1X και πληροφοριακά, 16 το PS4 Pro (64 ROPS) αλλά δεν έχει bandwidth να τα ταΐσει ούτως ή άλλως. 

Θα μας τρελάνουν τα leaks αλλά λογικό γιατί η MS είναι πολύ πολύ σφιχτή αυτήν την φορά (στεγανή).

 

 

Επεξ/σία από ET4000
  • Thanks 1
Δημοσ.

αν ισχυε το οτι δεν κρατησαν παιχνιδια για το σκαρλετ καλυτερα να το ειχαν κλεισει το μαγαζι...αλλα ευτυχως δεν ισχυει...

για τα παιχνιδια που λες οτι αφησε δημιουργικη ελευθερια κτλ...ειναι προφανες οτι δε μιλαμε για κανονικα first party AAA παιχνιδια, αλλα γιε indie παιχνιδακια που  ηταν ηδη στο τελικο σταδιο  της παραγωγης οταν εξαγοραστηκαν απο την MS. Αν η MS αγορασε τα στουντιος για να κυκλοφορει indie games για το game pass, απλα να γραφει αριθμους στο καταλογο, παλι καλυτερα να το κλεισουν το μαγαζι...

Αυτο που λειπει απο την ms ειναι παιχνιδια με  τα production values του death stranding, εκτος αν ο λογος που το γυρισαν στα καρτουνιστικα παιχνιδια ειναι οτι πλεον το πηραν αποφαση οτι εχουν χασει την ΑΑΑ αγορα και πανε να ανταγωνιστουν τη Νιντεντο....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Xavier εννοείς παιχνίδια με production values που θέλουν κυρίως console users που αρέσκονται στο κινηματογραφικό στοιχείο. Προσωπικά μου άρεσει που η MS διαθέτει diversity και καλύπτει και χαμηλότερου κόστους games διότι κι εκεί βγαίνουν διαμαντάκια. Το Halo Infinite πάντως λέγεται ότι το budget του αγγίζει τα 500m κι αν η 343 του δώσει την απαραίτητη προσοχή που χρειάζεται ο τίτλος θα αφήσει το στίγμα του στη γενιά/cross gen που έρχεται.

Τώρα αν το Microsoft Flight simulator, Age of Empires 4, Psychonauts 2 τα θεωρείς indie παιχνιδάκια τότε οκ, όπως αγαπάς.🙂

Επεξ/σία από Ren_of_Heavens
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
7 hours ago, xavier said:

Αυτο που λειπει απο την ms ειναι παιχνιδια με  τα production values του death stranding, εκτος αν ο λογος που το γυρισαν στα καρτουνιστικα παιχνιδια ειναι οτι πλεον το πηραν αποφαση οτι εχουν χασει την ΑΑΑ αγορα και πανε να ανταγωνιστουν τη Νιντεντο....

Τι production value έχει το Death Stranding;

Αλήθεια το ρωτάω, δεν το βρίσκω κάπου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Malthador είπε

Τι production value έχει το Death Stranding;

Αλήθεια το ρωτάω, δεν το βρίσκω κάπου.

ε κάτι έχει, από την άλλη μου κάνει αστείο να θεωρεί κάποιος ότι το zelda ή το mario δεν έχουν production values 

 

δηλαδή ποιο open world των τελευταίων ετών κοντράρει το botw? 

Επεξ/σία από logistoulis
  • Moderators
Δημοσ.
7 minutes ago, logistoulis said:

ε κάτι έχει, από την άλλη μου κάνει αστείο να θεωρεί κάποιος ότι το zelda ή το mario δεν έχουν production values 

δηλαδή ποιο open world των τελευταίων ετών κοντράρει το botw? 

Ναι, πόσο είναι αυτό το «κάτι» λέω. Το BotW και το God of War ας πούμε χρειάστηκαν 5 χρόνια και 300 devs το καθένα για να παραχθούν, οπότε έχουμε μια εικόνα για το development cost τους.

