Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 179
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
12 ώρες πριν, lmag είπε

Σ'ευχαριστ'ω πολύ για την άμεση απάνταση σου, και γω το ίδιο πιστευω... εαν δεν σου κάνει κόπο κάνε μια ενημέρωση όταν έρθεί και στα χέρια σου.

Και γω χρησιμοποίησα το bleemsync και έχω το usb μπροστά, με το καλό ο συγκεκριμένος αντάπτορας είναι πολύ καλή λύση.

Καλησπέρα ο συγκεκριμένος ανταπτορας (αγορα απο cosmodata) λειτουργει κανονικα !

  • Thanks 2
Δημοσ.

Παιδιά θέλω να βάλω εξωτερικό σκληρό επάνω, θα παίζει με κανένα hub με ρεύμα και αν ναι τι έχετε να προτείνετε; Δοκίμασα απευθείας στη δεύτερη θύρα αλλά δεν παίζει με το autobleem, με φλασάκι kingston usb 2.0 παλιό όλα καλά, με sandisk usb 3.0 καινούργιο δεν παίζει και πάλι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, kaktos77 είπε

Παιδιά θέλω να βάλω εξωτερικό σκληρό επάνω, θα παίζει με κανένα hub με ρεύμα και αν ναι τι έχετε να προτείνετε; Δοκίμασα απευθείας στη δεύτερη θύρα αλλά δεν παίζει με το autobleem, με φλασάκι kingston usb 2.0 παλιό όλα καλά, με sandisk usb 3.0 καινούργιο δεν παίζει και πάλι.

HUB με ρεύμα μόνο μπροστά (το έχω γράψει και πριν η θύρα δίνει μόνο 100mha) ή αλλάζεις kernel με bleeemsync και otg καλώδιο από πίσω (μικρότερο έως μηδενικό κόστος εξοπλίσμου). Επίσης με bleemsync αφού θέλεις να βάλεις δίσκο έχεις υποστήριξη για file systems εκτός FAT32 όπως NTFS

Επεξ/σία από argi73
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το τσίμπησα και εγώ για τα μικρά!

Μεχρι τώρα για 30€ είναι πολύ τίμιο. Η αλήθεια είναι ότι ξενέρωσα με τα ενσωματωμένα παιχνίδια αλλά με autobleem και retroarch στο usb φόρτωσα τα πάντα από παιχνίδια snes, genesys , master system, psx κλπ. Τα παιχνίδια του playstation  νομίζω ότι παίζουν καλύτερα μέσα από το autobleem σε σχέση με τα ενσωματωμένα στα γραφικά.

Το μόνο αρνητικό είναι ότι βγάζει 720p αλλά και πάλι για τέτοια παιχνίδια δεν φαίνεται πολύ άσχημο στο μάτι.

Και μια ερώτηση: Στο retroarch φόρτωσα 2000-3000 παιχνίδια  και μετά έσβησα τα μισά. Μετά από νέο scan μου εμφανίζει και πάλι τα διαγραμμένα. Υπάρχει κάποιος τρόπος να τα σβήσουμε και από τις λίστες μαζικά, χωρίς να κάνουμε remove κάθε ένα ξεχωριστά?

Επεξ/σία από konstantin79
Δημοσ.

Για να πούμε και κάτι σοβαρό, με την δημοσίευση του συγκεκριμένου thread στις 7-6 έκανα αμέσως παραγγελία στα public. Το προϊόν φυσικά το έδειχνε διαθέσιμο και έτσι προχώρησε κανονικά η παραγγελιά. 5 μέρες μετά δεν είχα καμία ενημέρωση από τα public σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας. Μπήκα στο site και μου αναφέρει στις παρατηρήσεις πως η κατάσταση είναι σε "εκτενή αναζήτηση"  Καλώ στο τηλεφωνικό κέντρο και με ενημερώνουν πως η παραγγελία όταν καταχωρήθηκε δεν υπήρχε διαθέσιμο το προϊόν σε κανένα κατάστημα και έτσι έχουν αναθέσει σε εξωτερικό προμηθευτή να βρει την κονσόλα! Τους λέω και πότε περιμένετε να με ενημερώσετε εφόσον έχουν περάσει ήδη 5 ημέρες; Μου λένε από τις αρχές της άλλης εβδομάδας. Τους λέω σε περίπτωση που δεν το βρει ο προμηθευτής σας τι γίνεται? Μου λένε τότε δυστυχώς δεν θα μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε... Εμένα αυτή η συμπεριφορά δεν μου δείχνει σεβασμό στον πελάτη, την στιγμή που έχω μεγάλο ιστορικό παραγγελιών. Επειδή το έχει ακόμα μόνο ο Γερμανός προχώρησα εκεί σε παραγγελιά. 

 

Στις 11/6/2019 στις 9:43 ΠΜ, nebtios είπε

Χτύπησα κ εγω ενα χθες το πρωί. Να δω αν θα παραλάβουμε απο public.  Εκτεταμένη αναζήτηση λεει. 

Διάβασε το τελευταίο μου post. Εκτεταμένη αναζήτηση σημαίνει πως αν το βρουν θα στο φέρουν... 

  • Thanks 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, nikangel είπε

Εμένα αυτή η συμπεριφορά δεν μου δείχνει σεβασμό στον πελάτη, την στιγμή που έχω μεγάλο ιστορικό παραγγελιών. Επειδή το έχει ακόμα μόνο ο Γερμανός προχώρησα εκεί σε παραγγελιά.

Αυτή η συμπεριφορά δεν είναι σωστή σε καμία περίπτωση, όχι απλά επειδή είσαι καλός πελάτης. Να τα λέμε και αυτά!

