Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μπορει και να το παει ετσι θα δειξει.

Παντως οι συνολικες πωλησεις σε αυτη την γενια για τα Twins ηταν αισθητα μειωμενες σε σχεση με την προηγουμενη

Xbox360 86μυρια πωλησεις

Ps3 87.5

Συνολο 173.5μυρια πωλησεις

Ps4 106μυρια πωλησεις

Xb1 46

Συνολο 152

 

  • Like 1
  • Απαντ. 620
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 12/1/2020 στις 12:32 ΠΜ, Fulgore είπε

Μπορει και να το παει ετσι θα δειξει.

Παντως οι συνολικες πωλησεις σε αυτη την γενια για τα Twins ηταν αισθητα μειωμενες σε σχεση με την προηγουμενη

Xbox360 86μυρια πωλησεις

Ps3 87.5

Συνολο 173.5μυρια πωλησεις

Ps4 106μυρια πωλησεις

Xb1 46

Συνολο 152

 Αν *** η  microsoft,μια χαρα νουμερα θα εκανε και αυτη )

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, PDS13 είπε

Παλι ως brute force δεν θα λειτουργει το RT στο PC? Δλδ παρτε κοσμε RT παντου. Δεν θα κατσει κανεις να ασχοληθει με τον προσωπικο σου υπολογιστη που εχεις στο γραφειο σου. Ετσι δεν ειναι? Θα ειναι τυπου παρε να χεις με το κιλο. 

Εγω παλι πιστευω οτι θα εκπλαγουμε απο το RT των κονσολων. Ειδικα στα Exclusives καθως θα γινεται οντως optimised για την προσωπικη κονσολα που θα εχω στο επιπλο μου. Οτι χρειαζεται να φανει real time θα ειναι real time, oτι δεν χρειαζεται baked. Aποτελεσμα καλο χωρις να καει το μηχανημα.

Oχι οτι με καιει κιολας. Αν μου κανουν baked τα παντα με την βοηθεια των αλγοριθμων του RT θα ειμαι ικανοποιημενος 100%.

 

1 ώρα πριν, PDS13 είπε

2005-2013-2019 βλεπω να γινεται το ιδιο λαθος.

Προσπαθουμε να φανταστουμε πως θα δειχνουν τα παιχνιδια στις νεες κονσολες με βαση τους αριθμους των hardware. Oποιος εχει κανει τετοια προβλεψη πεφτει παντα εξω. 

Just saying...

Χωρις να αμφισβητω οτι με απλα μαθηματικα, ισχυει αυτο που λες.

Υπονοεις δηλαδη οτι υπαρχει μαγικο optimization και νεραιδοσκονη στις κονσολες. Πραγμα που δυστηχως δεν ισχυει. Μπορεις πολυ ευκολα να το διαπιστωσεις σε ολα τα multiplatform παιχνιδια. Καρτες αντιστοιχης δυναμης του original xbox και PS4 αποδιδουν ακριβως το ιδιο, ακομα και σημερα, 6-7 αργοτερα. Μιλαμε για καρτες παρατημενες απο τους developers, και παρολαυτα καταφερνουν να αποδιδουν οσο οι κονσολες στις οποιες γινεται targeted development. 

Μια 7870 ας πουμε παιζει το RDR2 καλυτερα και απο τις 2 κονσολες. Ισως αυτο που λες με τα optimizations να ισχυει στα exclusives, αλλα και εκει χλωμο το κοβω να σου πω την αληθεια. Το Forza motorsport 3 ας πουμε που αρχικα ειχε βγει μονο για xbox, λεγανε ολοι οτι θα χρειαστει καρτες τερατα για να παιξει στο PC και μπλα μπλα. Τελικα οταν εγινε port στο PC ετρεχε καλυτερα απο το xbox με μια...750ti! Μιλαμε για καρτα χειροτερη απο του xbox σε specs και απεδιδε καλυτερα σε PORT! Δεν ξερω πως και γιατι, στη θεωρια λογικο φαινετια αυτο που λες, οτι δηλαδη θα πρεπει να τρεχει καλυτερα σε κονσολα μιας και αποτελει κοινη πλατφορμα κλπα κλπα, αλλα στην πραξη βλεπουμε οτι απλα δεν ισχυει. Και εφοσον δεν ισχυει, καλο θα ηταν να σταματησουμε να το επαναλαμβανουμε κιολας θαρρω.

