Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά, 

Πριν δύο χρόνια είχα μεταβεί από nova adsl σε nova vdsl, έπαιρνα από αστικό κέντρο. Η ταχύτητα ήταν λίγο πάνω από 30mbps και άλλαξα την καλωδίωση ως εξής. Πήρα μια διπλή πρίζα τηλεφώνου στην οποία τα καλώδια από το κουτί της πολυκατοικίας συνδέονταν στη μια θύρα της πρίζας και πάνω σε αυτή έβαλα ένα splitter. Από το splitter το καλώδιο του ρουτερ πήγαινε στο router και το καλώδιο για τα το τηλέφωνο το γύρισα στη διπλανή θύρα της πρίζας την οποία την ένωσα με τα καλώδια που πάνε στα υπνοδωμάτια και συνδέονται τα τηλέφωνα. Νομίζω αυτός ήταν ο σωστός τρόπος. Τέλος πάντων, κέρδισα 10mbps ακόμα και πήγα στα 40mbps σε vdsl. Προχθές πήγα στη nova να πληρώσω, και έχοντας ένα συμβόλαιο που έχει λήξει μου πρότειναν νέο πακέτο οικονομικότερο για adsl, το οποίο, μιας και πλέον δεν κατεβάζω κλπ το δέχθηκα. Μετά από μισή ώρα, μου κόπηκε το ιντερνετ, έχω κάνει 5-6 τηλέφωνα και αυτοί λένε ότι η αλλαγή σε adsl έγινε άμεσα γιατί δεν χρειάζεται κάποια άλλη αλλαγή εξωτερικά λόγω του ότι είναι υποβάθμιση, άρα και ότι θα πρέπει να έχω adsl κανονικά. Το ρουτερ δεν συγχρονίζει και θέλουν να έρθουν με τεχνικό να ελέγξουν την καλωδίωση κλπ κλπ. Μου έχει ξαναγίνει και άλλη φορά η ίδια φάση με τη forthnet. Δοκίμασα και άλλο ρουτερ αλλά τπτ, δεν συγχρονίζει. Καταλήγοντας, μπορεί να φταίει η καλωδίωση έτσι όπως την έχω κάνει; Εγώ δεν νομίζω ότι μπορεί, δοκίμασα και το ρουτερ μόνο του πάνω στη γραμμή χωρίς τηλέφωνα και πάλι τα ίδια, τηλέφωνο έχω κανονικά. Πως λέτε να τους αντιμετωπίσω; 

Τέλος, υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών; Το συμβόλαιο έγινε την Παρασκευή.

Ευχαριστώ για όλα!!

Δημοσ.

Η καλωδίωση είναι η σωστή και η βέλτιστη που μπορείς να κάνεις. Δουλεύει είτε σε ADSL, είτε σε VDSL. Αλλού είναι το θέμα και πρέπει να το ψάξεις.

Κοιτάς αρχικά για ρυθμίσεις στο modem/router διότι είναι διαφορετικές του ADSL από το VDSL. Υπάρχουν οι σωστές;

  • Like 1
Δημοσ.

Όλα είναι ρυθμισμένα, έκανα reset το router, τα ίδια, δοκίμασα άλλο router zte που δίνουν και είχα από άλλη σύνδεση, τα ίδια, δεν συγχρονίζει με τίποτα. Επιμένουν ότι το πρόβλημα είναι από εμένα, ενώ δεν άλλαξα τίποτα, δεν άγγιξα καν το ρουτερ, και θέλουν λέει να στείλουν τεχνικό να τσεκάρει την καλωδίωση (με την κλασσική απειλητική έκφραση, αν βρούμε λάθος θα πληρώσετε). Το πρόβλημα μου είναι ότι εγώ δουλεύω μέχρι το απόγευμα και δεν μπορώ να χάσω μια μέρα από τη δουλειά μου για τον τεχνικό.

 

Δημοσ.

Δεν συγχρονίζει καθόλου. Σαν να το έχω βάλει σε νεκρή γραμμή. Τηλέφωνο έχω κανονικά. Αυτοί λένε ότι έχει ολοκληρωθεί η αλλαγή σε adsl, αλλά τίποτα. Τετάρτη θα στείλουν τεχνικό να δει λέει από άκρη σε άκρη τι πρόβλημα υπάρχει. Κάθε φορά τα ίδια, κάνουν μια αλλαγή και μια ζημιά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...