Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Alexandros Christofis είπε

NikosKallithea δεν μου πήγαινε .. το ειχα παρει του κουτιου σχεδον 17.000€ να το δώσω για 3000-4000? να παρω τί...scooter? ασε που οτι και να έπαιρνα ποιος ξέρει να μου πει τι έχει τραβήξει και τι θα μου βγάλει το νέο όχημα μια βδομαδα μετα την αγορά..

Παρατήρησα ότι με κρύο κινητήρα δεν κανει κανέναν ήχο. μονο αφου παρει λίγο θερμοκρασία. Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές.

Αφού λές όταν είναι κρύος ο κινητήρας , θα σου πω οτί είχα παρόμοια σύμπτωμα με Opel Corsa C (με καδένα ~180.000)

Μου το έκανε για 1-2 λεπτά όταν ήταν κρύο μετά ανέβαζε λάδι , στίς 200.000 άλλαξα προλήπτικα όλο το σετ χρονισμού γνήσιο .

Διαφωνώ με κάποιους που επειδή έχουν καδένα δέν το αλλάζουν ποτέ .

Στην επιτάχυνση δέν έκανε τίποτα όμως.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Αφού λές όταν είναι κρύος ο κινητήρας , θα σου πω οτί είχα παρόμοια σύμπτωμα με Opel Corsa C (με καδένα ~180.000)

Μου το έκανε για 1-2 λεπτά όταν ήταν κρύο μετά ανέβαζε λάδι , στίς 200.000 άλλαξα προλήπτικα όλο το σετ χρονισμού γνήσιο .

Διαφωνώ με κάποιους που επειδή έχουν καδένα δέν το αλλάζουν ποτέ .

Στην επιτάχυνση δέν έκανε τίποτα όμως.

Το αντιθετο λεει, οτι οταν ζεσταθει τοτε κανει το κορταλισμα. Αυτο παει πιο πολυ σε πειρακια παρα σε χαλαρη καδενα(που το συγκεκριμενο αμαξι εχει ιμαντα και οχι καδενα). Το δικο σου Corsa λογικο να ακουγεται η καδενα οταν ειναι κρυο με τοσα χιλιομετρα . Καποιοι οντως δεν αλλαζουν καδενα, αλλα υπαρχουν και πολλοι που την αλλαζουν πολυ νωριτερα απ τις 200.000. Υπαρχει κολπακι που μου ειχε δειξει ενας μηχανικος  στον multijet που τεντωνεις την καδενα και δινεις παραταση ζωης (και σταματαει να ακουγεται και με κρυο κινητηρα).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, tsiro7 είπε

Το αμάξι το συγκεκριμένο έχει ιμάντα, ξέρεις εσύ αν άλλαξε ιμάντα όταν έπρεπε? Έχεις αντίρρηση στο ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στη χώρα μας, λόγω και κρίσης, είναι παρατημένα από τους ιδιοκτήτες τους? 

Sorry αλλά ήλπιζα σε απάντηση για συγκεκριμένο ερώτημα που έθεσα. 

Για τα υπόλοιπα ναι ασφαλώς και ισχύουν.

Επεξ/σία από turbat0s
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να σου απαντήσω σε κάτι που θεώρησες ότι εγώ ισχυρίστηκα? Το αμάξι του ts έχει ιμάντα, η κουβέντα για τις καδένες των tsi που κολλάει? Και στην τελική δεν είμαι μηχανικός να ξέρω, ούτε έχω εμπειρία με tsi και τις καδένες τους. Και ναι ο ιμάντας μπορεί να κοπεί αν δεν αλλαχτεί όταν πρέπει, εκεί κολλάνε τα περί συντήρησης. 

Επεξ/σία από tsiro7
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

ΛΟΙΠΟΝ...!!!!!! Σημερα πηρα και καθαρισα τα μπεκ...με καθαριστικό σπρευ για ιντζεξιον, μπαταρια κτλ κτλ κτλ.... καιιιιι....τα τααααααα... το ενα μπεκ ειναι off!!! κοπανιέται μεσα στον κινητρα η βαλβίδα και απλα κανει θορυβο...το κροταλισμα που λεγαμε...140 original...115 OEM....40 Μεταχειρισμένο... μεγια! 