Επεξ/σία από Ryzenlake
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, DJTaurus είπε

RDR2 σε PC δεν βρίσκεις κάτω από €40. Σε κονσόλα έχει πέσει μέχρι €20 και σε δισκάκι, αλλιώς digital με gamesharing. Θα δούμε του χρόνου πόσο νεφρό/α θα ζητήσει ο Πέτσινος...Ο Πέτσινος είναι σε κρίσιμο σταυροδρόμι με τις Turing. Έχει 3 discrete pipelines (CUDA cores για shaders, Tensor για INT8 acceleration, dedicated RT cores για BVH acceleration). Θυμίζει την φάση με την GeForce 7 που υπερασπιζόντουσαν τα discrete pixel/vertex shaders ως ανώτερη λύση, όταν η AMD (ATi) είχε δηλώσει ότι θα πάνε σε unified pipelines με τον Xenos. Αν λοιπόν η RDNA2 έχει unified στήσιμο και ο Πέτσινος επιμείνει στο discrete, εκεί να δεις πανωλεθρία στο Μιλάνο.

CD1-E850-D-BA65-4477-9-A88-F3-F014031-E3

Όσον αφορά το RTX: Δεν ξέρουμε καν την υλοποίηση της amd. Μόνο από πατέντες ένα μπούσουλα. θα φουσκώσουν τα CU για να παίζουν και rtx ΑΝ χρειάζεται. Από το Leak στο github είδαμε 4~5 Giga Rays ενω η 2080 ti χτυπάει και 7 αλλά δεν ξέρουμε καν αν είναι ίδιο το benchmark. Επίσης η Nvidia σε συνεργασία με την MS έχτισε το DXR.

+1 γιαυτα που γραφει ο @logistoulis

Εδω μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για τα μελλοντικά σχέδια της MS.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά για τις δύο προσεγγίσεις. Φαίνεται ότι σε πρώτη προτεραιότητα περνάει το RT power, αφού αυτό πάνε να κλειδώσουν.

Σχετικά με την 2080Ti που συγκρίνουν μερικοί, υπάρχουν διαφορές:

-Κυκλοφόρησε τον Ιούλιο του 2018(η RTX σειρά), πράγμα που σημαίνει ότι ο σχεδιασμός ήταν έτοιμος τουλάχιστον δύο χρόνια πριν. Οι κονσόλες έπονται. 

-Μάλλον ενσωματώνει την πιο πρώιμη RT τεχνολογία της εταιρείας, προκειμένου να αποσβέσει την επένδυση και να υπάρχει περιθώριο βελτίωσης στη συνέχεια(για "άρμεγμα"). Στις κονσόλες είναι πιθανό να δώσουν ό,τι καλύτερο έχουν στα συρτάρια τους. Μπορεί να έχουν ακόμα και custom λύσεις πέραν της AMD.

-Το RT μαστίζεται περισσότερο από τις default απαιτήσεις των games παρά από το βάρος των RT effects. Π.χ. το RDR2 που σέρνεται και χωρίς RT(ακόμα και το παλιό WD2). Από την άλλη το Wolfenstein με τα reflections πάει σφαίρα. Δεν θα υπάρχουν εκτρώματα όπως το πρώτο στις κονσόλες.

-Η αναλογία RT cores με shaders μπορεί να είναι καλύτερη στις κονσόλες. Με την 2080Ti έπρεπε να δείξουν κέρδος και σε rasterization. Εδώ μπορεί να το πάνε κοντά σε 50-50.

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

-Το RT μαστίζεται περισσότερο από τις default απαιτήσεις των games παρά από το βάρος των RT effects. Π.χ. το RDR2 που σέρνεται και χωρίς RT(ακόμα και το παλιό WD2). Από την άλλη το Wolfenstein με τα reflections πάει σφαίρα. Δεν θα υπάρχουν εκτρώματα όπως το πρώτο στις κονσόλες.

 

Δεν θα υπαρχουν εκτρωματα σαν το RDR2 στις κονσολες, Pirmen 2020.

Στις κονσολες δεν βγηκε το RDR2???

