Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σύμφωνα με αναφορές, η Apple βρίσκεται σε συζητήσεις για την εξαγορά της Drive.ai, μία υπηρεσίας αυτό-οδηγούμενων οχημάτων, καθώς προσπαθεί να στελεχώσει και να δυναμώσει το τμήμα self-driving της εταιρείας, Project Titan.

Τo startup έχει αναπτύξει το δικό του αυτόνομο van, και έχει ξεκινήσει πιλοτικά μία υπηρεσία με μικρά shuttles για μετακινήσεις στο Arlington, του Texas από το καλοκαίρι του 2018. Πρόκειται για ένα ειδικά προσαρμοσμένο minivan που χρησιμοποιείται για την παροχή υπηρεσιών ride on-demand στο κοινό. Η υπηρεσία ξεκίνησε να λειτουργεί κοντά στα στάδια των Dallas Cowboys και Texas Rangers καθώς κοντά στο συνεδριακό κέντρο του Arlington και σε άλλες τοποθεσίες. Όσοι χρειάζονταν να μετακινηθούν χρησιμοποιούσαν ένα app στο κινητό τους ή κάποιο από τα κιόσκια που βρίσκονταν στην ζώνη εξυπηρέτησης, γνωστοποιώντας την θέση τους και την τοποθεσία προορισμού, και στην συνέχεια η Drive.ai έστελνε κάποιο από τα οχήματα της Drive.ai. Η «κούρσα» ήταν δωρεάν.

Η εταιρεία Drive.ai ξεκίνησε να λειτουργεί το 2016, με στόχο να κάνει την τεχνολογία αυτό-οδηγούμενων οχημάτων mainstream. Η εταιρεία τότε είχε υποσχεθεί ότι χάρη στους αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης και βαθιάς εκμάθησης της, τα οχήματα της θα ήταν σε θέση να μαθαίνουν γρήγορα μία νέα τοποθεσία και να μετακινούνται αποτελεσματικά σε οποιοδήποτε περιβάλλον. Οι εξωτερικές οθόνες επίσης που έφεραν, ανακοίνωναν τις «προθέσεις» των minivan στους πεζούς, λέγοντας τους για παράδειγμα, ότι «είναι ασφαλείς να περάσουν» όταν οι αισθητήρες των οχημάτων τους αναγνώριζαν. Όμως, όπως μαθαίνουν πολλά start-ups με τον καιρό, πολλές προτάσεις είναι δύσκολο να γίνουν πραγματικότητα, τουλάχιστον άμεσα χωρίς την απαραίτητη χρηματοδότηση και τους κατάλληλους πόρους. Έτσι, σύμφωνα με την ιστοσελίδα The Information, η Apple σκοπεύει να εξαγοράσει την Drive.ai για να ενισχύσει τις δικές της προσπάθειες στον χώρο της τεχνολογίας αυτό-οδήγησης απορροφώντας τους ταλαντούχους μηχανικούς του start-up που γνωρίζουν πόσο σπουδαίο ρόλο παίζουν τα νευρωνικά δίκτυα στο λογισμικό αυτόνομης οδήγησης. Λαμβάνοντας υπόψη ότι καμία από τις δύο εταιρείες δεν έχει επιβεβαιώσει τις διαπραγματεύσεις, δεν είναι ξεκάθαρο πόσοι υπάλληλοι της Drive.ai θα συνεχίσουν να εργάζονται στο Cupertino, αλλά γνωρίζουμε ότι τον Φεβρουάριο του 2019, στην Drive.ai εργάζονταν 100 περίπου μηχανικοί.

J5A1649-Edit-2-1280x720.jpg.50b02df4fe06ee82f5f70348c309eb13.jpg

Η Apple στις αρχές της χρονιάς, προχώρησε σε δεκάδες απολύσεις προσωπικού από το τμήμα «Project Titan» ενώ κάποιες ομάδες μετακινήθηκαν σε άλλα τμήματα της. Τον Απρίλιο επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες του Reuters, η Apple βρισκόταν σε συζητήσεις με τουλάχιστον τέσσερις εταιρείες για την παροχή ενός επαναστατικού συστήματος LIDAR για αυτό-οδηγούμενα οχήματα. Με την εξαγορά της Drive.ai, η Apple θα ενισχύσει την ομάδα πίσω από το Project Titan,που αφορά στην ανάπτυξη του δικού της συστήματος αυτό-οδήγησης που θα «πουλάει» σε αυτοκινητοβιομηχανίες ή που θα χρησιμοποιήσει σε δικά της οχήματα.     

