Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
34 minutes ago, Azure_Knight said:

Ένα παιδί από πάνω αν διάβασα και κατάλαβα καλά έβαλε συνέντευξη του κυρίου spencer ότι εμείς θα πρέπει θα να ασχολούμαστε με τα παιχνίδια και ότι θα πρέπει άλλοι να ανησυχούν για τα οικονομικά της εταιρείας.

Ε αφού εγω δεν εχω μετοχές τι με νοιάζει? 

Τα παιχνίδια παιζω.

Αν κατάλαβα καλά γίνεται συζήτηση για το μέλλον αυτών των υπηρεσιών στην επόμενη γενιά. Όχι μόνο για το  εάν αξίζει τώρα το game pass και πόσο μπαίνει μέσα τώρα η MS κτλ...Μερικά ερωτήματα που τέθηκαν για παράδειγμα είναι θα παραμείνουν ίδιες οι τιμές μόλις αρχίζουν να βγαίνουν αρκετές ΑΑΑ παραγωγές ή εάν πολύ απλά οι ΑΑΑ παραγωγές θα είναι περιορισμένες..

Προσωπικά εμένα και μάλλον και άλλους καταναλωτές τους ενδιαφέρει εάν στην επόμενη γενιά θα βγουν καλές παραγωγές και όχι απλά multi platforms games του σορού για να έχουμε να λέμε με 10 ευρώ το μήνα έχω 200 games. Εσύ κοιτάς το τώρα από το οποίο είσαι απόλυτα ικανοποιημένος και είναι φυσικά σεβαστό αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει περαιτέρω συζήτηση όσον αφορά το μέλλον αυτής της υπηρεσίας. 

  • Like 1
  • Απαντ. 620
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, gRim είπε

Αν κατάλαβα καλά γίνεται συζήτηση για το μέλλον αυτών των υπηρεσιών στην επόμενη γενιά. Όχι μόνο για το  εάν αξίζει τώρα το game pass και πόσο μπαίνει μέσα τώρα η MS κτλ...Μερικά ερωτήματα που τέθηκαν για παράδειγμα είναι θα παραμείνουν ίδιες οι τιμές μόλις αρχίζουν να βγαίνουν αρκετές ΑΑΑ παραγωγές ή εάν πολύ απλά οι ΑΑΑ παραγωγές θα είναι περιορισμένες..

Προσωπικά εμένα και μάλλον και άλλους καταναλωτές τους ενδιαφέρει εάν στην επόμενη γενιά θα βγουν καλές παραγωγές και όχι απλά multi platforms games του σορού για να έχουμε να λέμε με 10 ευρώ το μήνα έχω 200 games. Εσύ κοιτάς το τώρα από το οποίο είσαι απόλυτα ικανοποιημένος και είναι φυσικά σεβαστό αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει περαιτέρω συζήτηση όσον αφορά το μέλλον αυτής της υπηρεσίας. 

Αναφορά σε κείμενο

You should focus on you as a gamer and the things that matter to you. We as the people running the business - I am incented to run a good business inside of Microsoft and in the long term. I've been here for 31 years. I don't know that I'll make 31 more, but I'm not going anywhere tomorrow. We're building an Xbox business for the long run. I'll tell you, Game Pass today is a strong part of that, and it continues to get stronger, and it supports the building of great IP.

Κοινώς παίξε και άσε την εταιρεία με ένα ΤΡΙΣ market cap με πως το παίζεις ότι παίζεις.

Δεν καταλαβαίνω το concern για την τιτανοτεράστια εταιρεία ... :( 

Θα πέσει έξω?

Πρόβλημά τους.

PS/hint: No way..

Δημοσ.
5 hours ago, Azure_Knight said:

Κοινώς παίξε και άσε την εταιρεία με ένα ΤΡΙΣ market cap με πως το παίζεις ότι παίζεις.

Δεν καταλαβαίνω το concern για την τιτανοτεράστια εταιρεία ... :( 

Θα πέσει έξω?

Πρόβλημά τους.