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Παντως οι συνολικες πωλησεις σε αυτη την γενια για τα Twins ηταν αισθητα μειωμενες σε σχεση με την προηγουμενη

Xbox360 86μυρια πωλησεις

Ps3 87.5

Συνολο 173.5μυρια πωλησεις

Ps4 106μυρια πωλησεις

Xb1 46

Συνολο 152

Τα συστήματα της προηγούμενης γενιάς κατάφεραν να ξεπεράσουν τα 80 εκατομμύρια λόγω του Wii. Αν δεν είχαν κυκλοφορήσει τα move και kinect αντίστοιχα θα έβλεπαν χαμηλότερες πωλήσεις.

Η τωρινή σημειώνει πτώση και είναι μεγαλύτερη στην πραγματικότητα να συμπεριλάβουμε πληροφορίες όπως της NPD (*USA) που αναφέρουν πως σε αυτήν την γενιά υπάρχουν οι περισσότεροι πολλαπλοί χρήστες συστημάτων από ποτέ άλλοτε. Επίσης, μην ξεχνάμε, πως έχουν κυκλοφορήσει και τα Pro/X κάτι που δεν είχε συμβεί στην προηγούμενη γενιά.

Παρόλα αυτά, είναι πιθανόν, σε βάθος χρόνου να δούμε την τωρινή (για την ώρα) γενιά να ξεπερνάει την προηγούμενη σε πραγματικά νούμερα αφού αναλόγως τις αρχικές τιμές των επόμενων συστημάτων να διατηρήσουν κάποια σταθερή χαμηλή δυναμική. Θυμίζω πως η μετάβαση του software από τα ps3/x360 στα ps4/x1 κράτησε δύο χρόνια ενώ στο τρίτο υπήρχε ακόμα cross περιεχόμενο έστω και μικρότερο. Κάτι ανάλογο θα συμβεί και στην επερχόμενη μετάβαση, όπως είχα επισημάνει παλιότερα, και με στελέχος του xb να το ξεκαθαρίζει. Και ένα τελευταίο δεδομένο. Το ps2 όταν κυκλοφόρησε το ps3 κυμαινόταν κάτι παραπάνω από 120 εκατομμύρια. Δηλαδή τα υπόλοιπα 30 εκατομμύρια περίπου έγιναν κατά την περίοδο που είχε κυκλοφορήσει το ps3. 

Η αλήθεια είναι πως στην αρχή της γενιάς προέβλεπα πτώση αλλά τα πράγματα κύλησαν πολύ καλύτερα από τις όποιες "προβλέψεις" μου. Αυτό οφείλεται σε διάφορους λόγους όπως τα ενισχυμένα μοντέλα, η επιτυχία του Wii που έφερε νέο κόσμο, η αύξηση ενδιαφέροντος από το γυναικείο κοινό αλλά και τέλος (και το πιο σημαντικό) η κυκλοφορία των smartdevices που βοήθησαν αρκετά στην σύσταση των videogames στο ευρύτερο κοινό.

Η επόμενη γενιά δεν θα κριθεί από τα νούμερα πωλήσεων αλλά από τα νούμερα κερδών αφού πλέον λόγω του διαδικτύου τα έσοδα αυξάνονται μέσα από διάφορα μοντέλα όπως dlc, season pass, subscriptions, microtransaction και οτιδήποτε άλλο προκύψει. Το τελευταίο είναι που με φοβίζει κιόλας, τι άλλο θα προκύψει...

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ryzenlake είπε

Υπονοεις δηλαδη οτι υπαρχει μαγικο optimization και νεραιδοσκονη στις κονσολες. Πραγμα που δυστηχως δεν ισχυει. Μπορεις πολυ ευκολα να το διαπιστωσεις σε ολα τα multiplatform παιχνιδια. Καρτες αντιστοιχης δυναμης του original xbox και PS4 αποδιδουν ακριβως το ιδιο, ακομα και σημερα, 6-7 αργοτερα. Μιλαμε για καρτες παρατημενες απο τους developers, και παρολαυτα καταφερνουν να αποδιδουν οσο οι κονσολες στις οποιες γινεται targeted development. 
 