Δημοσ.

Τι ενοεις off? Δεν ψεκαζε καθολου ή απλα κατουρουσε? Επισης αν η βαλβιδα βαραει θελει αλαγμα. Αλλα μου κανει πολυ περιεργο αυτο που περιγραφεις γιατι λες οτι ηταν off. Αυτο θα το καταλαβαινες πολυ ευκολα γιατι θα δουλευε το μοτερ τρικιλυνδρο!!! Θα ειχες αισθητη μειωση στη δυναμη και αισθητο ρεταρισμα σε ολο το φασμα στρωφων και θερμοκρασιων, δεν θα εστρωνε ποτε.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, primeragt είπε

Τι ενοεις off? Δεν ψεκαζε καθολου ή απλα κατουρουσε? Επισης αν η βαλβιδα βαραει θελει αλαγμα. Αλλα μου κανει πολυ περιεργο αυτο που περιγραφεις γιατι λες οτι ηταν off. Αυτο θα το καταλαβαινες πολυ ευκολα γιατι θα δουλευε το μοτερ τρικιλυνδρο!!! Θα ειχες αισθητη μειωση στη δυναμη και αισθητο ρεταρισμα σε ολο το φασμα στρωφων και θερμοκρασιων, δεν θα εστρωνε ποτε.

Εβγαλα και τα 4 μπεκ..τα μουλιασα λιγο στο καθαριστικό και μετα με καλοδια και μια 9volt πλακε μπαταρια και συνεχή ροη καθαριστικου τα 3 εκαναν στην αρχή περιεργο πιτσιλισμα και μετα απο 3-4 δευτερόλεπτα ειχαν καθαρή ροη! το 4ο ουτε καν ακουγοτανε το ¨κλικ¨ οταν εβαζα την μπαταρια...αυτα..τωρα για το ρεταρισμα και τις δυναμεις...ειχα θεματα με αυξομειώσεις κτλ κτλ..

Δημοσ.

Αν το αλαξεις μην αποθαρυνθεις αν συνεχισεις να εχεις προβληματα. Το κοπανημα της βαλβιδας ειναι προβλημα και αν την αλαξεις (που πρεπει) ριξε και μια ματια στα ελατηρια μην εχουν αρπαξει στον κυλινδρο αυτο. Αλλα σου ξαναλεω θα ειχες σιγουρα ρεταρισματα σε ολο το φασμα στροφων και θερμοκρασιων και οχι αυξομειωσεις αλλα μονο μειωση σε σχεση με πριν. Δουλευε το μοτερ στο 75% ο ενας κυλινδρος δεν δουλευε.

  • Thanks 1
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 hours ago, primeragt said:

Αν το αλαξεις μην αποθαρυνθεις αν συνεχισεις να εχεις προβληματα. Το κοπανημα της βαλβιδας ειναι προβλημα και αν την αλαξεις (που πρεπει) ριξε και μια ματια στα ελατηρια μην εχουν αρπαξει στον κυλινδρο αυτο. Αλλα σου ξαναλεω θα ειχες σιγουρα ρεταρισματα σε ολο το φασμα στροφων και θερμοκρασιων και οχι αυξομειωσεις αλλα μονο μειωση σε σχεση με πριν. Δουλευε το μοτερ στο 75% ο ενας κυλινδρος δεν δουλευε.

Σε αντίστοιχη περίπτωση πάντως με χαλασμένο μπουζοκαλώδιο (παλι 3κύλινδο δε δούλευε?) όχι απλά δεν είχε το 75% της δύναμης, ούτε το 50% δεν είχε. Με 2α σε ανηφορίτσα οριακά την έβγαλε. Για τα 500 μέτρα να πάω συνεργείο όλα αυτά... Δε νομίζω ότι δούλευε 3κύλινδρο του φίλου μας, αν δεν έχει σχεδιαστεί να δουλεύει έτσι από τον κατασκευαστή υπάρχουν σοβαρά προβλήματα, κραδασμών, δύναμης, ρελαντί κλπ. Πέρα από τη φθορά σε ελατήρια και βαλβίδες. Δε το παίρνεις χαμπάρι μόνο σε πλήρη επιτάχυνση.