PS/hint: No way..

Στον μήνυμα μου το οποίο παραθέτεις αναφέρω ότι υπάρχει και προβληματισμός όσον αφορά τις μελλοντικές τιμές της υπηρεσίας αλλά και την ποιότητα των games που θα προσφέρονται. Μήπως και αυτά είπε κάποιο στέλεχος να μην μας ενδιαφέρουν; 😃 Προσωπικά δεν μου καίγεται καρφί για το εάν θα πέσει έξω η MS με το gamepass ή η google με το stadia ή τέλος πάντων τι θα γίνει προς το παρών με αυτό το είδος υπηρεσιών γιατί εγώ ως καταναλωτής μια χαρά ευχαριστημένος είμαι και με το υπάρχων μοντέλο. Εννοείται βέβαια ότι εάν στο μέλλον με 10 ευρώ το μήνα έχω πρόσβαση σε δυνατά ΑΑΑ παιχνίδια θα είμαι παραπάνω από ευχαριστημένος.  

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Azure_Knight είπε

Ένα παιδί από πάνω αν διάβασα και κατάλαβα καλά έβαλε συνέντευξη του κυρίου spencer ότι εμείς θα πρέπει θα να ασχολούμαστε με τα παιχνίδια και ότι θα πρέπει άλλοι να ανησυχούν για τα οικονομικά της εταιρείας.

Ε αφού εγω δεν εχω μετοχές τι με νοιάζει? 

Τα παιχνίδια παιζω.

Αν το gaming είναι πραγματικό σου χόμπι και περνάς όμορφες στιγμές με αυτό, τότε εννοείται ότι σε ενδιαφέρει ένα βιώσιμο μέλλον για αυτό. Αν είδες απλά φως και μπήκες, τότε ναι δεν σε ενδιαφέρει ούτε το οικονομικό ούτε να είναι βιώσιμο.

Προτιμώ κάτι βιώσιμο και ας πληρώσω κάτι παραπάνω. Αρκεί να μην πάμε στο άλλο άκρο. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Azure_Knight είπε

Κοινώς παίξε και άσε την εταιρεία με ένα ΤΡΙΣ market cap με πως το παίζεις ότι παίζεις.

Δεν καταλαβαίνω το concern για την τιτανοτεράστια εταιρεία ... :( 

Θα πέσει έξω?

Πρόβλημά τους.

PS/hint: No way..

τα winphone γιατί τα παράτησε; καμιά εταιρεία όσο μεγάλη και να είναι δεν θα κάτσει να μπει μέσα

 

δεν είναι το ίδιο βέβαια γιατί στον χώρο των παιχνιδιών έχει σημαντική βάση χρηστών και είναι καθιερωμένο brand , οπότε εννοείται ότι θα είναι από αυτούς που θα καθορίσουν τις εξελίξεις

 

αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα κάνουν ο,τι κάνουν για τη ψυχή της μάνας τους και αφού φαίνεται να είναι αποφασισμένοι να το κάνουν, είναι εύλογο να αναρωτιόμαστε εμείς τι θα σημαίνει αυτό για εμάς και τα παιχνίδια που θα παίζουμε στο μέλλον  

 

εκτός αν όντως πιστεύετε ότι το αφεντικό τρελάθηκε και χαρίζει με 10ευρα τα πάντα για πάντα, ή σας ενδιαφέρει τι θα γίνει στο άμεσο μέλλον και όχι σε βάθος χρόνου

 

και όντως μπορεί να είναι έτσι, αλλά όπως ήδη γράφτηκε αυτό μάλλον θα απαιτεί έναν τεράστιο αριθμό συνδρομητών για να είναι βιώσιμο

Επεξ/σία από logistoulis
Δημοσ.

