Salecon Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 19 ώρες πριν, pirmen56 είπε Ενημερωτικά, μπορείς να βελτιώσεις το HRTF των ακουστικών σου χωρίς ΚΑΝ μετρήσεις από μηχάνημα. Όπως το πανάκριβο Smyth Realizer στο οποίο μάλλον αναφέρεσαι. Με τη χρήση ενός pc και ενός καλού ηχείου ως αναφορά. Με μια μέθοδο που λεγέται equal loudness contours equalization και με την οποία προσεγγίζεις τον ήχο των ηχείων σου μέσα από τα ακουστικά σου. Με οδηγό τα αυτιά σου πάνω σε κατάλληλους ήχους(1/3 octave band noises). Γιατί η χροιά συνυπολογίζεται από τον εγκέφαλο προκειμένου να αντιληφθεί τη θέση των ήχων στο χώρο. Ειδικά στους μπροστινούς ήχους. http://www.davidgriesinger.com/Accurate_reproduction_2.pptx Σελίδα 32 και μετά. Δεν υπάρχει «HRTF των ακουστικών σου» και οι Fletcher-Munson curves είναι άσχετες με τις HRTFs. Επίσης, οι HRTFs **δεν προσεγγίζουν τον ήχο των ηχείων** και δεν υπάρχει το «1/3 octave band noises» (ένας είναι ο κακομοίρης). Τέλος, είναι για γέλια να λέει κανείς ότι πετυχένεις spatial positioning με equal loudness equalization. Να το πεις βρε στα μεγαθήρια που δίνουν τόσα φράγκα για έρευνα και δεν έχουν σκεφτεί ακόμα να κάνουν equal loudness equalization! LOL! Με ένα equalization έλυσες ένα από τα πιο trending προβλήματα αυτό τον καιρό. Και δεν το έλεγες τόσο καιρό; Τι κάθεστε και λέτε και συζητάτε για πράγματα που δεν έχετε καμία ιδέα, δεν μπορώ να καταλάβω. Υ.Γ. Και έλεος με την αναφορά! Ούτε αυτό! Το ότι κάποιος έκανε κάποιο ppt, δεν σημαίνει ότι λέει και κάτι σωστό. Εάν θέλεις όντως μάθεις και μπορείς (ήτοι, έχεις την ικανή εκπαίδευση, που πολύ αμφιβάλλω), δες για αρχή τα συγγράματα από τον J. Blauert. Μετά, εάν έχεις μαθηματικό υπόβαθρο (που για αυτό αμφιβάλλω πιο πολύ) δες τις δουλειές που έχει κάνει πρόσφατα ο V. Pulkki Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 4 λεπτά πριν, Salecon είπε Δεν υπάρχει «HRTF των ακουστικών σου» και οι Fletcher-Munson curves είναι άσχετες με τις HRTFs. Επίσης, οι HRTFs **δεν προσεγγίζουν τον ήχο των ηχείων** και δεν υπάρχει το «1/3 octave band noises» (ένας είναι ο κακομοίρης). Τέλος, είναι για γέλια να λέει κανείς ότι πετυχένεις spatial positioning με equal loudness equalization. Να το πεις βρε στα μεγαθήρια που δίνουν τόσα φράγκα για έρευνα και δεν έχουν σκεφτεί ακόμα να κάνουν equal loudness equalization! LOL! Με ένα equalization έλυσες ένα από τα πιο trending προβλήματα αυτό τον καιρό. Και δεν το έλεγες τόσο καιρό; Τι κάθεστε και λέτε και συζητάτε για πράγματα που δεν έχετε καμία ιδέα, δεν μπορώ να καταλάβω. Υ.