Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εντάξει για παιχνίδια όπως το Gears και το Forza πέφτει η αγορά της αρκούδας. Πολύ πράγμα να αγοράσεις.

Ένα παιχνίδι που είναι one and done υπάρχει περίπτωση κάποιος να το πληρώσει όταν δεν υπάρχει πιθανότητα να το ξαναπαίξει;

Άρα θα πρέπει να μπαίνουν ως επί των πλείστων παιχνίδια που έχει πολύ πράγμα προς αγορά.

Και πάνω σε αυτό προτείνω το Dead Or Alive 6 έχει τόσο πράγμα που θέλεις εκατοντάδες ευρώ για να τα πάρεις. Δηλαδή αναρωτιέμαι πώς και δεν έχει μπει ήδη στο pass.

  • Απαντ. 620
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

το doa κι εγώ θα περίμενα να είναι εκεί, αν και η αίσθησή μου είναι ότι δεν τους πρότεινε η ms γιατί δεν αφορά ιδιαίτερα τους κατόχους xbox

 

πιστεύω ότι το killer instict ακόμα βασιλεύει 

Δημοσ.

οποιοδηποτε  ΑΑΑ παιχνιδι με πωλησεις πανω απο 5-6 εκ  βγαζει κερδος ακομα και να υπολογισεις το 30% του μαγαζιου...Αυτο το νουμερο δεν ειναι καθολου παραλογο για πετυχημενα παιχνιδια...

Η μονη λογικη που μπορει να εχει το συνδρομητικο μοντελο, ειναι να δωσει αξια στα παιχνιδια μετα το 1ο εξαμηνο που ειναι οι κυριως πωλησεις τους...

  • Moderators
Δημοσ.

Ένα μέσο ΑΑΑ game με 5 χρόνια circle και 300 devs ας πούμε ότι κοστίζει 150m μόνο για το development cost (αν υπολογίσουμε 100k/dev/έτος). 

Ένα game που πωλείται για ένα 60αρι, αν αφαιρέσουμε το VAT (ας πούμε 20%)και την προμήθεια του μαγαζιού τότε πέφτει στα 35 από 60.

Άρα χρειάζονται κοντά 4,5m πωλήσεις σε full price μόνο για να καλυφθεί το development cost, χωρίς να υπολογίσουμε διαφήμιση, marketing κλπ. 

Σιγά μην βγάζει κέρδος με 5m και 6m πωλήσεις ένα ΑΑΑ game, ειδικά όταν οι περισσότερες πωλήσεις γίνονται στις εκπτώσεις. 

Δεν βγαίνουν τα κουκιά με το παρόν μοντέλο, μόνο με συνδρομή θα έχουμε ΑΑΑ games στο μέλλον. Αλλιώς ας βολευτούμε με indies, αν δεν σας αρέσει το GaaS. 

  • Like 1
Δημοσ.

Με αφορμη προσφατες αντεγκλησεις που ελαβαν χωρα στο παρον νημα  και με αστερισκο οτι το αρθρο εκφραζει απολυτα διατυπωμενες θεσεις μου, αφηνω τον κατωθι συνδεσμο ως τροφη για σκεψη..

https://finalweapon.net/2019/11/18/opinion-the-console-wars-are-over/

  • Like 2
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, kostiger είπε

Με αφορμη προσφατες αντεγκλησεις που ελαβαν χωρα στο παρον νημα  και με αστερισκο οτι το αρθρο εκφραζει απολυτα διατυπωμενες θεσεις μου, αφηνω τον κατωθι συνδεσμο ως τροφη για σκεψη..

https://finalweapon.net/2019/11/18/opinion-the-console-wars-are-over/

Πολύ καλό άρθρο αγαπητέ αντάξιο της φήμης του insider. Περιμένω πως και πως να ξεκινήσει η beta του xcloud να δούμε feedback. Είναι deal breaker & game changer αυτό που πάει να κάνει ο Σπενσερ.

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, hexenlord είπε

Πολύ καλό άρθρο αγαπητέ αντάξιο της φήμης του insider. Περιμένω πως και πως να ξεκινήσει η beta του xcloud να δούμε feedback. Είναι deal breaker & game changer αυτό που πάει να κάνει ο Σπενσερ.

Game changer και επικήδειος του stadia συνάμα.. 

  • Like 1
Δημοσ.

Εδώ και χρόνια ήταν γνωστό ότι οδεύουμε προς τα οικοσυστήματα λόγω της κατακόρυφης αύξησης του διαδικτύου. Απλά το console war έχει μετατραπεί σε ecosystem war όπου οι εταιρίες ανταγωνίζονται για τους περισσότερους ενεργούς χρήστες. 