SlashGear

Engadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

δεν απευθύνονται σε ιδιώτες αλλά σε εταιρίες που θα είμαστε συνδρομητές χρήσης οχήματος αλά κινητή τηλεφωνία - η εποχή ιδιοκτησίας ΙΧ πλησιάζει στο τέλος της για το μέσο χρήστη 

  • Like 5
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Mi_ka είπε

δεν απευθύνονται σε ιδιώτες αλλά σε εταιρίες που θα είμαστε συνδρομητές χρήσης οχήματος αλά κινητή τηλεφωνία - η εποχή ιδιοκτησίας ΙΧ πλησιάζει στο τέλος της για το μέσο χρήστη 

Ζοφερο το μελλον ,σε λιγο θα φτασουμε στη συγχρονη σκλαβια οπου τπτ δεν σου ανηκει και οι πολυεθνικες θα οριζουν τα παντα....

  • Like 4
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Mi_ka είπε

δεν απευθύνονται σε ιδιώτες αλλά σε εταιρίες που θα είμαστε συνδρομητές χρήσης οχήματος αλά κινητή τηλεφωνία - η εποχή ιδιοκτησίας ΙΧ πλησιάζει στο τέλος της για το μέσο χρήστη 

Εγώ το βλέπω πολύ μακρινό αυτό, αν γίνει ποτέ. Δε νομίζω να το προλάβει η δικιά μας γενιά σε μαζική εφαρμογή.

  • Thanks 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, Mi_ka είπε

δεν απευθύνονται σε ιδιώτες αλλά σε εταιρίες που θα είμαστε συνδρομητές χρήσης οχήματος αλά κινητή τηλεφωνία - η εποχή ιδιοκτησίας ΙΧ πλησιάζει στο τέλος της για το μέσο χρήστη 

Γενικότερα πάντως η ιστορία δείχνει πως οι τεράστιες μειώσεις πωλήσεων Ι.Χ. οδηγεί σε κρίση, πχ. βλέπε το κράχ του 1929 μετά την τεράστια μείωση των πωλήσεων του Ford Model T και την κρίση του 2008 η οποία και αυτή ήρθε μετά από την πτώση των πωλήσεων Ι.Χ. , για την αγορά των οποίων οι δώσεις είχαν φτάσει μέχρι και τις 72, αν θυμάμαι καλά, με σκοπό να αυξήσουν την ζήτηση. 

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, zio10 είπε

Εγώ το βλέπω πολύ μακρινό αυτό, αν γίνει ποτέ. Δε νομίζω να το προλάβει η δικιά μας γενιά σε μαζική εφαρμογή.

Ναι ρε εννοειται οτι είναι ακόμα μακρινό αυτό, ίσως 20-30 χρόνια, ίσως και 50..

Αλλά προς τα εκει το πάνε και είναι το όνειρο των μεγαλυτέρων εταιριών αυτό.. Να ελέγχουν τα πάντα..

Μπορεί και στην πορεία όμως να γίνει κανα καλό μπάμ και να γυρίσουμε 200 χρόνια πίσω αρα ποτέ δεν ξέρουμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον..🙂

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, zio10 είπε

Εγώ το βλέπω πολύ μακρινό αυτό, αν γίνει ποτέ. Δε νομίζω να το προλάβει η δικιά μας γενιά σε μαζική εφαρμογή.

Η πρόβλεψη είναι σωστή και όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζονται για ένα τετοιο μέλλον.

Αν δεις συνεντεύξεις CEOs θα καταλάβεις.

Και η επένδυση της Mercedes στο MyTaxi και στο δικό μας TaxiBeat γι' αυτό τον λόγο έγιναν

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πρωτοέπιασα υπολογιστή το ‘86 και πρωτοέγραψα embedded assembly το ‘92 και από τότε παρακολουθώ τις τεχνολογικές εξελίξεις του χώρου - περίμενα πως τα A.I. αυτοοδηγούμενα οχήματα θα αρχίσουν να εμφανίζονται το 2025-2030 αλλά έχουν αρχίσει εδώ και 5 χρόνια να το κάνουν με αξιώσεις - όσο για :

23 ώρες πριν, forgotten είπε

Ζοφερο το μελλον ,σε λιγο θα φτασουμε στη συγχρονη σκλαβια οπου τπτ δεν σου ανηκει και οι πολυεθνικες θα οριζουν τα παντα....

από όσα μου μεταφέρει η αδελφή μου (μόνιμη κάτοικος Ζυρίχης) αυτό συμβαίνει καιρό τώρα στις αντίστοιχες αναπτυγμένες χώρες όπου τα πάντα ανήκουν σε εταιρίες και ο κάτοικος είναι πολιτισμένα βολεμένος μεν, ραγιάς deluxe δε, χωρίς δυνατότητα άμεσης ιδιοκτησίας για το μέσο άνθρωπο πλην φθαρτών καταναλωτικών αγαθών  - πάντως, αν νομίζεις ότι και τώρα δεν είσαι ραγιάς, απατάσαι - και όχι μόνο αυτό, σου σπάνε και τα @@ από πάνω ενώ εκεί τουλάχιστον είναι βολεμένα ραγιάδες

Επεξ/σία από Mi_ka
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Mi_ka είπε

πρωτοέπιασα υπολογιστή το ‘86 και πρωτοέγραψα embedded assembly το ‘92 και από τότε παρακολουθώ τις τεχνολογικές εξελίξεις του χώρου - περίμενα πως τα A.I. αυτοοδηγούμενα οχήματα θα αρχίσουν να εμφανίζονται το 2025-2030 αλλά έχουν αρχίσει εδώ και 5 χρόνια να το κάνουν με αξιώσεις - όσο για :

από όσα μου μεταφέρει η αδελφή μου (μόνιμη κάτοικος Ζυρίχης) αυτό συμβαίνει καιρό τώρα στις αντίστοιχες αναπτυγμένες χώρες όπου τα πάντα ανήκουν σε εταιρίες και ο κάτοικος είναι πολιτισμένα βολεμένος μεν, ραγιάς deluxe δε, χωρίς δυνατότητα άμεσης ιδιοκτησίας για το μέσο άνθρωπο πλην φθαρτών καταναλωτικών αγαθών  - πάντως, αν νομίζεις ότι και τώρα δεν είσαι ραγιάς, απατάσαι - και όχι μόνο αυτό, σου σπάνε και τα @@ από πάνω ενώ εκεί τουλάχιστον είναι βολεμένα ραγιάδες

οταν  το μονο κληροδοτημα στα παιδια σου θα αποτελει το κινητο , λαπτοπ και η τηλεοραση τοτε δεν θα μιλαμε για βολεμενους ραγιαδες αλλα πλεον για σκλαβους, και οχι ακομα η γενια μου τουλαχιστο δεν ειναι ραγιαδες ,εχουμε καποια περιουσια και παιδεια , οι περισοτεροι τουλαχιστο ωστε να αφησουμε στις επομενες γενιες. οι αναπτυγμενες χωρες σε εισαγωγικα εχουν μια εικονα επιτυχιας προς τα εξω που δεν ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα , οδηγουμαστε σταδιακα σε μια παλη ταξεων που θα οδηγησει σε ανακαταταξεις και αυτο δεν το λεω εγω αλλα και αναλυτες , δεν ειναι δυνατο ενα 15% να κατεχει τον παγκοσμιο πλουτο και οι υπολοιποι να τρωνε παντεσπανι και οσοι εχουν προσβαση στην γνωση και στα πανεπιστημια αντιδρουν σταδιακα. λυση των εχοντων του πλουτου  ειναι αυτο που προσπαθουν να κανουν να κανουν, γενιες ανιδικευτων τυπικα μορφωμενων που να ειναι εκπαιδευμενοι και να ικανοποιουνται με τα ψιχουλα πους τους προσφερονται. Προσοχη δεν ειμαι πισω απο ενα αφηγημα αριστερων ή δεξιων αντιλαμβανομαι την πορεια ως παρατηρητης επι τω πλειστω απο την γενια των 500 ευρω στην ελλαδα που ειναι οι πλειστοι συμφοιτητες μου που σπουδασαμε μαζι  και ζουν με ψιχουλα.....

Δημοσ.

οι νέοι δεν αντιλαμβάνονται την απεχθή ιδέα "τάξη" ώστε να προχωρήσουν στην αντίληψη της έννοιας "πάλη" (πολλώ μάλλον να την υλοποιήσουν κιόλας) και επιπλέον δεν αντιλαμβάνονται ότι η "δουλειά" και η "δουλεία" απέχουν μόνο ένα τόνο διαφορά - ειδικά τώρα με τα κοινωνικά δίκτυα το κοπάδι είναι πλήρως ελεγχόμενο εν τη γενέση των ιδεών του οπότε καλά κρασά (γι'αυτό εκλείπουν οι Αναρχικοί που πλέον ιδιωτεύουν όλοι και πήξαμε στα καρανικάκια της συμφοράς)

 

για παιδιά μη μου μιλάς, ποτέ δεν έκανα από επιλογή παρά την ευθύνη που νιώθω για τα παιδιά των άλλων

 

σκλάβοι είμαστε όλοι μας εκ των πραγμάτων και νομίζουμε ότι έχουμε και λόγο στην διαφέντεψη μας

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...