Γ. Και έλεος με την αναφορά! Ούτε αυτό! Το ότι κάποιος έκανε κάποιο ppt, δεν σημαίνει ότι λέει και κάτι σωστό. Εάν θέλεις όντως μάθεις και μπορείς (ήτοι, έχεις την ικανή εκπαίδευση, που πολύ αμφιβάλλω), δες για αρχή τα συγγράματα από τον J. Blauert. Δεν κατάλαβες ΤΙΠΟΤΑ από όσα λέει το ppt και μου γράφεις άσχετα για Fletcher-Munson curves που ΔΕΝ είναι ο τελικός στόχος, αλλά απλά ένα μέσο για άλλα πράγματα. Σημαντικό κομμάτι ενός HTRF είναι και η τονικότητα. Σίγουρα όχι το μόνο. Ειδικά για τους μπροστινούς ήχους όπου τα περισσότερα virtual surround(με δικό τους HRTF το καθένα) αποτυγχάνουν πλήρως. Τα αυτιά συλλαμβάνουν τους ήχους που έρχονται από ευθεία μπροστά στον ίδιο ακριβώς χρόνο. Με την ίδια σχεδόν αλλοίωση ανάμεσα στο αριστερό και δεξί αυτί. Έτσι το μυαλό δεν έχει κανένα άλλο στοιχείο για να καταλάβει ότι ο ήχος πηγάζει από κάπου έξω πέραν της τονικότητας. Κάθε ανθρώπινο κεφάλι αλλοιώνει τον ήχο με διαφορετικό τρόπο πριν αυτός φτάσει στο τύμπανο. Αυτό βελτιώνεις με όσα περιγράφει το ppt που σου ανέβασα. Είναι από διακεκριμένο μέλος της AES με διδακτορικό στην φυσική. Δεν σε παίρνει να το παίζεις ξύπνιος απέναντί του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Salecon Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 1 λεπτό πριν, pirmen56 είπε Δεν κατάλαβες ΤΙΠΟΤΑ από όσα λέει το ppt και μου γράφεις άσχετα για Fletcher-Munson curves που ΔΕΝ είναι ο τελικός στόχος, αλλά απλά ένα μέσο για άλλα πράγματα. Σημαντικό κομμάτι ενός HTRF είναι και η τονικότητα. Σίγουρα όχι το μόνο. Ειδικά για τους μπροστινούς ήχους όπου τα περισσότερα virtual surround(με δικό τους HRTF το καθένα) αποτυγχάνουν πλήρως. Τα αυτιά συλλαμβάνουν τους ήχους που έρχονται από ευθεία μπροστά στον ίδιο ακριβώς χρόνο. Με την ίδια σχεδόν αλλοίωση ανάμεσα στο αριστερό και δεξί αυτί. Έτσι το μυαλό δεν έχει κανένα άλλο στοιχείο για να καταλάβει ότι ο ήχος πηγάζει από κάπου έξω πέραν της τονικότητας. Κάθε ανθρώπινο κεφάλι αλλοιώνει τον ήχο με διαφορετικό τρόπο πριν αυτός φτάσει στο τύμπανο. Αυτό βελτιώνεις με όσα περιγράφει το ppt που σου ανέβασα. Είναι από διακεκριμένο μέλος της AES με διδακτορικό στην φυσική. Δεν σε παίρνει να το παίζεις ξύπνιος απέναντί του. LOL! Τις καμπύλες εσύ τις ανέφερες και μετά παραπονιέσαι. Ούτε τι γράφεις ξέρεις. Δεν υπάρχει «ένα HRTF» λες και είναι σουβλάκι και σίγουρα δεν έχει τονικότητα. Δεν υπάρχει τονικότητα σε συνάρτηση μεταφοράς, για το όνομα του Βούδα! Αφού δεν ξέρεις γρι ούτε από μαθηματικά ούτε και από αυτά που γράφεις, γιατί συνεχίζεις; Τέλος, το «διακεκριμένο μέλος της AES με διδακτορικό» το λες, λες και είναι κατόρθωμα ζωής. Από αυτό και μόνο μπορεί κανείς να βγάλει το συμπέρασμα για το επίπεδο της εκπαιπδευσής σου (άντε το πολύ πολύ κανένα ΤΕΙ να έχεις τελειώσει, κανένα από τα τελευταία) και των γνώσεών σου. Αυτά που λέει στο ppt, είναι άλλα από αυτά