Να θέσω κι εγώ μία ακόμα παράμετρο στη συζήτηση. Θεωρώ ότι η MS πρώτη κατάλαβε ότι η βιομηχανία χτυπιέται από τα μεταχειρισμένα παιχνίδια. Δηλαδή κάθε ΑΑΑ παιχνίδι που πουλιέται 60 ευρώ και θέλει π.χ. ένα μήνα για να τερματιστεί, εξυπηρετεί τουλάχιστον 10 άτομα για ένα μόνο έτος, δηλαδή 6 ευρώ ανά άτομο. Για αυτό το λόγο ήθελε να κόψει τα μεταχειρισμένα απότομα αλλά πάτωσε. Έτσι αποφάσισε να τα δώσει με συνδρομή. Επομένως κάποιος που θέλει να παίξει ένα παιχνίδι αλλά δεν θέλει να δώσει πολλά λεφτά και θέλει να το μεταπουλήσει μετά βλέπει ως καλή ευκαιρία την τιμή της συνδρομής. Νομίζω ότι τα κέρδη (συμπεριλαμβανομένων των παραπάνω λόγων, DLC κλπ) είναι πολλαπλάσια. 

  • Like 1
Δημοσ.

https://amp.theguardian.com/games/2019/nov/20/xbox-chief-we-discussed-whether-we-should-even-do-another-console

“When we created Project Scarlett, and it was years ago that we started, we had the discussion as a leadership team: should we do another console?” he says. “Forget about streaming for a second – do we think there is a design point that matters beyond what Xbox One is capable of today? When we designed Xbox One X, we said we wanted to bring in true 4k Gaming. Do we think there’s something to design for that’s beyond that? We do. And we found that with Project Scarlett.”

Και άλλα ωραία που αλλά έχουν ξαναειπωθεί και άλλα και καινούργια.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jokul7 είπε

Να θέσω κι εγώ μία ακόμα παράμετρο στη συζήτηση. Θεωρώ ότι η MS πρώτη κατάλαβε ότι η βιομηχανία χτυπιέται από τα μεταχειρισμένα παιχνίδια. Δηλαδή κάθε ΑΑΑ παιχνίδι που πουλιέται 60 ευρώ και θέλει π.χ. ένα μήνα για να τερματιστεί, εξυπηρετεί τουλάχιστον 10 άτομα για ένα μόνο έτος, δηλαδή 6 ευρώ ανά άτομο. Για αυτό το λόγο ήθελε να κόψει τα μεταχειρισμένα απότομα αλλά πάτωσε. Έτσι αποφάσισε να τα δώσει με συνδρομή. Επομένως κάποιος που θέλει να παίξει ένα παιχνίδι αλλά δεν θέλει να δώσει πολλά λεφτά και θέλει να το μεταπουλήσει μετά βλέπει ως καλή ευκαιρία την τιμή της συνδρομής. Νομίζω ότι τα κέρδη (συμπεριλαμβανομένων των παραπάνω λόγων, DLC κλπ) είναι πολλαπλάσια. 

σωστά,  η συνδρομή ίσως είναι ένα τυράκι για να μονοπωλήσει τη πώληση τίτλων σε βάθος χρόνου και τελικά να μπορεί να ορίσει τις τιμές όπως θέλει

το ίδιο τυράκι πετάει και η sony με τις εκπτώσεις της που οδηγούν πολλούς στο digital και στην ουσία κάνει ανηλεή ανταγωνισμό στους retail συνεργάτες της (τους οποίους βέβαια τους χρειάζεται για να διαθέτει τα μηχανήματά της, δεν μπορεί να τους ξεφορτωθεί τελείως) 

 

η μόνη εταιρεία που προσπαθεί να τους προστατέψει είναι η Nintendo, αλλά εκεί η φιλοσοφία είναι τελείως διαφορετική (μέχρι να αλλάξει βέβαια) 

Επεξ/σία από logistoulis
  • Moderators
Δημοσ.
14 hours ago, xavier said:

ενα μεσο ΑΑΑ παιχνιδι ειναι τα παιχνιδια της platinum ή της from software που βγαινουν σε 2-3 χρονια development απο 80-100 ατομα...

Δεν θα τα χαρακτήριζα ΑΑΑ τα games της platinum και της From, more like AA θα τα έλεγα, τέσπα.

