pogchamp Δημοσ. 7 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2019 Καλησπέρα, Έχω ford fiesta 2016 TDCI, και σκέφτομαι να βάλω ζάντες JRW, συγκεκριμένα, jr11, et30, 4x108, 7x15". Τα λάστιχά μου είναι 195/50/R15. Το offset απλά μου φαίνεται πολύ μικρό... Πχ η official ford ζάντες για το αμάξι είναι 6x15" ET47.5. Σαν μεγάλη διαφορά δεν είναι; Θα υπάρχει πρόβλημα στο αμάξι; Τις έχει βάλει κανείς σε fiesta? Δεν είμαι ιδιαίτερα σχετικός με το θέμα και γι'αυτό ρωτάω για το offset. Thanks
Liapisftw Δημοσ. 7 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2019 Όσο πιο μικρό το οφσετ τόσο πιο έξω θα έρχεται η ζάντα στον θόλο.
pogchamp Δημοσ. 7 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουνίου 2019 3 ώρες πριν, Liapisftw είπε Όσο πιο μικρό το οφσετ τόσο πιο έξω θα έρχεται η ζάντα στον θόλο. Οδηγικα τι αλλάζει?
Liapisftw Δημοσ. 7 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2019 3 λεπτά πριν, pogchamp είπε Οδηγικα τι αλλάζει? Σίγουρα θα έχει αλλαγή. Τωρα προς το καλύτερο δεν νομίζω. Κατά την γνώμη μου βάλε offset πιο κοντά στον κατασκευαστή. Εγώ πχ στο Σιρόκο είχε οφσετ 42 και έβαλα 40 όταν άλλαξα ζαντες.
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, pogchamp είπε Καλησπέρα, Έχω ford fiesta 2016 TDCI, και σκέφτομαι να βάλω ζάντες JRW, συγκεκριμένα, jr11, et30, 4x108, 7x15". Τα λάστιχά μου είναι 195/50/R15. Το offset απλά μου φαίνεται πολύ μικρό... Πχ η official ford ζάντες για το αμάξι είναι 6x15" ET47.5. Σαν μεγάλη διαφορά δεν είναι; Θα υπάρχει πρόβλημα στο αμάξι; Τις έχει βάλει κανείς σε fiesta? Δεν είμαι ιδιαίτερα σχετικός με το θέμα και γι'αυτό ρωτάω για το offset. Thanks Στην Ελλάδα δυστυχώς το Κτεο ποτέ δεν κοιτάει αν οι διαστάσεις ζαντων/ελαστικών έχουν έγκριση από τη μαμά. Ουτε κοιτάνε αν οι ζάντες εκτος προδιαγραφών έχουν χαρτιά από την εκάστοτε εταιρια για το συγκεκριμένο αμάξι,όπως κάνουν σε χώρες που σέβονται την ασφάλεια. Το κοιτάνε όμως οι ασφαλιστικές εταιρείες σε περίπτωση ατυχήματος.Επιζω να κατάλαβες. Επεξ/σία 8 Ιουνίου 2019 από jmmys
pogchamp Δημοσ. 8 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουνίου 2019 8 ώρες πριν, jmmys είπε Στην Ελλάδα δυστυχώς το Κτεο ποτέ δεν κοιτάει αν οι διαστάσεις ζαντων/ελαστικών έχουν έγκριση από τη μαμά. Ουτε κοιτάνε αν οι ζάντες εκτος προδιαγραφών έχουν χαρτιά από την εκάστοτε εταιρια για το συγκεκριμένο αμάξι,όπως κάνουν σε χώρες που σέβονται την ασφάλεια. Το κοιτάνε όμως οι ασφαλιστικές εταιρείες σε περίπτωση ατυχήματος.Επιζω να κατάλαβες. Ναι κατάλαβα, σωστή πληροφορία και αυτή γιατί μου διαφεύγει. Μπορώ να βρω κάπου προδιαγραφές για ζαντες για το συγκεκριμένο αμάξι? Στο internet δεν βρίσκω σωστές γιατί μου δείχνει για αμερικάνικο Ford fiesta μάλλον. Πχ λάστιχα 195/50/15 δεν τα έχει καν στο site.
pogchamp Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 Γενικά ότι τα JRW είναι 7x15" με ET30 έναντι της ford που είναι 6x15" ET47.5, η 1 ίντσα παραπάνω φάρδος δεν εξισταθμίζεται από το μικρότερο offset?