Η διαφορά είναι πως πολύ δύσκολα θα επαναληφθεί περίπτωση τύπου Sega γιατί ακόμα και με τους λιγότερους ενεργούς χρήστες μπορούν να επιτευχθούν κέρδη μέσω των συνδρομών, dlc, season pass και οποιοδήποτε άλλου ενδιάμεσου μοντέλου επινοήσουν ειδικά με την καθιέρωση των cloud υπηρεσιών.

Μακροπρόθεσμα θα οδηγήσει στην ανεξαρτοποίηση των στούντιο που θα έχουν την δυνατότητα να αναπτύξουν δικά τους cloud οικοσυστήματα (βλέπε origin access) ή και ακόμα να συνεργαστούν μεταξύ τους με ώστε να απαλλαχτούν από τους μεσάζοντες (sony-ms-κτλ).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Malthador είπε

Ένα μέσο ΑΑΑ game με 5 χρόνια circle και 300 devs ας πούμε ότι κοστίζει 150m μόνο για το development cost (αν υπολογίσουμε 100k/dev/έτος). 

Ένα game που πωλείται για ένα 60αρι, αν αφαιρέσουμε το VAT (ας πούμε 20%)και την προμήθεια του μαγαζιού τότε πέφτει στα 35 από 60.

Άρα χρειάζονται κοντά 4,5m πωλήσεις σε full price μόνο για να καλυφθεί το development cost, χωρίς να υπολογίσουμε διαφήμιση, marketing κλπ. 

Σιγά μην βγάζει κέρδος με 5m και 6m πωλήσεις ένα ΑΑΑ game, ειδικά όταν οι περισσότερες πωλήσεις γίνονται στις εκπτώσεις. 

Δεν βγαίνουν τα κουκιά με το παρόν μοντέλο, μόνο με συνδρομή θα έχουμε ΑΑΑ games στο μέλλον. Αλλιώς ας βολευτούμε με indies, αν δεν σας αρέσει το GaaS. 

ενα ΑΑΑ game με 5 χρονια στο development και 300 ατομα προσωπικο δεν είναι μεσο ΑΑΑ, ειναι το gta ή το witcher. η naughty dog δουλευει με λιγοτερους...τα assassins creed βγαινουν σε 2-3 χρονια...

 

ενα μεσο ΑΑΑ παιχνιδι ειναι τα παιχνιδια της platinum ή της from software που βγαινουν σε 2-3 χρονια development απο 80-100 ατομα...

 

αυτο που θελω να μου εξηγησεις ειναι το πως θα βγαζουν χρηματα οι εταιρειες απο τις συνδρομες, οταν τοσα χρονια πληρωνουμε τις συνδρομες(ps+, gold κτλ)  χωρις να παιρνουμε παιχνιδια...Τωρα θα πληρωνουμε συνδρομες, θα παιρνουμε ολα τα παιχνιδια χωρις επιπλεον χρεωση και θα σωθει ετσι η βιομηχανια του gaming? Πραγματικα θελω καποιος να μου εξηγησει πως θα δουλευει το Netflix του gaming...

Επεξ/σία από xavier
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, xavier είπε

ενα ΑΑΑ game με 5 χρονια στο development και 300 ατομα προσωπικο δεν είναι μεσο ΑΑΑ, ειναι το gta ή το witcher. η naughty dog δουλευει με λιγοτερους...τα assassins creed βγαινουν σε 2-3 χρονια...

ενα μεσο ΑΑΑ παιχνιδι ειναι τα παιχνιδια της platinum ή της from software που βγαινουν σε 2-3 χρονια development απο 80-100 ατομα...

αυτο που θελω να μου εξηγησεις ειναι το πως θα βγαζουν χρηματα οι εταιρειες απο τις συνδρομες, οταν τοσα χρονια πληρωνουμε τις συνδρομες(ps+, gold κτλ)  χωρις να παιρνουμε παιχνιδια...Τωρα θα πληρωνουμε συνδρομες, θα παιρνουμε ολα τα παιχνιδια χωρις επιπλεον χρεωση και θα σωθει ετσι η βιομηχανια του gaming? Πραγματικα θελω καποιος να μου εξηγησει πως θα δουλευει το Netflix του gaming...

Συνηθως αυτες οι υπηρεσιες εχουν μια δυναμικη προς το τελος μιας γενιας(καλη ωρα σημερα). Μεγαλη εγκατεστημενη βαση, οι τιμες των παιχνιδιων πεφτουν πιο γρηγορα και πιο πολυ. Στην αρχη της νεας γενιας τοσο το plus οσο και το αντιστοιχο του xbox πιθανοτατα θα πεσουν παρα πολυ σε ποιοτητα. Εκτος αν υπαρχει καποια μεθοδος να βγαλουν τα χρηματα που τους δινουν οι 70αρες και οι 60αρες στα πρωτα next gen games...

Ισως αν ριξουν τα production values και δεν εχουμε ΑΑΑ πλεον. Δεν το πιστευω(τουλαχιστον για Sony).

