Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν μας λένε μόνο για τα επίπεδα θορύβου!!!!

όταν θα κάνει σαν τουρμπίνα αεροσκάφους... εκεί να δούμε την επιτυχία...

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Black Demis είπε

δυσκολα μετα θα ειναι no way λογο βαρους

Δεν ξερω πως το εννοεις.Αν μιλας για το συνολικο βαρος θα ειναι μικροτερο λογω ελειψης ρεζερβας και εργαλειων.

Αν τωρα μιλας για το βαρος-αντισταση στον τροχο ισως.Απο την αλλη και παλι δυσκολο γιατι εδω ενα αμαξι μπορει και φωραει λαστιχα χαμηλου προφιλ η χοντρα σε διαφορετικα μεγεθη ζαντας.Το αλουμινιο θα ειναι σιγουρα βαρυτερο απο το λαστιχο.

Ισως το κοστος να ειναι πολυ μεγαλο.

Θα το ψαξω λιγο καθαρα απο περιεργεια.

Επεξ/σία από Chocobo
Δημοσ.

Υςψ

4 ώρες πριν, Chocobo είπε

Δεν ξερω πως το εννοεις.Αν μιλας για το συνολικο βαρος θα ειναι μικροτερο λογω ελειψης ρεζερβας και εργαλειων.

Αν τωρα μιλας για το βαρος-αντισταση στον τροχο ισως.Απο την αλλη και παλι δυσκολο γιατι εδω ενα αμαξι μπορει και φωραει λαστιχα χαμηλου προφιλ η χοντρα σε διαφορετικα μεγεθη ζαντας.Το αλουμινιο θα ειναι σιγουρα βαρυτερο απο το λαστιχο.

Ισως το κοστος να ειναι πολυ μεγαλο.

Θα το ψαξω λιγο καθαρα απο περιεργεια.

Βάρος του λάστιχου με ότι συνεπάγεται αυτό στην οδιγικη συμπεριφορά

Δημοσ.

Καταρχήν ρεζέρβα-ρόδα πολλοί κατασκευαστές την σταμάτησαν.

Δεύτερο από όσο βλέπω λάστιχο/ζάντα είναι ένα σώμα,που σημαίνει πανάκριβο αν είναι έτσι.

Τρίτο και τα runflat βγήκαν αλλά δεν πιάσανε τόσο,χάνουν σε άνεση και κόστος.

Τέταρτο είναι κακάσχημο.

Σαν ιδέα είναι μεν καλή,αλλά δεν νομίζω να πιάσει.

Δημοσ.

Άμα είναι μαζί με τη ζάντα θα πάει ακλαφτο. Ποιος θα αφήσει τις ωραίες του ζάντες να πάρει αυτό το έκτρωμα?. 

Πρέπει να προσαρμόζεται στη ζάντα του κάθε αυτοκινήτου 

Δημοσ.

Καλησπέρα, 

Καταρχήν θα ήθελα να αυτο-προσδιοριστώ ως ο πλέον ειδικός επί του θέματος λόγω επαγγέλματος (είμαι μηχανικός, σύμβουλος της Ευρ. Επιτροπής σε θέματα αυτοκινητοβιομηχανίαςκαι δουλεύω στο ΟΗΕ στην Γενεύη πάνω σε θέματα τεχνικών κανονισμών οχημάτων). Λάστιχα ή μάλλον τροχοί τέτοιου είδους δοκιμάζονται από το 2003 τουλάχιστον από όσο θυμάμαι.

Ο Αμερικανικός στρατός θα τα χρησιμοποιήσει ως standard στο νέο όχημα που ήδη μπαίνει σε υπηρεσία και θα αντικαταστήσει τα γνωστά μας (??) HUMVEE M-998 ή Hummer αναφορικά με την έκδοση δρόμου. από την 2' ή την 3' παρτίδα (κάπου στο 2024). Οπότε καταρχάς ο στρατός δεν είναι ποτέ επιπόλαιος να χρησιμοποιήσει κάτι το οποίο μπορεί να είναι (υπερβολικά) προβληματικό στο διηνεκές (τεχνικά προβλήματα και περιθώριο βελτίωσης πάντα υπάρχουν).

Λοιπόν τα συγκεκριμένα της Michelin, πέρα από την αισθητική του θέματος που είναι καθαρά υποκειμενική έχουν μία σειρά τεχνικά χαρακτηριστικά που συνιστούν μεγάλη πρόοδο στον τομέα και να γιατί:

  • το συνολικό πακέτο ζάντας-ελαστικού έχει μικρότερο βάρος τουλάχιστον κατά 40%, σε ακριβά αυτοκίνητα με καλές ζάντες και φαρδιά λάστιχα (εργοστασιακά πάντα) μιλάμε για εξοικονόμηση βάρους 20-25 κιλά, και εάν συμπεριλάβουμε ρεζέρβες, γρύλους και λοιπή άχρηστη σαβούρα στο πορτ-μπαγκάζ μιλάμε για 30+ κιλά. 
  • παρουσιάζει μεγαλύτερη αντοχή σε αστοχίες (τύπου έπεσα σε λακκούβα και δεν ξαναείδα το φως του ήλιου), σχισίματα,τρυπήματα, σπασίματα κλπ.,
  • είναι ελαστικά χαμηλής τριβής για όσους γνωρίζουν με ότι αυτό συνεπάγεται,
  • το υλικό έχει υδρόφοβα χαρακτηριστικά τέτοια ώστε να μην κολλάει οτιδήποτε ξενόφερτο επάνω, 
  • πετραδάκια μπορούν να κολλήσουν μόνο στο πέλμα, όπως και στα τρέχοντα ελαστικά, ότι να μπει από το πλάι που, δεν μπαίνει λόγω της γεωμετρίας του ελαστικού και της αεροδυναμικής αντίστασης εν κινήσει, στην πρώτη ανωμαλία του δρόμου θα φύγει,
  • ο θόρυβος κύλισης είναι μικρότερος από τα τρέχοντα ¨φθηνά λάστιχα" (σχεδιάσεις και υλοποιήσεις 10ετίας π.χ.) αλλά υπήρχαν θέματα με τον αεροδυναμικό θόρυβο στις μεσαίες κυρίως ταχύτητες για στις μεγάλες (100+) είναι σχεδόν αθόρυβα. 

Εάν πετύχουν οι δοκιμές μεγάλης κλίμακας θα χρησιμοποιηθούν από όλους καθώς έχουν σαν αποτέλεσμα χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και άρα χαμηλότερους ρύπους, κάτι που έχει μεγάλη σημασία για τους κατασκευαστές οχημάτων λόγω της υφιστάμενης νομοθεσίας. 

Και δυστυχώς, όχι δεν προβλέπεται έκδοση σε χρυσό για το WRX μου άμεσα.

Ελπίζω να βοήθησα.

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.

Όλα τα βίντεο στην ευθεία αναφέρονται. Σε στροφές υπάρχει κάποιο να δούμε πως συμπεριφέρεται σε σχέση με ένα κλασικό λάστιχο;

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Vorian είπε

......

Καταρχήν τα στρατιωτικά οχήματα ή τα επαγγελματικά,όπως εσκαφείς κτλ όπως έγραψε ένας πιο επάνω τι σχέση  έχουν με τα οχήματα καθημερινής χρήσης που έχουμε,δεν το καταλαβαίνω..

Βασικό παράδειγμα τα runflat που από όσο βλέπω δεν τραβάνε τόσο, παρόλο που διορθώθηκαν πολύ από τα πρώτα κατασκευαστικά.

Αντίθετα τα hp και uhp λάστιχα έχουν μια ανοδική τάση.

Λογικό, αφού τα αμάξια γίνονται όλο και πιο γρήγορα με περισσότερες απαιτήσεις στα κρατήματα.

Για την ρεζέρβα να το πω ξανά.Πολλοί τις σταματήσανε.Τα 2 τελευταία αμάξια μου δεν είχαν τίποτα και ούτε είχαν και τον χώρο για να αγοράσεις έξτρα..

Για την κατανάλωση....να πω ότι τα ηλεκτρικά ήδη ανεβαίνουν αρκετά σε πωλήσεις.

Πιστεύω ότι όταν τα αμάξια θα έχουν φουτουριστικά σχέδια και μοιάζουν με μικρά διαστημόπλοια τότε κάτι θα γίνει.

 

Από το 2003 δοκιμάζονται και ακόμα τίποτα;

Μάλλον τότε θα κάνουν μόνο για στρατιωτικούς σκοπούς ή επαγγελματικά οχήματα.

 

 

Δημοσ.

"πετραδάκια μπορούν να κολλήσουν μόνο στο πέλμα, όπως και στα τρέχοντα ελαστικά, ότι να μπει από το πλάι που, δεν μπαίνει λόγω της γεωμετρίας του ελαστικού και της αεροδυναμικής αντίστασης εν κινήσει, στην πρώτη ανωμαλία του δρόμου θα φύγει"

 

αν με λιγα χιλιομετρα μπει σε λακουβα με λασπη νερα και πετρες, μετα που θα γκαζώσει που θα πάνε αυτα?? εγώ θελω πρώτα να δω φώτο σε στροφη με χιλιομετρα να δω την παραμόρφωση.... 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...