Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα λάστιχα χωρίς αέρα δεν είναι μία νέα ιδέα.

Η Michelin παρουσίασε την ιδέα του Tweel πριν από περίπου μία δεκαετία, και τα πρώτα λάστιχα του είδους έφτασαν στην αγορά για κατασκευαστικά μηχανήματα και χλοοκοπτικές μηχανές.

Όμως τώρα, η εταιρεία είναι έτοιμη να φέρει τα airless λάστιχα της, που ονομάζονται Michelin Uptis και στα επιβατικά αυτοκίνητα. Tα λάστιχα Uptis δεν έχουν βεβαίως σχεδιαστεί μόνο για να αντέχουν το βάρος του επιβατικού αυτοκινήτου, αλλά παρέχουν το κατάλληλο κράτημα στις στροφές και βεβαίως έχουν την απαραίτητη αντοχή για τον αυτοκινητόδρομο.

Αν και έχει βελτιωθεί σχεδόν σε κάθε τομέα, τα λάστιχα Uptis βασίζεται στην ίδια κεντρική ιδέα που βασίστηκαν και τα λάστιχα Tweel. Έτσι, μεταξύ του εξωτερικού πέλματος και της ζάντας υπάρχουν δέσμες από ακτίνες ή νεύρα που υποκαθιστούν την πίεση του αέρα και είναι κατασκευασμένες από ένα συνδυασμό καουτσούκ και ρητίνης ενισχυμένης με υαλοβάμβακα.

michelin-uptis-1.jpg.9c3ded2616c30f5a7d342f8cdd000780.jpg

Για να εξετάσει την συμπεριφορά τους και την αντοχή τους σε όλες τις συνθήκες, η Michelin συνεργάστηκε με την General Motors, που δοκίμασε τα λάστιχα σε έναν στόλο από αυτοκίνητα Chevy Bolt EV στους δρόμους του νοτιοανατολικού Michigan, στις ΗΠΑ. Αν όλα πάνε καλά με τις δοκιμές, η GM πρόκειται να προσφέρει στους πελάτες της την επιλογή να εξοπλίσουν το νέο τους όχημα με λάστιχα Uptis από το 2024.

Τα πλεονεκτήματα τους, σε σχέση με τα παραδοσιακά λάστιχα με αέρα είναι σύμφωνα με την Michelin τα εξής: δεν είναι απαραίτητοι αισθητήρες παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών, δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει εφεδρικό ελαστικό στον χώρο αποσκευών του αυτοκινήτου, εργαλεία αλλαγής των ελαστικών ή η ανάγκη για την επισκευή ή το μπάλωμα τους αφού δεν μπορούν να σκάσουν ή ακόμα και να χάσουν πίεση.  

Autoblog


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε πεζοδρόμια ανεβαίνουν? Να μην ανησυχεί ο Έλληνας αν τους κάνει ζημιά στα πλάγια...

Επεξ/σία από ThReSh
  • Like 6
  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, ThReSh είπε

Σε πεζοδρόμια ανεβαίνουν? Να μην ανησυχεί ο Έλληνας αν τους κάνει ζημιά στα πλάγια...

Στο 0:42 το επιβεβαιωνει... καλες αναβασεις! (lol)

  • Like 1
Δημοσ.

Tο καλο είναι πως δεν μπορούν να σου κλέψουν την ζάντα. Kαι θα βολέψει πολύ τους έλληνες στην ανάβαση πεζοδρομίου. Στο μέλλον ισος βγει και κάτι για να μπορείς να παρκάρεις σε διάβαση απεριόριστα 🤣🤣

Δημοσ.

Ειναι απαραιτητο στα πλαινα να ειναι ανοιχτο ; θα ειναι ευκολος στοχος για μικρες πετρες και χωμα , λασπες κλπ το χειμωνα.

  • Like 2
Δημοσ.

Φαίνεται καλό, αλλά τι θα γίνει με τα πετραδάκια που μπορεί να μπαίνουν ανάμεσα στις ακτίνες του ελαστικού; Μήπως θα έπρεπε να υπάρχει εξωτερικό κάλυμμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, lightpath είπε

Φαίνεται καλό, αλλά τι θα γίνει με τα πετραδάκια που μπορεί να μπαίνουν ανάμεσα στις ακτίνες του ελαστικού; Μήπως θα έπρεπε να υπάρχει εξωτερικό κάλυμμα.

όπως θα μπαίνουν έτσι θα βγαίνουν. Πολλά πλεονεκτήματα, συν και ότι δύσκολα θα σου σκίσουν το λάστιχο. Βέβαια, αν χαλάσει πάει όλο για αλλαγή και το κόστος τουλάχιστον αρχικά θα είναι ανάλογο της καινοτομίας.

1 ώρα πριν, rofio είπε

Στο 0:42 το επιβεβαιωνει... καλες αναβασεις! (lol)

Άλλο μικρό "σκαλοπατάκι" κι άλλο πεζοδρόμιο. Στο πεζοδρόμιο θα φάει η ζάντα πολλά, ειδικά πλάγια.

Επεξ/σία από spectaculator
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, Chocobo είπε

Ειναι απαραιτητο στα πλαινα να ειναι ανοιχτο ; θα ειναι ευκολος στοχος για μικρες πετρες και χωμα , λασπες κλπ το χειμωνα.

δυσκολα μετα θα ειναι no way λογο βαρους

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...