που νομίζεις ότι λέει και άλλα από αυτά που γράφεις. Θα ξαναέλεγα τις πηγές που σου πρότεινα, αλλά προφανώς δεν είσαι σε θέση να καταλάβεις τι θα γράφουν. Τέλος, αφού βρε κατεργαράκο με ένα equal loudness equalization κάνεις δουλειά, πήγαινε να το πεις σε όλες τις εταιρίες που τρελένονται τώρα για spatial acoustics. Τσάμπα τρέχουν με σφαιρικές συντεταγμένες, arrays και δε συμμαζεύεται. Equal loudness equalization είναι η λύση! LOL! Υ.Γ. Έλεος με το «διακεκριμένο μέλος». Fellow είναι! LOL δηλαδή! Πολύ LOL! Δεν το καταλαβαίνεις ότι γίνεσαι ρεζίλι με αυτά που πετάς; Κάνε ένα search για τον J. Blauert να δεις τι είναι ένας διακεκριμένος επιστήμονας. Είναι τουλάχιστον αστείο να λες για binaural και να μην ξέρεις έναν από τους πατέρες του binaural. Έλεος δηλαδή! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 2 λεπτά πριν, Salecon είπε LOL! Τις καμπύλες εσύ τις ανέφερες και μετά παραπονιέσαι. Ούτε τι γράφεις ξέρεις. Δεν υπάρχει «ένα HRTF» λες και είναι σουβλάκι και σίγουρα δεν έχει τονικότητα. Δεν υπάρχει τονικότητα σε συνάρτηση μεταφοράς, για το όνομα του Βούδα! Αφού δεν ξέρεις γρι ούτε από μαθηματικά ούτε και από αυτά που γράφεις, γιατί συνεχίζεις; Τέλος, το «διακεκριμένο μέλος της AES με διδακτορικό» το λες, λες και είναι κατόρθωμα ζωής. Από αυτό και μόνο μπορεί κανείς να βγάλει το συμπέρασμα για το επίπεδο της εκπαιπδευσής σου (άντε το πολύ πολύ κανένα ΤΕΙ να έχεις τελειώσει, κανένα από τα τελευταία) και των γνώσεών σου. Αυτά που λέει στο ppt, είναι άλλα από αυτά που νομίζεις ότι λέει και άλλα από αυτά που γράφεις. Θα ξαναέλεγα τις πηγές που σου πρότεινα, αλλά προφανώς δεν είσαι σε θέση να καταλάβεις τι θα γράφουν. Τέλος, αφού βρε κατεργαράκο με ένα equal loudness equalization κάνεις δουλειά, πήγαινε να το πεις σε όλες τις εταιρίες που τρελένονται τώρα για spatial acoustics. Τσάμπα τρέχουν με σφαιρικές συντεταγμένες, arrays και δε συμμαζεύεται. Equal loudness equalization είναι η λύση! LOL! Θα σαι σίγουρα κάποιο διεγραμμένο μέλος για να μιλάς έτσι. Δεν μπορείς να καταλάβεις ότι οι αλγόριθμοι HTRF αλλοιώνουν την απόκριση συχνότητας αναλόγως με το ποιο εικονικό κανάλι παίζει κάθε φορά. Το HRTF δεν βγάζει φλατ ήχο αν το τροφοδοτήσεις με φλατ ήχο. Δεν θέλει μαθηματικά για να το καταλάβεις. Και ο τοίχος το καταλαβαίνει. Ακόμα να καταλάβεις τι λέει το ppt. Άντε λοιπόν να στο πω γιατί μπήκες μόνο για να πουλήσεις εξυπνάδα. Φοράς ακουστικά και τα ισοσταθμίζεις έτσι ώστε να ακούγονται τονικά όπως ακούγεται ένα φλατ ηχείο, όταν πάιζει ακριβώς μπροστά σου, στα δικά σου αυτιά. Έτσι όταν παίζεις binaural ηχογραφήσεις από τα ακουστικά σου είναι σαν να ακούς το ηχείο σου να παίζει μπροστά σου. Γιατί ο εγκεφαλος πατάει ΠΟΛΥ πάνω στην