gdriver Δημοσ. 11 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 7/6/2019 στις 2:26 ΜΜ, pogchamp είπε Καλησπέρα, Έχω ford fiesta 2016 TDCI, και σκέφτομαι να βάλω ζάντες JRW, συγκεκριμένα, jr11, et30, 4x108, 7x15". Τα λάστιχά μου είναι 195/50/R15. Το offset απλά μου φαίνεται πολύ μικρό... Πχ η official ford ζάντες για το αμάξι είναι 6x15" ET47.5. Σαν μεγάλη διαφορά δεν είναι; Θα υπάρχει πρόβλημα στο αμάξι; Τις έχει βάλει κανείς σε fiesta? Δεν είμαι ιδιαίτερα σχετικός με το θέμα και γι'αυτό ρωτάω για το offset. Thanks από 47,5 οφσετ θα πας στο 30;;;; τεράστιο λάθος. το πολύ μέχρι 38 και αυτό παίζεται. η ασφαλέστερη επιλογή θα ήταν 42. όσο πιο μικρό το νούμερο τόσο πιο έξω από το θόλο η ζάντα. από 47,5 σε 30 η ρόδα ολόκληρη θα είναι έξω από το θόλο. Σε κάθε ανωμαλία θα βρίσκει το ελαστικό στη λαμαρίνα, για αρχή. Στα χαρτιά θα έχεις μεγαλύτερο μετατρόχιο αλλά θα ασκείς μεγαλύτερη πίεση στα ρουλεμάν του τροχού, μεγαλύτερη πίεση στα μπουλόνια του τροχού, το αυτοκίνητο θα κοπανάει ανελέητα σε ανωμαλίες, και μπορεί να προκύψει και θέμα σωστής ευθυγράμμισης. Είναι πολλή μεγάλη η αλλαγή που θες νας κάνεις. Το αμάξι μου να σκεφτείς έχει μαμά 44 οφσετ και άλλαξα ζάντες χωρίς να έχω δώσει βάση στο οφσετ, γιατί τότε δεν ήξερα, και έβαλα 38. Όλην την ώρα το λάστιχο έβρισκε στους θόλους.. Τελικώς τις ξαναάλλαξα τις ζάντες. Επίσης υπάρχει και ο παράγοντας scrub radius , που απλώς θα του αλλάξεις τα φώτα. Αυτή η γωνία , που ορίζεται από τη steering angle ή kingpin angle , θα αλλάξει εντελώς με αποτέλεσμα όταν στρίβεις το τιμόνι, τόσο περισσότερο να τρίβεται το ελαστικό και να σέρνεται στην άσφαλτο. Αυτό σημαίνει το scrub radius. Επίσης να ξέρεις πως τα περισσότερα αυτοκίνητα της αγοράς έρχονται με αρνητική scrub radius για καλλίτερη κατευθυντικότητα και σταθερότητα στο φρενάρισμα. Βάζοντας αυτό το offset θα κάνεις θετική την scrub radius και τόσο θα ζορίζεται η υποβοήθηση να γυρίσει το τιμόνι και θα χάσεις τη σταθερότητα κατά το φρενάρισμα. Συγγνώμη για το πολύ τεχνικό του θέματος. Μπορείς να κάνεις μία απλή μελέτη από το google και να επιβεβαιωθείς. Επεξ/σία 11 Ιουνίου 2019 από gdriver 2
pogchamp Δημοσ. 11 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουνίου 2019 3 ώρες πριν, gdriver είπε από 47,5 οφσετ θα πας στο 30;;;; τεράστιο λάθος. το πολύ μέχρι 38 και αυτό παίζεται. η ασφαλέστερη επιλογή θα ήταν 42. όσο πιο μικρό το νούμερο τόσο πιο έξω από το θόλο η ζάντα. από 47,5 σε 30 η ρόδα ολόκληρη θα είναι έξω από το θόλο. Σε κάθε ανωμαλία θα βρίσκει το ελαστικό στη λαμαρίνα, για αρχή. Στα χαρτιά θα έχεις μεγαλύτερο μετατρόχιο αλλά θα ασκείς μεγαλύτερη πίεση στα ρουλεμάν του τροχού, μεγαλύτερη πίεση στα μπουλόνια του τροχού, το αυτοκίνητο θα κοπανάει ανελέητα σε ανωμαλίες, και μπορεί να προκύψει και θέμα σωστής ευθυγράμμισης. Είναι πολλή μεγάλη η αλλαγή που θες νας κάνεις. Το αμάξι μου να σκεφτείς έχει μαμά 44 οφσετ και άλλαξα ζάντες χωρίς να έχω δώσει βάση στο οφσετ, γιατί τότε δεν ήξερα, και έβαλα 38. Όλην την ώρα το λάστιχο έβρισκε στους θόλους.. Τελικώς τις ξαναάλλαξα τις ζάντες. Επίσης υπάρχει και ο παράγοντας scrub radius , που απλώς θα του αλλάξεις τα φώτα. Αυτή η γωνία , που ορίζεται από τη steering angle ή kingpin angle , θα αλλάξει εντελώς με αποτέλεσμα όταν στρίβεις το τιμόνι, τόσο περισσότερο να τρίβεται το ελαστικό και να σέρνεται στην άσφαλτο. Αυτό σημαίνει το