Δεν ξερω αν ειναι νεραιδοσκονη παντως δυο -κυριως -pc devs (του metro και ο carmack) εχουν γραψει πολυ καθαρα οτι η κονσολα μπορει να φτασει πανω απο 2Χ σε συγκριση με το ιδιο pc hardware. Αυτο που λενε προσωπικα το βλεπω και στην πραξη. Στα ps exclusives. Στην MS εχουν μια αλλη λογικη γενικα. Στην sony πχ συνηθως φτιαχνουν μηχανες προσαρμοσμενες στο καθε hardware. Στα multiplatform δεν φαινεται αυτο, αν και υπαρχει ενα αλφα optimization στην κονσολα.

''it isn’t just API in the way, focus a single spec also matters.''

ειχε γραψει ο καρμακ. Κυριολεκτικα στα exclusives φτιαχνουν ενα παιχνιδι ακριβως για την κονσολα που εχεις στο σαλονι σου. Αυτο απο μονο του βοηθα σε πολλα επιπεδα. Το Uncharted δεν θα εδειχνε ετσι αν εβγαινε σε 3 συστηματα.

1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Μπορει και να το παει ετσι θα δειξει.

Παντως οι συνολικες πωλησεις σε αυτη την γενια για τα Twins ηταν αισθητα μειωμενες σε σχεση με την προηγουμενη

Xbox360 86μυρια πωλησεις

Ps3 87.5

Συνολο 173.5μυρια πωλησεις

Ps4 106μυρια πωλησεις

Xb1 46

Συνολο 152

Αυτα που μετρας για την προηγουμενη γενια(ps360) ειναι τα τελικα. Εχουμε ακομα μια 5ετια για να εχουμε ''τελικες'' πωλησεις για το ps4/One.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
Μόλις τώρα, PDS13 είπε

Δεν ξερω αν ειναι νεραιδοσκονη παντως δυο -κυριως -pc devs (του metro και ο carmack) εχουν γραψει οτι η κονσολα μπορει να φτασει πανω απο 2Χ σε συγκριση με το ιδιο pc hardware. Αυτο που λενε προσωπικα το βλεπω και στην πραξη. Στα ps exclusives. Στην MS εχουν μια αλλη λογικη γενικα. Στην sony συνηθως φτιαχνουν μηχανες προσαρμοσμενες στο καθε hardware. Στα multiplatform δεν φαινεται αυτο, αν και υπαρχει ενα αλφα optimization.

''it isn’t just API in the way, focus a single spec also matters.'' ειχε γραψει ο καρμακ. Κυριολεκτικα στα exclusives φτιαχνουν ενα παιχνιδι ακριβως για την κονσολα που εχεις στο σαλονι σου. Αυτο απο μονο του βοηθα σε πολλα επιπεδα. Το Uncharted δεν θα εδειχνε ετσι αν εβγαινε σε 3 συστηματα.

Βρε ασε τι γραφουν, στη θεωρια συμφωνω και εγω, σωστο ακουγεται. Για την πραξη μιλαω. 

Για τα exclusives δεν μπορεις να το δεις, γιατι απλα δεν εχεις μετρο συγκρισης για να δεις πως τρεχουν στα PC. Οσα exclusives τελικα γινανε port στα PC δειχνουν το ακριβως αντιθετο παντως. Τουλαχιστον για τα multiplatform συμφωνουνεμ ,τρεχουν το ιδιο στη κονσολα και σε παρομοιου hardware PC. Για τα exclusives αν εχεις καποιο παραδειγμα exclusive που εγινε port και σε PC αργοτερα και τρεχει 2 φορες καλυτερα σε παρομοιο hardware θα διευκολυνε τη συζητηση. Εγω οσα παραδειγματα εχω παντως δεν 😛 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μα για την πραξη μιλαω και εγω βρε.

Δεν χρειαζεται να υπαρξει αμεση συγκριση. Ελαχιστη εμπειρια απο games να εχεις καταλαβαινεις οτι πχ τα exclusives ειναι συνηθως πιο πανω απο τα multiplatform οπτικα. Τουλαχιστον αυτα που ξεζουμιζουν την κονσολα.