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, nikangel είπε

Για να πούμε και κάτι σοβαρό, με την δημοσίευση του συγκεκριμένου thread στις 7-6 έκανα αμέσως παραγγελία στα public. Το προϊόν φυσικά το έδειχνε διαθέσιμο και έτσι προχώρησε κανονικά η παραγγελιά. 5 μέρες μετά δεν είχα καμία ενημέρωση από τα public σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας. Μπήκα στο site και μου αναφέρει στις παρατηρήσεις πως η κατάσταση είναι σε "εκτενή αναζήτηση"  Καλώ στο τηλεφωνικό κέντρο και με ενημερώνουν πως η παραγγελία όταν καταχωρήθηκε δεν υπήρχε διαθέσιμο το προϊόν σε κανένα κατάστημα και έτσι έχουν αναθέσει σε εξωτερικό προμηθευτή να βρει την κονσόλα! Τους λέω και πότε περιμένετε να με ενημερώσετε εφόσον έχουν περάσει ήδη 5 ημέρες; Μου λένε από τις αρχές της άλλης εβδομάδας. Τους λέω σε περίπτωση που δεν το βρει ο προμηθευτής σας τι γίνεται? Μου λένε τότε δυστυχώς δεν θα μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε... Εμένα αυτή η συμπεριφορά δεν μου δείχνει σεβασμό στον πελάτη, την στιγμή που έχω μεγάλο ιστορικό παραγγελιών. Επειδή το έχει ακόμα μόνο ο Γερμανός προχώρησα εκεί σε παραγγελιά. 

Διάβασε το τελευταίο μου post. Εκτεταμένη αναζήτηση σημαίνει πως αν το βρουν θα στο φέρουν... 

Να σου πω την αλήθεια, αν ειναι να έρθει ας έρθει και απο την αλλη εβδομάδα. Δεν εχω θεμα.

Αλλιως συμπεριφορά λάθος τελείως.

Μετα απο μένα ξερω ήδη ένα φιλο ο οποίος το παράγγειλε και αυτός απο  Public καθοσον δεν ήταν πάντα εξαντλημένο. Για κάποιο διάστημα μπορούσες να το παραγγείλεις.

Δλδ με άλλα λόγια , το αφήσανε έτσι , κανε full παραγγελίες και αν τα δώσουμε το δώσαμε.

Χάλια μαύρα. Αλλα κάτσε να δούμε.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, nebtios είπε

Να σου πω την αλήθεια, αν ειναι να έρθει ας έρθει και απο την αλλη εβδομάδα. Δεν εχω θεμα.

Αλλιως συμπεριφορά λάθος τελείως.

Μετα απο μένα ξερω ήδη ένα φιλο ο οποίος το παράγγειλε και αυτός απο  Public καθοσον δεν ήταν πάντα εξαντλημένο. Για κάποιο διάστημα μπορούσες να το παραγγείλεις.

Δλδ με άλλα λόγια , το αφήσανε έτσι , κανε full παραγγελίες και αν τα δώσουμε το δώσαμε.

Χάλια μαύρα. Αλλα κάτσε να δούμε.

Εγώ προχώρησα σε παραγγελία μεσώ ΓΕΡΜΑΝΟΥ. Αν είναι να περιμένω  πότε θα το βρουν αυτοί θα έχει εξαντληθεί η προσφορά. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω δεν βιάζομαι γιατι το έχω σε κανονικό ήδη + ο λόγος που το παίρνω ειναι να του φορτώσω και τα υπόλοιπα μετα.

+ Η προσφορά δεν ειναι και τόσο προσφορά.

Σε λίγο καιρό θα ειναι μονιμη η τιμή αυτη. Ξεκίνησε απο 100 και παει βουτιά.

Επεξ/σία από nebtios
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikangel είπε

Για να πούμε και κάτι σοβαρό, με την δημοσίευση του συγκεκριμένου thread στις 7-6 έκανα αμέσως παραγγελία στα public. Το προϊόν φυσικά το έδειχνε διαθέσιμο και έτσι προχώρησε κανονικά η παραγγελιά. 5 μέρες μετά δεν είχα καμία ενημέρωση από τα public σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας. Μπήκα στο site και μου αναφέρει στις παρατηρήσεις πως η κατάσταση είναι σε "εκτενή αναζήτηση"  Καλώ στο τηλεφωνικό κέντρο και με ενημερώνουν πως η παραγγελία όταν καταχωρήθηκε δεν υπήρχε διαθέσιμο το προϊόν σε κανένα κατάστημα και έτσι έχουν αναθέσει σε εξωτερικό προμηθευτή να βρει την κονσόλα! Τους λέω και πότε περιμένετε να με ενημερώσετε εφόσον έχουν περάσει ήδη 5 ημέρες; Μου λένε από τις αρχές της άλλης εβδομάδας. Τους λέω σε περίπτωση που δεν το βρει ο προμηθευτής σας τι γίνεται? Μου λένε τότε δυστυχώς δεν θα μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε... Εμένα αυτή η συμπεριφορά δεν μου δείχνει σεβασμό στον πελάτη, την στιγμή που έχω μεγάλο ιστορικό παραγγελιών. Επειδή το έχει ακόμα μόνο ο Γερμανός προχώρησα εκεί σε παραγγελιά. 

Διάβασε το τελευταίο μου post. Εκτεταμένη αναζήτηση σημαίνει πως αν το βρουν θα στο φέρουν... 

παραγγελία απο public 08/06/2019 ώρα 19:08 και σήμερα παρέλαβα από το τοπικό κατάστημα πληρώνοντας αντικαταβολή…

έχεις δίκιο να αγανακτείς, αφού θα έπρεπε να τηρούν σειρά προτεραιότητας…

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...