Επεξ/σία από GeorgeMan
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, GeorgeMan είπε

Σε αντίστοιχη περίπτωση πάντως με χαλασμένο μπουζοκαλώδιο (παλι 3κύλινδο δε δούλευε?) όχι απλά δεν είχε το 75% της δύναμης, ούτε το 50% δεν είχε. Με 2α σε ανηφορίτσα οριακά την έβγαλε. Για τα 500 μέτρα να πάω συνεργείο όλα αυτά... Δε νομίζω ότι δούλευε 3κύλινδρο του φίλου μας, αν δεν έχει σχεδιαστεί να δουλεύει έτσι από τον κατασκευαστή υπάρχουν σοβαρά προβλήματα, κραδασμών, δύναμης, ρελαντί κλπ. Πέρα από τη φθορά σε ελατήρια και βαλβίδες. Δε το παίρνεις χαμπάρι μόνο σε πλήρη επιτάχυνση.

ναι, αυτό είναι όντως περίεργο γιατί όταν ένας κύλινδρος δεν λειτουργεί σωστά να μειώνεται η ισχύς όχι αναλογικά αλλά δραματικά.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, NT1G said:

Γιατί, η ισχύς ανά κύλινδρο είναι διαφορετική σε κάθε κύλινδρο;

Όχι αλλά

1) Δεν είναι σχεδιασμένο να δουλεύει με λιγότερους, άρα "εμποδίζει" τη σωστή λειτουργία λογικά;
2) Είναι και λίγο placebo αν έχεις συνηθίσει να έχεις πχ 38 άλογα στις 2500 στροφές και ξαφνικά έχεις 27. (Γιατί τα μέγιστα άλογα αποδίδονται στις μέγιστες στροφές). Από εκεί που θα χρειαζόσουν 40% γκάζι για μια μικρή επιτάχυνση σε ανηφορίτσα με 2α αν χρειάζεσαι ξαφνικά 70% γκάζι σου φαίνεται εξωπραγματικό.

Επεξ/σία από GeorgeMan
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, GeorgeMan είπε

Σε αντίστοιχη περίπτωση πάντως με χαλασμένο μπουζοκαλώδιο (παλι 3κύλινδο δε δούλευε?) όχι απλά δεν είχε το 75% της δύναμης, ούτε το 50% δεν είχε. Με 2α σε ανηφορίτσα οριακά την έβγαλε. Για τα 500 μέτρα να πάω συνεργείο όλα αυτά... Δε νομίζω ότι δούλευε 3κύλινδρο του φίλου μας, αν δεν έχει σχεδιαστεί να δουλεύει έτσι από τον κατασκευαστή υπάρχουν σοβαρά προβλήματα, κραδασμών, δύναμης, ρελαντί κλπ. Πέρα από τη φθορά σε ελατήρια και βαλβίδες. Δε το παίρνεις χαμπάρι μόνο σε πλήρη επιτάχυνση.

Ετσι οπως τα λες ειναι. Για αυτο τα εγραψα και γω γιατι και του φιλου αποκλειεται να ηταν πεγμενο το μπεκ εντελως και να μην το καταλαβαινε. Το 75% το εγραψα για τους κυλινδρους αν εβγαζε τα μισα αλογα θα ηταν θαυμα. Η βαλβιδα παντως που βαραει ειναι σοβαρο θεμα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, jgeorgiou είπε

ναι, αυτό είναι όντως περίεργο γιατί όταν ένας κύλινδρος δεν λειτουργεί σωστά να μειώνεται η ισχύς όχι αναλογικά αλλά δραματικά.

 

😆😆😏

προφανως δεν λειτουργει σωστα οτι ειναι με 3 κυλινδρους, και η ισχυς δεν μειωνεται απλα στο 75% οταν ειναι με 3 κυλινδρους, αλλα στο 15%. κ λιγοτερο δεν παει αναλογικα wtf,  ενα  1000 κυβικων εκατοστων μονοκυλινδρο  δεν εχει την ιδια ισχυ με ενα 1000 κυβικων εκατοστων τετρακυλινδρο, και τα δυο τετραχρονα, το τελευταιο έχει κυλινδρο 250κ.ε. γι'αυτο εχει πιο ομαλη λειτουργια-καμπυλη...... αυτα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...