Το Death Stranding που γράφτηκε σε έτοιμη μηχανή, χρειάστηκε 3 χρόνια και 80 devs για να παραχθεί, τι κόστος είχε; Εντάξει καταλαβαίνω ότι ο Reedus και ο Mads θα πήραν από μερικά εκατομμύρια ο καθένας, αλλά από εκεί και πέρα;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν ξέρω πού ακριβώς μπαίνει το όριο για να θεωρηθεί κάτι ΑΑΑ ή indie , το μόνο που ξέρω πάντως είναι ότι τα θεαματικά γραφικά από μόνα τους (παίζει ρόλο βέβαια και η πλατφόρμα στην οποία αναφερόμαστε) δεν λένε κάτι, θεαματικά γραφικά πλέον μπορεί να έχει ο οποιοσδήποτε τίτλος και βλέπουμε πολλούς μικρούς με τέτοια 

επίσης υπάρχουν πολλά "ΑΑΑ games" που μεγάλο μέρος της αξίας τους μπορεί να είναι το όνομά τους από μόνο του ή τα έξοδα της προώθησής του και στον ίδιο τον τίτλο η δουλειά που έχει πέσει να είναι λειψή όπως στο andromeda για παράδειγμα 

Επεξ/σία από logistoulis
  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, logistoulis είπε

δεν ξέρω πού ακριβώς μπαίνει το όριο για να θεωρηθεί κάτι ΑΑΑ ή indie , το μόνο που ξέρω πάντως είναι ότι τα θεαματικά γραφικά από μόνα τους (παίζει ρόλο βέβαια και η πλατφόρμα στην οποία αναφερόμαστε) δεν λένε κάτι, θεαματικά γραφικά πλέον μπορεί να έχει ο οποιοσδήποτε τίτλος και βλέπουμε πολλούς μικρούς με τέτοια 

επίσης υπάρχουν πολλά "ΑΑΑ games" που μεγάλο μέρος της αξίας τους μπορεί να είναι το όνομά τους από μόνο του ή τα έξοδα της προώθησής του και στον ίδιο τον τίτλο η δουλειά που έχει πέσει να είναι λειψή όπως στο andromeda για παράδειγμα 

Ε κοίτα αν δεν έχει τέρατα, μουσάτους με μπράτσα, αίμα, πυροβόλα πιου πιου και λοιπά ενήλικα πράγματα δεν θεωρείται ΑΑΑ. 

Για παράδειγμα αν έχει ένα παιδάκι με σπαθί με καρτούν γραφικα να τρέχει πανω κάτω σε έναν χάρτη στο μέγεθος του Μανχάταν να σκοτώνει κάτι τετρατακια λες και βγήκαν από την  κούκου ρουκου, ε όχι δεν είναι ΑΑΑ. Άσε που είναι και Νιτετο. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Bourdoulas είπε

Ε κοίτα αν δεν έχει τέρατα, μουσάτους με μπράτσα, αίμα, πυροβόλα πιου πιου και λοιπά ενήλικα πράγματα δεν θεωρείται ΑΑΑ. 

Για παράδειγμα αν έχει ένα παιδάκι με σπαθί με καρτούν γραφικα να τρέχει πανω κάτω σε έναν χάρτη στο μέγεθος του Μανχάταν να σκοτώνει κάτι τετρατακια λες και βγήκαν από την  κούκου ρουκου, ε όχι δεν είναι ΑΑΑ. Άσε που είναι και Νιτετο. 

θα μπορούσα να το δεχτώ αυτό που λες (ακόμα και αν δεν το εννοείς), αν το botw δεν ντρόπιαζε κάθε ανοικτό κόσμο που έχει υπάρξει μέχρι τώρα 

 

και το κάνει αυτό χωρίς καν να αγγίζει την τελειότητα, απέχει πάρα πολύ από αυτό, απλά από κει που είχες δει το witcher πριν μερικά χρόνια και νόμιζες ότι τα είχες δει όλα σκάει αυτό και κάνει το μυαλό σου να εκρήγνυται

Δημοσ.

Για να μην παρεξηγηθω, δεν ειπα οτι η ms δεν εχει προς αναπτυξη ΑΑΑ παιχνιδια, ειπα οτι δεν τα εδειξε στην x019 και το οτι κυκλοφορει τα παιχνιδια των στουντιο που αγορασε και  ηταν στα τελευταια σταδια της παραγωγης(πχ. το psychonauts  και το wasteland δεν ειναι καν exclusive), δε σημαινει οτι   αγορασε την obsidian για να βγαζει παιχνιδια οπως το grounded ή τη ninja theory  για να βγαζει το bleeding edge, παιχνιδια που φτιαχτηκαν απο πολυ μικρες ομαδες των στουντιο αυτων....Το τι πραγματικα δουλευουν αυτα τα στουντιος ισως παρουμε μια γευση στην παρουσιαση του σκαρλετ ή στη μεθεπομενη Ε3 κτλ, μια και λογικα θα χρειαστουν το χρονο τους για να παρουσιασουν αποτελεσματα...

