Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα παιδιά. Το παραφλου  του αυτοκινήτου μου είναι πράσινο. Εχθές που το άνοιξα σαν να είχε αλλάξει χρώμα από τη χρήση. Λέω να βάλω καινούργιο ή δεν πειράζει;. Και για να το βγάλω καμία ιδέα;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Μπορώ να ανεβάσω φωτογραφία άμα  θέλετε 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, JohnConstantine είπε

Καλημέρα παιδιά. Το παραφλου  του αυτοκινήτου μου είναι πράσινο. Εχθές που το άνοιξα σαν να είχε αλλάξει χρώμα από τη χρήση. Λέω να βάλω καινούργιο ή δεν πειράζει;. Και για να το βγάλω καμία ιδέα;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Μπορώ να ανεβάσω φωτογραφία άμα  θέλετε 

Το πιο σωστό είναι αλλαγή μαζί με εξαέρωση ειδικά εάν το έχεις επάνω απο 2 χρόνια όπως και τα υγρά συμπλέκτη / υγρά φρένων

Δημοσ.

Το παραφλού στο πλαστικό δοχείο εννοείς; Πρόσφατα επειδή μπήκα και εγώ σε αυτό το "τρυπάκι" σε ένα Suzuki Alto, έψαξα και είδα αρκετά βίντεο στο YouTube για να βρω την πιο σωστή διαδικασία αλλαγής. Κατέληξα στα εξής βήματα:

  • Άδειασμα όλου του παραφλού από το ψυγείο
  • Καθαρισμός με το λάστιχο του νερού για να καθαρίσει το σύστημα (όσο είναι δυνατόν). 
  • Γέμισμα με απλό νερό και βόλτα το αυτοκίνητο για 15 λεπτά, έως ότου ζεσταθεί (x3 φορές)
  • Σε κάθε βόλτα, άδειαζα το νερό (προσοχή καίει) και έβαζα φρέσκο. Την τρίτη φορά το νερό βγήκε πολύ καθαρότερο από ειδικά την πρώτη φορά.
  • Γέμισμα με νέο παραφλού και τελευταία βόλτα δοκιμής.

Αυτό που παρατήρησα είναι ότι μετά την αλλαγή το αυτοκίνητο είχε καλύτερες θερμοκρασίες και το βεντιλατέρ ενεργοποιούνταν για λιγότερο χρόνο και λιγότερες φορές (καλοκαίρι 2018).

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, trib είπε

Το παραφλού στο πλαστικό δοχείο εννοείς; Πρόσφατα επειδή μπήκα και εγώ σε αυτό το "τρυπάκι" σε ένα Suzuki Alto, έψαξα και είδα αρκετά βίντεο στο YouTube για να βρω την πιο σωστή διαδικασία αλλαγής. Κατέληξα στα εξής βήματα:

  • Άδειασμα όλου του παραφλού από το ψυγείο
  • Καθαρισμός με το λάστιχο του νερού για να καθαρίσει το σύστημα (όσο είναι δυνατόν). 
  • Γέμισμα με απλό νερό και βόλτα το αυτοκίνητο για 15 λεπτά, έως ότου ζεσταθεί (x3 φορές)
  • Σε κάθε βόλτα, άδειαζα το νερό (προσοχή καίει) και έβαζα φρέσκο. Την τρίτη φορά το νερό βγήκε πολύ καθαρότερο από ειδικά την πρώτη φορά.
  • Γέμισμα με νέο παραφλού και τελευταία βόλτα δοκιμής.

Αυτό που παρατήρησα είναι ότι μετά την αλλαγή το αυτοκίνητο είχε καλύτερες θερμοκρασίες και το βεντιλατέρ ενεργοποιούνταν για λιγότερο χρόνο και λιγότερες φορές (καλοκαίρι 2018).