Παντως δεν λενε οτι τους κατεβαινει. Αυτο ειναι γνωστο. Σκεψου οτι το PS4 σαν hardware το θεωρουσαν ολοι σαπακι. Αλλα σχεδον καθε χρονο στο καλυτερο τεχνικο τομεα βραβευεται ενα ps4 exclusive. Μαζι με το γεγονος οτι υπαρχει αυτο το 2X, παιζει σημαντικο ρολο οτι κανουν focus στα 30 frames. Οποτε και δινουν εμφαση στα details.

Το θεμα με το pc δεν ειναι οτι δεν μπορει να προσφερει πολυ περισσοτερα, αλλα οτι για Χ λογους δεν το επιλεγουν να το κανει. Θα μπορουσαμε να ειμαστε στην νεα γενια ηδη με το pc, και περιμενουμε τις κονσολες για να δουμε upgrade/αλμα...(oπως γραφουν και τα παιδια παραπανω)

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να ξερουμε τι λεμε μην περιμενετε απο την Lisa Su να κανει θαυματα.

Εδω ανακοινωσε με την πλατη στον τοιχο περυσι (αφου η Nvidia πεταξε στην αγορα τις καρτες της και ειδε οτι παει να χασει τελειως το παιχνιδι) οτι

''Ναι και εμεις το βλεπουμε σοβαρα και δουλευουμε πανω σε αυτο'.

https://www.techradar.com/news/amd-ceo-admits-ray-tracing-is-important-but-still-thinks-nvidia-jumped-the-gun

ενω η Νvidia εχει τεχνογνωσια και εμπειρια απο το 2009 και νωριτερα ακομα,απο εποχες OptiX..

Απο αυτην την τεχνογνωσια βλεπουμε Star Wars ταινιες και μενουμε με το στομα ανοιχτο.

Ειναι μια μαχη Δαβιδ με Γολιαθ χωρις την σφεντονα  η υποθεση στην κυριολεξια.

 

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ.
Στις 12/1/2020 στις 12:32 ΠΜ, Fulgore είπε

 

ναι το ξερω, το χα σχολιασει και στο τοπικ με την ανακοινωση των 100m units sold του PS4.

οταν ξεκινουσε η σημερινη γενια κονσολων, υπηρχε η γενικη αντιληψη οτι η αγορα της κονσολας ηταν υπο παρακμη κυριως λογω της αφιξης της κινητης πλατφορμας. η απαντηση μου σε αυτο τοτε ηταν οτι προς το τελος της γενιας, θα δουμε σε τι σημειο ειναι η αγορα με βαση το μαγικο νουμερο 170,  που ηταν και το συνολο πωλησεων των δυο μεγαλων ανταγωνιστων της αγορας (η ΝΙΝ ειναι αλλη περιπτωση) στην προηγουμενη γενια. αν δεν πιανανε αυτο το νουμερο, θα σημαινε οτι η αγορα συρρικνωθηκε. κατι το οποιο διαφαινεται τελικα να συμβαινει. και μαλιστα κανοντας και λιγοτερες πωλησεις απο το PS2, το οποιο μονοπωλουσε την δικια του γενια κονσολων.

μενει να δουμε τωρα αν θα συνεχιστει αυτη η πτωση και στην γενια που μας ερχεται.

Στις 12/1/2020 στις 12:53 ΠΜ, spartan29gr είπε

Αν ***  η  microsoft,μια χαρα νουμερα θα εκανε και αυτη )

θα τα εκανε εις βαρος της Sony ομως, οτι ειχε συμβει με το XBX360, το οποιο μοιρασε την πιτα του PS2 στα δυο.

γιαυτο μπαινει τοσο δυνατα στην νεα γενια η MS, γιατι θελει να πεισει τους κατοχους του XBX360 που λακισαν προς την Sony να ξαναγυρισουν σε αυτην. κατι που ομως ειναι αρκετα δυσκολο, διοτι η Σονυ εχει μαθει πλεον το μαθημα της καλα μετα το φιασκο του PS3.  ιδωμεν oμως.

Δημοσ.

@Fulgore  για τις πωλησεις νομιζω οτι μεχρι το launch του ps4 , το 360 και το ps3 ειχαν πουλησει κοντα στα 80εκ, δλδ συνολο 160εκ. Εκει κοντα θα ειμαστε και σε αυτη τη γενια, ισως και παραπανω...Οι last gen συνεχιζουν και πουλανε και μετα το launch της νεας γενιας...