τεσπα, δε διαφωνω σε τιποτα απο αυτα που γραφηκε παραπανω...θεωρω το botw το καλυτερο open world που εχω παιξει, προφανως τα λεφτα απο μονα τους δε σημαινουν καλο παιχνιδι, με  απειρα   παραδειγματα...αλλα να κραζει καποιος το death stranding(και ας σβηστηκε στην πορεια το σχολιο), που τουλαχιστον που σαν κυκλοφορια, ανεξαρτητως αν σου αρεσει σαν παιχνιδι, δεν μπορεις να πεις οτι  δεν ειναι τολμηρη, το βρισκω αστειο....

 

 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, xavier είπε

Για να μην παρεξηγηθω, δεν ειπα οτι η ms δεν εχει προς αναπτυξη ΑΑΑ παιχνιδια, ειπα οτι δεν τα εδειξε στην x019 και το οτι κυκλοφορει τα παιχνιδια των στουντιο που αγορασε και  ηταν στα τελευταια σταδια της παραγωγης(πχ. το psychonauts  και το wasteland δεν ειναι καν exclusive), δε σημαινει οτι   αγορασε την obsidian για να βγαζει παιχνιδια οπως το grounded ή τη ninja theory  για να βγαζει το bleeding edge, παιχνιδια που φτιαχτηκαν απο πολυ μικρες ομαδες των στουντιο αυτων....Το τι πραγματικα δουλευουν αυτα τα στουντιος ισως παρουμε μια γευση στην παρουσιαση του σκαρλετ ή στη μεθεπομενη Ε3 κτλ, μια και λογικα θα χρειαστουν το χρονο τους για να παρουσιασουν αποτελεσματα...

 

το έχω ξαναπεί ότι η ms κάνει βλακείες και δίνει βάση στα λάθος πράγματα, επίσης έχω ξαναπεί το ότι βγαίνει και παρουσιάζει αυτή multiplatform και όχι κάποιος άλλος δεν σημαίνει και κάτι (δεν ξέρω σε κάνα ανήλικο αμερικανάκι ίσως.. εκεί κάτι θα τσιμπάνε ενδεχομένως) 

 

θα δούμε πώς θα πάει, μια ανταγωνιστική ms είναι σίγουρα καλή για όλους, αλλά να είναι ανταγωνιστική με το σωστό τρόπο , όχι να τρώει εμμονές με τις "υπηρεσίες", σε αυτή τη γενιά αυτό την έφαγε και καλώς έγινε έτσι, αλλά αφού δεν φαίνεται να θέλει να ξεκολλήσει από αυτό το βιολί ας έχει τουλάχιστον και κάνα σπουδαίο τίτλο να παρουσιάσει όχι για κάποιον άλλο λόγο, απλά για να έχουμε κι εμείς πράγματα να παίζουμε

 

αλλά αν οι υπηρεσίες είναι το βασικό της ενδιαφέρον και τα παιχνίδια έχουν καταντήσει afterthought δεν θα παραμείνει απλά δεύτερη, αλλά μπορεί να γίνει και 3η

 

σε αυτή τη γενιά ΘΑ ΓΙΝΕΙ τρίτη, μέχρι να σταματήσει να μετράει το κοντέρ, θεωρώ βέβαιο ότι το switch θα αφήσει αρκετά πίσω το one 

 

sto scarlet βλέπουμε.. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@xavier Ο Greenberg, είναι γνωστό παθιασμένο xbot, που αν κοπεί στο ξύρισμα το αίμα που βάψει το ξυράφι θα είναι πράσινο και όχι κόκκινο. 20 χρόνια στην MS είναι λογικό.

Από εκεί και πέρα το γεγονός ότι κάνει ενθουσιώδης δηλώσεις (όπως εγώ :P), δεν αναιρεί ότι είναι στα όρια του παρεξηγήσιμου ή και clickbait από τα διάφορα site.