14 hours ago, xavier said:

αυτο που θελω να μου εξηγησεις ειναι το πως θα βγαζουν χρηματα οι εταιρειες απο τις συνδρομες, οταν τοσα χρονια πληρωνουμε τις συνδρομες(ps+, gold κτλ)  χωρις να παιρνουμε παιχνιδια...

Ε; Δεν παίρνουμε παιχνίδια με τις συνδρομές τώρα; Είσαι σίγουρος ότι έχεις κονσόλα;

Αν εννοείς ότι αυτή τη στιγμή δίνεις €50 το χρόνο και παίρνεις παλιατζουρίες, τότε θα δίνεις €100+ το χρόνο και θα παίρνεις φρέσκο πράγμα.

14 hours ago, xavier said:

Τωρα θα πληρωνουμε συνδρομες, θα παιρνουμε ολα τα παιχνιδια χωρις επιπλεον χρεωση και θα σωθει ετσι η βιομηχανια του gaming? Πραγματικα θελω καποιος να μου εξηγησει πως θα δουλευει το Netflix του gaming...

Δεν το γνωρίζω αυτό, δεν δουλεύω στο financial dept της MS και δεν έχουν δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία επί του θέματος. Δεν αγχώνομαι ιδιαίτερα πάντως και δεν καταλαβαίνω γιατί αγχώνεστε τόσο πως θα βάλει ο κάθε publisher λεφτά στην τσέπη του. Ειδικά όταν ο Phil είναι καθησυχαστικός. Εδώ υπάρχει λίγη φιλολογία, υπάρχουν κι άλλα τέτοια topics εδώ κι εκεί.

Αυτό που παρατηρώ (και είναι δικαιολογημένο ως ένα βαθμό) είναι ότι δεν μπορείτε να μπείτε στη λογική της MS. Βλέπετε «στενά» τα πράγματα, δεν βλέπετε την μεγαλύτερη εικόνα. Μην σκέφτεστε «κονσόλα» και «games», να σκέφτεστε «συνδρομές». Είναι γαμάτο να βγάζεις 300m από έναν τίτλο που έγραφες για 5 χρόνια, αλλά είναι πιο γαμάτο να βγάζεις 10m το μήνα για τα επόμενα πολλά χρόνια από games που θα γράφεις. Το δεύτερο έχει σαφώς λιγότερο ρίσκο. Αν θα ακολουθήσει και πτώση της ποιότητας, δεν το γνωρίζω, για την ώρα το Gears 5 είναι εξαιρετικό.

Κατι τελοσπάντων, οι συνδρομές δεν σημαίνουν αυτόματα ότι θα πάψει το παρόν μοντέλο. Το μοντέλο που θα ακολουθούν θα είναι αυτό που είμαστε διατεθειμένοι να πληρώνουμε. Και εγώ που δεν είχα ούτε PSN+, ούτε XBLG γιατί διαφωνούσα, στο Game Pass Ultimate τα κατάφεραν και με εξαγόρασαν.

Τα πάντα έχουν την τιμή τους.

  • Like 2
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Malthador είπε

  Είναι γαμάτο να βγάζεις 300m από έναν τίτλο που έγραφες για 5 χρόνια, αλλά είναι πιο γαμάτο να βγάζεις 10m το μήνα για τα επόμενα πολλά χρόνια από games που θα γράφεις. Το δεύτερο έχει σαφώς λιγότερο ρίσκο.  

για ποιο λόγο; μέχρι να βγει ο τίτλος δεν θα πληρωθείς, προβλέπεται ότι από κάπου θα σε χρηματοδοτεί η συνδρομή; 

 

ή με το υπάρχον μοντέλο δε θα μπορείς να βγάζεις χρήματα για πολλά χρόνια μετά;

 

δεν πιστεύω ότι θα σου δίνουν ένα ποσό μόνο και μόνο επειδή έβαλες το παιχνίδι σου στην πλατφόρμα, θα παίζει ρόλο και πόσες ώρες παίζεται, κάπως έτσι θα μοιράζεται η πίτα όπως γίνεται και με τη μουσική 

 

ο μόνος λόγος να το θέλουν αυτό οι devs είναι επειδή δεν θέλουν τα retail μεταχειρισμένα όσο δεν τα θέλει και η ms ή ακόμα και η sony 

  • Moderators
Δημοσ.
6 minutes ago, logistoulis said:

για ποιο λόγο; μέχρι να βγει ο τίτλος δεν θα πληρωθείς, προβλέπεται ότι από κάπου θα σε χρηματοδοτεί η συνδρομή; 

ή με το υπάρχον μοντέλο δε θα μπορείς να βγάζεις χρήματα για πολλά χρόνια μετά;

δεν πιστεύω ότι θα σου δίνουν ένα ποσό μόνο και μόνο επειδή έβαλες το παιχνίδι σου στην πλατφόρμα, θα παίζει ρόλο και πόσες ώρες παίζεται, κάπως έτσι θα μοιράζεται η πίτα όπως γίνεται και με τη μουσική 

ο μόνος λόγος να το θέλουν αυτό οι devs είναι επειδή δεν θέλουν τα retail μεταχειρισμένα όσο δεν τα θέλει και η ms ή ακόμα και η sony 

Ναι έτσι θα μοιράζεται η πίτα πιστεύω. Μέχρι να βγάλει το RDR3 η Rockstar θα μπορεί να βγάζει χρήματα από τους subs από τα υπόλοιπα games που θα έχει ανεβάσει στο Game Pass κοκ.

Μα τι λέμε τώρα για το υπάρχον μοντέλο, εδώ η Rockstar έδωσε exclusive το RDR2 στο EGS για να βγάλει μερικά ψίχουλα παραπάνω. Και εσείς πιστεύετε ότι είναι βιώσιμο, ok.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αν η ms ειχε παιχνιδια , δεν θα προσφερε το pass εδω και 6-7 μηνες τσαμπα...οχι 1 δολλαριο το τριμηνο, οχι 2 δολλαρια κτλ...οχι τσαμπα για 3 χρονια με το gold...

τα παιχνιδια της ms πουλανε στην κονσολα, 1,5-2 εκ...τα exclusives της sony πουλανε 10+εκ...Δεν εχουν κανενα συμφερον να τα βαλουνε στο ps now, τουλαχιστον οσο πουλανε...

Τωρα αν ανησυχεις για το αν ενα παιχνιδι οπως το rdr 2 ειναι πετυχημενο οικονομικα, δεν αξιζει να συζηταμε...

Το προβλημα στη βιομηχανια παιχνιδιων  ειναι το ρισκο....γιατι εχει γινει πολλες φορες, να ξοδευουν πολλα χρηματα και να καταληγουν με 2-3 εκ πωλησεις και να μπαινουν μεσα...για αυτο εταιρειες οπως η ΕΑ, ubisoft, activision, bethesda κτλ  προτιμανε παιχνιδια που παιρνουν χρηματα απο υπηρεσιες, cosmetics online κτλ...

Επεξ/σία από xavier
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, xavier είπε

αν η ms ειχε παιχνιδια , δεν θα προσφερε το pass εδω και 6-7 μηνες τσαμπα...οχι 1 δολλαριο το τριμηνο, οχι 2 δολλαρια κτλ...οχι τσαμπα για 3 χρονια με το gold...

τα παιχνιδια της ms πουλανε στην κονσολα, 1,5-2 εκ...τα exclusives της sony πουλανε 10+εκ...Δεν εχουν κανενα συμφερον να τα βαλουνε στο ps now, τουλαχιστον οσο πουλανε...

Νομίζω ότι αυτό είναι το μοντέλο netflix. Μπαίνουμε μέσα - μοιράζουμε όχι με 1 δολάριο αλλά μήνα δωρεάν όπως κάνει το netflix, μέχρι να έχουμε εγκατεστημένη βάση. Μετά ανάλογα πως θα κινηθεί ο ανταγωνισμός (Disney+) ανεβάζουμε την τιμή ή την μειώνουμε - όλα είναι συγκοινωνούντα δοχεία.

Οπότε όχι. Δεν νομίζω ότι ότι μοιράζουν παιχνίδια επειδή δεν έχουν παιχνίδια. Όπως είπα αγόρασα xbox μόνο και μόνο για αυτόν τον λόγο.

Από εκεί και πέρα και τα παιχνίδια της Nintendo νομίζω ότι πουλάνε 15εκ και βάλε σε αγοραστικό κοινό το οποίο είναι το 1/3. Άρα και αυτό το επιχείρημα σου καταρρέει. Άσε που και αυτά πως τα λένε τα bundles θολώνουν το τοπίο, όπως κάνουν και τα sales (τα ψηφιακά).

Θα είχε πολύ ενδιαφέρον όμως προκειμένου να έχει "παιχνίδια" το xbox, να μην έβγαζε καν Age of Empires 4 στο PC. Halo Reach, Halo MCC, Forza κλπ.

Σιγά άλλωστε έχει βγάλει "περιφερειακό" της Razer κάπου στα 300 ευρώ(?), για να παίξεις strategy ή wasteland 3. Κάτι αντίστοιχο θα μπορούσε να κάνει και με το FS2020 με αντίστοιχο περιφερειακό. Θα μπορούσε επίσης να μην βγάλει Gears 5 στο PC ή να το κρατήσει στο Windows Store ως app και το Gears Tacticts στυλ PoP, να βγει μόνο στο xbox και στα κινητά. 

Γιατί όχι? Έτσι όντως θα αποκτούσε παιχνίδια το xbox κονσόλα. Θα έπρεπε δηλαδή η MS να κάνει ότι και η Sony με/χωρίς το VR έτσι?

Όπως και να έχει 300 πόσα παιχνίδια για 15 ευρώ σε pc και κονσόλα, με φρέσκο υλικό κάθε μήνα είτε από "πρώτους" είτε από "τρίτους"  είναι κάτι που με έπεισε αντίθετα με το Origin Premier.

Όπως είπε και ο Malthador - όλα έχουν την τιμή τους.

 

 

 

Επεξ/σία από Azure_Knight
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

Nah... The PS5 has a very different RT solution compared to what is implemented in DXR. Even the Xbox has an upgraded pipeline. So, hibrid RT will be the way to go in the future, but the current hardwares will be paperweights with the new consoles. They don't support the new pipeline, because the hardware designed aroud a fixed function unit, and it's need to be redesigned, to support the changes.

I think we need to wait two more generations to get a clean pipeline, and that might allow good upgradeability. Until then every new DXR version will require new hardwares.

There are three problems with the actual implementation.
- It's not support the 32-bit snorm format, because the fixed function hardware is not designed around it. This is a huge limitation, and it can sacrifice the performance and the memory too much, and the supported 32-bit float format don't gives you really better results.
- The used acceleration structures are not public, so it could result extremely wild performance variations depending on the scenes. This needs to be solved.
- The ray traversal stage is extremely limited. It should be programable.

There are other smaller problems, so I think the consoles will give some good basics, but on the PC, these can't be fixed without hardware changes.

I personally thinks that hibrid RT will be mainstream about 5-6 years from now. But not sooner.

 

 

Αέρας οι RTX (paperweight) σύμφωνα με developer λόγω του Imprementation του RT στις κονσόλες.

https://forums.anandtech.com/threads/ray-tracing-is-in-all-next-gen-consoles.2571546/#post-39954331

Fixed function blast from the past.

Όποιος δεν έχει καταλάβει ότι το Λιζάκι που ήταν στην IBM και το Cell Group, δεν έχει ατζέντα για το gaming και το πως θα γίνει shaped στις προσδοκίες της κάτι κάνει λάθος. Mainly PC Gamers δηλαδή.

Επεξ/σία από Azure_Knight
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...