τονικότητα για τους μπροστινούς ήχους. Αυτό λέει: Αναφορά σε κείμενο Natural sounds and loudspeaker equalized recordings are intended to be heard in a room where the direct sound is frontal, and dominant. After individual equalization the author’s binaural recordings were perceived with frontal localization and accurate timbre. Το καλύτερο αποτέλεσμα το πέτυχε με in-ear ακουστικά και εξηγεί τους λόγους στην προσωπική του ιστοσελίδα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Salecon Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, pirmen56 είπε Θα σαι σίγουρα κάποιο διεγραμμένο μέλος για να μιλάς έτσι. Δεν μπορείς να καταλάβεις ότι οι αλγόριθμοι HTRF αλλοιώνουν την απόκριση συχνότητας αναλόγως με το ποιο εικονικό κανάλι παίζει κάθε φορά. Το HRTF δεν βγάζει φλατ ήχο αν το τροφοδοτήσεις με φλατ ήχο. Δεν θέλει μαθηματικά για να το καταλάβεις. Και ο τοίχος το καταλαβαίνει. Ακόμα να καταλάβεις τι λέει το ppt. Άντε λοιπόν να στο πω γιατί μπήκες μόνο για να πουλήσεις εξυπνάδα. Φοράς ακουστικά και τα ισοσταθμίζεις έτσι ώστε να ακούγονται τονικά όπως ακούγεται ένα φλατ ηχείο, όταν πάιζει ακριβώς μπροστά σου, στα δικά σου αυτιά. Έτσι όταν παίζεις binaural ηχογραφήσεις από τα ακουστικά σου είναι σαν να ακούς το ηχείο σου να παίζει μπροστά σου. Γιατί ο εγκεφαλος πατάει ΠΟΛΥ πάνω στην τονικότητα για τους μπροστινούς ήχους. Αυτό λέει: Το καλύτερο αποτέλεσμα το πέτυχε με in-ear ακουστικά και εξηγεί τους λόγους στην προσωπική του ιστοσελίδα. Αλγόριθμοι HRTF; Όντως τώρα; Πρόκειται για μία συνάρτηση μεταφοράς, έναν εντελώς κοινό μηχανισμό για την μελέτη συστημάτων, και εσύ το λες «αλγόριθμο»; Όντως; Και συνεχίζεις; Και παραθέτεις και το κείμενο αυτό για να πεις τι; Απορώ με τύπους σαν και εσένα. Προφανέστατα δεν έχεις κανενός είδους εκπαίδευση που να σου επιτρέπει να γνωρίζεις τι είναι μία συνάρτηση μεταφοράς. Προφανώς άλλα διαβάζεις και άλλα καταλαβαίνεις. Δεν καταλαβαίνεις ότι αυτά που πετάς είναι μαργαριτάρια και υπάρχουν άνθρωποι που γνωρίζουν; Δεν σε απασχολεί που ενώ δεν ξέρεις την τύφλα σου, συνεχίζεις; Για να μην σχολιάζεις, μάλλον ούτε από ΤΕΙ σε κόβω. Και το «HRTF βγάζει ήχο»; Όντως τώρα; Ούτε και τα βασικά από filtering; Έχεις μηδέν γνώσεις και συνεχίζεις να μιλάς; Επίσης, τι ακριβώς είναι ο flat ήχος; Πες λίγο να γελάσει και ο κάθε πικραμένος! Τέλος, μάθε άσχετε τι είναι fellow στην AES και μετά μίλα. Ήθελα να και ήξερα ποιος πικραμένος σου έμαθε την AES για να σου πουλήσει μούρη κι εσύ έχαψες σαν χάνος. Μου θες και AES τρομάρα σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) http://www.dansdata.com/spkvshead.htm Your pinnae - the outer parts of your ears - strongly influence sound waves that pass through and