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, xavier said:

ενα ΑΑΑ game με 5 χρονια στο development και 300 ατομα προσωπικο δεν είναι μεσο ΑΑΑ, ειναι το gta ή το witcher. η naughty dog δουλευει με λιγοτερους...τα assassins creed βγαινουν σε 2-3 χρονια...

ενα μεσο ΑΑΑ παιχνιδι ειναι τα παιχνιδια της platinum ή της from software που βγαινουν σε 2-3 χρονια development απο 80-100 ατομα...

αυτο που θελω να μου εξηγησεις ειναι το πως θα βγαζουν χρηματα οι εταιρειες απο τις συνδρομες, οταν τοσα χρονια πληρωνουμε τις συνδρομες(ps+, gold κτλ)  χωρις να παιρνουμε παιχνιδια...Τωρα θα πληρωνουμε συνδρομες, θα παιρνουμε ολα τα παιχνιδια χωρις επιπλεον χρεωση και θα σωθει ετσι η βιομηχανια του gaming? Πραγματικα θελω καποιος να μου εξηγησει πως θα δουλευει το Netflix του gaming...

Λογικά θα είναι όπως το netflix που λέμε.. 😀 Τα ΑΑΑ θα κυκλοφορούν κανονικά και αργότερα που θα πέφτουν οι πωλήσεις θα μπαίνουν στο game pass.  Στο netflix για παράδειγμα οι ταινίες πρώτα βγαίνουν κινηματογράφο (δεν αναφέρομαι φυσικά στις παραγωγές του Netflix) και ύστερα βγαίνουν σε bluray και streaming υπηρεσίες. Τώρα όσον αφορά τα AAA της Microsoft που θα μπαίνουν day one στο game pass τι να πω...είτε δεν θα είναι τόσες πολλές οι  ΑΑΑ παραγωγές ή προτιμούν να έχουν αρχικά μια χασούρα για να επικρατήσουν και ύστερα να αρχίσουν να ανεβάζουν τις συνδρομές, έξτρα πακέτα κτλ.. Ας ελπίσουμε μόνο αυτά τα ΑΑΑ παιχνίδια να μην καταλήξουν να είναι όπως οι ταινίες παραγωγές του Netflix 😂

 

Επεξ/σία από gRim
Δημοσ.

Σας διαβάζω καιρό, έχω καταλάβει πάνω κάτω τις απόψεις του καθένα. Εγώ από την πλευρά μου πήρα xbox για το Game Pass πρόσφατα! Με 9.99 έχω αρκετά παιχνίδια να παίξω ευτυχώς.

Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι η ανησυχία για το αν βγάζει λεφτά η microsoft. Η εταιρεία είναι ζάμπλουτη και αν όπως το netflix δίνει ένα προιον εγώ το προιον κοιτάζω που δίνω τα λεφτουδάκια μου και όχι αν βγάζει λεφτά η εταιρία που το δίνει.

Δεν σας καταλαβαίνω που διαφωνήτε.

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, Azure_Knight είπε

Σας διαβάζω καιρό, έχω καταλάβει πάνω κάτω τις απόψεις του καθένα. Εγώ από την πλευρά μου πήρα xbox για το Game Pass πρόσφατα! Με 9.99 έχω αρκετά παιχνίδια να παίξω ευτυχώς.

Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι η ανησυχία για το αν βγάζει λεφτά η microsoft. Η εταιρεία είναι ζάμπλουτη και αν όπως το netflix δίνει ένα προιον εγώ το προιον κοιτάζω που δίνω τα λεφτουδάκια μου και όχι αν βγάζει λεφτά η εταιρία που το δίνει.

Δεν σας καταλαβαίνω που διαφωνήτε.

Το Spotify που κάνει streaming μουσικής και έδινε ένα μυριοστό του ευρώ σε κάθε stream τραγουδιού έμπαινε μέσα για 10 χρόνια.

Η ερώτηση είναι εύλογη. Με ένα ευρώ το τρίμηνο που έχει.για νέους συνδρομητές είναι free trial. Το θέμα είναι αν αυξηθούν κάποια στιγμή οι τιμές ή θα συνεχίσουν ως έχει. Αν με ρωτάς τα 9,99 το μήνα είναι λίγο για αυτό που αγοράζεις ως υπηρεσία.

Μακάρι να μείνει ως έχει.

Δημοσ.

Ένα παιδί από πάνω αν διάβασα και κατάλαβα καλά έβαλε συνέντευξη του κυρίου spencer ότι εμείς θα πρέπει θα να ασχολούμαστε με τα παιχνίδια και ότι θα πρέπει άλλοι να ανησυχούν για τα οικονομικά της εταιρείας.

Ε αφού εγω δεν εχω μετοχές τι με νοιάζει? 

Τα παιχνίδια παιζω.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...