Εν προκειμένου, πήρες την δήλωση τοις μετρητοίς από τον τίτλο ενώ αν διάβαζες το άρθρο θα είχες συμπεράνει, ότι απλά είναι ενθουσιασμένος τόσο πολύ για την ποσότητα και την ποικιλία περιεχομένου που έρχεται στο Game Pass, που δεδομένου του BC, θεωρεί ότι το Scarlett δεν θα στερείται περιεχομένου. Ε βάλε και ότι ο Ινδός έχει δώσει στον Spencer το παρασύνθημα no quarters και καταλαβαίνεις.

Το xbox δεν είναι πλέον τμήμα των Windows και ο Spencer υπάλληλος. VP of Gaming είναι πλέον.

Αν θες να εκνευριστείς πιο πολύ έχει και πολλά άλλα να σου γράψω και μάλιστα πολύ πρόσφατα... :D 

Και η Sony αν θες, δια στόματος Ryan έχει τοποθετηθεί, να το πω κομψά, γελοιωδώς, γιατί τα 1st party της δεν διατίθενται day one στο PS Now.

Όπως λοιπόν το PS Now π.χ. μόλις πρόσφατα χτύπησε 1εκ συνδρομητές με μείωση της τιμής και τα big exclusives να είναι timed σε install base 100εκ συνδρομητών, υπάρχει και το xbox με 9.5εκ συνδρομητές στο xbox με 40-50 εκ. "μόλις" συνδρομητές.

Άρα μιλάμε για 1% και 25% attachment rate. Δεν ξέρω πόσοι θυμάστε τα πινακάκια πριν το PS+ και πριν. Δεν θα ασχοληθώ να τα ποστάρω και τι συνέπειες είχαν. 

Θα πρέπει όμως να συνειδητοποιήσετε όμως κάποιοι, ότι το Game Pass και το Xcloud, δεν είναι (ακόμα) αυτοσκοπός της MS.

Είναι υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, όπως λέμε εγγύηση, επιδόσεις, ότι τέλος πάντων συνιστά αγοραστικό bonus στην check list του υποψηφίου αγοραστή next gen. 

Έτσι λοιπόν, μια συνδρομητική υπηρεσία στυλ Game Pass, θέλει όχι απλά filler περιεχόμενο από τρίτους, αλλά και 1st party. Για πολλούς λόγους.

Προφανώς συνειδητοποιείς ότι το AAA Single Player μοντέλο, δεν είναι βιώσιμο για τέτοιες υπηρεσίες (hell ακόμα και για το μη συνδρομητικό δεν είναι) και όσο περνάει ο καιρός, θα γίνεται ακόμα, πιο δύσκολο.

Tα μεταξωτά production values, θέλουν και μεταξωτούς κώλους...  

Τώρα τα λοιπά για καρτουνίστικα γραφικά και λοιπά δεν τα σχολιάζω. Θα υπενθυμίσω μόνο ότι το Live Arcade έπαιξε τεράστιο ρόλο στην εξάπλωση και του 360 και του Live.

Και επειδή η αντιγραφή είναι η μεγαλύτερη μορφή κολακείας - άλλη είναι η εταιρεία που στέλνει άρον άρον ολόκληρο Yoshida να στήσει Indie δίκτυο, κύκλωμα, πρωτοβουλία, όπως θέλετε πείτε το. 

Κλασσικά στο τέλος κάθε γενιάς και στην αρχή της.... Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

 

Επεξ/σία από ET4000
Δημοσ.
1 ώρα πριν, logistoulis είπε

θα μπορούσα να το δεχτώ αυτό που λες (ακόμα και αν δεν το εννοείς), αν το botw δεν ντρόπιαζε κάθε ανοικτό κόσμο που έχει υπάρξει μέχρι τώρα 

και το κάνει αυτό χωρίς καν να αγγίζει την τελειότητα, απέχει πάρα πολύ από αυτό, απλά από κει που είχες δει το witcher πριν μερικά χρόνια και νόμιζες ότι τα είχες δει όλα σκάει αυτό και κάνει το μυαλό σου να εκρήγνυται

 

b8188f55952812b9e27a568fbe7c8954.jpg

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...