bounce off them. 3D game audio uses Head Related Transfer Function (HRTF) algorithms to fake the effects of the pinnae, the head and various listening environments, so that injecting the sound straight into the ear canal can produce the impression of real 3D audio sources. Μην κολλάς σε (ούτως ή άλλως) λεπτομέρειες. Πάρε απλά καμια ιδέα από την πηγή που έδωσα πριν για να πειραματιστείς και μόνος σου. Επεξ/σία 10 Ιουνίου 2019 από pirmen56 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Salecon Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 45 λεπτά πριν, pirmen56 είπε http://www.dansdata.com/spkvshead.htm Your pinnae - the outer parts of your ears - strongly influence sound waves that pass through and bounce off them. 3D game audio uses Head Related Transfer Function (HRTF) algorithms to fake the effects of the pinnae, the head and various listening environments, so that injecting the sound straight into the ear canal can produce the impression of real 3D audio sources. Μην κολλάς σε (ούτως ή άλλως) λεπτομέρειες. Πάρε απλά καμια ιδέα από την πηγή που έδωσα πριν για να πειραματιστείς και μόνος σου. Όντως τώρα; Δεν έχεις την παραμικρή ιδέα τι είναι filtering, τι είναι transfer function και για να πεις το μαργαριτάρι σου, φέρνεις κείμενο από μία εταιρία; Θα μπορούσες να φέρεις το: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Head-related_transfer_function αλλά δεν σε συμφέρει, γιατί δείχνει ότι **δεν είναι αλγόριθμος**. Φυσικά όμως δεν μπορείς ούτε το κείμενο της Wikipedia να καταλάβεις. Και όχι δεν είναι λεπτομέρεια. Το ότι εσύ δεν γνωρίζεις την τύφλα σου, δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό και είναι λεπτομέρειες ό,τι δεν γνωρίζεις. Εάν δεν γνωρίζεις τις βάσεις, τότε δεν μπορείς να γνωρίζεις τα παραπάνω. Και εσύ δεν έχεις ιδέα ούτε για τα πολύ βασικά. Δεν γνωρίζεις τι είναι συνάρτηση μεταφοράς. Δεν γνωρίζεις τι είναι filtering Δεν γνωρίζεις βασικά μαθηματικά Δεν γνωρίζεις βασικές έννοιες όπως LTI συστήματα Δεν γνωρίζεις ούτε τον βασικό θεμελειωτή του binaural hearing, Jens Blauert. Τι στην ευχή κάνεις και συνεχίζεις να απαντάς, δεν ξέρω. Για ποιο λόγο θαρρείς ότι οι ελάχιστης ποιότητας γνώσεις σου από τυχαίες παρουσιάσεις και manuals εταιριών, μπορούν να κάνουν κάτι για την προφανής έλλειψη εκπαίδευσης και πραγματικής γνώσης, δεν μπορώ να καταλάβω. Και τέλος, πόσες παραισθήσεις παίζει να έχεις που προσπαθείς και συνεχίζεις να μιλάς για κάτι που η μοναδική σου επιστημονική επαφή είναι μέσω manuals εταιριών; Δεν λυπάσαι καθόλου τον εαυτό σου που ρεζιλεύεσαι; Υ.Γ. Έλα, πες τώρα. Ποιο ΙΕΚ έχεις τελειώσει. Έχεις πάει σε ΙΕΚ ή μόνο λύκειο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα