Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φωναχτά όπως λένε και οι υπόλοιποι , σε δουλειά  με ταμείο όταν γυρνούσα ρέστα Γιά να μην μου πει κανένας ότι δεν τα γύρισα σωστά. Ήταν πχ 6.80€ το ποσό μου έδιναν 10 ευρώ. Ορίστε τα ρέστα σας 3 ευρώ και 20 λεπτά.

Μου φαίνεται απίστευτο πάντως που τους τα γυρνάς πίσω δίπλα και που το δέχεσαι αυτό , εάν δεν τους το έκανες Εσκεμμένα δηλαδή να έδινες λάθος ρέστα τότε πολύ κακώς το κάνεις αυτό .. γιατί τους καλό μαθαίνεις.. συν ότι μπαίνεις μέσα .. και μην τους έχεις αθώους όλους.. προφανώς και κάποιοι εκμεταλλεύονται την καλοσύνη σου .. άμα είναι να τους πληρώνεις  για να τους έχεις πελάτες δεν αξίζει..

Πολύ απλά δεν θα τους τα γυρνάς πίσω άμα συνεχιστεί αυτό , θα λες αποκλείεται γιατί τα μετράω 2 φορές . 

 

 

Επεξ/σία από christopher0016
  • Like 3
  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Conna_cha είπε

Παιδιά καλησπέρα. Θα ήθελα τις γνώμες /γνώσεις σας σχετικά με το θέμα που με απασχολεί καθώς μόνη μου δεν έβγαλα άκρη. Το πρόβλημα μου είναι το εξής.. Είμαι επαγγελματίας πωλητρια σε λαϊκές αγορές. Κάθε φορά που πουλάω το εμπόρευμα μου πάντα διπλό τσεκάρω τα ρέστα και τα δίνω επιβεβαιωνοντας στον πελάτη πόσα μου έδωσε και πόσα έδωσα πίσω μαζί με τα προϊόντα και την απόδειξη αγοράς. Παρόλα αυτά, κατά αραιά  διαστήματα, υπάρχουν πελάτες, κατά 99% ηλικιωμένοι, οι οποίοι έρχονται μετά από μια εβδομάδα και ισχυρίζονται ότι τους έδωσα λιγότερα ρέστα! Αυτό συμβαίνει γενικότερα στις λαϊκές, είναι πρόβλημα που αντιμετωπίζουν συχνά πυκνά όλοι οι έμποροι.  Κυρίως έχει τύχει πχ να μου λένε ότι είχαν δώσει 50ρικο αντί για 20ρικο ή ότι έδωσαν το σωστό Χαρτονόμισμα που θυμάμαι κι εγώ αλλά τους έδωσα 5,10 ή 20€ λιγότερα με την απαίτηση να τα πάρουν πίσω. Το πιθανότερο είναι φαντάζομαι να μη να το κάνουν εκ του πονηρου, να τα έχουν ξοδέψει κάπου αλλού στη λαϊκή, να τα έχασαν ή ακόμα να μην θυμοταν με τι χρήματα έφυγαν από το σπίτι. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει τρόπος να αποδείξω ότι έχω δίκιο, αλλά από την άλλη αν κάθε μέρα τυχαίνει ένας τέτοιος παππούς κι εγώ δίνω διπλά ρέστα για να μην χάσω τον πελάτη ή για να αποφύγω να γίνει φασαρία, μετά το μεροκάματο πάει. Υπάρχει λοιπόν κάποια αντιστοιχη νομοθεσία για αυτήν την περίπτωση? Κάτι που βάσει νόμου να με απαλλάσσει από αυτές τις απαιτήσεις εφόσον ο πελάτης έχει φύγει από την λαϊκή, έχει πάει σπίτι και έρχεται  μερες μετά κάνοντας τέτοιες εικασίες /κατηγορίες? 

Απλα θα ισχυριζεσαι οτι τους τα εδωσες σωστα..  Οταν ομως υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα 5,10 ή 20€ λιγότερα εμενα μου βγαζει πονηρια..! Γιατι το λογικο σε τετοια διαφορα πρεπει να στο πουν αμεσα.. δηλαδη του στυλ παιρνει τα ρεστα.. τα κραταει στο χερι.. φευγει 2-3 μετρα.. αντιλαμβανεται και γυρναει..

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Conna_cha είπε

Υπάρχει λοιπόν κάποια αντιστοιχη νομοθεσία για αυτήν την περίπτωση?

Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.

Εγω παντως οταν δινω ρεστα αξιας 3.20 απο 20 πχ, δινω τα κερματα λεγοντας "5" και μετα δινω και τα χαρτινα και λεω "20".

Απλα και ξεκαθαρα.

Επεξ/σία από talibanakos
  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Conna_cha είπε

Παιδιά καλησπέρα. Θα ήθελα τις γνώμες /γνώσεις σας σχετικά με το θέμα που με απασχολεί καθώς μόνη μου δεν έβγαλα άκρη. Το πρόβλημα μου είναι το εξής.. Είμαι επαγγελματίας πωλητρια σε λαϊκές αγορές. Κάθε φορά που πουλάω το εμπόρευμα μου πάντα διπλό τσεκάρω τα ρέστα και τα δίνω επιβεβαιωνοντας στον πελάτη πόσα μου έδωσε και πόσα έδωσα πίσω μαζί με τα προϊόντα και την απόδειξη αγοράς. Παρόλα αυτά, κατά αραιά  διαστήματα, υπάρχουν πελάτες, κατά 99% ηλικιωμένοι, οι οποίοι έρχονται μετά από μια εβδομάδα και ισχυρίζονται ότι τους έδωσα λιγότερα ρέστα! Αυτό συμβαίνει γενικότερα στις λαϊκές, είναι πρόβλημα που αντιμετωπίζουν συχνά πυκνά όλοι οι έμποροι.  Κυρίως έχει τύχει πχ να μου λένε ότι είχαν δώσει 50ρικο αντί για 20ρικο ή ότι έδωσαν το σωστό Χαρτονόμισμα που θυμάμαι κι εγώ αλλά τους έδωσα 5,10 ή 20€ λιγότερα με την απαίτηση να τα πάρουν πίσω. Το πιθανότερο είναι φαντάζομαι να μη να το κάνουν εκ του πονηρου, να τα έχουν ξοδέψει κάπου αλλού στη λαϊκή, να τα έχασαν ή ακόμα να μην θυμοταν με τι χρήματα έφυγαν από το σπίτι. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει τρόπος να αποδείξω ότι έχω δίκιο, αλλά από την άλλη αν κάθε μέρα τυχαίνει ένας τέτοιος παππούς κι εγώ δίνω διπλά ρέστα για να μην χάσω τον πελάτη ή για να αποφύγω να γίνει φασαρία, μετά το μεροκάματο πάει. Υπάρχει λοιπόν κάποια αντιστοιχη νομοθεσία για αυτήν την περίπτωση? Κάτι που βάσει νόμου να με απαλλάσσει από αυτές τις απαιτήσεις εφόσον ο πελάτης έχει φύγει από την λαϊκή, έχει πάει σπίτι και έρχεται  μερες μετά κάνοντας τέτοιες εικασίες /κατηγορίες? 

Μετα την "απομακρυνση του ταμειου ουδεν λαθος αναγνωριζεται". Και ποσο μαλλον μετα απο μια βδομαδα. Αυτο μαρανε τον ελληνα η κουτοπονηρια

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν δίνεις τα ρέστα πες "Μετρήσετε τα τώρα". Βάλε και πινακίδα "μετράτε τα ρέστα σας πριν την απομάκρυνση από το ταμείο'.

Επεξ/σία από dtzgr
  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.

Έχω δουλέψει πολλά χρόνια σε ταμείο (όχι λαϊκής) και πολύ περισσότερα σε πόστα που ήμουν σε συνεχή επαφή με τον πελάτη.

Σαφώς και το "μετά την απομάκρυνση" ισχύει αλλά υπάρχει και μία άλλη παράμετρος την οποία οι "εκτός" δεν την γνωρίζουν (ή δεν της δίνουν βαρύτητα) και γι' αυτό και το προτείνουν.

Η όποια "φασαρία" γίνεται σε ένα μαγαζί ή πάγκο δεν είναι θεμιτή. Ο πελάτης που ίσως κάνει λάθος (δεν λέω για τον απατεώνα) και θα του "τρίψεις στη μούρη" το "μετά την απομάκρυνση" μπορεί τελικά να μείνει με το ότι "με έκλεψαν" (bad for business). Ο άλλος που ψωνίζει εκείνη την ώρα ή περνάει από κοντά και θα ακούσει όλη τη σχετική συζήτηση (ή και φασαρία) αποκτά μία κακή εικόνα (ομοίως bad for business).

Άρα η ενδεδειγμένη προσέγγιση, κατά τη γνώμη μου πάντα, είναι το να έχει ξεκαθαρίσει η συναλλαγή κατά τη στιγμή που γίνεται.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Conna_cha είπε

Υπάρχει όντως αυτό σαν νομοθεσία? Το έχω ακούσει και νομίζω πως το έχω διαβάσει σε τράπεζες αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι νομοθεσία ή απλά κανονισμός της επιχείρησης. Η αλήθεια είναι ότι έψαξα αρκετά online αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό σε νομοθεσία. 

Γιατί κολλάς στη νομοθεσία.

Δε χρειάζεται εσύ να αποδείξεις κάτι.

Ο άλλος χρειάζεται να αποδείξει.

  • Like 3
Δημοσ.

Είναι δυνατόν μετά από μια εβδομάδα να έρχεται ο καθένας και να ζητά λεφτά πίσω;; Και να του τα δίνεις; Είναι οι ίδιοι που το κάνουν αυτό; Ή έχει διαρρεύσει στο καφενείο οτι στη λαική είναι μια πωλήτρια που δίνει επιπλέον ρέστα, πάτε πάρτε κι εσείς να αυξήσετε την σύνταξη. 
Όπως είπαν και πριν, δυνατά και φωναχτά τα ρέστα και σε ανάλογη μελλοντική περίπτωση "έκλεισα σωστά το ταμείο, κάπου αλλού θα τα δώσατε, παρακαλώ ο επόμενος". 

  • Like 3
Δημοσ.
11 ώρες πριν, sezebo είπε
  1. ΔΕΝ υπάρχει κανένας νόμος που αναφερει  ότι μετά την απομάκρυνση ουδέν λάθος αναγνωρ΄τζεται

de

Δημοσ.

Ψιλοάσχετο (αν και όχι εντελώς), με την κακή συνήθεια που έχετε να κάνετε δήθεν στρογγυλοποίηση βάζοντας άλλο ένα καρότο, άλλο ένα κρεμμύδι στη σακούλα, τι θα γίνει;

  • Sad 1
Δημοσ.

Το πιο απλό, είναι να έχεις ταμειακή μηχανή που κατά την έκδοση της απόδειξεις να αναγράφει και το ποσό που πήρες -το σύνολο = τα ρέστα. Και τέλος!

Δημοσ.
11 ώρες πριν, agamoi-thytai είπε

Πάρε μια κάμερα που έχει μιακρη οθόνη και στήριξε τη κάπου να βλέπει ταμείο. 

Δεν θα ξανά ενοχλήσει κανείς

και μεσα στον πανικο της δουλειας θα ψαχνει να βρει το βιντεο της προηγουμενης εβδομαδας? τρεχα γυρευε

Δημοσ.

Ο καθενας πρεπει να ελεγχει τα ρεστα του εκεινη την ωρα, το μονο που μπορεις και πρεπει να κανεις ειναι να μην πετας πχ σε 3 διαφορετικους πελατες ταυτοχρονα τα ρεστα τους,να κανεις one to one συναλλαγες και κατα προτιμηση να λες ποσα ρεστα τους δινεις.

Αυτο με τους γερους ειναι κλασσικο και στις τραπεζες δυστυχως,πανε μετα και λενε διαφορα,ενας ειχε γραψει στο μπλοκακι του "πληρωμη ΔΕΗ" και αυτο το κομιζε ως αποδεικτικο στοιχειο!

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...