Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
27 minutes ago, fytotech said:

Όταν είναι Apple, τότε είναι θετικό που ασχολείται με το After sales service και δίνει την αλλαγή στην μπαταρία.

Όταν είναι Xiaomi, που κάνει ανάκληση για 31 πατίνια από τα 5.000 βγαίνουν και την κράζουν οι νεόπλουτοι Νεοέλληνες.

Βρε καλά μας κάνουν.

Bέβαια πρέπει να σημειώσουμε πως πρόκειται για αρκετά εμφανές ελάττωμα/αδύναμο που έχουν επισημάνει κάτοχοι του πατινιού. Ενα αδύναμο σημείο που δυνητικά μπορεί να γίνει επικίνδυνο.

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, bahamut_zero είπε

Δεν το γνωριζω αυτο που λες και μου εκανε εντυπωση, το εψαξα κ βρηκα αυτο: https://www.infoquest.gr/service-center

Η Info Quest Technologies είναι η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα, που την έχουν εμπιστευθεί όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές και λειτουργεί ως Εξουσιοδοτημένο Κέντρο Επισκευής για τα προϊόντα τους. Τόσο για προϊόντα εντός εγγύησης, όσο και εκτός, το Επισκευαστικό Κέντρο της εταιρείας, εξασφαλίζει Ταχύτητα, Αξιοπιστία και Ποιότητα σε κάθε επισκευή:

την Xiaomi την δινει σε κινητα, tablet και iot

Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
 

Ναι,,δεν αντιλεγω οτι επισκευαζει και καλυπτει με εγγυηση προιοντα που εχουν αγοραστει απο αυτην ?Η ανάκληση για παράδειγμα είναι παγκοσμια.,.ας της παει καποιος πατινι που ειναι στο προγραμμα ανακλυσης και δεν το εχει αγορασει απο Infoquest Να δεις τι θα σου πουν..εδω ουτε σαμπρελα δεν αλλάζουν 
Για τις χώρες που είναι επίσημα απο Χiaomi και όχι μεταπωλητη τις βρίσκεις εδώ https://www.mi.com/global/

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, telis είπε

Δεν το έχω πάρει. Απλά φαίνεται πόσο σημαντικό είναι να έχεις το οποιαδήποτε σέρβις στην χώρα σου. Βάζω και τα κινητά μέσα. 

Είδαμε και τις εγγυήσεις που παρέχουν τα σκρουτζομαγαζα

Επεξ/σία από kakarotZ
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά υπάρχουν κινέζικα και κινέζικα. Ποιοτικά και λιγότερο ποιοτικά...το θεμα είναι ο ποιοτικός έλεγχος..

Επεξ/σία από nosstrom
Δημοσ.
3 ώρες πριν, ktlk21 είπε

Προφανώς δεν γνωρίζεις πολλά πράγματα πριν πετάξεις την παπατζα σου...H infoquest δεν είναι τιποτα πάραπάνω απο εισαγωγέας...δεν δίνει επίσημη εγγύηση XIAOMI...Αυτη δίνει μόνο μέσω του επίσημου δικτύου που δεν περιλαμβάνει Ελλάδα ακόμα..Αρα είτε πάρεις απο mistore ελλάδα είτε απο bangood το ίδιο ισχύει...Φιλικά

Αν αλλάξεις την έκφραση περί παπάτζας θα δεχθώ το φιλικά που γράφεις στο τέλος, οκ; 

  • Thanks 2
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, telis είπε

Αν αλλάξεις την έκφραση περί παπάτζας θα δεχθώ το φιλικά που γράφεις στο τέλος, οκ; 

Ρε Τέλη και εγώ αυτό σκέφτηκα όταν διάβασα το μήνυμα.  Κράζει στην αρχή και μετά ρίχνει και το φιλικά για να το γλυκάνει. Ας είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί στον γραπτό λόγο, προφανώς γιατί ο καθένας μπορεί να το μεταφράσει διαφορετικά.... 

 

Να ρωτήσω κάτι και εγώ σε αυτό το θέμα. Μιας και η infoquest δεν δίνει εγγύηση περί xiaomi τότε το θέμα της ανάκλησης και επισκευής από την εταιρία ποίος αναλαμβάνει τα έξοδα. Ο τελικός καταναλωτής, η xiaomi ή η infoquest? Και εαν αναλαμβάνει η infoquest-xiaomi τα έξοδα επισκευής αυτό δεν είναι μια μορφή εγγύησης σε ένα ελαττωματικό προϊόν ? 

  • Thanks 1
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Με σημερινή ανακοίνωσή της η Info Quest, επίσημος αντιπρόσωπος της Xiaomi στην Ελλάδα, ενημερώνει τους κατόχους του συγκεκριμένου ηλεκτρικού πατινιού να επισκεφθούν αυτή την ιστοσελίδα και να εισάγουν τον σειριακό κωδικό προκειμένου να δουν αν το ηλεκτρικό τους πατίνι είναι ανάμεσα σ' αυτά που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα. Οι σχετικοί σειριακοί κωδικοί είναι οι 21074/00000316 - 21074/00015107 και 16133/00541209 - 16133/00544518. Στην περίπτωση αυτή και από την 1η Ιουλίου, θα ξεκινήσει η διαδικασία επισκευής ενώ όσοι κάτοχοι βρίσκονται εκτός Αττικής, την όλη διαδικασία μεταφοράς θα αναλάβει η εταιρεία ACS. 

 

Long story short.

Ξέρουμε ότι είχε πρόβλημα αλλά το βγάλαμε στην αγορά. Φτιάξαμε μετά το πρόβλημα, είδαμε ότι βγάζει το πρόβλημα και τώρα φέρτε τα πίσω.