@Ryzenlake  ενα Ps4 exclusive που προσφατα εγινε port στο pc, ειναι το Detroit: Become Human, που στα minimum requirements δινει τη 1060, δεν ξερω καν αν τρεχει με τη 7870. To αναφερω ως πολυ προσφατο παραδειγμα exclusive που εγινε port στο pc, δεν το εχω ψαξει...

 

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 minutes ago, xavier said:

Οι last gen συνεχιζουν και πουλανε και μετα το launch της νεας γενιας...

Αναφέρθηκε και νωρίτερα αυτό, να πούμε ότι δεν ισχύει, τουλάχιστον όχι έτσι όπως το αναφέρετε.

Το PS2 προφανώς και πούλαγε μετά το launch του PS3, την ίδια εποχή είχε €130 καινούριο PS2 Slim και €600 το PS3. Παρόλο που το PS3 είχε PS2 BC, κουράστηκε πολύ να ξεκινήσει να πουλάει.

Δεν ίσχυσε το ίδιο με το PS3, μιας και η Sony κράτησε τεχνιέντως υψηλά την τιμή του επίτηδες. Το PS4 έκανε launch στα €400 και την ίδια εποχή το Super Slim PS3 κόστιζε €300. 

Όταν βγει το PS5, αν βγει γύρω στο 500άρικο και εφόσον έχει BC από την πρώτη μέρα, πιστεύω ότι θα σταματήσει να πουλάει το PS4, εκτός ξέρω 'γω άμα το δίνουν για €100, που πολύ αμφιβάλλω ότι θα το πράξουν στην Sony (μιλάω για το PS4 Slim, το PS4 Pro θα φύγει σε μια νύχτα από τα ράφια με το launch του PS5).

 

Επεξ/σία από Malthador
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν υπαρχει νεραιδοσκονη, απλα τα first party studio γράφουν engine για την κονσόλα τους χωρις να σπαταλανε πόρους σε αρκουδιες και λόγο της μακρόχρονης ανάπτυξης έχουν κορυφαίο art direction, gameplay (god of war, horizon, uncharted 4).

Αντίστοιχα στο pc τέτοια παιχνίδια δεν έχουμε... first party....

Tωρα που το ps4 pro (αγοραζεις και την αθορυβη τριτη εκδοση) παιζει στα 299 ευρω και οι παιχνιδαρες στα 15 ευρω....τρεχατε...😁

Η 2070 Super RTX τρωει σκονη και περιμενει την πωληση της πριν τα Αmpere. 

Επεξ/σία από ROG-X
Δημοσ.

@Malthador δες την περιπτωση του ps3

http://www.vgchartz.com/tools/hw_yoy.php?reg=Global&start_year=2013&end_year=2017&console=PS3

το 2013 ειναι το αντιστοιχο 2020 για τη προηγουμενη γενια... Αναφερθηκε ο @Fulgore στο οτι οι πωλησεις των κονσολων γενικα, ειναι πεσμενες συγκρινοντας τα τελικα νουμερα της προηγουμενης γενιας με τη τρέχουσα γενια...Το μονο που ειπα ειναι οτι η τρεχουσα γενια δεν τελειωσε ακομα, θα συνεχισουν να πουλανε δυνατα μεσα στο 2020 και με τα νουμερα που θα κανουν στα επομενα 2 χρονια, ειναι αρκετα για να φτασουν ή να ξεπεράσουν τη προηγουμενη γενια...Μονο για φετος θα πουλησουν κοντά στα 15+εκ μινιμουμ(συνολο τα twins)...

Δε ξερω τι διαφορες θα εχουν στη τιμολογηση, αλλα το οτι υπαρχει πολυς κοσμος με 1080p τηλεορασεις που αμφιβαλω αν θα προχωρησει σε αναβαθμιση σε 4κ συντομα, μπορει να κρατησει τη τρεχουσα γενια ακομα παραπανω, αναλογως και με τη υποστηριξη με παιχνιδια, 2 χρονακια ζωης μετα το launch,  προφανως με πολυ μειωμενα νουμερα τα εχουν... Ενω και τα pro,x1x βοηθανε ακομα περισσοτερο...

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...