Θα το κάνω και εγώ. Σε ευχαριστώ πολύ αγορίνα 😀😀😀😁😁😁

Δημοσ.
3 ώρες πριν, trib είπε

Το παραφλού στο πλαστικό δοχείο εννοείς; Πρόσφατα επειδή μπήκα και εγώ σε αυτό το "τρυπάκι" σε ένα Suzuki Alto, έψαξα και είδα αρκετά βίντεο στο YouTube για να βρω την πιο σωστή διαδικασία αλλαγής. Κατέληξα στα εξής βήματα:

  • Άδειασμα όλου του παραφλού από το ψυγείο
  • Καθαρισμός με το λάστιχο του νερού για να καθαρίσει το σύστημα (όσο είναι δυνατόν). 
  • Γέμισμα με απλό νερό και βόλτα το αυτοκίνητο για 15 λεπτά, έως ότου ζεσταθεί (x3 φορές)
  • Σε κάθε βόλτα, άδειαζα το νερό (προσοχή καίει) και έβαζα φρέσκο. Την τρίτη φορά το νερό βγήκε πολύ καθαρότερο από ειδικά την πρώτη φορά.
  • Γέμισμα με νέο παραφλού και τελευταία βόλτα δοκιμής.

Αυτό που παρατήρησα είναι ότι μετά την αλλαγή το αυτοκίνητο είχε καλύτερες θερμοκρασίες και το βεντιλατέρ ενεργοποιούνταν για λιγότερο χρόνο και λιγότερες φορές (καλοκαίρι 2018).

Και έαν έχεις δυνατότητα έλεγχος θερμοστάτη.

Εγώ είχα βγάλει το κάτω κολάρο ψυγείου και με τη μάνικα ξέπλυνα το ψυγείο .

Μπορώ να πω τη 1η φορά έβγαλε αρκετή βρωμιά.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, trib είπε

Το παραφλού στο πλαστικό δοχείο εννοείς; Πρόσφατα επειδή μπήκα και εγώ σε αυτό το "τρυπάκι" σε ένα Suzuki Alto, έψαξα και είδα αρκετά βίντεο στο YouTube για να βρω την πιο σωστή διαδικασία αλλαγής. Κατέληξα στα εξής βήματα:

  • Άδειασμα όλου του παραφλού από το ψυγείο
  • Καθαρισμός με το λάστιχο του νερού για να καθαρίσει το σύστημα (όσο είναι δυνατόν). 
  • Γέμισμα με απλό νερό και βόλτα το αυτοκίνητο για 15 λεπτά, έως ότου ζεσταθεί (x3 φορές)
  • Σε κάθε βόλτα, άδειαζα το νερό (προσοχή καίει) και έβαζα φρέσκο. Την τρίτη φορά το νερό βγήκε πολύ καθαρότερο από ειδικά την πρώτη φορά.
  • Γέμισμα με νέο παραφλού και τελευταία βόλτα δοκιμής.

Αυτό που παρατήρησα είναι ότι μετά την αλλαγή το αυτοκίνητο είχε καλύτερες θερμοκρασίες και το βεντιλατέρ ενεργοποιούνταν για λιγότερο χρόνο και λιγότερες φορές (καλοκαίρι 2018).

Το άδειασμα πως το έκανες;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, zio10 είπε

Το άδειασμα πως το έκανες;

Στο ψυγείο από κάτω είχε τάπα, την έβγαλα και το άφησα 10-15 λεπτά. Το πλαστικό δοχείο το ξεβίδωσα εντελώς, το πήρα μέσα στο σπίτι και το σαπούνισα. Είχα κάτι παλιά βουρτσάκια για μπιμπερό. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ρίξε μια ματιά στο κανάλι του chrisfix (στο σχετικό επεισόδιο) το κάνει απλά, σωστά, κατανοητά, επεξηγηματικά κ diy.

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Mesqal είπε

Δευ υπαρχει προβλημα που αδειαζουμε το καυτο νερο και καπακι βαζουμε κρυο?

Κανονικά δεν πρέπει.

Προσωπικά δεν άλλαξα ποτέ μου υγρά στο ψυγείο και δεν είχα ποτέ μου θέμα.

Μόνο αν χρειαζόταν συμπλήρωμα έβαζα λιγάκι.

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Mesqal είπε

Δευ υπαρχει προβλημα που αδειαζουμε το καυτο νερο και καπακι βαζουμε κρυο?

πρεπει να κρυωσει το μοτερ και μετα αλλιως πας για ρηγμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, trib είπε

Στο ψυγείο από κάτω είχε τάπα, την έβγαλα και το άφησα 10-15 λεπτά. Το πλαστικό δοχείο το ξεβίδωσα εντελώς, το πήρα μέσα στο σπίτι και το σαπούνισα. Είχα κάτι παλιά βουρτσάκια για μπιμπερό. 

Στο δικο μου εχει και ταπα στον μπλοκ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...