λαλαλαλ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μακάρι η επόμενη version του πατινιού, να βγει πιο αξιόπιστη. Θέλω κι εγώ να πάρω ένα, για να μετακινούμαι στην τεταρτοκοσμική ζούγκλα (της Αθήνας).

Σίγουρα πολύ καλύτερη λύση από το λεωφορείο (και τον ΗΣΑΠ με τους κλέφτες-ναρκομανείς), που τα περιμένω μισή ώρα και στοιβαζόμαστε όλοι σαν τις σαρδέλες και μυρίζω τη μασχάλη του Ελληνάρα, μέχρι να φτάσω...

Επεξ/σία από MitsosDaBest13
Δημοσ.
4 ώρες πριν, telis είπε

Όσοι το πήραν από Κίνα κάθονται στο παγωτό... 

Εγώ το πήρα και δεν έχω κανένα πρόβλημα, προληπτικά και μετά την ανακοίνωση ανάκλησης άλλαξα τη συγκεκριμένη βίδα,κόστος μηδέν.Ασε λοιπόν τα όσοι το πήραν κάθονται στο παγωτό προφανώς είσαι παντελώς άσχετος και προφανώς δεν μπορείς να αλλάξεις μια βίδα. Μην κατακρίνεις φίλε τους κινέζους,αυτοι κανουν απιστευτες εξαγωγες,δουλευουν και παραγουν σε αντιθεση με εμας τους ελληνες που ειμαστε παντελως αχρηστοι να φτιαξουμε ουτε μια βίδα ,περαστικά.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όντας κάτοχος του συγκεκριμένου scooter πάνω από 1 χρόνο με πάνω από 1000 διανυθέντα χιλιόμετρα, καταρχάς θα ήθελα να ευχαριστήσω τον ΟΡ (αν και το SN μου δεν είναι στο recall).

Η αλήθεια είναι ότι ο μηχανισμός δίπλωσης είναι ένα από τα "αδύνατα" σημεία του, αν και εγώ μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα, πέραν το ελαφρό "παίξιμο". Απότι διάβασα οι διάφορες λύσεις για να μην υπάρχει παίξιμο μπορεί να γυρίσουν μπούμερανγκ, μια και θα υπάρχει μεγάλη τάση στη βίδα και πιθανό σπάσιμο.

Προσωπικά πιστεύω το μεγαλύτερο μειονέκτημα του συγκεκριμένου μοντέλου είναι τα λάστιχα. Αν τρυπήσει η σαμπρέλα, είναι σχεδόν αδύνατο να την αλλάξεις μόνος σου (ακόμα και αν "πιάνουν" τα χέρια σου και έχεις εμπειρία από ποδήλατα κλπ). Ακόμα και επαγγελματίες είχαν τεράστια δυσκολία στην αλλαγή της. Ιδιαίτερα η αλλαγή για την μπροστινή ρόδα είναι "'άθλος"...

Επεξ/σία από bomberb17
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, bomberb17 είπε

Όντας κάτοχος του συγκεκριμένου scooter πάνω από 1 χρόνο με πάνω από 1000 διανυθέντα χιλιόμετρα, καταρχάς θα ήθελα να ευχαριστήσω τον ΟΡ (αν και το SN μου δεν είναι στο recall).

 Η αλήθεια είναι ότι ο μηχανισμός δίπλωσης είναι ένα από τα "αδύνατα" σημεία του, αν και εγώ μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα, πέραν το ελαφρό "παίξιμο". Απότι διάβασα οι διάφορες λύσεις για να μην υπάρχει παίξιμο μπορεί να γυρίσουν μπούμερανγκ, μια και θα υπάρχει μεγάλη τάση στη βίδα και πιθανό σπάσιμο.

 Προσωπικά πιστεύω το μεγαλύτερο μειονέκτημα του συγκεκριμένου μοντέλου είναι τα λάστιχα. Αν τρυπήσει η σαμπρέλα, είναι σχεδόν αδύνατο να την αλλάξεις μόνος σου (ακόμα και αν "πιάνουν" τα χέρια σου και έχεις εμπειρία από ποδήλατα κλπ). Ακόμα και επαγγελματίες είχαν τεράστια δυσκολία στην αλλαγή της. Ιδιαίτερα η αλλαγή για την μπροστινή ρόδα είναι "'άθλος"...

αν αγορασω ποτε τετοιο πατινι θα φροντισω να ΜΗΝ ειναι αναδιπλουμενο. Μονο προβλημα μπορει να σου δημιουργησει.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sezebo είπε

αν αγορασω ποτε τετοιο πατινι θα φροντισω να ΜΗΝ ειναι αναδιπλουμενο. Μονο προβλημα μπορει να σου δημιουργησει.

Αν όμως θες να το βάλεις μέσα σε λεωφορείο, μετρό κλπ. βολεύει αρκετά

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, bomberb17 είπε

Αν όμως θες να το βάλεις μέσα σε λεωφορείο, μετρό κλπ. βολεύει αρκετά

ειναι αδυναμο σημειο εκει που μαζευει, χανεις σε σταθεροτητα και αντοχη

Επεξ/σία από sezebo
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sezebo είπε

ειναι αδυναμο σημειο εκει που μαζευει, χανεις σε σταθεροτητα και αντοχη

Όπως έγραψα, έχω κάνει αρκετή χρήση και δεν αντιμετώπισα πρόβλημα μέχρι στιγμής (πέρα από το "παίξιμο" που απλά είναι ενοχλητικό)

Δημοσ.

Χαλαρωμενες βίδες ακουω Xiaomi ακουω.... Τωρα βγαζουν νόημα πο πωλήσεις.

Χαλαρωμενες βίδες ακουω Xiaomi ακουω.... Τωρα βγαζουν νόημα πο πωλήσεις.

  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...