scrub radius. Επίσης να ξέρεις πως τα περισσότερα αυτοκίνητα της αγοράς έρχονται με αρνητική scrub radius για καλλίτερη κατευθυντικότητα και σταθερότητα στο φρενάρισμα. Βάζοντας αυτό το offset θα κάνεις θετική την scrub radius και τόσο θα ζορίζεται η υποβοήθηση να γυρίσει το τιμόνι και θα χάσεις τη σταθερότητα κατά το φρενάρισμα. Συγγνώμη για το πολύ τεχνικό του θέματος. Μπορείς να κάνεις μία απλή μελέτη από το google και να επιβεβαιωθείς. Ε είναι η απάντηση που γύρευα. Πλήρης και τεκμηριωμένη. Ευχαριστώ. Δλδ το ότι ο τροχός αυτός είναι 7" με offset 30 και ο μαμά είναι 6 με 47.5 offset δεν το εξισορροπεί? Γιατί μια ίντσα είναι 2.5 cm
Joshua21 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, pogchamp είπε Ε είναι η απάντηση που γύρευα. Πλήρης και τεκμηριωμένη. Ευχαριστώ. Δλδ το ότι ο τροχός αυτός είναι 7" με offset 30 και ο μαμά είναι 6 με 47.5 offset δεν το εξισορροπεί? Γιατί μια ίντσα είναι 2.5 cm Εξαρτάται τι ακριβώς αντιλαμβάνεσαι ως "εξισορρόπηση"... η 7άρα είναι 2,54cm πιο πλατιά από την 6άρα, ότι και να κάνεις κάπου θα περισσεύουν, δεν γίνεται να μην περισσεύουν ούτε προς τα μέσα ούτε προς τα έξω. Η συγκεκριμένη αλλαγή πάντως σημαίνει ότι η νέα ζάντα στο εσωτερικό μέρος θα είναι κατά 0,50cm πιο μακριά από τον θόλο και στο εξωτερικό μέρος θα είναι κατά 3cm πιο κοντά στο φτερό. Επεξ/σία 11 Ιουνίου 2019 από Joshua21
gdriver Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, pogchamp είπε Ε είναι η απάντηση που γύρευα. Πλήρης και τεκμηριωμένη. Ευχαριστώ. Δλδ το ότι ο τροχός αυτός είναι 7" με offset 30 και ο μαμά είναι 6 με 47.5 offset δεν το εξισορροπεί? Γιατί μια ίντσα είναι 2.5 cm το offset που θες να επιλέξεις είναι υπεραρκετό για να μην βρισκει η μισή ίντσα του εσωτερικού του τροχού πάνω στο αμορτισέρ. Όμως υπάρχει και η εξωτερική πλευρά του τροχού. καλλίτερη, κατά τη γνώμη μου,λύση θα ήταν μία ζάντα με πλάτος 6,5 και όχι 7 με ένα offset γύρω στο 42. Μην ξεχνάς και τον παράγοντα μάζα, πιο πλατιά ζάντα σίγουρα έχει μεγαλύτερο βάρος το οποίο στο αυτοκίνητο μεταφράζεται σε μη αναρτώμενη μάζα. Μη αναρτώμενη μάζα με τη σειρά της σημαίνει Χ3 φορές το βάρος της. δηλα΄δη για κάθε κιλό μη αναρτώμενης μάζας , το αυτοκίνητο θα είναι σαν να επιβαρύνεται με 3 κιλά. Και μάλιστα τόσο βάρος στον τροχό δημιούργεί μεγάλη αδράνεια το οποίο με τη σειρά του σημαίνει υπερπεριορισμένη άνεση και απόσβεση. βέβαια για να πας σε ζάντα με μεγαλύτερες διαστάσεις από τις μαμά και να είναι ελαφρύτερες, σημαίνει μία μικρή εώς μία μεγάλη περιουσία. Δυστυχώς. Γενικώς να έχεις στο νου σου πως το ανώτερο που μπορείς να ανεβάσεις να είναι το πολύ και μετά βίας το 2% παραπάνω. Γενικώς το 1,5% θεωρείται νόμιμον. Υπάρχουν στο διαδίκτυο rim tyre calculators που θα σου πουν τί μπορείς να βάλεις στο αυτοκίνητο. Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2019 από gdriver
johnieXoX Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 Στις 8/6/2019 στις 1:20 ΠΜ, jmmys είπε Στην Ελλάδα δυστυχώς το Κτεο ποτέ δεν κοιτάει αν οι διαστάσεις ζαντων/ελαστικών έχουν έγκριση από τη μαμά. Ουτε κοιτάνε αν οι ζάντες εκτος προδιαγραφών έχουν χαρτιά από την εκάστοτε εταιρια για το συγκεκριμένο αμάξι,όπως κάνουν σε χώρες που σέβονται την ασφάλεια. Το κοιτάνε όμως οι ασφαλιστικές εταιρείες σε περίπτωση ατυχήματος.Επιζω να κατάλαβες. όχι δεν είναι μαμά
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα